Mite asennetaan windows 7 tikulle kuten Ubuntu?

windowstikkulle

nii miten teen tikun jota vois käyttää eri koneisa? samanlail ku ubuntua.

34

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

voiko sillä ubuntulla tehdä mitään muuta, kuin häiriköidä?

• windowstikkulle

Onks lapsellinen kiekaisusi vastaus, et windows 7 ei voi asentaa tikulle?

• windowstikkulle

vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.

• windowstikkulle
        windowstikkulle kirjoitti:

Onks lapsellinen kiekaisusi vastaus, et windows 7 ei voi asentaa tikulle?

nyt pöllit nikkini.. vajakki.

• ???

nyt pöllit nikkini.. vajakki.

nyt te ubuntu-häirikset rupesitte jo tappeleen keskenännekin hahahahaha.

• windowstikkulle
        ??? kirjoitti:

nyt te ubuntu-häirikset rupesitte jo tappeleen keskenännekin hahahahaha.

sinä vaan täälä häiriköit. varastat vieläpä nikkejä!

• windowstikkulle

vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.

>vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.<

Vastaa itse!

• windowstikkulle

>vastaa vaan kysymykseen äläkä ite turhaa häiriköi. Tuommoset tollot täälä pyörii.<

Vastaa itse!

en osaa!. olet vajakki! minä kysyn ohjeita mite tehään!

• windowstikkulle

ei voi

• windowstikkulle

tietääkö kukaan järkevä miten onnistuu? täällä on vaan vajakki nikkivaras.

• windowstikkulle

minä olen itse ubuntu-vajakki

• Pentti Nelonen

Windows ei ole Ubuntun tasolle kehittynyt käyttöjärjestelmä, että sen voisi asentaa muistitikulle.

• windowstikkulle

minä olen itse ubuntu-vajakki

nikkivarsas. aloitan kohta uuden keskutelun jos pöllit nikkini vielä kerranki.

• windowstikkulle
        Pentti Nelonen kirjoitti:

Windows ei ole Ubuntun tasolle kehittynyt käyttöjärjestelmä, että sen voisi asentaa muistitikulle.

ootkos iha varma?

• Voi teitä otuksia

Kymmenes viesti toden sanoi..

Ihme jengii tääl..

:)

• Pentti Nelonen

ootkos iha varma?

Kyllä. Aneeminen Windows ei tarjoa mahdollisuutta käyttää Windowsia eri koneissa.

• Pentti Nelonen

ootkos iha varma?

Windows 7 on vielä niin alkeellinen suljetun koodin käyttöjärjestelmä, että sen voi asentaa koneeseen muistitikulta, mutta sitä ei voi käyttää muistitikulla täydellisenä, kuten Ubuntua.

• windowstikkulle

Kyllä. Aneeminen Windows ei tarjoa mahdollisuutta käyttää Windowsia eri koneissa.

Jaa no kiitti kuiteni on tuo 7 iha hyväki. pitää jatkaa sitten ubuntulla kun ei onnistunu.

• windowstikkulle

Windows 7 on vielä niin alkeellinen suljetun koodin käyttöjärjestelmä, että sen voi asentaa koneeseen muistitikulta, mutta sitä ei voi käyttää muistitikulla täydellisenä, kuten Ubuntua.

häh? nykö sitä voi osin käyttääkkin? oletko joku vajakki kun vaihtelee jutut. nyt poalo pinna ja unohetaan koka juttu. oon ihan sekasi tästä vajakkien keskustelusta.
        en kyllä kysele ohjeita ku on vajakkeja kaikki vastaajat.

• Pentti Nelonen

häh? nykö sitä voi osin käyttääkkin? oletko joku vajakki kun vaihtelee jutut. nyt poalo pinna ja unohetaan koka juttu. oon ihan sekasi tästä vajakkien keskustelusta.
        en kyllä kysele ohjeita ku on vajakkeja kaikki vastaajat.

Miten se on tuon ymmärtämisen laita?
        Windows 7 voidaan asentaa koneelle tikuLTA, mutta sitä ei voi ollenkaan käyttää tikuSSA.
        Huomaatko eron, vai et?

• windowstikkulle

Voi sen asentaa tikulle, mutta en neuvo kun haukuit vajakiksi!!!!!!!???????HAH,haha,Haa

• windowstikkulle

haista home! nikkivaras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en halua ohjeita kysyn muualta jossa on järkevämpää taso.

• Wind-Tiedottaja.

Täyttä potaskaa.
        Wintoosan voi asentaa tikulta, mutta ei voi käyttää tikussa.

• windowstikkulle
        Wind-Tiedottaja. kirjoitti:

Täyttä potaskaa.
        Wintoosan voi asentaa tikulta, mutta ei voi käyttää tikussa.

taas uus.... Eli kannttaako sitte edes kyselä muualta vai ei? ei jaksas turhaa kyselä.
        heitän kohta tikun mettään nii loppuu tää homma.

• opi olee

taas uus.... Eli kannttaako sitte edes kyselä muualta vai ei? ei jaksas turhaa kyselä.
        heitän kohta tikun mettään nii loppuu tää homma.

opi olee

• TAAS!!!

Canonicalin mainoshäiriköintiä täällä aloittelijoiden palstalla.

• Rr
      • -?-

Mistä ne oikein jorisee?

• :[~_@pm4
    • ei tuu toimiin

Miten luulet seiskan toimivan random-raudassa?

• :[~_@pm4

Tuossa edellisessä onkin ideana se että ensin käynnistetään tikulta Linux, joka lähtee käyntiin melkein millaisessa raudassa tahansa.

Sitten Virtualboxilla luodaan vakiona pysyvä virtuaalikone, jonne Windows asennetaan.

Boottaus tapahtuu siis järjestyksessä Linux - Virtualbox - Windows.

• vähemmän helposti

Tee ensin vaikka remaster-ubuntu, jossa on mukana myös virtuaalikone. Asenna windows 7 virtuaalikoneeseen ja tee remaster-ubntusta .iso tiedosto, jonka sitten asennat riittävän suurelle muistitikulle.

• tietokoneneropatti

Joo olen samaa mieltä et ei voi windowsii tikul asentaa

• qbitt

Miten Windows asennetaan tikulle? Käy ulkoa hakemassa tikku ja pyyhi takapuoles siihen, siinä on "windows" tikulla.

Aktivoidaan lähettämällä tikku microsoftille postissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe