Ollaan 3-kymppisiä solussa asuvia poikamiehiä.
Olen alkanut kiinnittää huomiota kämppiksen käytökseen enemmän ajan myötä.
Hän jaksaa kertoa omista tekemisistään ja päivän tapahtumista vaikka kuinka paljon, mutta jos yritän vastavuoroisesti kertoa jotain itselle tapahtunutta, niin hän ei ole kiinnostunut. Ellei jotain hyvinkin poikkeuksellista ole minulle tapahtunut.
Lisäksi hän koko ajan ärsyttävällä tavalla pyytää "huomaamattomia" pikku palveluksia; esim. voisitko antaa tuon veitsen, sammuta valo keittiöstä, ym.
Mitä tuo kertoo ihmisestä, miten pitäisi tilanne hoitaa ?
kämppäkaverin diagnoosi?
4
162
Vastaukset
- itsensäkanssa
Tykkää olla omissa oloissaan ja keskustella itsensä kanssa tämä herra kai?
- psykiatri
Tuo on täysin normaalia käytöstä. Jos harmittaa niin älä tee palveluksia,
- drfgthyj
Kuulostaa normaalilta epäempaattiselta ihmiseltä, joka ei ajattele sen pidemmälle miltä muista tuntuu. Ei tuohon auta kuin vaihtaa kämppää/kämppistä, tai alkaa pyytämään myös itselleen huomiota, jos sitä kaipaa.
- keep hanging in ther
Kun hän aloittaa vuodatuksensa, totea reippaasti: "Nyt en ehdi kuunnella." Kun hän käskee tekemään jotain, jätä tekemättä, ohita kuin et olisi kuullutkaan. Jos hän sitten kysyy esim että miksi et sammutaanut valoa, totea, ettei sulla ollut tarvetta sitä sammuttaa.
Kämppiksen diagnoosi on tavan quspäisyys, joka on hyvin tyypillistä etenkin soluasunnoissa asuvissa kämppiksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701