Yön hiljaisuudessa lepää ajatukseni
Samettinen pimeys -
vielä äsken soi tumma sävel sormistani kaihoa.
Seison katsellen tuskin erottuvia oksia puissa.
Lämmin yö, ja rinnassani outo kaipuu.
Kaipaan lähelleni toista ihmistä
jonka korvaan voisin kuiskata ajatuksiani.
Tuntea posken lämmön, tuoksun.
Käpertyä uniasentoon tietoisena aamun tapaamisesta
ja yhteisestä aamukahvista croisanteissa sulavan voin nautinnosta.
Jossakin olet, - lähetän Sinulle terveiseni yön samettisin siivin.
Runontaikaa
9
<50
Vastaukset
- taika.raikaa.aikaa.
Croissanttini ovat suomalaisia örkkyjä.
Suomalaisuuteni kaipaa ihmisyyttä.
Ihmiseni kuorsaa kupeellani, korvia huumaavasti.
Toivon sinunkin tavoittavan tuoksun ja lämmön.
Ne olen saanut, niitä antamalla.
Antaessaan saa, ei mikään muu anna,
kuin se, ettei vihaa kanna. - mummi *
Yössä !
Olen unohtanu
mitä kaipaan
eksyin tiellä elämän
en löydä kotiin
toivon
että löydät
ja kerrot
kuka olen - mummi *
Yössä !
Sinä siinä
kosketa
että tuntisin
olen olemassa - susmorsian ek.
Ei ole tarkoitukseni inspiksiänne rikkoa, pieni ilmoitus vain tähän väliin. Täällä Tampereella on joka vuosi jonkinlainen yleinen runokilpailu. Nyt on vuorossa ns. runokilpailu varttuneille, avoin kaikille 60 vuotta täyttäneille, jotka eivät ole ennen julkaisseet kaunokirjallista teosta.
Teemana on Täyttä elämää, osallistua voi enintään viidellä runolla.
Kilpailukutsu ja säännöt löytyvät osoitteesta www.hyvaaika.fi.
Osallistuinha minäkin jokunen vuosi sitten kilpailuun, teemana oli rakkaus. Tietysti olin aika pettynyt, kun ei edes mainintaa runoistani tullut. Valitsijaraadillahan on subjektiivinen valta, ja silloin yksi ainoa henkilö päätti parhaista runoista.
No jos inspis iskee, osallistun toki, aikaa on kesäkuun loppuun. - mummi*
Jaaa, runoja ei tuu aina, menee aikoja ettei tee mieli kirjoittaa , joskus haluaa vastata jotain, kuten viimme yönä,
sana ei ollu hallussa, joten kirjoitin toteamuksen kaksi pientä runoa , koska halusin jotain vastata,
kertoakseni,
olen tässä ja nyt hiukan hukassa,
muuten: susmors. linki ei auennu ! kiitos kuitenki vinkistä,,,,, - vanha veteraani
Veteraanijuhlan jälkitunnelmia, skumpan aaiheuttama inspiraatio kai ja herääminen Finlandiaan. Näinkö kävi, hienoa.
- Meeri**
Minä löysin yhden runokilpailun varttuneille googlettamalla sanan "täyttä elämää".
Siinä on samat säännöt kuin susmorsian kirjoitti, mutta ei ole Tampereella vaan muistaakseji Jyväskylässä.
Uskoisin että se on sama kuin mitä sus:n tarkoitti. - Runon viemä.
Tässäkin yksi paikka kirjoittaa runoja.
http://www.rakkausrunot.fi/runot.php- meeri**
Sepä se, tiedän paikan vaikken ole vaivautunut osaa ottamaan.
Mutta eihän se olekaan mikään kilpailu palsta eikä saa palkkiota vaikka kuinka hyvin osaisi runoja taiteilla, päin vastoin eikö siellä runoileminen ole maksullistakin?
Tuossa täyttä elämää kilpailussa on jopa 5000 eoron pääpalkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462