olla olemassa enää suomessa?Täällä olisi28 vuotta täyttänyt kiva mies jolla olis kainalopaikka vapaana..paljon jo saanut tähän ikään elämänkokemusta niin hyvästä kuin pahasta mutta aina pitää olla positiivinen:) Sinkkuus on perseestä ja ei ne yhdenillan jutut oikein kiinnostaa kaipais jotain vakavaa ja pysyvää. Pitääkö etsiä ulkomailta vai venuksesta?:)..Onneksi ei sitä tiedä mistä se oikea tulee vastaan.....vaikka hyppää nurkan takaa kun sitä vähiten odottaa:p
Ei taida olla herttaisia naisia
29
272
Vastaukset
- naenen_
Niin misteee tiältä? ;D
- Mie Tiältä
Pohjois-Savosta:)
- naenen_
Kuopiosta?
- elä rupee
savolaesen kans juttusille häviit kuiteskii.
Taejat olla ristisekotus savolaes-karjalaenen? - Mie Tiältä
elä rupee..olet täysin oikeassa toinen vanhemmista on savolainen ja toinen karjalainen:) Olen läheltä kuopiota..
- M
Niin olen miäkin,aikas läheltä kuopiota,eteläsavosta:)31 v."tyttö"
- naenen_
ahaaa kivaa no olisin halukas näkemään millanen mies siellä sitten kirjottelee :) kuva esim tai jotain? :)
- elä rupee
niin se on poeka muoalima muuttuu ja siekii puhut kohta kirjakieltä.
Mää vaen eteen päen ja opettele kaekki kingervonkit kyllä se emäntäkii sieltä löötyy.
Tietysti jos savolaesen otat nii vastuu jakaatuu tasapuolisesti. - Mie Tiältä
Kyllä mie uskallan kuvan lähettää:)
- naenen_
Minne laittasit sen kuvasi s-postiin? :)
- elä rupee
No voe tokiisa annahan kuvan tulla kaekkien iloks, reepas aenakii oot.
Komeeta kuvoo kaekki kahtoo mielellään. - naenen_
Minun s-posti on [email protected] sinne voit mie tiältä laittaa kuvasi :)
- Mie Tiältä
No jos uskallat sellaisen antaa:)
- naenen_
[email protected] tuossahan tuo :)
- naenen_
noo laitatko sen kuvasi? ;)
- mie Tiältä
laitettu on:)
- Mie Tiältä
Eihän tänne kehtaa kaikkien nähtäväksi laittaa omaa kuvaa:) Mutta jos joku haluaa kuvan tai kysellä enemmän laita viestiä vaikka sähköpostiin [email protected]:)
- elä rupee
no jo on hätä naesella, piehän varas tuomosiin kanssa.
Heleppoohan tuo on kun heti tuppoovat. - naenen_
ethän laittanut?
- Mie Tiältä
No lähetin nyt uudestaan tuohon sinun antamaan osoitteeseen:)
- naenen_
ei tullut!
- Mie Tiältä
Kopioin tuon sinun antaman sähköpostin ja laitoin kahdesti siihen..oletko varma että on oikea osoite ettei kirjoitusvirhettä?
- naenen_
anteksi hittolainen kirjotusvirhe [email protected] en tajunnu että olen sen joskusvaihtanut kun käytän sisäänkirjaamisessa vain kooda :) nonnii laitappa uudeleen :)
- naenen_
niin ja anteeksi nuo kirjoitus virheet puhelimella tihrustelen :)
- naenen_
mutta nyt on oikea osoite niin odottelen kuvaasi :)
- naenen_
ei näy että olisi vielä tullu?
- Uuni45
Käviskö herttainen mies?;)
- Toinen tiältä
Mie Tiältä, onko toi sun mailiosoite oikein? Yritin laitella sulle viestiä, muttei onnistunut... :(
- vae herttanen
jiäny jo kaavan sitten, näen ruuvun takoo huutelen ee niä kukaa.
Haaskoo päevee sullekkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472