takuuaika ohi ?

toivoton?

miksi miehellä ei enää seiso ??
kurjaa kun itellä ois haluja vielä ja normaalit tarpeet.oon pyytäny menemään lääkäriin ja kaiikea mut ei tee asialle mitään.alan olla aikas turhautunut tähän.ei kuitenkaan olla kumpikaan mitään ikäloppuja ja tuntuu pahalle jos kaikki sellainen ois pysyvästi evätty.ajatuksia?

21

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen toivoton

Merkillistä, että eivät halua hoidella itteensä kuntoon. Aika paljo kuullu samanlaisii tarinoita monelta. Naiset on paremmassa kunnossa, vaikka olis vaivojaki. Kova valitus ei auta mittää

• +++++

kyllä seisoo,ota yhteyttä

• faktaaa

miehesi käy vieraissa ja kotona vain syömässä.

• pirreJAhansu

vain tolkuton mullikka kommentoi noin !!

• xxx

se on naisessa vika jos miehellä ei seiso :)

• lerppubanaani

Apina tais pudota puusta ja joku tukos liikahti kun sai melkein lauseen aikaseksi tossa edellä......tai siis sanoja ei mieltä niinkään

• Paperimies

Olin kerran Neuvostoliiton aikaan naapurissa huorissa. Perhetytölle olin antanut satasen (markkaa) ja alettiin hommiin. Ei ottanut eteen hommiin käydessä vaikka kuinka olisi panettanut. Perhetyttö oli jo lähdössä huoneestani, mutta kun otin satasen pois, rupesi hän hommiin ja laittoi ns. kaikki peliin. Jo rupesi etuveitikka turpoamaan oikein kunnolla ja vuosikymmenen erektiossa homma hoitui tyylikkäästi. Tarinan opetus ilmeisesti oli se, että kyllä se nainen saa vehkeen toimimaan, kun on itsellään tarpeeksi pelissä.

• DreamDream

Mikä ihmeen perhetyttö?? Suuren ja mahtavan aikaan ei kukaan saanut liikkua valvomatta hotelleissa eikä olla ulkomaalaisen kanssa tekemisissä ellei halunnut vaikeuksia itselleen ja perheelleen.....
        Ammattilainen siellä ollu hommissa jos joku yleensä ollu....

• 30vmuhuygtrdfh

Harmin paikka. Ittellä toimii ja olis haluja, mutta eipä noita naisia sänkyyn asti näin rumana saa.

• faktahomma

Miehillä varsinkin ikääntymine tuo tullessaan valitettavia ongelmia,kenellä mitäkin.
      Elintavoilla voi vaikuttaa siihenkin asiaan kuten terveyteen yleisestikin.Runsas alkoholin tai päihteiden käyttö (kannabiskin pitkään käytettynä),stressi,tupakointi ja henkinen hyvin/huonostivoiminen vaikuttaa.
      Tietysti voi olla eíhan elimellinen syy tai sairaus.Olisi hyvä kaikkien jo keski-ikäistyvien miesten käydä säännöllisesti urologin tarkastuksessa,vuosittain.Ihan verikokeella voidaan selvittää ettei ole kyseessä esim. eturauhasen vakavammasta sairaudesta kyse.

• toivoton?

Kiitos vaan rakentavista kommenteistanne kaikille.Vaikeassa tilanteessa oikein sielua riipaisi miten ystävällisesti halusitte tuntematonta kanssaihmistä lohduttaa ja tukea.Kirjoitin tänne ensimmäistä ja viimeistä kertaa.

• ToivotonMies?

Olen valitettavasti samassa tilanteessa kuin alottaja kuvaili,paitsi,että olen se mies.
      Ollaan vaimon kanssa molemmat 35v ja ei juurikaan käytetä alkoa ja kuntoillaan 2-3krt /vk eli ei mielestäni ikäloppuja mitenkään.Vaimo on nuoruutensa mitoissa ja mielestäni aika hemaiseva pakkaus,näin lievästi sanottuna.Itseäni voisin kuvailla suht ok kroppaiseksi.
      Tilanne raskas meille molemmille.Kävin lääkärissä ja fyysistä vikaa ei löytynyt.Sain toki reseptin tiettyyn näihin ongelmiin kehitettyyn lääkkeeseen.Sitä ei vielä kokeiltu kun ajateltiin ensin mennä sellaselle seksuaaliterapeutille.Ja jos sieltäkään ei apua ajan kanssa,niin sitten kokeiltava sitä lääkettä.
      Pakko on sanoa,että olisitte voineet vähän ajatella ,suurin osa ketjuun kirjottaneista,oliko vältämätöntä ripotella suolaa kenenkään haavoihin.Mielestäni ei ollu provokatiivisesti aloitettu.
      Minua saatte ihan rauhassa pilkata jos se teitä ilahduttaa jotenkin,halusin vaan kertoa tältäkin puolelta omia kokemuksia.

• Vihreää aidan takana

ToivotonMies? Kokeile naista, joka saa seisomaan ja saat pitkästä aikaa nauttia, ei ketään kaikki "tuttu" vanha kiinnosta. Ihan samanlaista ongelmaa on naisillakin, oma ei kiinnosta.

• Kokemusta on

Etsi nainen, joka saa seisomaan, taatusti auttaa

• korvienväli

Ainakin omalla kohdalla (yli nelkytvuotias mies) mieliala on kaiken a ja o. Jos ei ole stressiä eikä paina mieltä, tekee usein mieli ja homma toimii. Ainakin minulla. Vuosia sitten olin tilanteessa että ei seisonut ja hain potenssilääkkeetkin. Niillä kyllä seisoi vaikka ei olis yhtään napannut koko touhu. Nykyään oon huomannut että enhän minä enää tartte niitä.

Toivottavasti teilläkin asioiden purkaminen ja ehkä elämänasenteen muutos auttaa. Tsemppiä!

• thruth

Jos ei seiso,niin se ei taatusti ole kenenkään toisen syy !!

• 10 tuumaa

hei!olet väärässä.jos toinen ihminen ei vaan kiihoita niin miksi pitäisi seisoa.peenishän ei ole tahdon alainen elin vaan se vaatii ulkoisen ärsykkeen joka johtaa mielihyvään eli stondikseen.

• hanslinki

Penis on elin, joka ei tarvitse ulkoista ärsykettä, vaan se toimii, jos on toimiakseen myös ihan pelkän mielikuvituksen varassa. Ei tarvitse edes kuvitella, pelkkä ajatus, mielijohde, muistikuva riittää. Onneksi on näinkin, tai, jos näin ei olisi, jäisi aika vähälle seksille moni.

• Salarakas 23 vuotta
        hanslinki kirjoitti:

Penis on elin, joka ei tarvitse ulkoista ärsykettä, vaan se toimii, jos on toimiakseen myös ihan pelkän mielikuvituksen varassa. Ei tarvitse edes kuvitella, pelkkä ajatus, mielijohde, muistikuva riittää. Onneksi on näinkin, tai, jos näin ei olisi, jäisi aika vähälle seksille moni.

Niin, ulkoinen ärsytys(hyväily) tai muistokin sellaisesta hyvänolon tunteesta ja hellyydestä auttaa asiassa, aivan samoin kokee nainen eli koettu hyvä saa aikaan halun. Jos toinen osapuoli ei sitä tuntemusta saa aikaan, on aivan turhaa keinotekoisesti yrittää jatkaa, siitä tulee vain ärtyneeksi. Kyllä sen tietää, milloin SE OIKEA on osunut kohdalle!

• Handulla tähtiin
        Salarakas 23 vuotta kirjoitti:

Niin, ulkoinen ärsytys(hyväily) tai muistokin sellaisesta hyvänolon tunteesta ja hellyydestä auttaa asiassa, aivan samoin kokee nainen eli koettu hyvä saa aikaan halun. Jos toinen osapuoli ei sitä tuntemusta saa aikaan, on aivan turhaa keinotekoisesti yrittää jatkaa, siitä tulee vain ärtyneeksi. Kyllä sen tietää, milloin SE OIKEA on osunut kohdalle!

Joopa, ulkoisella ärsykkeellä minäkin saan seisomaan ja mällit lentämään.
        Vasen toimii salarakkaana, eikä tarvitse niin paljon ärsytellä.

• Oletkos katsonut

viime aikoina peiliin? Jospa se syy haluttomuuteen löytyykin sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      2005
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      624
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      205
      580
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      47
      517
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe