Kona Dew 2011 Tallinnasta

jappajannu

Aloitin uuden ketjun kun aihe vähän muuttui, eli olen hankkimassa Kona Dew 2011 pyörää Tallinnasta 311 eurolla. Suomessa vastaavaa pyörää myydään 400 eurolla, joten Virosta ostaminen on selvästi parempi vaihtoehto. Ostaisin pyörän maanantaina, meno-paluu maksaa silloin vain 7 euroa.

Etten tee turhaa reissua Viroon, kysyisin vielä, onko järkeä hankkia kyseinen pyörä tuolla hinnalla? Pyörä tulisi siis lähinnä kaupunkiajoon, kouluun ajamiseen jne.

Entä pyörän koko? Olen n.180 cm ja vielä kasvuiässä (15v). Vaihtoehtoja ovat 53cm 56cm 59cm ja 61cm.

Kyseinen kauppa ja pyörä: https://shop.surfhouse.ee/ratas/kona-dew-2011.html

8

750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • camuli

Ihan ok hinta-laatu suhde. Altus ei ole kovin kummoinen sarja mutta hoitaa asiansa noissa sun ajoissa ja osiahan voi päivittää jos innostuu. Tallinnasta hakiessa voipi säästää muutaman kympin jos ottaa eväät ja lisäksi ajat pyörän satamasta kotiin muussa tapauksessa noi kulut syö tuon hinta-eron.

• jappajannu

Öhm niin siis Kona Dew'tähän mä olen ostamassa, en Altusta.

Niin ja siis tuo pyörän koko arveluttaa yhä, en saa päätöstä aikaiseksi 56 ja 59cm välillä.

• jappajannu

Aijaha niin joo tarkoitit tietysti pyörän osia :D-

• 177sm 54sm

56cm on sopiva 180-185 senttiselle

• Börje 321

Eiköhän tuon saa aika lähelle samaan hintaan koto-Suomestakin kun käy vähän kauppoja läpi. Liikkeit täällä päin ei oo kovin tehokkaita laittamaan niitä viimesiä hintoja nettiin ja tuo 399,- hintakin on ilmeisesti viime kauden Dewn normihinta. Jos ei siitä tipahda niin aika jännä. Soittaisin Konan sivuilta löytyviin lähiliikkeisiin vielä ja kysyisin löytyykö ja mihkä hintaan. Toki jos oot menos Viroon muutenkin ja oot valmis raahaan sitä fillaria päivän siellä mukana niin mikäs siinä. Toki mahdollisia takuujuttujakin on mukavampi hoidella täällä. Toisaalta osan on sen verta perushuttua, ettei ne paljoa maksa jos osaa vaan itte vaihtaa/asentaa.

• jappajannu

Niin siis postin kautta taidan tilata tuon. Toimituskulut ovat ilmaiset. En pääkaupunkiseudulta en ole löytänyt alta 400e tuota kyseistä viime vuoden mallia.

• jappajannu

Siis, ei helvetti, just kun olin tilaamassa on toi 56cm malli loppu. Ja Helsingistä tota ei ole saatavilla.

• asdf565

ostitko pyörän talinnasta???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe