nii miten teen tikun jota vois käyttää eri koneisa? samanlail ku ubuntua.
Mite asennetaan windows 7 tikulle kuten Ubuntu?
34
788
Vastaukset
- ???
voiko sillä ubuntulla tehdä mitään muuta, kuin häiriköidä?
- windowstikkulle
Onks lapsellinen kiekaisusi vastaus, et windows 7 ei voi asentaa tikulle?
- windowstikkulle
vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.
- windowstikkulle
windowstikkulle kirjoitti:
Onks lapsellinen kiekaisusi vastaus, et windows 7 ei voi asentaa tikulle?
nyt pöllit nikkini.. vajakki.
- ???
windowstikkulle kirjoitti:
nyt pöllit nikkini.. vajakki.
nyt te ubuntu-häirikset rupesitte jo tappeleen keskenännekin hahahahaha.
- windowstikkulle
??? kirjoitti:
nyt te ubuntu-häirikset rupesitte jo tappeleen keskenännekin hahahahaha.
sinä vaan täälä häiriköit. varastat vieläpä nikkejä!
- windowstikkulle
windowstikkulle kirjoitti:
vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.
>vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.<
Vastaa itse! - windowstikkulle
windowstikkulle kirjoitti:
>vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.<
Vastaa itse!en osaa!. olet vajakki! minä kysyn ohjeita mite tehään!
- windowstikkulle
ei voi
- windowstikkulle
tietääkö kukaan järkevä miten onnistuu? täällä on vaan vajakki nikkivaras.
- windowstikkulle
minä olen itse ubuntu-vajakki
- Pentti Nelonen
Windows ei ole Ubuntun tasolle kehittynyt käyttöjärjestelmä, että sen voisi asentaa muistitikulle.
- windowstikkulle
windowstikkulle kirjoitti:
minä olen itse ubuntu-vajakki
nikkivarsas. aloitan kohta uuden keskutelun jos pöllit nikkini vielä kerranki.
- windowstikkulle
Pentti Nelonen kirjoitti:
Windows ei ole Ubuntun tasolle kehittynyt käyttöjärjestelmä, että sen voisi asentaa muistitikulle.
ootkos iha varma?
- Voi teitä otuksia
Pentti Nelonen kirjoitti:
Windows ei ole Ubuntun tasolle kehittynyt käyttöjärjestelmä, että sen voisi asentaa muistitikulle.
Kymmenes viesti toden sanoi..
Ihme jengii tääl..
:) - Pentti Nelonen
windowstikkulle kirjoitti:
ootkos iha varma?
Kyllä. Aneeminen Windows ei tarjoa mahdollisuutta käyttää Windowsia eri koneissa.
- Pentti Nelonen
windowstikkulle kirjoitti:
ootkos iha varma?
Windows 7 on vielä niin alkeellinen suljetun koodin käyttöjärjestelmä, että sen voi asentaa koneeseen muistitikulta, mutta sitä ei voi käyttää muistitikulla täydellisenä, kuten Ubuntua.
- windowstikkulle
Pentti Nelonen kirjoitti:
Kyllä. Aneeminen Windows ei tarjoa mahdollisuutta käyttää Windowsia eri koneissa.
Jaa no kiitti kuiteni on tuo 7 iha hyväki. pitää jatkaa sitten ubuntulla kun ei onnistunu.
- windowstikkulle
Pentti Nelonen kirjoitti:
Windows 7 on vielä niin alkeellinen suljetun koodin käyttöjärjestelmä, että sen voi asentaa koneeseen muistitikulta, mutta sitä ei voi käyttää muistitikulla täydellisenä, kuten Ubuntua.
häh? nykö sitä voi osin käyttääkkin? oletko joku vajakki kun vaihtelee jutut. nyt poalo pinna ja unohetaan koka juttu. oon ihan sekasi tästä vajakkien keskustelusta.
en kyllä kysele ohjeita ku on vajakkeja kaikki vastaajat. - Pentti Nelonen
windowstikkulle kirjoitti:
häh? nykö sitä voi osin käyttääkkin? oletko joku vajakki kun vaihtelee jutut. nyt poalo pinna ja unohetaan koka juttu. oon ihan sekasi tästä vajakkien keskustelusta.
en kyllä kysele ohjeita ku on vajakkeja kaikki vastaajat.Miten se on tuon ymmärtämisen laita?
Windows 7 voidaan asentaa koneelle tikuLTA, mutta sitä ei voi ollenkaan käyttää tikuSSA.
Huomaatko eron, vai et?
- windowstikkulle
Voi sen asentaa tikulle, mutta en neuvo kun haukuit vajakiksi!!!!!!!???????HAH,haha,Haa
- windowstikkulle
haista home! nikkivaras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en halua ohjeita kysyn muualta jossa on järkevämpää taso.
- Wind-Tiedottaja.
Täyttä potaskaa.
Wintoosan voi asentaa tikulta, mutta ei voi käyttää tikussa. - windowstikkulle
Wind-Tiedottaja. kirjoitti:
Täyttä potaskaa.
Wintoosan voi asentaa tikulta, mutta ei voi käyttää tikussa.taas uus.... Eli kannttaako sitte edes kyselä muualta vai ei? ei jaksas turhaa kyselä.
heitän kohta tikun mettään nii loppuu tää homma. - opi olee
windowstikkulle kirjoitti:
taas uus.... Eli kannttaako sitte edes kyselä muualta vai ei? ei jaksas turhaa kyselä.
heitän kohta tikun mettään nii loppuu tää homma.opi olee
- TAAS!!!
Canonicalin mainoshäiriköintiä täällä aloittelijoiden palstalla.
- Rr
Vaikka näin:
http://reboot.pro/index.php?showtopic=11801
-Rr- -?-
Mistä ne oikein jorisee?
- :[~_@pm4
Olisiko tästä apua?
http://www.intowindows.com/install-windows-7-on-usb - ei tuu toimiin
Miten luulet seiskan toimivan random-raudassa?
- :[~_@pm4
Tuossa edellisessä onkin ideana se että ensin käynnistetään tikulta Linux, joka lähtee käyntiin melkein millaisessa raudassa tahansa.
Sitten Virtualboxilla luodaan vakiona pysyvä virtuaalikone, jonne Windows asennetaan.
Boottaus tapahtuu siis järjestyksessä Linux - Virtualbox - Windows.
- vähemmän helposti
Tee ensin vaikka remaster-ubuntu, jossa on mukana myös virtuaalikone. Asenna windows 7 virtuaalikoneeseen ja tee remaster-ubntusta .iso tiedosto, jonka sitten asennat riittävän suurelle muistitikulle.
- tietokoneneropatti
Joo olen samaa mieltä et ei voi windowsii tikul asentaa
- qbitt
Miten Windows asennetaan tikulle? Käy ulkoa hakemassa tikku ja pyyhi takapuoles siihen, siinä on "windows" tikulla.
Aktivoidaan lähettämällä tikku microsoftille postissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514