Olette varmaan kaikki huomannet että MJiin dramaattisen kuoleman jälkeen näitä michael jackson tapahtumia on tullu erittäin paljon!! Mitäs te sanotte?
WE
MJ tapahtumia!
4
183
Vastaukset
- jebulis
Hieno homma, että Michael Jacksonin perintö jatkaa eloa näiden tapahtumien ja kaikenmaailman julkaisujen ansiosta. Ajatella, että pian tulee täyteen 3 vuotta tuosta Jacksonin poismenosta. Kylläpä aika menee nopeasti.
- En tykkää :(
Mua ainakin ärsyttää, että nyt tosiaan yhtäkkiä kaikenlaista tapahtumaa, ei vaan aiemmin ollut :( oisivat voineet kunnioittaa sitä silloin kun se eli, niin se ois itekin päässyt nauttimaan niistä, mutta nyt vaan lyödään rahoiksi kaikella mahollisella siihen liittyvällä jutulla. Sen perhe on niin rahanahne, että ne antaa luvan ihan mihin tahansa, kunhan saavat rahaa!
- iPOP
no onhanse näinkin.......
mut hienoa että tapahtumia on!
viime vuonna oli Helsingissä jotain tapahtumaa.
oisin voinut itekkin tulla mutta asun niin kaukana.
mut kyllä suosittelen kaikille hesan suunnalla asuville!!!!!!!!!!!!!! - Huutokaupasta
ei kelvannut Michaelin tavarat kenellekään, nyt kun kuollut, perhe myy kaiken. Olisivat sisustaneet Neverlandin uudelleen ja tehneet siitä Gracelandin kaltaisen paikan, johon fanit olisivat päässeet tutustumaan. Huvilaitteetkin olisivat voineet olla toiminnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427