Missä muualla voi keskustella!

Tietoa kaipaava

Olisi mukava jutela jossain muualla myös näistä uskon asioista. Hakomajassa olen käynyt vain lähinnä lukemassa kirjoituksia.
Onko keskustelua uskontojen uhrit sivuilla?

14

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaa

on sinne kannatta lestadiolaisten mennä!!!

• Tajunnanvirtaa?

>on sinne kannatta lestadiolaisten mennä!!!

Suomenna tuo, kiitos!

• Ja juttua piisaa

Mikäli olet helsinkiläinen suosittelen Hakaniemen toria. Hyvä keskustelupaikka!

• esim.

Kalevan yleisönosastollaesim

• Laiteiden takaa

Mopin palsta ja VL-foorumi. Lisäksi Kotimaa24 ja Körttifoorumi. Myös muita löytyy mutta ne eivät ole kovin aktiivisia (Mopin palstakin on harmittavasti hiljentynyt jostain syystä, mutta VL-foorumi on aktiivinen).

• rrrrrrrr

Lisäksi Johannes Alarannan blogeilla on aika paljon jonkin sortin keskustelua.

• rrrrrrrr
        rrrrrrrr kirjoitti:

Lisäksi Johannes Alarannan blogeilla on aika paljon jonkin sortin keskustelua.

Myös omat-polut -sivustolla on joskus aika mielenkiintoista ja kiivastakin keskustelua, mutta harvemmin.

• rrrrrrrr
        rrrrrrrr kirjoitti:

Myös omat-polut -sivustolla on joskus aika mielenkiintoista ja kiivastakin keskustelua, mutta harvemmin.

Joskus on kyllä Rauhanyhdistysten keskusteluilloissakin kuultu melko rohkeita tulkintoja ja kannanilmaisuja. Tosin harvemmin.

Mutta jos haluat nostaa kantojasi esille, niin voisit omalta osaltasi herättää keskustelua Rauhanyhdistyksellä.

Myös kyläillessä käydään joskus ihan selväsanaista keskustelua, jos on avoimella mielellä olevat ihmiset paikalla.

• Unto R.

VL-foorumia kannattaa mennä lukemaan, saa käsitystä monista asioista, miten he asioita näkevät ja miten suhtautuvat ei lestoihin.

• pulinaa kehiin

parturissakin on kiva puhua

• pulinat pois

.

• Jos oikeasti haluat avointa keskustelua, ota yhteyttä johonkuhun asioista vaikkapa blogilla julkisuuteen nousseeseen. Tarjoavat mielellään korvan huolille ja voivat ehkä vinkata eteenpäin.

Myös minulle voi laittaa tähän suomi24-osoitteeseen mailia, vaikka en julkisuudessa olekaan.

Raskastahan tämä tragedia on meille kaikille. Varsinkin kun tuntuu, että joukossa on paljon sellaisia jotka eivät millään voi myöntää vääryyksiä ja sitä että asioita pitäisi yrittää korjata. Helpottaa päästä vaihtamaan aidosti ajatuksia.

• olette jällee vääräs

Tragediaa tässä on se, että yritetään jumalattomien röyhkeyttä apuna käyttäen, - seurakunnan luottamuksen jo menettäneinä henkilöinä tehdä parannusta TOISTEN synneistä.

Nämä asiat menevät sillä tavalla lävitse, että liikkeessä tunnetut ja luotetut henkilöt keräävät keskuudestaan nimilistan mja lähetystön, joka seurakunnan jäsenistön valtuuttamana panee vastuunkantajat vastuuseen vääristä valinnoistaan. Ja johtokunta vaihdetaan toisiin henkilöihin joilla on tahraton mainen ja koko seurakun nan varaukseton luottamus takanaan.

Sitten tiedoksi etten ole vanhoillislestadiolainen, vaan Jeesukseen Kristyukseen uskova. - Hengellinen kotini on toisaalla.

• Samanmieliset

Itse olen nauttinut suunnattomasti seurakuntailloista Ry:llämme. Siellä ei puhuta ikävistä asioista ja kaikki vat AINA samaa mieltä puheenjohtajan kanssa. Tällainen keskustelu, jossa esitetään toisistaan eriäviä mielipiteitä, on minulle vierasta ja outoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe