Milites Ky

onko tietoa

Onko kukaan muu tilannut tavaraa tästä verkkokaupasta http://verkkokauppa.milites.fi ? Itse tilasin ja sain kyllä tilausvahvistuksen mutta tilausta ei ole tullut postiin. Sähköposteihin ei vastata, puhelinnumerot eivät ole käytössä joten tietääkö kukaan onko yritys enää toiminnassa vai onko se joku huijaussivusto?

12

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ff

      Olen tilannut ja kaikki toimi ok, taitaa olla yhden miehen yritys, joten lomat ym voivat sekoittaa toimituksia. Ei ole huijaussivusto.
      Jos et maksanut etukäteen, niin ei hätää.
      ebay on täynnä vastaavia tuotteita.

    • a

      Ok, kiitos

    • jepjep

      Tilatkaa tekin varustelekasta..

    • Älkää helvetissä

      Jeppis jeppis. Tilasin Militesistä lokakuun alussa reisitaskuhousut ja ennakkomaksun jälkeen meni miltein 3 viikkoa ennen kuin firman puolelta kuului mitään, s-posti-, teksti-, tai vastaajaviesteillä tavoittelusta huolimatta. Omistaja valitteli pitkäaikaissairauden sotkeneen työt. Noh, huolimattomuuden takia valitsin väärän koon ja toimintaan vittuuntuneena päätin palauttaa lähetyksen ja pyytää rahat takaisin, olihan minulla siihen vielä täysi oikeus. Asiakaspalautus seisoi Espoon postissa viikon ennen kuin se noudettiin. Noudosta on nyt kulunut yli kolme viikkoa, eikä rahoja näy eikä kuulu. Kuten ketjun alussa mainittiin, sähköposteihin ei vastata eikä firman sivuilla ilmoitettu lankapuhelinnumero ole käytössä. Muutaman päivän aion pommittaa omistajan henk.koht. puhelinnumeroa, sen jälkeen asia lähtee virallisia teitä pitkin etenemään...

    • ei voi suositella

      Pahasti tuo Milites huijaukselta vaikuttaa. Kuukausi sitten tehty tilaus ja mitään ei tapahdu. Ei vastata viesteihin eikä mihinkään, ei edes omaan henk. koht. känny numeroon. Rikosilmoitusta vääntämään ensi viikolla jos ei mitään ala kuulumaan.

    • tee näin

      Jos ainoa maksu tapa on ennakkomaksu niin kyllä kusetus firma aina lähes.Itse en osta jos ei postiennakkoa ole valikoimissa.Saa ainakin tavaran aina ja huijari ei saa rahojaan,kun muistaa tarkistaa heti postissa onko tuote oikea.Vaikka maksanut sen niin maksu pysähtyy heti siihen paikkaan,kun ilmoitat että ei ole kuin tiiliskivi tai vastaavaa.Posti jäädyttää summan ja saat sen takaisin kun rikosilmoitus on tehty poliisille.Postiennakot tilitetään muuten aina torstaisin kerran viikossa.Eli kun haet paketin hae se aina perjantaina.

      • jepsistt

        Kuukausi sitten tehdyn tilauksen tiimoilta annoin viikon aikaa maksaa rahat takaisin tai teen rikosilmoituksen. Rahat olivat palautuneet tilille, vaikkei herra suostunut henk.kohtaseen nroonsa vastaamaan saati sähköposteihin. Eli viestit ja kyselyt on menneet perille mutta vasta uhkaus poliisille ilmottamisesta tepsi että elonmerkkiä sai. Ei voi suositella ja pidetään huolta ettei kukaan tuttukaan haksahda tuohon putiikkiin.


    • 20+17

      Tästä firmasta löytyy niin paljon negatiivista dataa ettei sitä kannata käyttää

    • En osta

      Kiitos varoituksista.

    • commando infidel

      Omat kokemukset jo parin vuoden takaa, mutta pelkästään positiivisia.

    • bundy

      itse olen joka kerta saanut haluamani tuotteen ihan ajallaan( joskus viiveellä, kun loppuunmyyty)

    • cv<fsb<sfb

      Taitaa olla jo lopettanut toimintansa kun nettisivu ei pelitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe