Sinä ihana ihminen, näetkö minulle jotain?

Vastauksia rukoileva

Joku, ystävällinen ja auttavainen ihminen, katsoisitko minulle loppuuko tämä elämisen vaikeus koskaan? Olen niin monia vastoinkäymisiä kokenut, estääkö rikkinäisyyteni lopun elämääni minua elämästä elämääni täysillä? Ja kuvittelenko vain eläneeni muitakin elämiä, kun unissa näen muistoilta tuntuvia asioita?
Kiitos kiitos kiitos jo näin etukäteen!!

5

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikeuksien loppu häämöttää, löydät uutta ja innostavaa. Kaikki tapahtuu hiljalleen, oivalluksien kautta. Sinussa ei ole mitään vikaa, mikä aiheuttaisi nuo vaikeudet. Kyse on olosuhteiden tuomista haasteista, joihin olet reagoinut aivan normaalilla tavalla. Toiset uskovat että on aikaisempia elämiä, toiset taas eivät. Itse sijoitun siihen välimaastoon ja pidän unia stressaantuneen mielen tuotoksina. Esimerkiksi kuolleiden näkyminen unissa on mielestäni sitä, että jo poisnukkuneet tulevat uniin lohduttamaan eläviä.

• Hei

unet ovat tärkeitä, vaikka ne useinmiten käänteisiä ovatkin. kun elät rauhallista elämää, unet antavat vauhdikasta tasapainoa elämääsi.

vastoinkäymisistä voi oppia paljon. sinulla on ollut rahahuolia ja olet luottanut ihmisiin (ehkä mainoksiinkin) sinisilmäisesti. lapsuutesi nousee mieleeni sillä tavalla, että suhteet vanhempiin eivät olleet läheiset. on paljon asioita, joista ei puhuttu. ne nakertavat sinua edelleenkin ja siitä syystä sinä et ole vielä löytänyt omaa identiteettiäsi. tahtoisit kovasti tietää kuka olet, jotta voisit rakentaa sen päälle.

mutta voisit myös yrittää antaa menneiden olla ja jättää ne omiin mappeihinsa. ne ovat elettyä elämää, ilman niitä sinä et olisi se, mikä sinä nyt olet.

minä henkilökohtaisesti uskon vahvasti elämän jatkuvan ns. kuolemankin jälkeen. ja olen varma, että sielu on käynyt täällä satoja kertoja aikaisemminkin.
      me käymme täällä oppimassa ja kokemassa, niin kauan kunnes olemme valmiita.

sinun kannattaisi tehdä itsellesi budjetti ja elää tiukasti sen mukaan. tulet olemaan ylpeä itsestäsi ja saat lisää itseluottamusta. vesi kuuluu myös elämääsi, se on tärkeä venttiili ja alkuvoiman lähde. anna veden rauhoittaa itseäsi, niin sisältä kuin ulkoakinpäin.

vanhat virheet ovat menneitä, niille voi kääntää selkänsä, ne on sovitettu. pidä puoliasi, äläkä anna kenenkään tanssia sielusi päällä. se ei ole mikään luistinrata.

t. Keskiyö

• Vastauksia rukoileva

Kiitos suuresti teille vastanneille!
      Sain vastauksia, mutta vielä huolestuttaa tämä elämäni "jäissä" olo, uskallanko vielä joskus elää täysillä, tai olenko vielä joskus onnellinen??

• Vastauksia rukoileva

Kuvankatsoja, tuntijasi tai joku muu näkijä, näkisittekö vielä vastauksia kysymyksiini? Olisin todella kiitollinen!

• Vastauksia rukoileva

Joku?:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe