Mite asennetaan windows 7 tikulle kuten Ubuntu?

windowstikkulle

nii miten teen tikun jota vois käyttää eri koneisa? samanlail ku ubuntua.

34

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      voiko sillä ubuntulla tehdä mitään muuta, kuin häiriköidä?

      • windowstikkulle

        Onks lapsellinen kiekaisusi vastaus, et windows 7 ei voi asentaa tikulle?


      • windowstikkulle

        vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.


      • windowstikkulle
        windowstikkulle kirjoitti:

        Onks lapsellinen kiekaisusi vastaus, et windows 7 ei voi asentaa tikulle?

        nyt pöllit nikkini.. vajakki.


      • ???
        windowstikkulle kirjoitti:

        nyt pöllit nikkini.. vajakki.

        nyt te ubuntu-häirikset rupesitte jo tappeleen keskenännekin hahahahaha.


      • windowstikkulle
        ??? kirjoitti:

        nyt te ubuntu-häirikset rupesitte jo tappeleen keskenännekin hahahahaha.

        sinä vaan täälä häiriköit. varastat vieläpä nikkejä!


      • windowstikkulle
        windowstikkulle kirjoitti:

        vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.

        >vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.<

        Vastaa itse!


      • windowstikkulle
        windowstikkulle kirjoitti:

        >vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.<

        Vastaa itse!

        en osaa!. olet vajakki! minä kysyn ohjeita mite tehään!


      • windowstikkulle

        ei voi


    • windowstikkulle

      tietääkö kukaan järkevä miten onnistuu? täällä on vaan vajakki nikkivaras.

      • windowstikkulle

        minä olen itse ubuntu-vajakki


      • Pentti Nelonen

        Windows ei ole Ubuntun tasolle kehittynyt käyttöjärjestelmä, että sen voisi asentaa muistitikulle.


      • windowstikkulle
        windowstikkulle kirjoitti:

        minä olen itse ubuntu-vajakki

        nikkivarsas. aloitan kohta uuden keskutelun jos pöllit nikkini vielä kerranki.


      • windowstikkulle
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Windows ei ole Ubuntun tasolle kehittynyt käyttöjärjestelmä, että sen voisi asentaa muistitikulle.

        ootkos iha varma?


      • Voi teitä otuksia
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Windows ei ole Ubuntun tasolle kehittynyt käyttöjärjestelmä, että sen voisi asentaa muistitikulle.

        Kymmenes viesti toden sanoi..

        Ihme jengii tääl..

        :)


      • Pentti Nelonen
        windowstikkulle kirjoitti:

        ootkos iha varma?

        Kyllä. Aneeminen Windows ei tarjoa mahdollisuutta käyttää Windowsia eri koneissa.


      • Pentti Nelonen
        windowstikkulle kirjoitti:

        ootkos iha varma?

        Windows 7 on vielä niin alkeellinen suljetun koodin käyttöjärjestelmä, että sen voi asentaa koneeseen muistitikulta, mutta sitä ei voi käyttää muistitikulla täydellisenä, kuten Ubuntua.


      • windowstikkulle
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Kyllä. Aneeminen Windows ei tarjoa mahdollisuutta käyttää Windowsia eri koneissa.

        Jaa no kiitti kuiteni on tuo 7 iha hyväki. pitää jatkaa sitten ubuntulla kun ei onnistunu.


      • windowstikkulle
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Windows 7 on vielä niin alkeellinen suljetun koodin käyttöjärjestelmä, että sen voi asentaa koneeseen muistitikulta, mutta sitä ei voi käyttää muistitikulla täydellisenä, kuten Ubuntua.

        häh? nykö sitä voi osin käyttääkkin? oletko joku vajakki kun vaihtelee jutut. nyt poalo pinna ja unohetaan koka juttu. oon ihan sekasi tästä vajakkien keskustelusta.
        en kyllä kysele ohjeita ku on vajakkeja kaikki vastaajat.


      • Pentti Nelonen
        windowstikkulle kirjoitti:

        häh? nykö sitä voi osin käyttääkkin? oletko joku vajakki kun vaihtelee jutut. nyt poalo pinna ja unohetaan koka juttu. oon ihan sekasi tästä vajakkien keskustelusta.
        en kyllä kysele ohjeita ku on vajakkeja kaikki vastaajat.

        Miten se on tuon ymmärtämisen laita?
        Windows 7 voidaan asentaa koneelle tikuLTA, mutta sitä ei voi ollenkaan käyttää tikuSSA.
        Huomaatko eron, vai et?


    • windowstikkulle

      Voi sen asentaa tikulle, mutta en neuvo kun haukuit vajakiksi!!!!!!!???????HAH,haha,Haa

      • windowstikkulle

        haista home! nikkivaras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en halua ohjeita kysyn muualta jossa on järkevämpää taso.


      • Wind-Tiedottaja.

        Täyttä potaskaa.
        Wintoosan voi asentaa tikulta, mutta ei voi käyttää tikussa.


      • windowstikkulle
        Wind-Tiedottaja. kirjoitti:

        Täyttä potaskaa.
        Wintoosan voi asentaa tikulta, mutta ei voi käyttää tikussa.

        taas uus.... Eli kannttaako sitte edes kyselä muualta vai ei? ei jaksas turhaa kyselä.
        heitän kohta tikun mettään nii loppuu tää homma.


      • opi olee
        windowstikkulle kirjoitti:

        taas uus.... Eli kannttaako sitte edes kyselä muualta vai ei? ei jaksas turhaa kyselä.
        heitän kohta tikun mettään nii loppuu tää homma.

        opi olee


    • TAAS!!!

      Canonicalin mainoshäiriköintiä täällä aloittelijoiden palstalla.

    • Rr
      • -?-

        Mistä ne oikein jorisee?


    • :[~_@pm4
    • ei tuu toimiin

      Miten luulet seiskan toimivan random-raudassa?

      • :[~_@pm4

        Tuossa edellisessä onkin ideana se että ensin käynnistetään tikulta Linux, joka lähtee käyntiin melkein millaisessa raudassa tahansa.

        Sitten Virtualboxilla luodaan vakiona pysyvä virtuaalikone, jonne Windows asennetaan.

        Boottaus tapahtuu siis järjestyksessä Linux - Virtualbox - Windows.


    • vähemmän helposti

      Tee ensin vaikka remaster-ubuntu, jossa on mukana myös virtuaalikone. Asenna windows 7 virtuaalikoneeseen ja tee remaster-ubntusta .iso tiedosto, jonka sitten asennat riittävän suurelle muistitikulle.

    • tietokoneneropatti

      Joo olen samaa mieltä et ei voi windowsii tikul asentaa

    • qbitt

      Miten Windows asennetaan tikulle? Käy ulkoa hakemassa tikku ja pyyhi takapuoles siihen, siinä on "windows" tikulla.

      Aktivoidaan lähettämällä tikku microsoftille postissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe