Isäni oli vasta 9-vuotias, kun Karpo jo murtautui kultasepänliikkeisiin!
Televisio tekee murron
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/televisio_tekee_murron_11267.html#media=11285
Hitto toi Hannu on vanha!
11
109
Vastaukset
- html5
Olet erehtynyt isästäsi. Kysy vaikka äidiltäsi.
- Kylmät kädet
Sitä se isänikin kerran kännipäissään toitotti, kun tapeltiin. Itse olen varma, että hän on silti isäni. Huomannu itsessäni niin paljon samanlaisia ominaisuuksia, vaikka ollaankin ihan erinäköisiä.
- Viivi.
Jaa-a... enpä tiedä kumpi ois onnellisemmassa asemassa; remppakunnossa oleva kolmekymppinen vai vetree viiskymppinen?
Onneksi oon siltä väliltä...- Kylmät kädet
Muistit ikäni! ♥
Olen siis kolmissa kymmenissä. Siis ikäni alkaa kolmosella. Isäni oli 18, kun synnyin. Hittolainen, biologinen isäni taitaa sittenkin olla Karpo. - Viivi.
Kylmät kädet kirjoitti:
Muistit ikäni! ♥
Olen siis kolmissa kymmenissä. Siis ikäni alkaa kolmosella. Isäni oli 18, kun synnyin. Hittolainen, biologinen isäni taitaa sittenkin olla Karpo.Voit huoleti jo sanoa että nelissä kymmenissä... kun sen puolivälin ylittää, niin eikös se aina pyöristetäkin ylemmäs... :D
- Kylmät kädet
Hauska muuten, kun katsoo nuita Elävän arkiston 60- ja 70-luvulla tehtyjä dokumentteja, ihmiset ovat olleet aivan samanlaisia kuin me muutkin torsolaiset.
Meidän vanhemmat antaneet muka niin erilaisen kuvan tuosta aikakaudesta, mutta ihmiset, huolet ja jututkin ovat olleet silti aivan samanlaisia, kuin nykypäivänäkin.ja ihana on jotta kun siellä on niitä dokumentteja.. ja ne näkyy jopa ulkomaille.. toisinkuin useimmat areenan ohjelmat
historia sävähdyttää :-)- Kylmät kädet
kielibasa kirjoitti:
ja ihana on jotta kun siellä on niitä dokumentteja.. ja ne näkyy jopa ulkomaille.. toisinkuin useimmat areenan ohjelmat
historia sävähdyttää :-)Uskomattoman opettavaista. Imen tietoa, kuin sieni. Sitten jos haluaa ajankohtaisempaa ohjelmaa, kannattaa tutustua YLE Areenaan.
Googleen vaan hakusanaksi: YLE AREENA Kylmät kädet kirjoitti:
Uskomattoman opettavaista. Imen tietoa, kuin sieni. Sitten jos haluaa ajankohtaisempaa ohjelmaa, kannattaa tutustua YLE Areenaan.
Googleen vaan hakusanaksi: YLE AREENAareena on tuttu, vaan sen haittapuolena on se, että useimmat ohjelmat ei näy tekijänoikeusjuttujen vuoksi ulkomailla. mikä on tosi harmi.
- Kylmät kädet
kielibasa kirjoitti:
areena on tuttu, vaan sen haittapuolena on se, että useimmat ohjelmat ei näy tekijänoikeusjuttujen vuoksi ulkomailla. mikä on tosi harmi.
Juu ja ne näkyy muutenkin vain jonkun aikaa. Korkeintaan kuukauden. Jotkut ohjelmat tosin jopa vuoden.
muistan ajan jolloin karpo jakoi kinkkuja. ja ruutuässästä sai yks ukko jiätelökoneen.. johon se parkas jotta kun en ees tykkää jiätelöstä... :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472