Hotellien siivosta

virva,.io

Ajattelen joskus hotellien vuoteiden ja tilojen ja tavaroiden epähygieenisyyttä. Varmaan ei viimosen päälle siistitä niitä asiakkaiden välillä. tyynyt peitteet lattiat kaukosäätimet ym. jotenkin sori vain mutta oksettaa kun ajattelee kaikkee tarkemmin.

10

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autossanukkuja

Ei ole ollut varaa yöpyä hotelleissa joten en tiedä...

• dani%¤&/

Kokolattiamatot ällöttäviä!

Paskaseen hotelliin en toiste mene.

• hyi hyi

Kannattaa lopettaa kaikenlainen ulkopuolella oman kodin käynti.
      Inhottaa ja ällöttää muut ihmiset ihan kokonaan.
      Mitä kaikkee pashaa niistä jääkään maailamalle,Ei voi istua bussissa, junassa, lentokoneessa, siinä on joku istunut,
      Ei voi ottaa kärryjä kaupassa, eikä sieltä tarvikkeita, niihin on toinen ihminen koskenut.
      Oman sängyn lakanoihinkin on joku koskenut tehtaalla, samoin kaikkeen ruokaan, vessapaperiin, vaatteisiin.
      Ei vaan voi KOSKA NIIHN ON JOKU KOSKENUT!
      MISTÄ SEN TIETÄÄ MILLASIA PÖPÖJÄ SIINÄ IHMISESSÄ ON OLLUThttp://www.google.fi/search?q=bed bug&hl=fi&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=vyOaT9S9C-nO4QShmZ34Dg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CBcQ_AUoAQ&biw=1440&bih=739

• virva-tuulia***

Menepäs Feikki-pelle siitä siivoamaan. Hopi hopi. Desinfiointiainetta mukaan ja liikettä kinttuihin.

Tarvitsetkos kiireenöljyä mukaan että työ luistaisi????

Äläkä sotkeennu pussilakanaasi.

• L - L

Eipä ole ollut ensimmäinen mielenkiintoni kohde.

Eniten majoituksia olemme käyttänet auto- ja lento automatkoilla.

Silloin majapaikan valinta on perustunut täysin muihin tekijöihin kuin tupa- ja siisteystarkastukseen.
      Toki, olen aina käynyt katsastamassa paikan mutta en muista yhtään kertaa, että olisimme kääntyneet takaisin siisteysarvioni perusteella.

Tasoa on ollut äärestä toiseen. Eniten lähempänä sitä äärtä ( vaatimaton ).
      Mitään tartuntaa emme ole saaneet.
      Kerran on poikamme allergia alkanut oireilemaan kroatialaisen maalaistalon vierassiivessä mutta ei sekään ollut täydellinen yllätys.

Kuvaamallasi asenteella on hieman hankala liikkua kodin ulkopuolella.

Eräs mottoni: Hygienia on humbuugia!

• Niinpä niin, jokainen voi itse vaikuttaa omaan viihtymiseensä. Jos haluaa ajatella negatiivisesti kaikesta ja kulkea oksennus kurkussa kaiken aikaa, se on oma valinta.

Itse yritän unohtaa sellaiset vähemmän mukavat asiat, joita en voi muuttaa tai joihin en voi vaikuttaa. Joskus on mielessäni käväissyt ajatus öisin liikkuvista ötököistä ja pari kertaa olen noudattanut saamiani ohjeita skorpionien varalta. Yöuniani en ole silti koskaan menettänyt.

Kertaakaan ei ole tarvinnut pyytää vaihtamaan lakanoita tms. Joskus olen vaihtanut hotellihuonetta, mutta syynä on ollut parveke, näkymä tai öiseen aikaan häiritsevät äänet.

Kohtaan mielelläni erilaisia paikallisia ihmisiä. Myös seksipalveluja myyvät ovat ihmisiä.

Hygienian suhteen Lenita Airisto antoi mielestäni jo muutamia vuosikymmeniä sitten hyvän neuvon: Kun ei kiinnitä hygieniaan liian suurta huomiota, vastustuskyky paranee. Kun matkustaa ulkomaille, missä on toisenlainen bakteerikanta, kannattaa olla varovaisempi muutamia päiviä. Järjen käyttö ei tietenkään ole kielletty.

Jos tietää joidenkin asioiden vaivaavan mieltä matkan aikana, kannattaa varmaan yrittää varautua asiaan etukäteen. Esim. silkkiset yhden tai kahdenhengen makuupussit eivät paina paljoa matkalaukussa. Käsihuuhdepullo kulkee pikkulaukussa tai taskussakin kätevästi. Siivousaineita ja välineitä luulisi hotellissa annettavan vieraankin käyttöön, jos ahdistus vaatii siivoamaan itse.

Elämä ei todellakaan ole helppoa. Toinen toistaan kamalammat uhat lisääntyvät kaikkialla, ja koti on se kaikkein vaarallisin paikka onnettomuustilastojen mukaan.
      Yritetään kuitenkin hymyillä, ainakin välillä ja myös itsellemme!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe