Olen miettinyt jo pitkään että haluaisin ruskeat hiukset ja olen aina ollut blondi, mutta hiuseni ovat alkaneet tummua iän myötä ja siitä keksinkin sen ruskean. Olen värjännyt vain kolme kertaa hiukset ja aina blondilla. Haluasin nyt tietää miten hiukset kannattaisi värjätä ilman että tulisi kauhea lopputulos. Kampaajalle minulla ei ole varmaa mennä, niin onko mahdonta ihan kaupan värillä saada ruskeat hiukset? Hiukseni ovat yli olkapäiden joten tarvitsisin kaksi väripakettia. Pitäsikö laittaa jokin pigmentti? Voisiko joku sanoa miten kannattaa tehdä? Kiiiiiiitos jo etukäteen.. :)
Blondista bruneteksi
5
471
Vastaukset
- bruuuun
kannattaa aloittaa mahdollisimman vaaleasta ruskeesta, ja aina vähitellen siirtyä tummempaan kunnes löydät sopivan sävyn:). blondista bruneksi värjäämisessä ei oo samaa vaaraa kuin brunesta blondiksi, eli ei muutu pissan väriseksi.
- Milla 17
Kiitti vinkistä:) Onko vaaraa että hiuksista tulisi vihreät? Luin näitä keskustelupalstoja ja jotkin olivat laittaneet että vihreä lopputulos.. Mutta ei kai se auta kuin kokeilla:) Olen niin kyllästynyt vaaleisiin hiuksiin:)
- entinen blondi
jos väri ero on suuri niin silloin hiuksista saattaa tulla vihertävät, joten kannattaa laittaa suoraväriä alle ja siihen päälle kestoväri niin takaa ettei hiuksista tule vihreitä :)
- äöäöääöä
itse olin blondi tossa vielä n. 2 kk sitten halusin kanssa värjätä hiukset ruskeaksi näin vaihteluksi olin blondannut noin 4 kertaa ja vihreät tuli ! en heti huomannut mutta joissain valoissa ne olivat aivan levän vihreät että vaara on olemassa. varsinkin blondista vaalean ruskeaksi värjätessä joten suosittelen kanssa tuota suoraväriä (: nyt kauniit suklaan ruskeat (: !
- Milla 17
Kiiiitos näistä :) Jospa minä jonkunlaiset ruskaet saisin aikaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462