Ja tuttu lääkäri. Miks ne aina viedään Kirralle? Muut menee Töölöön tai Meilahteen.
Tuttu sairaalahuone
5
185
Vastaukset
- Tsaporski
Hyvin osasivat Sieviset eilen oikealle tapahtumapaikalle , vaikka heille puhelimessa kerrottiinkin Joonatanin joutuneen vaan sairaalaan erittelemättä sen tarkemmin, mihin Helsingin monista sairaaloista.
Kuten uutisista on kuultu, Suomea vaivaa ennenkuulumaton lääkäripula julkisessa terveydenhuollossa. Siksi Katariinan(kin) on oltava lähes aina työvuorossa, jotta potilaat saadaan hoidettua. - dfgdgdfgddfgdf
Silloin ei ollut sama sairaalahuone missä Peppi ja se Topi (joka kuoli huumeisiin)...
- 87k
Siksi koska sarjassa on vakiolääkäri ja vakiosairaala, siksi kaikki on siellä vuoronperään.
Kai muistat ajan kun salkkareissa EI ollut omaa sairaalaa, niin eihän silloin Sairaalassa oltu kuin sillointällöin.
Sama juttu nyt kun mukaan on saatu poliisi, niin sarjassahan on vähän väliä kohtauksia jossa tarvitaan poliisia, ennen oli vain sillointällöin
Myös kun sarjasta puuttui hotelli, ei ollut tarvetta hotellille kuin sillointällöin, nyt jokainen on siellä vuoronperään.
Myös kun kauppa/kioski puuttui sarjasta, niin ei juuri kellään ollut koskaan asiaa kauppaan tai kioskiin.
Eli ihan juonen kannalta noi kaikki tos on - Fiktiota.
Ja muistakaamme että Salakkarit EI ole totta.
- Fiktiotako???
EIKÖ OLE? Olen nähnyt niitä ihmisä, ovat oikeasti olemassa. Talot ja kaikki näyttävät oikeilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427