On se vain kätevää, että julkisuudessa ei ole puhuttu sanaakaan Kokkolassa viikonloppuna tapahtuneesta kolmen suomalaismiehen pahoinpitelystä. Pahoinpitely tapahtui aamukuuden maissa ja sen uhriksi joutui täysin syytön ohikulkija ja häntä auttamaan menneet sivulliset. Kaksi uhreista on vieläkin sairaalahoidossa. Pahoinpitelyyn syyllistyi kahdeksan (8) hengen tummaihoinen maahanmuuttajaporukka, jonka poliisi onneksi sai vangittua paikan päältä.
Miksi tästä törkeästä pahoinpitelystä ei ole uutisoitu ??
Järkyttävää mediasensuuria !
9
525
Vastaukset
- imper.iskee k.takais
Onko vissi juttu???? mikä ikäryhmä kyseessä osapuolilla ja tarkempi etninen määritelmä ettei väärinkäs. kuulostaa aika törkeältä jos totta.tapahtumapaikka jos tietoa.
- Oikeus ja kohtuus
Kertakaikkiaan törkeää,jos tämä juttu on totta. Tää juttu viedään EU:tuomioistuimeen, jos asia on näin.
- KKllff
Tosi on !
- pimeitä
tuo porukka kuulemma oikeen harrastaa tuota ulkopuolisten hakkaamista
minä toivon että joku kaunispäivä ottavat väärän kaverin kiinni ja saavat itse niin selekään että tietävät tehneensä väärin...
sairasta porukkaa se, vankilaan vaan ja maasta pois - kyllä lähtee...
mikä kansallisuus apinalaumalla on, mikäli tarina on totta.
- Sarja luuvitosia
Pitäisköhän sinne lähettää "houkutuslintu" ja hoitaa juttu niin,ettei näistä kavereista kertakaikkiaan saa tappelukaveria enää ikinä.
- Asiaa....
Ihmettelen minäkin, miksi tuota ei saa uutisoida - eikö tämä olekaan vapaa maa ?
- Poliisi ei uskalla
Asiaa.... kirjoitti:
Ihmettelen minäkin, miksi tuota ei saa uutisoida - eikö tämä olekaan vapaa maa ?
hiiskahtaakaan, saati juuri tehdäkkään mitään, jos on kyseessä mamujen tekemät rikokset. Pelkäävät heti saavansa rasistisen leiman.
- Pimitystä....
Vaikuttaa siltä, että paljon muitakin tapahtumia pimitellään eikä niitä vuodeta julkisuuteen - kysynpä vain, että miksi? Tietysti tässä voi olla taustalla se, ettei haluta lietsoa ulkomaalaiasvihaa, ennakkoluuloja tms. mitä tällainen tapahtuma tietysti väistämättä monessa saa aikaan, mikä on toisaalta ymmärrettävääkin, mutta kyllä olisi oikeus ja kohtuus että kaupungin asukkaat olisivat perillä kaupungin tapahtumista - ja että asioista puhuttaisiin niiden oikeilla nimillä.
Minkä ikäluokan ihmisiä tämän tapahtuman osapuolet on olleet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701