Ei uskoisi että syksyllä mies täyttää 70 vuotta, menee ihan viiskymppisestä: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uskoisitko-70-vuotiaaksi-dannylta-uusi-pr-kuva/art-1288466560808.html
Danny on uskomattoman nuorekas!
14
213
Vastaukset
- BUAH...
Dannyn kuvaa on photoshoppailtu oikein urakalla, kuin Niinistön vastaavaa.
Saattaa olla monenkymmenen vuoden takaakin.
Nykyinen Danny on nuorekas ja rypytön ainakin pakarasta. - About 50 v
Kova "kuntoilu" mallimimmien kanssa pitää nuorekkaana. On se AISA..!!??
- Go Danny Go!!!!
Danny on ihan kunkku. Nuorena oli tyrmäävän upea ilmestys.
- photo . - - -
Photoshoppailua parhaimmillaan !!!
- Maire.
Danny on mies isolla M:llä! On ihan toista kuin nuo monet muut samaa ikäluokkaa olevat esiintyjät. Katsokaahan vaikka jotain "tapani kansaa ja reijo taipaletta"...hehän ovat tosiaan pappa-lookin valinneet, tummat puvut ym "tyyliä".
Ei kiitos!!!
Onneksi Danny antaa elämyksiä meille ihailijoilleen ja osaa esiintyä. Ja ennen kaikkea tyylillä josta hänet muistetaan!!! - Danny on hieno mies
Pitkän linjan show-mies ja karismaattinen esiintyjä - legenda viihdekuvioissa! Muutoinkin miellyttävä ihminen ja luotettava esiintyjä. Tervenuppinen elämänkokemusten kasvattama persoona josta diivailun merkkejä ei löydy missään tilanteessa. Kunnioitan.
- kesäshow-71
Hyvää ja vauhdikasta kesää Dannylle ja kaikille hänen ihailijoilleen:=))
- antifani
Kuvaa oli photoshopattu rajusti.
- että näin
olen nähnyt läheltä ja kaikkea muuta kuin rypytön livenä. Ihan ikäisensä näköinen. Lähes kaikkia lehtikuvia on muokattu nykyisin.
- J K
NIINKÖ
- ____________________
Leikkauttaisi jo tuon "HE-MAN"- hiuspehkonsa.
- no ei oo
Danny kuin ikäisensä näköinen ja sillä siisti, n. 70 on 70v !
Naiset, osa "säilyy" paremmin nuoremman näköisenä kuin on ilman leikkauksiakin!! - ehkä ei voi
Sillä on varmaan tupee tai ommeltu karvat ristiin päälaelle. D on mulkku ja Armi Aavikon elämän pilaaja !
- mitäs jos kuitenkin
vuodet Dannyn kanssa oli Armin elämän ihaninta aikaa...?
http://youtu.be/LfbJX1T-6R0
Kai toi Armi olis nostanut kytkintä jo nuorena ellei olisi tykännyt dannystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437