Mikä on Vapun ajan virallinen ryyppypäivä?
[ ] Perjantai
[ ] Lauantai
[ ] Sunnuntai
[ ] Maanantai
[ ] Tiistai
[x] Kaikki edellä mainitut OFC STUPID!
KÄNNIPÄNNI!
12
227
Vastaukset
- ***** / ******
Minulle ei mikään noista. On osattava käyttää alkoholia, samoin kun on osattava pitää terve etäisyys, ja olla käyttämättä kokonaan. Kuten minä.
Valitettavasti suomalainen geeniperimä ja mentalitetti vaalii ja ihannoin alkoholihuuruista kulttuuria ja se ei ole tervehenkistä touhua, koska niin monet ottavat ohraa ongelmaan asti. - .;)
Ehdottomasti maanantai.;)
- Vilma.
miks sä et voi laittaa lapasia käteen nii sunkin kädet lämpiis
kosi vaikka jotain--nii saat rukkaset- pikipanopoika.
Oon kosinut 150 kiloista amatsoonia pikirukkaset kädes, ei tarttunut kiinni :DDDDD
- Kylmät kädet
Nyt tämä rytmittyy oikein.
Sain eilen juotua vain 12 tölkkiä Nobelaneria, joten voin ottaa surutta tänään (LAUANTAI) kunnon kännit!
Sunnuntai krapulassa, joten MAANANTAINA sitten taas ja sehän onkin sitten se VAPPU-AATTO. - MINÄ12.
RAAAAIRAIRAIRAIRAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kylmät kädet
Olen katsonut Pasilaa! Karrelle palanut enkeli.
- Kylmät kädet
Biisi löytyy muuten YouTubestakin!
Andy Suonsilmä - Karrelle palanut enkeli
http://www.youtube.com/watch?v=T5BT0h3uUXs
- ammattialkoholisti
miksi yrität ylpeillä alkoholin käytöstäsi
et kuitenkaan koskaan yllä tasollemme
me ammattilaiset aloitamme oluen, siiderin, punkun tai väkevämmän nautiskelun klo 03.30 humaltuaksemme hiljalleen iltaa kohden päästäksemme uneen noin klo 23.30:n aikoihin
neljän tunnin uni riittää uusimaan koitoksemme päivästä toiseen
toki pidämme huolen siintä että klo 03.30 meillä on millä aloittaa- Kylmät kädet
Ammattina alkoholismi?
Olet absolutisti näihin kavereihin verrattuna. Tunteekohan Vera näitä tosiammattilaisia:
Musta Helsinki (1966)
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/musta_helsinki_14794.html#media=14796 - ammattialkoholisti
Kylmät kädet kirjoitti:
Ammattina alkoholismi?
Olet absolutisti näihin kavereihin verrattuna. Tunteekohan Vera näitä tosiammattilaisia:
Musta Helsinki (1966)
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/musta_helsinki_14794.html#media=14796tsot tsot eipäs sotketa veraa tähän
me emme käytä korvikkeita amatöörit tekevät niin
myös asumismuotomme on erilainen kuin ohjelmassa ns puliukkojen
jokunen meistäkin on ollut heidän asteellaan mutta onneksi ryhdistäytynyn ammattilaiseksi - Kylmät kädet
ammattialkoholisti kirjoitti:
tsot tsot eipäs sotketa veraa tähän
me emme käytä korvikkeita amatöörit tekevät niin
myös asumismuotomme on erilainen kuin ohjelmassa ns puliukkojen
jokunen meistäkin on ollut heidän asteellaan mutta onneksi ryhdistäytynyn ammattilaiseksiEiku ajattelin vain, että kun Vera ilmeisesti asuu siellä Stadissa? Vera Stadi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462