Sinä tummatukkainen nainen, heti ovesta sisääntullessa oikealla istuit.
Pari kertaa katseet kohtasi kun ramppasin ulos ja sisään.
N.klo.18.30 paikkeilla tänään, katsomatta tarkempaa aikaa.
Olit erittäin miellyttävän näköinen silmääni.
Kolahti.
Hymyä.
JKL Parnells
5
241
Vastaukset
- sinisilmä
laitas vähä enemm tuntomerkkejä..
olin ko mestassa tuolloin ja aikakin täsmää..:)
mulla on tummat hiukset...- ihaillenVain
Ja Sinulla oli kauniit kasvot...ja ehkä näit kun pari kertaa katsoin Sinuun, mm. mennessäni ulos sieltä. Olin seurassa, mutta en siis varattu. ;)
En muista enää kovin tarkasti yksityiskohtia esim. miten olit pukeutunut... - ihaillenVain
ps. Mielestäni olit yksin siellä, ainakin sillä hetkellä kun havainnoin Sinua. :)
- sinisilmä
Olin yksin tuolloin liikentees.
Mulla oli mustat housut,valkoinen toppi ja musta neuletakki ja musta pieni laukku.
En ole mitenkää tyrkyn näköinen vaa iha siisti maltillinen meikki kasvoilla.
Jotain silmäpeliä pidin kyllä (myönnän) jonku miehen kanssa, jolla oli musta takki ja tumma paita ja farkut...lyhyet ruskeet hiukset..
mua jäi kyllä itseä harmittaan, etten juttusille uskaltanut..:(
oletkohan se oikee hlö...?!- SinkkumiesOlen
Sinä se olit siis.
Kerrot vielä ikäsi, vaikka sitä ei saisi kysyä?
Oletko usein siellä vai mistä sinuun voisi törmätä uudelleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560