olen vähän hullu,
kaikki tietää sen,olen kriminaali aina.
ystävä puukkojen
olen ikkunoita rikkonut,
veitsellä poliisia uhannut
portsaria lankulla lyönyt ja toisen hakannut
miehen vakavasti hakannut
törkeästä pahoinpitelystä tuomittu,
linnassa hetken istunut
tulipaloja sytyttänyt
taukoa pidin,
nyt tulin takaisin,
i'm baaaaaack!!!
pirate-woman tässä linjoilla taas,
paljon terkkuja natsisika kytille!!
mitä yhteistä on kondomilla ja poliisiautolla?
molemmissa on kyrpä sisällä
olin kuvioista poissa
heippa hei,vieläkö muistatte minut
4
59
Vastaukset
- muistui mieleen
onko tunkkia näkynyt? se oli pöllö poliisilla! jos oikein muistan, mutta se harava! ja kuokka, tosin se ne saapaat, haluan kuivat jalat! ei syöttiä saappaaseen. jäät vielä rannassa.....
AAmmulla pitää muistaa jhertäjä...syötsut koukkuun - hahaha
Aha.
- tuli mieleen
Mitenkähän moottorisahakoulujoukkomurhasta uutisoitaisiin? Unohda se tunkki, ei sepaljon maksa.
- muistui mieleen
tuli mieleen kirjoitti:
Mitenkähän moottorisahakoulujoukkomurhasta uutisoitaisiin? Unohda se tunkki, ei sepaljon maksa.
Mutta jos se on moottorisaha tunkki?, olen selllaista viritellyt, ei vielä toimi, se tunkki puuttuu, paitsi tuo mikä on tuossa kierressä, siinä on tunkki mutta moottori vielä vieressää... ehkä huomeh.. ja jos oölllö tois sen tunkin akas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492