Tämä nyt saattaa tuntua todella typerältä kysymykseltä...
Olen tapaillut ihmistä ja ollaan oltu todella tiiviisti yhdessä aina kun se on ollut mahdollista. Ongelma on kuitenkin siinä, että tämä ihminen tuntuu todella ihanalta ja ihastumisen arvoiselta, olenkin jo ihastunut, mutta jotenkin pelkään että onko tämä leikkiä vai tunteeko hän myös samoin? Tämä epäily johtuu siitä että minua on satutettu todella paljon aikaisemmin ja olenkin joutunut sulkemaan tunteet sisälleni.
Hän on ottanut kyllä itse yhteyttä ja sanonut tykkäävänsä, halunnut tavata jne.. Valitettavasti olen kokenut tämän aiemminkin, kun joku on leikkinyt minulla..
Miten mies siis käyttäytyy jos on oikeasti ihastunut? Kuinka nopesti miehet noin yleisesti kertovat "tunteistaan" tai sanovat naisen olevan "ihana" tms?
No tässä oli tämä typerä kysymys, toivottavasti joku ymmärtäisi MIKSI kysyn tätä täällä..
Niin siis näin...
2
260
Vastaukset
- ihastunut mies
mies ei saa sanaa suustaan, kun on oikeasti ihastunut.
- Ei kysyvä tieltä eks
Kysymyksesi on hyvin laaja. Psykologisesti ottaen mahdoton yhtälö vastata mitään rehellisesti oikein. Kuitenkin juuri se että tätä täällä kysyt. Osoittaa että olet kehityskelpoinen yksilö. Haluaisit eräänlaista vertaistukea. Kaltaisia kohtaloita on paljon. Haavat sisimmässäsi ovat jättäneet arpensa.
Ihmiset muuttuvat "Viisastuvat" vanhetessaan. Minkä nuoruudessa koit tai opit ei välttämättä vastaa nyky todellisuutta.
Ihmisiä ja kohtaloita on miljardeja kuitenkin me muistutamme toisiamme aivan käsittämättömän paljon ihmisinä. Nuoruudessa sanat "Olet ihana" tulivat lausutuksi helpommin ja spontaanisti. Nyt varttunemmassa iässä elämän kokemus ja tiedot pistävät tarkemmin harkitsemaan sanojaan. Ennen kaveripiireissä ns. harjoiteltiin elämää varten ja katseltiin miten ihmiset reakoivat pistäviin tai ihaniin lausahduksiimme.
Se mitä sanomme vaatii nykyään tietyt olosuhteet. Jos ohimennen ikäänkuin heitän "Aikun olet sitten ihana" Aikuisena ihmisenä en enää leiki. Kuitenkaan se ei ole viellä rakkauden tunnustus. Osoittaa kuitenkin, että olen huomioinut sinut positiivisessa mielessä. Tästä on mahdollista jatkaa kun miellytät minua ja vielläpä sen sinulle halusin kertoa.
Jos olisimme kahdestaan ja katselisin suoraan kauniisiin silmiisi. Tokaisisin " Olet aivan ihana." Haluaisin paljon.
Haluaisin nähdä reaktiosi,ilmeesi mahdollisen söpön punastuksen ja viipyilevän arvoituksellisen katseen ja tunteenpalon koko kirjon.
Tapailu ja yhdessä olo ovat osoituksena tahdosta tutustua ja viihtymisestä seurassasi.
Miesten käytös ei ole yhteneväistä vaikka erilaisia opittuja malleja noudatetaan.
Ujo voi seurata jotain tarkkaa kaavaa osoittaakseen kiinnostuksensa.
Sosiaalisempi henkilö on enemmän luonnollinen ja näin ollen enemmän luottamusta herättävä. Miehen käytös muuttuu! kun mies on ihastunut. Jotkut ovat enemmän verbaalisesti lahjakkaita, mutta toiset taasen turvautuvat kehon kieleen jokainen kuitenkin oman maun mukaan. Ystävällisyys on merkki jostain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571