Jos jotain kiinnostaa lukee subunisti(e)n elämästä ni narkkarirakkautta.blogspot.com on oikee osoite :D
Narkkarin blogi..
6
1173
Vastaukset
- monni
voitko antaa sähköpostiosoitteen tai jonkin mihin vois kirjoittaa yksityisesti?
- Nappi87
Mä yritän saada tonne blogiin yksityisviestihomman käyttöön mut oon niin kädetön... Venaan jospa joku kertois mulle miten se onnistuu :D
- elppu
mulla myös blogi. pääaine piri
http://elpun-blogi.blogspot.com/ - blogi hävisi
Ei ole blogia enää missään, uusi elämäkö alkanut?
- tuttua
narkkia ei näemmä enää kiinnosta narkittelunsa mainostaminen.ainoastaan kaman vetäminen kiinnostaa.
- typerät ihmiset
No mitä te sitten kuvittelette? Että huumeet jää jonkun blogin takia?
Kukaan tuskin haluaa mainostaa "narkkaamistaan" (jännä, kuinka monella tavalla tämänkin sanan voi ajatella), kyllä se tehdään mahdollisimman hiljaa maan alla. Paitsi jos on tyhmä.
"Narkkiblogi" sinällään on hieno ajatus, on joku paikka mihin voi purkaa ajatuksiaan melko vapaasti, helpottaa omaa oloa. Jos vain pitää järjen mukana, eikä taasen ole tyhmä, kukaan ei ikinä saa tietää kirjoittajan henkilöllisyyttä. Voin kuvitella, että se olisi myös lukijalle antoisaa luettavaa. En sano, että siitä tarvitsee pitää, mutta kyllä se varmasti muuttaa ajattelutapaa. Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Keskittykää ihmiset omiin asioihinne, älkää olko ensimmäisenä tuomitsemassa muita. Jokainen meistä elää elämänsä parhaaksi katsomallaan tavalla. Ei “narkkari” automaattisesti ole paha ihminen.
Ja jos narkkarista (sillä tavoin kuin minä narkkarin käsitän) tosiaan on kyse, niin kyllä se kaman vetäminen nimenomaan kiinnostaa, ei siinä ehdi mitään blogia säännöllisesti kirjoittaa. Eli ei ihme jos kyseinen blogi on ehtinyt jo kadota.
Ja ei, en siis ole aloittaja.
Ei mikään hassumpi ajatus oikeastaan aloittaa oma "narkkiblogi". Jospa se vaikka herättäisi ihmisiä. Koen olevani aivan normaali yhteiskunnan jäsen. Käyn töissä, maksan veroni, vietän aikaa perheeni ja ystävieni kanssa. Ja toisaalta - milloin on viimeksi ollut päivä ilman jonkin asteisia huumeita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683