Milites Ky

onko tietoa

Onko kukaan muu tilannut tavaraa tästä verkkokaupasta http://verkkokauppa.milites.fi ? Itse tilasin ja sain kyllä tilausvahvistuksen mutta tilausta ei ole tullut postiin. Sähköposteihin ei vastata, puhelinnumerot eivät ole käytössä joten tietääkö kukaan onko yritys enää toiminnassa vai onko se joku huijaussivusto?

12

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ff

      Olen tilannut ja kaikki toimi ok, taitaa olla yhden miehen yritys, joten lomat ym voivat sekoittaa toimituksia. Ei ole huijaussivusto.
      Jos et maksanut etukäteen, niin ei hätää.
      ebay on täynnä vastaavia tuotteita.

    • a

      Ok, kiitos

    • jepjep

      Tilatkaa tekin varustelekasta..

    • Älkää helvetissä

      Jeppis jeppis. Tilasin Militesistä lokakuun alussa reisitaskuhousut ja ennakkomaksun jälkeen meni miltein 3 viikkoa ennen kuin firman puolelta kuului mitään, s-posti-, teksti-, tai vastaajaviesteillä tavoittelusta huolimatta. Omistaja valitteli pitkäaikaissairauden sotkeneen työt. Noh, huolimattomuuden takia valitsin väärän koon ja toimintaan vittuuntuneena päätin palauttaa lähetyksen ja pyytää rahat takaisin, olihan minulla siihen vielä täysi oikeus. Asiakaspalautus seisoi Espoon postissa viikon ennen kuin se noudettiin. Noudosta on nyt kulunut yli kolme viikkoa, eikä rahoja näy eikä kuulu. Kuten ketjun alussa mainittiin, sähköposteihin ei vastata eikä firman sivuilla ilmoitettu lankapuhelinnumero ole käytössä. Muutaman päivän aion pommittaa omistajan henk.koht. puhelinnumeroa, sen jälkeen asia lähtee virallisia teitä pitkin etenemään...

    • ei voi suositella

      Pahasti tuo Milites huijaukselta vaikuttaa. Kuukausi sitten tehty tilaus ja mitään ei tapahdu. Ei vastata viesteihin eikä mihinkään, ei edes omaan henk. koht. känny numeroon. Rikosilmoitusta vääntämään ensi viikolla jos ei mitään ala kuulumaan.

    • tee näin

      Jos ainoa maksu tapa on ennakkomaksu niin kyllä kusetus firma aina lähes.Itse en osta jos ei postiennakkoa ole valikoimissa.Saa ainakin tavaran aina ja huijari ei saa rahojaan,kun muistaa tarkistaa heti postissa onko tuote oikea.Vaikka maksanut sen niin maksu pysähtyy heti siihen paikkaan,kun ilmoitat että ei ole kuin tiiliskivi tai vastaavaa.Posti jäädyttää summan ja saat sen takaisin kun rikosilmoitus on tehty poliisille.Postiennakot tilitetään muuten aina torstaisin kerran viikossa.Eli kun haet paketin hae se aina perjantaina.

      • jepsistt

        Kuukausi sitten tehdyn tilauksen tiimoilta annoin viikon aikaa maksaa rahat takaisin tai teen rikosilmoituksen. Rahat olivat palautuneet tilille, vaikkei herra suostunut henk.kohtaseen nroonsa vastaamaan saati sähköposteihin. Eli viestit ja kyselyt on menneet perille mutta vasta uhkaus poliisille ilmottamisesta tepsi että elonmerkkiä sai. Ei voi suositella ja pidetään huolta ettei kukaan tuttukaan haksahda tuohon putiikkiin.


    • 20+17

      Tästä firmasta löytyy niin paljon negatiivista dataa ettei sitä kannata käyttää

    • En osta

      Kiitos varoituksista.

    • commando infidel

      Omat kokemukset jo parin vuoden takaa, mutta pelkästään positiivisia.

    • bundy

      itse olen joka kerta saanut haluamani tuotteen ihan ajallaan( joskus viiveellä, kun loppuunmyyty)

    • cv<fsb<sfb

      Taitaa olla jo lopettanut toimintansa kun nettisivu ei pelitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe