Moni on vaan kateellinen, kun ei ole itse niin iso ja näyttävä mitä toinen on. Kateudesta valitetaan aina. Jos itse ei olla tyytyväisiä, pitää siitä valittaa toiselle joka on isompi ja näyttävämpi. Heti jos joku on isompi, sanotaan häntä roinariksi, vaikka ei välttämättä olisi koskaan roinannut. Itse en koskaan voi sietää kateutta, tai saatikka liika ahneutta.
Miksi ei voi olla tyytyväinen, jos joku on menestynet, ja onnistunut lajissaan. Hattua pitää nostaa niille jotka ovat sen ansainneet. No mainittakoon rikkain, ja tunnetuin Kehonrakennus legenda ISO ARSKA. No se kyllä kasvatti habaansa roinalla, mutta ei se nuorena tehnytkään oikein muuta kun treenas, eli pisti koko elämänsä omalle harrastukselleen.
Kyllä minusta ei pitäisi puuttua liikaa toisten asioihin, jos omissakin olisi korjattavaa. Tehkää elämästä haastava, ja itseään kurittava linja, jossa et helpolla pääse. Ne jotka menevät sieltä mistä aita on matalin, löytävät itsensä kaivoista. Niin se vaan menee! Muistakaa, että arvosta myös toista, arvostat itseäsi. Kun itse on tyytyväinen itseensä, on myös toisiin. Itse olen sitä tyyppiä, joka ei morkkaa, tai puutu toisten asioihin. Neuvoa annan, jos joku sitä tarvitsee
Menkää itse kuntosalille joka toinen päivä, tehkää samaa rataa vuosia. Syötte tarkasti, ja lepäätte riittävästi. Kyllä tulosta syntyy varmasti. Keskittäkää se turha aika, kaikki oman itsensä rakentamiseen niin fyysisesti kuin henkisesti.
Maailmassa kasvaa paskassa rämpijöitä, ja niitä jotka kylpevät puhtaassa vedessä!
Kateus on synti siinä missä ahneus
5
70
Vastaukset
- Lesnar Brook
Olisikin noin. Omaan kakkafetissin ja unelmani olisi joskus oikein rämpiä paskassa. Olen katsellut paljon scat-filmejä ja yhdessä oli upea kohtaus jossa pariskunta pääsi kylpemään paskassa. Sitä varten oli valmisteltu ja kerätty isoon sankoon paljon paskaa ja sitä kaadettiin heidän päälle ja he kylpivät siinä. Itse olen syntynyt hyvillä geeneillä ja omaan hyvän reenatun naturaalin vartalon, mutta se ei minulle iloa tuo. On todella vaikea löytää oikeasti scat-juttuihin kääntyvää naista. Tarjouksia tulee kyllä useilta naisilta, fitness tytöiltäkin, mutta yleensä tojun kaikki. Miten minä esitän asian, että minua kiinnostaa scat-jutut. Kyllä normi seksikin on joskus paikallaan, mutta ei siitä todellista tyydytystä saa.
- scat man
Onko kakkaa pyllyssä?
- miehen kokoinen mies
Aivan. Pätkät on aina kateellisia miehen mittaisille.
Kokoa saa kyllä salilla, mutta ei pituutta.- Faktat puhuvat
Millään muulla palstalla ei ole näitä pissa ja kakka juttuja niin paljon kuin tällä kehonrakennus puolella.
Ja sitten vielä väitetään ettei anaboliset roinat vaikuta sinne pääkoppaan.
Iso Arskakin poseerasi aikoinaan gay-pippaloissa kun sen verran se kemia kai päätä silloin sotki ettei se tuntunut niin epänormaalilta.
Ja Arska ei suinkaan ole ainut roinaaja joka on gay-pojille esiintynyt ihan mielellään. - Hyvää logiikkaa
Eli teidän mielestä lyhyet eivät saisi käydä salilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2331980- 841218
- 891024
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131022J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 113778
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94763Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122698- 23681