En oo koskaan pistänyt raitoja hiuksiini, en kotona enkä kampaajalla. Haluaisin kovasti vaalehkoja raitoja. Olis tosi kivaa jos joku tietäis pariin kysymykseen vastauksen:
Onko juurikasvu "paha" ja tuleeko pakkomielle laittaa raitoja uuestaa ja uudestaa?
Vahingoittaako kemikaalit pahasti jos laittaa kerran vaan raitoja?
Miten raidat pistetään kotona??!!! oon kuullu ett foliost voi palaa tukka... DD:
Kannattaako kampaaja vai koti??
VASTAUKSIAAA KIITOOOS!!! avuttomalle :D
Raidoittaminen :o
3
207
Vastaukset
- Nevvöö
Neuvoja nyt jooko!?:((
- oioioioioioi
Kaupoissa myydään ainakin värjäys myssyjä ja värjäys siveltimiä.(en ole vielä testannut mutta laitan raitoja joku päivä)
Itselläni on juurikasvua ja ajattelin et värjään juuret ja sitten kuivaan ja sitten laitan raitoja. :)
Toivottavasti oli ainakin vähän apua. - kampaaja opiskelija
nämä "värjäysmyssyt" mistä edellinen kirjoittaja puhui niin näitä suosittelen vain lyhyt hiuksisille, jos on vähänkin pidemmät hiukset niin silloin raidat kannattaa tehä folioilla. Voin sen verran sanoa ettet mitenkään pysty itse tekemään itsellesi folio raitoja. Kannattaa suosiolla mennä kampaajalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462