30.5 klo 03 oliko näkijöitä ku suominainenn

kukaaan ei lyö naist

lenteli pitkin katuja ainoo auttajakakii sai pieniä naarmuja no niitä oideltiin töölössä asti taitaa mennä lasit ostoo

17

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivaankuuu

se vaaaleeemekkonen lenteki katuuun ku hornettti korkeintaaannn ja mokkakkkikkeli huuuti huoraaa peräää urrista sen verrran etttä luunmurtumia nenä ja poski ja sisäinenen päänvuoto

• Serlokki

No, selvittäkääs humala ensin pois ja palataan sitten uudestaan asiaan!

• valvontakamera2

ei tässsä humalaaa tarvituuu tän kirjotamiseeen, mielestäni jokainen vastuuuntuntoinen vois kantaaa kortensa

• ja sinapit

kuka noin vanhoja asioita muistaa ? oliks viime vuonna vai ajalta lihis ja kaks nakkii

• rockdaddy

Katse tulevaisuuteen.Kas kun 30.5 ei olla vielä tänä vuonna elettykään.
      Tarkkuutta kun tänne kirjoittaa.

• 9+18

Draaginen juttu, mutta jostain syystä kax ensimmäistä viestiä hymyilytti. Siis suorastaan repesin.
      Tosin vastaaja tais olla leikkimielellä samalla aaltopituudella - tai mitä hitsiä mie tässä tulkkina yritän olla.

• asianomaistaja

takennanan vapppuyön tapahtumia klo 3

• mokkapimpula

tarkennannan vielä, annoitko mokkakikullillille?

oletko sie hiukan antelias, saitko taudin vai mitä sie vauhkoot,
        jos oot pataas saanu ni se on siulle ihan oikein oisit pitänyt huolta perseestäs.

• sian maistaja
        mokkapimpula kirjoitti:

tarkennannan vielä, annoitko mokkakikullillille?

oletko sie hiukan antelias, saitko taudin vai mitä sie vauhkoot,
        jos oot pataas saanu ni se on siulle ihan oikein oisit pitänyt huolta perseestäs.

tottakai olen antanut mokkikselle, he ovat helliä ja huomaavaisia rakastajia.
        olenkin itseasiassa antanut kaikille imatran karvaranteille ja olen siitä hyvin ylpeä.

tulen jatkossakin pysymään kamelikuskeissa ja muissa terroristoissa sillä minä tarvitsen ahmedia tyydyttämään rasiaani kutkuttavan kiiman.

mikään suomipoju pikkuisine katkarapukaluineen ei siihen pysty joten ihan turha edes yrittää, se nyt on vain hyväksyttävä että mokkameisselin metsästyksessä saattaa syntyä pieniä ruhjeita, mutta mitäpä tosi nainen ei rakkautensa vuoksi kestäisi.

se kun pitsamies painaa tummaa hirttään minun vaaleaan korurasiaan saa aikaan sellaisen organismin että annan anteeksi jopa sen että ahmed astui kameliaan.

• mokkapimpsa
        sian maistaja kirjoitti:

tottakai olen antanut mokkikselle, he ovat helliä ja huomaavaisia rakastajia.
        olenkin itseasiassa antanut kaikille imatran karvaranteille ja olen siitä hyvin ylpeä.

tulen jatkossakin pysymään kamelikuskeissa ja muissa terroristoissa sillä minä tarvitsen ahmedia tyydyttämään rasiaani kutkuttavan kiiman.

mikään suomipoju pikkuisine katkarapukaluineen ei siihen pysty joten ihan turha edes yrittää, se nyt on vain hyväksyttävä että mokkameisselin metsästyksessä saattaa syntyä pieniä ruhjeita, mutta mitäpä tosi nainen ei rakkautensa vuoksi kestäisi.

se kun pitsamies painaa tummaa hirttään minun vaaleaan korurasiaan saa aikaan sellaisen organismin että annan anteeksi jopa sen että ahmed astui kameliaan.

siulla se on pahanlaatuinen ihmissuhdeongelma.
        toivottavasti sie et tuu raskaaksi noille rikastajille,
        sillo nimittäin alkaa murhat ja raiskaukset ja muut rikokset nousemaan.

• sian omaista ja
        mokkapimpsa kirjoitti:

siulla se on pahanlaatuinen ihmissuhdeongelma.
        toivottavasti sie et tuu raskaaksi noille rikastajille,
        sillo nimittäin alkaa murhat ja raiskaukset ja muut rikokset nousemaan.

sina olet vain kade kunn mina vien sulta miehet

• saarnaajatar

olin vappuna vanhoillislessujen kokouksessa jossa lapset pyhitettiin jumalan karitsan verellä pappistomme hellään huomaan, siellä en nähnyt yhtään tappelua humalaisten välillä.

• sian maistaja

Nii mut ne lessupastorit taitaa painaa niitä lapsia ja lampaita.

• uhri..

kyseeessä alyhoi pahoinpitely butttterin edessä josssa syytön meni autttamaaan pahoinpidelthyä naista ja sai itse tekijältä murtuman muuunmuassa päähän

• polliiissssii

Sie taisit luulla saavas persettä, mut saitkin turpaas, oot sie joku poliisi vai?

Pistikö kikkarakarva molempia pataan, tuntuko hyvälle ?

Oisit kirjoottanna sakot, mitäs läksit jehu???

• aloitttaja.

yleeeensä tapananani on kääääntäää toinenekin poski lyön kylllä nyt kun vastaaan tulee

• ali baba

vitut sinä mitään lyö, polves katuun korkeintaan.

nätisti kirjoitat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe