Oli kyllä upeaa kuultavaa kun Matti Salminen lauloi Suomen ensimmäisessä pelissä Maammelaulun. Toivottavasti iskelmälaulajat eivät pilaa kisojen tunnelmaa pääsemällä myös laulamaan kyseistä laulua. Joku Koivuniemi kähisemässä tai Tapsa juojuttamassa ääntään ei kuulostaisi kovinkaan hyvältä. Toivottavasti pysytään oikeiden laulajien linjalla.
MM-kisat
7
191
Vastaukset
- Komeaa laulantaa
Salminen lauloi kyllä vaikuttavasti ja tunteella.
- lautamanne
Ei ollut häävistä mörinää. Missähän se tunne mahtoi olla.Käsi ainakin oli veronmaksajien taskussa.
- OK.
Tapani Kansan saa mieluusti laulaa Maamme- laulun jääkiekon MM-kisoissa. Se olisi komeaa kuultavaa, mutta missään nimessä Sakari Kuosmasta, Vesku Loiria,Neumannia, Antti Tuiskua tai Olli Lindholmia ei saa päästää sinne roinaamaan.
- Salminen oli upea
Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.
Salminen oli upea kirjoitti:
Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.
Haista home ! >:( Kun Tapsa laulais Maamme-laulun niin siitä vois olla ylpee, toisin kun tommosesta Matti Salmisen mörinästä.
- Hmmm.........
Salminen oli upea kirjoitti:
Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.
Jokainen tekee joskus virheitä, muttei niistä kaikenaikaa muistuteta, niinkuin Tapsan oopperakatsomo huutelusta ja tuosta eutoviisukarsinta- jutusta kokoajan ollaan täällä irvailemassa. Se on aivan typerää. Tapsa on läksynsä oppinut vähemmästäkin eikä varmaankaan niitä toista.
- Yepyep
Mikäs nasse oli tänään vuorossa. Veteli paremmin kuin Matti S.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701