Kokemuksia Sampo pankista

18+10

Onko kellään kokemusta Sampo pankista? Olen menossa keskustelemaan alusatavasti tilin avaamisesta kyseiseen pankkiin. Luin heidän sivuiltaan että esim. peruspakettiin kuuluu luottokortti. Onko tietoa kellään siitä onko se ihan vakio että tulee mukaan vai pitääkö sitä hakea vai onko sitä edes pakko ottaa? Olisi kiva kuulla kokemuksia Sammosta.

Onko muuten mastercard kortit sellaisia että ne myöntää aina pankin oma rahoituslaitos vai luottokunta?

7

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotkut pankit

käyttävät Luottokunnan palveluja korttitilityksissään, jotkut eivät. Mastercardit myönnetään kyllä pankista käsin. Muuten en tunne Sampo Pankin palveluita - kyllähän sitä varmaan yleisesti pidetään ihan asiallisena rahalaitoksena. Käy juttelemassa pankissa, niin saat varmaan parhaat vastaukset kysymyksiisi. Täällä 24:ssa tahtovat asiat aina mennä väittelyksi, vaikkei asioista olla kovin hyvin perillä.

• jokumuumieluummi

En suosittele Sampo pankkia jo heidän hankalan verkkopankkinsa vuoksi. Kannattaa tehdä vertailuja hinnoista. Asiointisi saattaa tulla halvemmaksi monessa muussa pankissa, esim. Tapiola pankki on yksi hyvä peruspankki, jossa jo pienillä säästöillä saa monet palvelumaksut pois kokonaan.

• Mulla hyvät

kokemukset Sammon nettipankista. Pelaa mobiilipuolellakin loistavasti. Onkohan sun tietsikkasi ajantasalla?

• Ei tapiola.....

"Tapiola pankki on yksi hyvä peruspankki, jossa jo pienillä säästöillä saa monet palvelumaksut pois kokonaan."

Tapiolassa vaaditaan suurinta sidonnaisuutta jotta saa alennuksia ??
        mutta sittenkin minulla on muualla vakuutusyhtiössä halvemmat vakuutukset,
        yhtiöni on Lähi-vakuutus, saa nähdä kuinka nyt maksut menee kun yhtyvät.

Tapiola pankkina on vieläkin vähemmän pankki kuin Ilmainen S-pankki,
        tapiolassa on heikot korot yms,
        tili on, mutta vain 4-6 vuotta takaperin siellä oli hieman kilpailukykyiset korot, nyt tililläni on vain 0,?? €

("minulla menee niin hyvin", että ei tarvitse kehua "nyt omaksi" tullutta Tapiolaa,
        kun yhtyivät oman vakuutusyhtiöni kanssa.

• hohhoijakkaa

Sampopankista en saa kuittia tulostettua 2010 ja 2011 maksetuista laskuista.

Vai saako?

Tiliotteen kylläkin

• FinBanker

Aiemmin olisin suositellut mutta tuntuvat ajavan nyt Suomen toimintoja vauhdilla alas. Pankin erikoisuus 'talletusautomaatit' wanhenee käsiin & nyt niihin saa ECB:n päätöksen vuoksi tallentaa vain kolikkoja, eivät uusi automaattejaan.

Myös tilinhoitomaksu 4€/kk on törkeää rahastusta. Suosittelen tarkastamaan Handelsbankenin tarjontaa, halvemmat hinnat.

• 4+11

Luin netistä Sammon sivuilta että kaikkiin tileihin tulee käyttöluotto vissiin vakiona. Mikä sinänsä on outoa, koska tuskin kaikille sitä voidaan myöntää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe