Täällä puhuvat nykyjää suolen toiminnasta ,miten sinulla toimii ?
Tenkkanen Oikea
10
81
Vastaukset
- Moro nääs
Kiitos kysymästä hyvin toimi. Rectumini päätti vapauttaa lastin housuihini aivastuksen yhteydessä. Aivastettiin siis yhtäaikaa.
Eipä tässä muuta ihmeempää. Availen uusia välikaljoja ja istuskelen omalla kaljottelusohvallani. Vessaan en mene, sillä se olisi jo myöhäistä ja rectumiani voisi kenties aivastuttaa myöhemmin uudestaan. Ehkä se on allerginen lepälle kuten minä. - nariseva einari
Saunakauha kun on perceessä koko ajan ni eihän se silloin oikein kulje.
Pitäisköhän se ottaa välillä pois perceestä? - .....
Peikkä sontimispalstahan tämä on nykyään, ja aivonsa pihalle juoneiden perverssien yhteiskokoontuminen.
Peräti kaksi sheriffiä, mutta sonta- ja suolijutut roikkivat palstalla päiviä.
Jonninjoutavat sheriffit. - pällihigi
Minulla on AA-patteri perceessäni jatkuvasti, toverit antoivat sen minulle koska minulla on niin paha pallihikiongelma.
- pla.pio
Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.
Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla toipumassa, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.
Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!
http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k
- perseenhaju
Tuossa syksyllä olimme kavereitten kanssa baarissa Tampereella. Tulin hyvin juttuun yllättävänkin nätin tytön kanssa ja päädyimmekin sitten samaan petiin yöksi, tytön vanhemmille.
Koko illan minua oli vaivannun kauhea paskahätä, joka vain paheni illan vanhetessa. En kehdannut käydä vieraassa asunnossa vessassa. Seksikin jäi tämän takia. Yöllä kuitenkin heräsin aivan järjettömään paskahätään. Olin aivan räjähtämäisilläni kun valuin vessaa kohti jännittäen pakaralihaksiani äärimmillen. Vessa varattu. Paniikissa päästin ripulituotteeni eteisen saappaaseen. Napitin housuni ja yritin lähteä livohkaan. Etuovi takalukossa. Vaati melkoista pokeria pyytää tytön isää avaamaan oven kun tämä poistui vessasta. Juoksin niin helvetisti, jotta olisin kaukana kun isäpappa tajuaisi hajun syyn.
Lompakko, takki ja puhelinkin löytyivät polisiin hoivista parin viikon päästä. Kiitos siitä!- :DDDD
:DDDDDDDDDDDDD
- Jujmwtjm
Päivän naurut, kiitoksia!
- ´´´´´´´´´´´´
Paskaa vaan.
- nariseva einari
Tuota se teetättää, ku ei muisteta laittaa löylykauhaa perceeseen viihteelle
lähdettäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602