Tiedän että sua rakastan, voisin laittaa järjettömän määrän rakkauslauluja tähän, tahtosin että kuulut mun elämään, tahtosin kymmeniä lapsia sun kans, tahtosin satoja vuosia sun kans, tahtosin kertoa sulle sadoilla eri sanoilla, runoilla, lauluilla kuinka järjettömästi sua haluan, kaipaan, rakastan ja ikävöin. Oot kaunein nainen jonka tiiän...
En voi kestää sitä etten nää sua koko kesänä, inhottaa ettet tykkää musta koska oon sua vanhempi... oot niin jumalainen, en kestä, oot ollu jo kaks vuotta mun mielessä, yötä ja päivää...
Sinä pieni enkeli rakas ihanuus joka et varmaan ees tiiä kuinka kaunis ja ihana oot :( en usko että oon ainut jätkä joka susta tykkää...
Sun hymy ku sen näkee on vastustamaton ja sulosin mitä voi olla, oot aivan täydellinen, ihanin ja sulosin... jos joskus löyvät jonkun ni sen täytyy olla onnekkain maan päällä... se sika... jos sut saa...
Tunne siitä
9
814
Vastaukset
- pessimissi
Oiiiiii!! Kaunista, pelottaa tosin sun oma mielenterveyden kestävyys jos tuo "jo kaks vuotta mun mielessä, yötä ja päivää" pitää paikkaansa :(
Tsemppiä ottamaan selvää asioista. Kuolinvuoteella on sitte jo turha ikävöidä.
Täällä on kohta kasapäin optimistisia romantikkoja pyytämässä tuntomekkejä. Yäk.Joo kyllä mielenterveys pitää, kuolinvuoteella... ei oo muita kun hän, tuntomerkkejä pieni ja kaunis, vaalea, vaaleat hiukset sulosin olemus mitä voin keksiä, silmälasit, ei tykkää tummasta sinisilmäsestä joidenki tai kaikkien mielestä komeasta miehestä, oon kuitenki 8 vuotta vanhempi
siltakoskih kirjoitti:
Joo kyllä mielenterveys pitää, kuolinvuoteella... ei oo muita kun hän, tuntomerkkejä pieni ja kaunis, vaalea, vaaleat hiukset sulosin olemus mitä voin keksiä, silmälasit, ei tykkää tummasta sinisilmäsestä joidenki tai kaikkien mielestä komeasta miehestä, oon kuitenki 8 vuotta vanhempi
laitoin tosi ällöttävästi tän vastauksen, tuo että oon komea on just suoraan siskojen ja äitin ja entisten sanomia, voi ku se oi ois tän ihanuuen kertoma. joo ja jos oikeesti joku tunnistaa ittesä, tää on oulusta ja tämä ihanuus ei ole oulusta...
- jostakin vaan
Ota nyt ihmeessä yhteyttä häneen!!
Tee itesellesi palvelus ja edes yrittäisit saada hänet. Mistä sen tietää, jos hän onkin ajatellut sinua kanssa ja haluaa sinut. Kysymällä ja puhumalla selviää. :) - joku vaan
Mikset sinä voi olla se porsas, joka hänet saa?
- e57j6r8k
Lähestyt häntä varmaan tyyliin "et sä halua kuitenkaan mutta lähtisitkö silti pls pls pls".
Voit olla varma ettei kukaan lähde :) - koski sama :)
no en kyllä . .)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462