Kiimainen nainen, olispas mieskin :/

halukas hellu

Hei vaan kaikille. Päätin nyt kertoa oman tilanteeni, ehkä auttaa avautua jonnekkin. Olen siis nuori nainen (20-30 väliltä, en halua paljastaa itsestäni liikaa:) ja asun avoliitossa itseäni yli 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Yhdessä ollaan asuttu vajaa vuosi. Mä suorastaan jumaloin mun miestä, en oo koskaan tuntenu kehenkään samanlaista vetovoimaa. Tää vetovoima ei kuitenkaan tuntunut ensinäkemällä vaan vasta, kun opin tuntemaan tän ihmisen, tajusin että tää on mulle just se oikea!

Harrastimme aluksi paljon seksiä ja mieskin sanoi, että "onpa ihanaa, ku sä rakastat seksiä noin paljon." Luulen kuitenkin, että se olin alussakin minä joka varsinaiset aloitteet teki. Sitten, sanotaanko kolmen kuukauden yhdessäasumisen jälkeen hän rupesikin torjumaan aloitteeni syillä mm: "väsyttää, stressaa, älä painosta." Oon ottanu asian monesti puheeksi, mutta keskusteleminen ei auta mitään, kun miestä vaan ei kiinnosta. Ihan seksittä en siis kuitenkaan elä, harrastamme nykyään n. kerran viikossa tai kahdessa, kun aiemmin saatoin saada monta kertaa päivässäkin!

Sitten, kun me sekstaillaan niin miestä kiinnostaa vain se oma napa. Homma loppuu siihen kun hän tulee ja sitten hän yleensä nukahtaa. Ei oo kertaakaan antanu mulle suuseksiä (69 on suostunut hetkeksi joskus), vaikka oon pyytänyt sitä. Hygieniasta kyllä huolehdin btw:) Koskettelee sormillakin alapäätäni todella harvoin ja sitten kun koskettaa niin ei se oikein osaa. Oon yrittäny ohjata viemällä hänen kättä oikeaan paikkaan, mut siitä tuntuu loukkaantuvan ja lopettaa heti.

Mä ite otan häneltä kuitenkin usein suihin, en siis aina loppuun asti, vaan yleensä teen niin saadakseni hänet sille tuulelle. Erektio ei ole mikään ongelma ja suihinotosta nauttii silminnähden, mutta ei ikäänkuin jaksaisi tehä ite mitään:/ Odottasin että kun aikani olen imeskellyt toisen ihan fiiliksiin niin hän haluasi hyökätä kimppuun kuin sika limppuun kun nousen ylös ns. taukoa pitämään eli suutelemaan yms.

Hän on kuitenkin meistä se vanhempi ja kokeneempi, tiedän että seksikumppaneita on enemmän takana kuin mulla ja seurustelusuhteitakin yhteensä 10 vuotta, joten kokemusta ja varmuutta pitäis olla??

Monet yleensä sanoo, että akan rupsahtaminen ois syynä moiseen käyttäytymiseen, mutta itelle ei oo näin käyny, korkeintaan päinvastoin. Ja kokoajan yritän saada itseäni vielä parempaan kuntoon. Mutta siis jos oon nyt paremman näkönen, kun seurustelun alkaessa niin ei luulis olevan siitäkään kii:/ Ja muutenkin saan jatkuvasti kehuja kauneudestani. Vaikka ehän mä ny mikään missi oo.

Mies kyllä usein puhuu, että on väsynyt ja stressaantunut. Tuota stressijuttua en kuitenkaan taida uskoa, sillä maistui se seksi enemmän silloin kun hänellä oli töissä kovat paineet ja parin kuukauden loman aikana seksi väheni entisestään... Väsymyksen uskon, ukko onkin usein semmonen, ettei halua tehdä mitään muutakuin olla kotona ja viikonloppuisn käydä baarissa kääntymässä sen jälkeen kun on saanut rauhassa juoda itsensä humalaan kotona. Juo muuten
joka viikonloppu kaksi päivää, en tiä vaikuttaako se johonkin...

Oon miettiny, et voisko olla testosteronin puutetta? Mitä mieltä?

62

7113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 36v

      No jos olet alle 30 vuotias niin siinä iässä nainen ei vielä ole rupsahtanut. Miehes on tyypillinen mies jolle oma nautinto on tärkeintä. Ei se halua sun nautintoon panostaa. Kukaan ei voi olla niin väsynyt et seksi ei kiinnosta kunnolla. sitten pitää mennä vaikka lääkäriin. Kyllä se on niin että miehen ajattelee vaan itseään ja sinä yrität väkisin saada antamaan sullekkin orgasmeja ja lopulta siinä käy niin ettei miestäs kiinnosta ollenkaan seksi kun kyllästyy sun jankkaamiseen. Se ei ole sun vika vaan miehes on tosiaankin sellanen että oma napa on tärkeintä. Alkuhuuma laantui teillä nopeesti ja nyt elelette kuin olisitte ollut pidempäänkin yhdessä. Sellasii ne miehet on useinkin. Eivät halua antaa vaikka itse pitäis saada.

    • halukas hellu

      Kiitos vastauksesta mies36.
      Melkeinpä mielummin toivon, että taustalla olisi enemmin joku sairaus / vaje elimistössä jonka voisi lääkkeillä tai lisäravinteilla hoitaa. Yritin tänään ottaa puheeksi asian, että onko hän miettinyt testoteronivajausta väsymyksen syyksi, mutta en sitten kehdannutkaan. Aloitin keskustelun: "ootko yhtään miettiny tota sun väsymystä nyt, kun sä puhuit joskus, että pitäis käydä lääkärillä sen takia?" Mies vastas: "No en nyt oo kuule ehtiny, kun on töissä niin kauhee hässäkkä." Jätin sit asian siihen.

      Tänään oon pohdiskellu yllätysyllätys taas pääni puhki tätä asiaa. Olis jotenki niin paljo helpompi sietää tämä tilanne jos en asuisi hänen kanssaan. Eli jos nähtäisiinkin vain viikonloppuisin ja sitten harrastettais seksiä (viikonloppuisin krapulassa nämä aktit muutenkin vain tapahtuvat). Koska mun mielestä mies on jumalaisen komea ja haluttava, enkä kestä sitä, että hän kekkuloi ympäri kämppää ja minä joudun kuola suupielestä valuen vain katsomaan vierestä. En nyt oikeasti sillälailla kyttää tai kuolaa, mutta siltä musta tuntuu pään sisällä...mä räjähdän! Oliskohan siinä mitään järkeä muuttaa takasin erilleen? En nyt oo tämmöstä ratkasua just tekemässä, mutta tulee mietittyä kaikenlaista. Ehkä helpottaa jos/kun saan uuden työpaikan ja tulemme tekemään eri vuoroja töissä, emmekä siten näkisi niin paljon toisiamme.

    • NäinMeillä

      Minusta tuossa "tapauksessanne" on monta eri puolta.
      Ensimmäinen on miehen väsymys. Se voi johtu työstä ja stressistä mutta yleensä on kyllä niin että jos suhde ja kaikki muu elämässä on kunnossa, mies jaksaa ja haluaa väsyneenäkin. Poikkeuksia toki voi olla. Väsymys voi kyllä olla myös oire lievästä masennuksesta johon samalla liittyy usein haluttomuutta. Tämä voisi siis olla yksi vaihtoehto. Elimelliset sairaudet myös kyllä yksi mutta ei niin tavallinen vaihtoehto. Sitten on vielä se fyysinen totuus jonka mukaan hyväkuntoiset miehet ovat virkeämpiä ja jaksavampia joka alalla, myös sängyssä. Liikkuuko miehesi riittävästi?

      Toinen puoli asioista on henkinen. Kirjoituksestasi saa kuvan jonka mukaan mies ei kauhean paljon ajattele sinun nautintoasi vaan lähinna omaansa. Tämä ei ole kauhean hyvä piirre, oli muun väsymyksen syynä sitten mikä tahansa. Lisääntynytkään seksi ei olisi välttämättä sinun kannaltasi kauhean hyvää, jos mies ei muuten muuta käytöstään ja asennettaan.

      Kaiken kaikkiaan minulle jäi kuva miehestä jolla on jokin ongelma mutta joka ei ole itse lainkaan kiinnostunut sitä ratkaisemaan eikä halua ymmärtää sinun tarpeitasi ja toiveitasi vaan vetäytyy tilanteesta. Valitettavasti miehessä pitäisi muuttua aika moni asia että saisitte asianne kuntoon.

      • halukas hellu

        Hei kiitos sullekkin "NäinMeillä" suuresti vastauksesta!
        Jutuissasi on varmasti perää. Mies ei liiku OLLENKAAN, polttaa askin tupakkaa päivässä ja juo kaljaa vähintään 2pv viikossa eli jos ei ole muita vapaapäiviä kuin viikonloppu...ei varmasti ole fyysisesti kunnossa, vaikka lihava hän ei ole vaan ihan normaalipainoinen. Ja yllättävän hyvännäköinen äskeiseen kertomukseen nähden! :D

        Sehän tässä nyt onkin ikävää, kun tuntuu ettei toista kiinnosta ollenkaan ratkaista ongelmiamme. Kysellyt kyllä taas multa eilen ja tänään, että mikä mättää kun olen niin alakuloinen? Mutta tän asian oon kertonu jo niin monta kertaa ilman, että se on mitään auttanut niin onko järkee ees sanoo enää, että kaipaan intohimoa. Jos mä sanon sen aina, kun siltä tuntuu niin sehän menee kauheeksi jankkaamiseksi ja painostamiseksi.

        Viime yönä mä huomasin haaveilevani entisestä vakipanostani:/ Ja ihan vaan siitä, miten paljon hän himoitsi mua ja miten kiihkeää meidän seksi oli. Muuten en häntä kaipaa, enkä ketään muutakaan. Haluaisin vain saada tuon oman rakkaani muuttumaan. Jotenkin en uskalla enää toteuttaa haaveitani, esimerkiksi "kun mies tulee kotiin niin revin häneltä housut jalasta jo eteisessä" yms. yms. koska loukkaannun suuresti kun tulen torjutuksi. Omasta mielestäni harvoin on oikeasti hyvää syytä kieltäytyä seksistä. Tällaisia hyviä syitä mielestäni ovat vain:
        -On oikeasti kiire jonnekkin tärkeään paikkaan
        -Vanhemmat tulossa kylään 5min päästä :D
        -On OIKEASTI kipeä eli kuolemankielissä

        Mä saan usein syitä: "oon väsynyt, huono olo, maha niin täynnä, pitää mennä nukkumaan..."
        HOHHOIJAA.


      • NäinMeillä
        halukas hellu kirjoitti:

        Hei kiitos sullekkin "NäinMeillä" suuresti vastauksesta!
        Jutuissasi on varmasti perää. Mies ei liiku OLLENKAAN, polttaa askin tupakkaa päivässä ja juo kaljaa vähintään 2pv viikossa eli jos ei ole muita vapaapäiviä kuin viikonloppu...ei varmasti ole fyysisesti kunnossa, vaikka lihava hän ei ole vaan ihan normaalipainoinen. Ja yllättävän hyvännäköinen äskeiseen kertomukseen nähden! :D

        Sehän tässä nyt onkin ikävää, kun tuntuu ettei toista kiinnosta ollenkaan ratkaista ongelmiamme. Kysellyt kyllä taas multa eilen ja tänään, että mikä mättää kun olen niin alakuloinen? Mutta tän asian oon kertonu jo niin monta kertaa ilman, että se on mitään auttanut niin onko järkee ees sanoo enää, että kaipaan intohimoa. Jos mä sanon sen aina, kun siltä tuntuu niin sehän menee kauheeksi jankkaamiseksi ja painostamiseksi.

        Viime yönä mä huomasin haaveilevani entisestä vakipanostani:/ Ja ihan vaan siitä, miten paljon hän himoitsi mua ja miten kiihkeää meidän seksi oli. Muuten en häntä kaipaa, enkä ketään muutakaan. Haluaisin vain saada tuon oman rakkaani muuttumaan. Jotenkin en uskalla enää toteuttaa haaveitani, esimerkiksi "kun mies tulee kotiin niin revin häneltä housut jalasta jo eteisessä" yms. yms. koska loukkaannun suuresti kun tulen torjutuksi. Omasta mielestäni harvoin on oikeasti hyvää syytä kieltäytyä seksistä. Tällaisia hyviä syitä mielestäni ovat vain:
        -On oikeasti kiire jonnekkin tärkeään paikkaan
        -Vanhemmat tulossa kylään 5min päästä :D
        -On OIKEASTI kipeä eli kuolemankielissä

        Mä saan usein syitä: "oon väsynyt, huono olo, maha niin täynnä, pitää mennä nukkumaan..."
        HOHHOIJAA.

        Nyt kun valotat asioita enemmän, näyttää kyllä siltä että miehesi fyysisellä kunnolla, tupakan poltolla ja juomisella voi olla ihan merkittävä osuus tilanteeseenne. Ne ovat kuitenkin kaikki asioita jotka vaikuttavat merkittävästi yleiseen jaksamiseen eli samalla myös seksihaluihin. Eivätkä nämä huonot elintavat ole ongelma vain sekdin kannalta. Tuskin haluat rinnallesi miehen joka kuolee nuorena? Nyt olusi kyllä herätyksen paikka tällä saralla.
        Itse olen huomannut miten paljon liikunta auttaa kaikessa jaksamisessa. Vaikka en ole koskaan ollut mikään himourheilija, yritän tsempata itseni lenkille varsinkin juuri silloin kun on muuten väsynyt ja haluaisi vain lösähtää sohvalle. Lenkiltä palattua onkin sitten kuin uusi ihminen ja jaksaa taas vaikka mitä.
        Löytäisitteköhän miehesi kanssa jonkun yhteisen liikuntaharrastuksen jolla hänet saisi liikkeelle?


      • halukas hellu
        NäinMeillä kirjoitti:

        Nyt kun valotat asioita enemmän, näyttää kyllä siltä että miehesi fyysisellä kunnolla, tupakan poltolla ja juomisella voi olla ihan merkittävä osuus tilanteeseenne. Ne ovat kuitenkin kaikki asioita jotka vaikuttavat merkittävästi yleiseen jaksamiseen eli samalla myös seksihaluihin. Eivätkä nämä huonot elintavat ole ongelma vain sekdin kannalta. Tuskin haluat rinnallesi miehen joka kuolee nuorena? Nyt olusi kyllä herätyksen paikka tällä saralla.
        Itse olen huomannut miten paljon liikunta auttaa kaikessa jaksamisessa. Vaikka en ole koskaan ollut mikään himourheilija, yritän tsempata itseni lenkille varsinkin juuri silloin kun on muuten väsynyt ja haluaisi vain lösähtää sohvalle. Lenkiltä palattua onkin sitten kuin uusi ihminen ja jaksaa taas vaikka mitä.
        Löytäisitteköhän miehesi kanssa jonkun yhteisen liikuntaharrastuksen jolla hänet saisi liikkeelle?

        Joo oon yrittäny kyllä houkutella lenkille kanssani, itsekään en muuta harrasta tällä hetkellä. Oon myös yrittänyt kysellä, josko häntä kiinnostaisi jokin muu liikunta, muttei hän keksinyt mitään sellaista. Punttisali nyt varmaan hänelle olisi mieluisin, mutta itse taas en sellaisesta kiinnostu, joten miten saisin edes hänet käymään siellä... :s Vai pitäiskö mun nimenomaan luvata käydä siellä kans jos hänkin käy... hmmm.

        Nyt hän lähti lyhyelle työmatkalle ja sain ennen lähtöä vain pikaisen pusun, vaikka tietysti olisin halunnut jotain ihan muuta...
        Eikä nyt sitten saatu juteltuakaan mitään koko päivänä, kun kerkesi töiden jälkeen vain syömään ennen reissun lähtöä. Olis ollu vähän typerää ruveta siinä välissä vuodattamaan omia murheita.


    • Vanha mutta kokenut

      Hei hellu!

      Miksi se punttisali (todellisuus ei todellakaan vastaa nimeä) on sinusta niin vastenmielinen? En itse koskaan kuvitellut että moisessa laitoksessa kävisin mutta lapset ja ennenkaikkea vaimo sai innostumaan ja nyt käydään salilla vaimon kanssa vähintään pari kertaa viikossa. Jostainhan se yhteinen harrastus on aloitettava ja jos tosissaan haluat asioihin parannusta kannattisi salia ainakin harkita.
      Uskoisin että fyysinen aktiviteetti virkistää myös seksielämää ja antaa miehellesi hiukan enemmän itseluottamusta joka vaikuttaa olevan kadoksissa.

      Tärkeintä on kuitenkin että saat miehesi ymmärtämään kuinka kyllästynyt tilanteeseen olet. Useimmat miehet eivät ole kovin taitavia ajatuksenlukijoita joten väännä tarvittaessa rautalangasta kuva siitä miten voit ja mitä haluat. Jos keskityt siihen etkä niinkään miehesi puutteisiin voitte toivottavasti saada aikuisen keskustelun aikaiseksi ja yhdessä miettiä mitä voitte tehdä. Kerrothan nyt kerrankin selvästi että haluat seksiä useammin ettei tarvitse alkaa hakea sitä muualta. Ja ehkä miehelläkin on joitain toiveita kaljan ja tupakan lisäksi.

      Useimmat "haluan erota" ilmoitukset tuppaavat tulemaan miehille täytenä yllätyksenä kun asioista ei ole uskallettu tai pystytty keskustelemaan kunnolla.

      Voisitte ehkä tehdä päivän tai parin matkan ja sopia että keskitytte vain toisiinne ja asioiden selvittelyyn mukavissa ja puitteissa ja uudessa ympäristössä.



      Kaikkea hyvää!

    • halukas hellu

      Kiitos vastauksesta "Vanha mutta kokenut!"
      Onpa mukavaa, kun täällä saa näinkin hyviä ja asiallisia vastauksia:) Olen kyllä ottanut asian monta kertaa puheeksi ja mies on luvannut että asiaan tulee muutos, muttei mitään tapahdu kumminkaan. Eräs ilta purskahdin itkuun ja kysyin että yrittääkö hän tahallaan ajaa mut pois, kun on niin kylmä. Koska mä en oo tottunu siihen, että poikaystävä ei halua. Mies vastasi vaan, että ei todellakaan ole tarkoitus ja sä oot nyt vaan jotenki hajalla kun oot työttömänä. Vastasin sitten, että mitäs sillä on väliä, että mä oon työtön, ei sen SUHUN pitäisi vaikuttaa. (en oo työtön muuten enää ens viikosta alkaen)
      Ja mun mielestä hänen ei olisi saanut suhteen alussa antaa ymmärtää, että omaa voimakkaan seksivietin jos se ei pidä paikkaansa. En tiä oliko se sitten hänen kohdalla vain sitä uutuudenviehätystä vai mikä nyt mättää...

      Mutta toi on tosi hyvä idea, että voitas lähteä kaksin jonnekki minilomalle, me ei ollaan oltu missään, kun mulla työttömällä ei oo ollu rahaa. Mutta kohtahan minäkin sitä saan ja voimme sitten tehdäkkin jotain joskus....jos on enää sitten aikaa :o

      Niin joo ja toi punttisalijuttu, ehkä voin ehdottaa sitä. Koska kyllä mä oisin valmis menemään jos hän haluaa, vaikken saleista niin innostukkaan. Ehkä yhdessä se oli hauskempaa! :) Nyt en malta odottaa että mies tulee takaisin työreissulta...

      • halukas hellu

        *olis hauskempaa


      • tellu.
        halukas hellu kirjoitti:

        *olis hauskempaa

        Tuota... Trollaaminen ja vittuilu ovat taitolajeja... Eikö niistä vois kisata? :D Luodaan kuviteltu tilanne jossa pitää saada muut henkilöt: puhumaan itseään vastaan/vittuuntumaan niin suuresti että suuttu ja ragettaa tai menettää muuten malttinsa/jäätymään/ luovuttamaan

        Perusidea ois se että pittää saada joku trollatuksi.
        Vois tehä mm. sillai, että eristää kilpailijat toisistaan, kaikille sama käsikirjoitus (esim. tyyppi pysähtyy auttamaan miestä jonka Saab on levinny tien reunaan ) ja katsotaan kuka selviytyy parhaiten. Kaikille vastanäyttelijä, joka ei oo mukana kisaamassa, ja joka saa sen parhaiten trollattua, jäätymään, vittuuntumaan etc. nii voittaa :D Voittaja päätetään sit tuomariston avulla tai äänestyksellä.

        Toinen tapa ois että annetaan osallistujille roolit, esim. yksi hajonneen påskan omistaa, yksi ohikulkeva koiran ulkoiluttaja, toinen auttamaan pysähtynyt mies, poliisi... Ja laitetaan kisaajat trollaamaan toisiansa

        Tällänen vaan tuli mieleen XD Ois muutes aika jännä.......


    • Vanha mutta kokenut

      Onnittelut työpaikan johdosta! Kyllä se varmaan kohentaa itsetuntoa ja niinkuin sanot eiköhän sillä rahallakin ole käyttöä. En olisi kovin yllättynyt jos se työttömyys on rassannut sinua enemmän kuin itse olet tiedostanut joten ehkä miehesi vastauksessa oli joku totuuden siemen.
      Toivottavasti pääsette asiassa eteenpäin. Saattaa olla helpompi (miehellesi) aloittaa suhteen parantaminen vaikka sillä yhteisellä punttisalilla ja siitä sitten luontevasti siirtyä sänkyhommiin. Tiedä vaikka hänellä olisi stressi kun ei pysty täyttämään toiveitasi seksin saralla.

      Kaikkea hyvää!

      • halukas hellu

        Kiitos sulle:) Kyllä mun mieliala ainakin koheni, kun tietää että rahaa tulee saamaan eikä tartte kerjäämään ruveta. Mutta silti, ennenkin oo töissä ollu tän suhteen aikana, eikä se mun himoihin oo vaikuttanu ainakaan alentavasti :D Eli mun mielestä seksi on nimeomaan hyvä keino lievittää työstressiä ja auttaa unohtamaan kurjat asiat edes hetkeksi. Kaikki ei sit ehkä oo samaa mieltä....

        Mutta yritän nyt seuraavaksi vaikka ehdottaa tuota punttisalia tai muuta yhteistä liikuntaharrastusta josko ne ukon stressit vähän sitten lievittyisivät ja himot heräisivät pikkuhiljaa takaisin eloon... :D Mutta tiedä miten voisin enää selvemmin sanoa, että kaipaan vällyjen välissä hieman enemmän kosketusta ja huomiota, kun olen sen ihan suoraan sanonut! En nyt viitsisi toista pakottakkaan esim. painamalla päätä haaroväliin, hehe :D Tähänkin otetaan vinkkejä vastaan!


    • Homoko.?

      Kuinkahan moni mies joka ei halua seksiä ihan ok näköisen akkansa kanssa on oikeesti HOMO!!!?
      Krapulapäissään pystyy sitte kerran viikossa olemaan kun siihen tilalle kuvittelee miehen.
      Miettikäähän sitä.

    • traime86

      Minulla ei valitettavasti aiheeseen ole mitään lisättävää.

      Haluan vain sanoa kiitos kaikille asiallisille viesteille tässä ketjussa. Todella hyvä keskustelu vaikeasta aiheesta!

    • joku

      Viimeisen suhteen loppumisesta on hetken aikaa. Viimeinen sanoisinko puolisen vuotta minä en kokenut juurikaan enää haluja. Minä näen asian että hän yritti jatkuvasti muovata minusta itsensä ajatusmaailmaan sopivaa miestä. Ainaiset vertailut sisarustensa suhteisiin. minun piti muuttua niin ja niin että hän tuntisi olevansa oikeassa suhteessa..

      Vain silloin kun halusi ja vain kuten hän halusi. Koen että koitin aina pitää, siis ennen haluttomuuden alkua, huolen siitä että hän nauttisi, saisi sitä mistä pitää. Nautti suuresti suuseksistä ja pidikin sen antamisesta kun näin miten hän siitä nautti. vaan toisinpäin oli kovin hankala saada samaa.. hän taas ei pitänyt suuseksin antamisesta. En painostanut, pyysin välillä ja kovin vastahakoisesti joskus sain.

      Meidän suhde oli riitoja vähän väliä. en syytön ole, vikoja minussa on paljon ja monta tappelua on minun syyni. Nuo tappelut lähes aina vain kääntyi niin että sain kuulla uhkauksen erosta ja pari päivää mykkäkoulua ja ainoat sanat mitä kuului oli eroon liittyen. Alussa näissä tilanteissa minä kerjäsin pysymään yhdessä.. no aikamme pysyttiinkin.. mutta joka ainoa kerta väheni halut. viimeinen puoli vuotta, taitaa olla yhden käden sormissa ne kerrat kun seksiä harrastettiin. Ei haluttanut pätkääkään..

      Alku on aina upeaa joka suhteessa ja sitä toista haluaa paljon. arki vain tulee vääjäämättä jossain välissä asiat yleensä tasaantuu. Joillakin sitten se toinen ei ehkä vastaakkaan sitä "kuvitelmaa" joka toisesta oli sinä lähes täydellisenä ihmisenä jota tulisi aina rakastamaan. Toisilla kestää pidenpää tuo alkuhuuma ja toinen saattaa olla jo "arkitunnelmissa"..

      Kyllä se stressi ja väsymys voi olla ihan oikeita tunteita ja asioita mitä hän kokee. Ehkä hänelle se alku huuma on laantunut.


      no, mutta nämä vain minun ajatukseni ilman sen kummempaa painoarvoa niille antamatta..

      • halukas hellu

        Kiitos "joku" sullekkin hyvästä vastauksesta.

        Oon nyt viikonlopuna yrittänyt keskustella asiallisesti asiasta, mutta hän aluksi suuttui, sitten pyyteli anteeksi ja lupasi aloittaa jonkin liikuntaharrastuksen. Mutta mutta...seuraavana päivänä otettiin alkoa ja vähän lähentelin pitkin iltaa ja sainkin vastakaikua. Baarissakin mies sanoi että "eikös mentäis jo kotiin..." ja ihan selvästi sekstailut mielessä. Kuinkas sitten kävikään, kotiin päästyämme olikin yhtäkkiä muka superhumalassa ja alkas valittaa työstään. Kuuntelin tietysti ja yritin lohduttaa/antaa neuvoja niinkuin aina, mutta jotenkin sitä sitten päädyttiin taas kinamaan asioista. Jäänyt seksit tältä viikolta siis kokonaan harrastamatta. Nyt mun varmaan kannattais vaan olla hiljaa, kantani oon tehnyt selväksi ja jos ei ymmärrä muuttua niin on pakko erota. Niin se vain on, etten minä jaksa loppuelämää tällasta suhdetta. Alkuhuuma on alkuhuuma ja ymmärrän, että se menee ohi, mutta edellinen suhteenikin kesti 6 vuotta ja mies kohteli mua aina hyvin ja halusi koko suhteen ajan paljon.
        Yritän nyt vielä kuitenkin olla rauhassa ja katsoa tilannetta...mitä muutakaan voin enää tehdä?


      • nakupiku
        halukas hellu kirjoitti:

        Kiitos "joku" sullekkin hyvästä vastauksesta.

        Oon nyt viikonlopuna yrittänyt keskustella asiallisesti asiasta, mutta hän aluksi suuttui, sitten pyyteli anteeksi ja lupasi aloittaa jonkin liikuntaharrastuksen. Mutta mutta...seuraavana päivänä otettiin alkoa ja vähän lähentelin pitkin iltaa ja sainkin vastakaikua. Baarissakin mies sanoi että "eikös mentäis jo kotiin..." ja ihan selvästi sekstailut mielessä. Kuinkas sitten kävikään, kotiin päästyämme olikin yhtäkkiä muka superhumalassa ja alkas valittaa työstään. Kuuntelin tietysti ja yritin lohduttaa/antaa neuvoja niinkuin aina, mutta jotenkin sitä sitten päädyttiin taas kinamaan asioista. Jäänyt seksit tältä viikolta siis kokonaan harrastamatta. Nyt mun varmaan kannattais vaan olla hiljaa, kantani oon tehnyt selväksi ja jos ei ymmärrä muuttua niin on pakko erota. Niin se vain on, etten minä jaksa loppuelämää tällasta suhdetta. Alkuhuuma on alkuhuuma ja ymmärrän, että se menee ohi, mutta edellinen suhteenikin kesti 6 vuotta ja mies kohteli mua aina hyvin ja halusi koko suhteen ajan paljon.
        Yritän nyt vielä kuitenkin olla rauhassa ja katsoa tilannetta...mitä muutakaan voin enää tehdä?

        Hei! Luulen, että lähes kaikki kirjoituksesi lukeneet ovat jollain lailla kohtalotovereita tai muuten vain ihmeissään tilanteestasi. Minä olen kohtalotoveri.
        Olemme tosin olleet jo yhdessä pari vuosikymmentä, mutta muuten puolet tunnusmerkeistä piti paikkansa.
        Olen ulkoisesti muuttunut edukseni suhteen aikana, jopa niin, että halukkaita miehiä on riesaksi asti, mutta juuri se, johon olen sitoutunut avioliiton kautta, näyttää olevan äärimmäisen vähän kiinnostunut minusta naisena.
        Tiedän tunteesi tasan tarkkaan ja pitkittyneenä tällainen parisuhde ajaa erilleen tai sinut vieraisiin, jos et muista syistä voi erota. Minulla on painavia syitä pysyä suhteessa ja koen, että oma turhautuneisuus ei ole riittävä syy riistää lapsilta yhteistä perhettä, jossa kaikki näennäisesti voivat hyvin.
        Me olemme mieheni kanssa hyviä kavereita ja kumppaneita, mutta seksiä ja haluja ei ole. Asiaa on vätkytetty pari kymmentä vuotta, olen itkenyt lukemattomia kertoja itseni uneen, rukoillut, anellut ja tyrkyttänyt itseäni. Kauhean alentavaa!
        Itselläni takana painolasti siitä, että mieheni rakastui joitakin vuosia sitten toiseen naiseen ja oli tämän kanssa sängyssäkin. Asia soviteltiin jälleen näiden lukuisten asioiden vuoksi, jonka takia ero tulisi olemaan vaikea...
        Minua painaa seksittömässä avioliitossa eniten se tunne, että minä vain satun olemaan se nainen, jota mieheni ei halua. Että hän haluaisi kyllä, jos tilallani olisi tuo toinen nainen.
        Koville on pistänyt omat eettiset arvot siitä, mikä parisuhteessa on sallittua ja mikä ei. Vieraissa käyminen taitaa olla ainoa vaihtoehto omaan tilanteeseeni tällä hetkellä. Muuta en taida enää keksiä. Puhumiset on puhuttu. Lääkäriin miestä ei saa.


    • halukas hellu

      Hei nakupiku! Tirautin melkein kyyneleen kun luin tarinaasi. Aika kamalaa, että olette joutuneet taistelemaan asiasta jo noin kauan:( En halua, että meidän suhde menee samallalailla. Osaisinpa neuvoa asiaan jotain, mutta enhän tietenkään osaa, kun painin itse samojen ongelmien kanssa. Koska viimeksi teillä on ollut seksiä/kuinka usein harrastatte sitä?

      Itse äskein satuinkin saamaan pikapanon yllättäen. Tietenkin nautintoani vähän söi se, että mietin oliko se vain keino saada nämä meidän seksistä keskustelut loppumaan...Hän oli niin vaiti ja surullisen näköinen kun katselimme yhdessä telkkaria. Päätin olla hinkkaamatta tms. liikaa ettei hän ahdistuisi siitä. Sitten hän yhtäkkiä kävikin kiinni minun ja alkasi koskettelemaan. Vähän hämmennyin, sillä yleensä hän ei tee minkäänlaista aloitetta. Toivottavasti meidän keskustelut on oikeasti auttaneet jotain ja saan vastaisuudessakin useammin seksiä. Pahoin kuitenkin pelkään, että tämä oli vain se pakollinen krapulapano. Kerroinhan ensimmäisessä tekstissäni jo, että yleensä meillä on seksiä 1kerta per viikko/kahteen viikkoon ja se ei vaan riitä mulle.

      • nakupiku

        Sattuipa meilläkin eilen, että oli seksiä juuri kirjoittamani avautumisen jälkeen. Lieko mies käynyt katsomassa selän takana ja päättänyt pistää toimeksi. Ei ollut muka huomannut koko päivän harrastamaani viekoittelua ja vihjailua.
        Seksiä meillä on kerran kahdessa tai kolmessa viikossa. Ensimmäiset viisi vuotta taisi olla useita kertoja viikossa, siitä se sitten lähti harvenemaan ja ilmeisesti harvenee edelleen.
        Itse en laisinkaan ole tyytyväinen määrään, mutta laadussa ei ole moittimista. Hän huolehtii suullaan, että olen kunnolla valmis ennen kuin työntyy sisään. Jos jotain vähän purnattavaa haluaa hakea, niin asentoja voisi joskus varioida.
        Sä olet kyllä aivan turhan hyvän kuuloinen nainen miehellesi. Onko miehessäsi muita hyviä puolia kuin komea ulkonäkö? Toivottavasti et loukkaannu, mutta ihmetyttää se, että noin varhain hiipuu intohimo. Vain vähäisen seksuaalisen luonteen omaavakin yleensä on alkuvuosina innostunut naisensa tyydyttämisestä, sillä se kohottaa myös omaa miehisyydentunnetta, että saa toisen onnelliseksi.:)

        Onko poissuljettua, että miehesi ei tapaile muita esimerkiksi työmatkoillaan tai viikonlopunvietoissaan alkoholin kanssa? Parhaimmillaankaan ihminen ei pysty läpikotaisin ennustamaan tulevaisuutta sillä perusteella, millainen ihminen on nyt. Sen vain voin sanoa, että ihmiset ja niiden moraali plus periaatteet muuttuu kokemusten myötä. Kuka tahansa voi periaatteessa tehdä mitä tahansa, kun olosuhteet on otolliset. Sanooko miehesi koskaan rakastavansa sua ja näkyykö se myös hänen käytöksestään? Haliiko, pussaileeko, katsooko silmiin?


      • halukas hellu
        nakupiku kirjoitti:

        Sattuipa meilläkin eilen, että oli seksiä juuri kirjoittamani avautumisen jälkeen. Lieko mies käynyt katsomassa selän takana ja päättänyt pistää toimeksi. Ei ollut muka huomannut koko päivän harrastamaani viekoittelua ja vihjailua.
        Seksiä meillä on kerran kahdessa tai kolmessa viikossa. Ensimmäiset viisi vuotta taisi olla useita kertoja viikossa, siitä se sitten lähti harvenemaan ja ilmeisesti harvenee edelleen.
        Itse en laisinkaan ole tyytyväinen määrään, mutta laadussa ei ole moittimista. Hän huolehtii suullaan, että olen kunnolla valmis ennen kuin työntyy sisään. Jos jotain vähän purnattavaa haluaa hakea, niin asentoja voisi joskus varioida.
        Sä olet kyllä aivan turhan hyvän kuuloinen nainen miehellesi. Onko miehessäsi muita hyviä puolia kuin komea ulkonäkö? Toivottavasti et loukkaannu, mutta ihmetyttää se, että noin varhain hiipuu intohimo. Vain vähäisen seksuaalisen luonteen omaavakin yleensä on alkuvuosina innostunut naisensa tyydyttämisestä, sillä se kohottaa myös omaa miehisyydentunnetta, että saa toisen onnelliseksi.:)

        Onko poissuljettua, että miehesi ei tapaile muita esimerkiksi työmatkoillaan tai viikonlopunvietoissaan alkoholin kanssa? Parhaimmillaankaan ihminen ei pysty läpikotaisin ennustamaan tulevaisuutta sillä perusteella, millainen ihminen on nyt. Sen vain voin sanoa, että ihmiset ja niiden moraali plus periaatteet muuttuu kokemusten myötä. Kuka tahansa voi periaatteessa tehdä mitä tahansa, kun olosuhteet on otolliset. Sanooko miehesi koskaan rakastavansa sua ja näkyykö se myös hänen käytöksestään? Haliiko, pussaileeko, katsooko silmiin?

        *En usko että hän ainakaan pettää minua. Viikonlopun riennot vietämme lähes aina yhdessä ja työreissultakin soitteli minulle monta kertaa yms. Ei oo antanu oikein aihetta epäillä mitään.
        *Sanoo rakastavansa minua vain kun sanon sen ensin
        *Suht usein silittelee päätäni ja katsoo silmiin ja kutsuu minua semmoisella hellittelynimellä
        *Ei oikeastaan halaile ja pussaile omasta aloitteestaan. Tai semmoiset "kiva nähä ja nähään taas" pusut kyllä antaa

        Ja joo, ei se munkaan mielestä oo normaalia että näin varhaisessa vaiheessa on intohimo hiipunut:/ Ja niinkuin olenkin kertonut, ei ole koskaan sängyssä halunnut tyydyttää minua käsin tai suullaan. Ehkä kokee, ettei osaa, tai sitten ei vaan kiinnosta. Joskus tein netissä jotakin typerää testiä ja tein sen piruuttani miehellekkin. Kysyin häneltä kysymyksen: "Mikä on tärkeintä parisuhteessa?" Ja hän vastasi sen missä oli intohimo ja joku muu. Ihmettelin sitä kyllä silmät pyöreenä, koska jos hänkin haluaa intohimoisen suhteen niin miksi tee tippaakaan töitä sen eteen?

        Vielä jos mietin mieheni hyviä puolia ettei mee vaan mollaamiseksi:
        -No tosiaan se ulkonäkö on kyllä hänessä jotain sellasta, että enpä usko toista yhtä paljon kolahtavaa tästä maasta löytyvänkään. Eikä välttämättä muistakaan.
        -On pitänyt musta huolta taloudellisesti
        -Olemme hyvin samanhenkisiä huumorintajulta, musiikkimaulta ja muutenkin elämäntyyliltä. Sanotaan usein samoja asioita yhtä aikaa ääneen ja kyllä tuntuu että hän on sielunkumppanini


    • halukas hellu

      Päivitystä vaan tilanteesen: ei mitään uutta auringon alla. Paitsi itse käyn siis nyt kolmivuorotyössä ja eilen illalla oltiin kummatkin kotona ja toivoin vähän vipinää vätllyjen väliin, haettiin herkkuja ja katseltiin leffaa ja sillai. Mutta hän valittikin väsymystään, vaikkei itse ole ollut tällä viikolla kuin alkuviikon töissä. Noh, sellastahan sattuu, että joskus väsyttää, mutta pisti se taas harmittamaan. Parhaillaan istuu baarissa btw...huoh.

    • Vanha mutta kokenut

      Suttu juttu sano kaalimato!

      Ikävä tilanne josta ei ole omakohtaista kokemusta, lähinnä päinvastaisesta.
      Se ongelma poistui sillä että vaimo hyväksyi seksin harrastamisen useammin kuin omien halujensa puolesta olisi muuten tehnyt.
      Vaikuttaa siltä että sinun on päätettävä hyväksytkö tilanteen eli seksiä selvästi harvemmin haluaisit tai teetkö jotain radikaalia tilanteelle.

      Vaihtoehtoina esimerkiksi:
      1) Kysy mieheltäsi voitko harrastaa seksiä jonkun muun kanssa kun häntä ei haluta ja kohta kävelet pitkin seiniä. Sopikaa säännöt mutta muista että tyydyttävä seksisuhde myös helposti herättää muitakin tunteita.
      Voit myös ehdottaa kimppakivaa ja toivoa että se piristäisi miestäsi ja seksielämäänne.
      Vaarana molemmissa tapauksissa että suhteenne kärsii jos tuot esille tällaisia toiveita.
      2) Etsit itsellesi rakastajan joka tyydyttää tarpeesi. Vaarana että jäät kiinni ja muuten hyvä avioliitto loppuu siihen tai et pysty elämään itsesi kanssa pettäjänä ja lopputulos sama kuin jos jäisit kiinni.
      3) Eroat muuten hyvästä avioliitosta koska miehesi ei pysty/halua täyttää kaikkiaseksuaalisia tarpeitasi. Löydätkö uuden miehen joka pystyy täyttämään kaikki tarpeesi on herran hallussa.

      Ehkä parasta olisi yrittää vielä kerran, selittää miehelle että nyt on ratkaisin aika ja yrittää saada hänet mukaan vaikka seksiterapeutin juttusille.

      Kaikkea hyvää!

    • haluja ois olluna !!

      jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.mie elin monta vuotta suhteessa missä sexi ei kuulunut arkikuvioon... joskus sain varmaan säälistä.. harrastimme sexiä max kerran kuussa ei aina niinkään useesti... vittu että söi ja syö vieläkin miestä,vaikka asutaan jo eri osotteessa. elimme yhdessä yli 10 vuotta,lapsia on.kaikki ei vaan halua rakastella...käytiin terapiassa,sit toinen anto muutaman kerran ja sit taas kaikki palas ennalleen.kyllä tuommonen elämä vie halut myös iteeltäki.nyt ollaan sit masennuksen partaala... eikä uskalla ennee uutta suhetta alottaa,ettei tarviis pettyä taas.jos hommat ei toimi suosittelen suhteen lopettamista ajoissa,ennen ku on myöhäistä...oman terveydenki kannalta.. T.Mies 35wee.

      • halukas hellu

        Kiitos vastauksista "vanha mutta kokenut" ja "haluja ois hulluna!!!"
        Se on kyllä yks vaihtoehto mihin en lähde - pettäminen luvan kanssa tai ilman. Mielestäni sellainen suhde ei tulisi toimimaan. Exälleni ehdotin kyseistä vaihtoehtoa (kimppakivaa tai sitä että kumpikin saa panna ketä huvittaa) ja tajusin pian, että en enää rakasta häntä, kun moisia ajattelen.
        Uskon kyllä, että tämä nykyinen suostuisi kimppakivaan, mutta näin lyhyen seurustelun jälkeen on mielestäni kuitenkin vähä outoa, että moinen piristys on jo mielessä:/
        Haluan vielä yrittää noita aiemmin mainittuja kenoja, yritän houkutella liikkumaan ja muuta sellaista. Vielä en oo onnistunut. Mun on tosi vaikee uskoo, että mies lähtis seksuaaliterapiaan, vaikka tottavie tulen sitäkin ehdottamaan jos hommaan ei tule parannusta.
        Viime vloppuna hän heitteli typeriä ehdotuksia ilmoille kuten: "voisit ottaa multa suihin" ja muuta tökeröä. Nauroin vaan ja kehotin opettelemaan hieman parempia lähestymistapoja. Ei siis yrittänytkään kosketella mua tai mitään.....noooh, tiesin sitten kumminkin, että herran tekee mieli vaikkei saakkaan aloitetta tehtyä, joten hoidin sit homman kotiin. Tuli vähän halpa olo. Noh, ensi viikonloppuna on merkkipäiväni, joten saapa nähdä tuleeko yhtään arvostusta tähän suuntaan... :)


      • Äijätyttö 35
        halukas hellu kirjoitti:

        Kiitos vastauksista "vanha mutta kokenut" ja "haluja ois hulluna!!!"
        Se on kyllä yks vaihtoehto mihin en lähde - pettäminen luvan kanssa tai ilman. Mielestäni sellainen suhde ei tulisi toimimaan. Exälleni ehdotin kyseistä vaihtoehtoa (kimppakivaa tai sitä että kumpikin saa panna ketä huvittaa) ja tajusin pian, että en enää rakasta häntä, kun moisia ajattelen.
        Uskon kyllä, että tämä nykyinen suostuisi kimppakivaan, mutta näin lyhyen seurustelun jälkeen on mielestäni kuitenkin vähä outoa, että moinen piristys on jo mielessä:/
        Haluan vielä yrittää noita aiemmin mainittuja kenoja, yritän houkutella liikkumaan ja muuta sellaista. Vielä en oo onnistunut. Mun on tosi vaikee uskoo, että mies lähtis seksuaaliterapiaan, vaikka tottavie tulen sitäkin ehdottamaan jos hommaan ei tule parannusta.
        Viime vloppuna hän heitteli typeriä ehdotuksia ilmoille kuten: "voisit ottaa multa suihin" ja muuta tökeröä. Nauroin vaan ja kehotin opettelemaan hieman parempia lähestymistapoja. Ei siis yrittänytkään kosketella mua tai mitään.....noooh, tiesin sitten kumminkin, että herran tekee mieli vaikkei saakkaan aloitetta tehtyä, joten hoidin sit homman kotiin. Tuli vähän halpa olo. Noh, ensi viikonloppuna on merkkipäiväni, joten saapa nähdä tuleeko yhtään arvostusta tähän suuntaan... :)

        "Viime vloppuna hän heitteli typeriä ehdotuksia ilmoille kuten: "voisit ottaa multa suihin" ja muuta tökeröä. Nauroin vaan ja kehotin opettelemaan hieman parempia lähestymistapoja. Ei siis yrittänytkään kosketella mua tai mitään.....noooh, tiesin sitten kumminkin, että herran tekee mieli vaikkei saakkaan aloitetta tehtyä, joten hoidin sit homman kotiin. Tuli vähän halpa olo."

        Häh? Onko joku nainen todellakin noin kaavoihin kangistunut vielä 2010-luvulla ja odottaa että mies vonkaa ja maanittelee naista päivästä toiseen juuri naisen määrittelemillä lähestyistavoilla? Eikö olisi vaihtelua edetä joskus miehenkin ehdottamalla tavalla ja täten monipuolistaa seksielämää? Ehkä miehesi onkin kyllästynyt sinun tylsään ja mielikuvituksettomaan seksiisi?

        Mieti miten halpa olo kaikilla niillä miehillä jotka joutuvat aina hoitamaan sen aloitteen teon suhteessaan vuodesta toiseen, samalla kaavalla?


      • halukas hellu
        Äijätyttö 35 kirjoitti:

        "Viime vloppuna hän heitteli typeriä ehdotuksia ilmoille kuten: "voisit ottaa multa suihin" ja muuta tökeröä. Nauroin vaan ja kehotin opettelemaan hieman parempia lähestymistapoja. Ei siis yrittänytkään kosketella mua tai mitään.....noooh, tiesin sitten kumminkin, että herran tekee mieli vaikkei saakkaan aloitetta tehtyä, joten hoidin sit homman kotiin. Tuli vähän halpa olo."

        Häh? Onko joku nainen todellakin noin kaavoihin kangistunut vielä 2010-luvulla ja odottaa että mies vonkaa ja maanittelee naista päivästä toiseen juuri naisen määrittelemillä lähestyistavoilla? Eikö olisi vaihtelua edetä joskus miehenkin ehdottamalla tavalla ja täten monipuolistaa seksielämää? Ehkä miehesi onkin kyllästynyt sinun tylsään ja mielikuvituksettomaan seksiisi?

        Mieti miten halpa olo kaikilla niillä miehillä jotka joutuvat aina hoitamaan sen aloitteen teon suhteessaan vuodesta toiseen, samalla kaavalla?

        Ehkä oot ymmärtäny jutun nyt väärin. En todellakaan oo kaavoihin kangistunu vaan pikemminkin päinvastoin. Tarkotin siis että toi ei juurikaan kiihota mua että ei millään lailla yritetä vaan tokastaan että "ota poskeen". Ja johan sanoin, että siitä huolimatta hoidin homman kotiin. Ja siis todellakin toi on se ylesin tapa millä mies ilmoittaa haluavansa seksiä ja sitähän ei usein tapahdu.
        Ja minä nimenomaan olen se meilikuvituksellisempi osapuoli seksielämän suhteen ja minä olen tilannut seksihepeitä ja välineitä ja myöskin käyttänyt niitä yrittäen monipuolistaa seksiämme. Niih, että nyt kyllä haukut ihan väärää puuta:)


      • halukas hellu
        halukas hellu kirjoitti:

        Ehkä oot ymmärtäny jutun nyt väärin. En todellakaan oo kaavoihin kangistunu vaan pikemminkin päinvastoin. Tarkotin siis että toi ei juurikaan kiihota mua että ei millään lailla yritetä vaan tokastaan että "ota poskeen". Ja johan sanoin, että siitä huolimatta hoidin homman kotiin. Ja siis todellakin toi on se ylesin tapa millä mies ilmoittaa haluavansa seksiä ja sitähän ei usein tapahdu.
        Ja minä nimenomaan olen se meilikuvituksellisempi osapuoli seksielämän suhteen ja minä olen tilannut seksihepeitä ja välineitä ja myöskin käyttänyt niitä yrittäen monipuolistaa seksiämme. Niih, että nyt kyllä haukut ihan väärää puuta:)

        Pakko vielä lisätä, että en oo KERTAAKAAN saanut suuseksiä itse, vaikka olen kokeillut myös suoraan pyytämistä, että niih. Itse oon antanut varmaan satoja kertoja.


    • Halukas *alu

      Tuu mulle heilaksi niin saat sex sex gånger päivässä..

    • halukas hellu

      Nyt on ollu kyllä niin pitkä tauko etten enää edes muista koska oon viimeksi saanu seksiä. Torjumisia on kyllä sadellut. Mietin tossa, että josko yllättäisin miehen huomenna kun hän tulee töistä...olisin seksikkäät hepeneet päällä laittamassa jotain hyvää ruokaa. Mut sit taas...jos ja kun hän tulee torjumaan minut niin tulen loukkaantumaan pahasti. Oliskohan parempi vaan antaa olla, niin mua ei sattuis niin paljon. Hän saattaisi nimittäin kokea tuon painostuksena seksiin....ehkä......hitto kun ei voi tietää.

      • halukas hellu

        Ei mitään reaktiota mieheltä. Kiva.


      • adele
        halukas hellu kirjoitti:

        Ei mitään reaktiota mieheltä. Kiva.

        Voimia kovasti sinne päin.. Itsekin kovasti puutteessa, neljäs vuosi aviossa menossa (samanikäisiä alta 30v).. Rakkautta on ja ihana mies, mutta ei vain halua riittävän usein. Syynä väsymys, huono-olo, selkäkivut (tästä tutkimukset kesken),... Alkaa jo kyllästyttää päivästä toiseen yksin hoidella hommat... En kuitenkaan voisi pettää, koska periaatteessa kaikki on hyvin: ihana pieni lapsi, koti, talous ok, huolehtiva/rakastava mies. Mutta miten voisikin omat halut vähentää... Kun rakastelemme, laadussa ei mtn valittamista. Molemmin puolista nautintoa.. Mutta väkisin alkaa vaikuttamaan laatuunkin, kun on hirveät halut/toiveet lastannut niille kerroille...
        Puhuakin olen yrittänyt, mutta ei mies sitä koe samanlaisena.. Hänelle riittää ne kerrat (n.1xvko)...

        Varmasti monia syitä, mutta lähinnä halusin yhdenlaisena kohtalotoverina tukeni antaa myös sinulle!


      • halukas hellu
        adele kirjoitti:

        Voimia kovasti sinne päin.. Itsekin kovasti puutteessa, neljäs vuosi aviossa menossa (samanikäisiä alta 30v).. Rakkautta on ja ihana mies, mutta ei vain halua riittävän usein. Syynä väsymys, huono-olo, selkäkivut (tästä tutkimukset kesken),... Alkaa jo kyllästyttää päivästä toiseen yksin hoidella hommat... En kuitenkaan voisi pettää, koska periaatteessa kaikki on hyvin: ihana pieni lapsi, koti, talous ok, huolehtiva/rakastava mies. Mutta miten voisikin omat halut vähentää... Kun rakastelemme, laadussa ei mtn valittamista. Molemmin puolista nautintoa.. Mutta väkisin alkaa vaikuttamaan laatuunkin, kun on hirveät halut/toiveet lastannut niille kerroille...
        Puhuakin olen yrittänyt, mutta ei mies sitä koe samanlaisena.. Hänelle riittää ne kerrat (n.1xvko)...

        Varmasti monia syitä, mutta lähinnä halusin yhdenlaisena kohtalotoverina tukeni antaa myös sinulle!

        Kiitos vastauksesta adele. Kerta viikkoon on mielestäni vielä ihan järkevä määrä, itse en nyt oo varmaan kahteen, kolmeen viikkoon saanu mitään hellyyttä tai seksiä.
        Se on kurjaa, kun viettely-yritykset ei auta, koska se koetaan painostuksena. Mutta jos jätän kokonaan yrittämättä, niin sitten en ainakaan saa!
        Mites teillä yleensä menee toi homma, tekeekö mies koskaan aloitetta?
        Mä niin kauheasti yritin tossa pari päivää sitten, suihkurusketin vartalonikin ja laitoin seksikkäät alusvaatteet, stay-upit ja minimekon ja muutenki tälläsin itseni. Kaikin tavoin yritin keimailla ja esitellä ihanaa ruskettunutta peppuani yms. mutta siis ei osottanut pienintäkään kiinnostusta. Syö tosi paljon kyllä itseluottamusta, kun ei tuommoinenkaan tepsi.


    • adele

      Yleensä minä teen aloitteen, kun tosian haluttaa enemmän.. Sitten syö naista, kun ei saakkaan, vaikka kuin keimailis.. Toki mieskin tekee joskus.. Ja suhde on kyllä muutoin oikein hyvässä kunnossa, jospa tämä mun innokuus laantusi ja "tyytysin" vähempään.. Mutta sinulle kovasti voimia, kuulostaa kohta jo liian raskaalta.. Jos hellyys ym. puuttuu.. Oman it kovertuminen päivästä toiseen kestää kauan korjaantua. Kuulostat upealta naiselta, joten elä riko itseäsi sellaisen miehen kanssa, joka ei oikeasti vaikuta ansaitsevan sinua! Oli pakko laittaa suoraan, mutta tuli sellainen tunnelma.. Voimia!

    • Vanha mutta kokenut

      Hei hellu!

      Ikävältä tilanteesi vaikuttaa ja vielä surkeammalta ettei siihen vain tunnu löytyvän mitään ratkaisua tai edes halua halua ratkaisuun.

      Olisiko parempi ihan selväsanaisesti kertoa mitä haluat häneltä jos hän vielä haluaa jatkaa yhteiseloa. Eihän tuosta mitään tule jos sinä kaipaat läheisyyttä ja seksiä ja mies viis välittää.

      Parempi todeta ajoissa jos ei synkkaa yhteen kuin monen yhteisen vuoden ja mahdollisten lasten jälkeen.

      Kaikkea hyvää!

    • halukas hellu

      Jepujee, kerta seksiä viimeisen kuukauden aikana. Huomenna käyn ostamassa apteekista sinkkitabletteja ja syötän niitä miehelle josko niistä jotain apua olisi. Tota liikuntahommaakaan ei oo saatu ollenkaan alulle. En tiedä miksi tämmöinen asia ku seksin puute vaikuttaa muhun näin vahvasti, muttei siitä oo ollu juurikaan apua, että oon nykyään paljon töissä ja ajatusten PITÄISI pyöriä jossakin muussakin asiassa ku seksissä. Kun mä tulen töistä kotiin, musta ois ihanaa ku toinen odottas siellä muna pystyssä valmiina toimintaan ja jos ite kiehnään miehen kimpussa kun hän tulee töistä niin se on hänen mielestään ahdistavaa. Mä pelkään niin kovasti, että hän tuntee mun olevan pelkästään kaveri, eikä enää vain halua MUA seksuaalisesti. Ei hän suutelekkaan mua koskaan omasta aloitteestaan, pusuja kyllä antaa. Itkettää enkä saa nukuttua kunnolla.

    • uskalias mies 44

      Luin tässä koko tarinan alusta lähtien. Oletan että tilanne on mennyt näin. En sano että miehesi ajattelee näin aiheesta tai aiheetta, mutta vaaka on hänen mielestään kallistunut siihen suuntaan, että olet usein vailla ja vaadit häneltä (ja aivan aiheesta). Luin kaiken uudestaankin ja kerron miten nyt 44 vuotiaalla miehellä kävi aikoinaan. hommat meni just kuin sullakin vain miehen näkökulmasta eli aluksi oli seksiä kovasti sitte oma kiinnostukseni lopahti eikä ollut naisen vika eikä hänen viehättävyytensä puutetta. Aloin hyvän alun jälkeen tuntea, että en jaksa tehdä naiseni vuoksi sängyssä paljon. Aloin tuntea riittämättömyyden tunteita ja aiheetta sellaista että kaikki lähentely oli pyyteellistä. Menin passiiviseksi. Just toinen joutui tekemään itsensä tykö ja yrittämään vaikka mitä, kuten sinäkin. Turhautuminen mulla vain lisääntyi, mikä ei auttanut seksiin ollenkaan. En halunnut pakottaa kovin itseäni pakkonantiin ja tein niin harvoin fantasioimalla muunlaisesta seksistä. En silloin ymmärtänyt mikä oli syynä tilanteeseen. Aikaisemminssa suhteissa seksi oli ollut toimivaa. En tiennyt miksi ehdottelin ronskeja naiselleni sitten joskus harvoin. Hän myös vähintäänkin hämmentyi, eikä pitänyt niistä yhtään. En itsekkään tiennyt syytä tarpeeseeni joskus tehdä näin. Tunsin itseni laiskaksi ja luuulin että haluni seksi haluni olivat laantuneet tyystin. Tuli sitten ero...

      No seuraavaksi elämääni tuli piankin nainen, joka oli seksuaalisesti toisenlainen, eikä paremman näköinen entiseen verrattuna. Olin yllättynyt uuden suhteen innokkaasta seksistä. Mikä oli toisin? Nainen halusikin tyydyttää minut suuseksillä ja käpertyä viereeni sitten ja vaikka nukahtaa siihen viereen kainaloon. Hän antoi myös peppua, vaikka ei sitä ollut harrastanut. Nyt en tiennyt miksi kaikkea kehtasi edes ottaa asiaksi.

      Hoo! niinkuin seksuaaliviettini olisi tullut tyhjästä takaisin. Kuten sinäkin olit kuullut mieheltäsi, että hän haluaisi intohimoista suhdetta, olin minä samoin kertonut aikaisemmalle naiselleni. Nyt uuden naisen kanssa heräsi voimakas halu tyydyttää häntä ja kirjaimellisesti panin parastani ja kilpailin hänen kanssaan toisen tyydyttämisessä. Mutta homma meni siihen että vuoron päältä tyydytettiin toisiamme, vaikka nyt aika harvoin tasapuolisuutta ajatellen, vaan jompaan kumpaan keskittyen. Ja nukkuen esimerkiksi kaikessa rauhassa yön yli ja vaihtaen vuoroa vaikka heti aamulla. Tein siis kielitöitä ja kaikkea keksin toisen seksuaalisuutta tyydyttääkseni kuten hänkin.

      • uskalias mies 44

        Nyt aloin käsittää mikä oli ollut pielessä edellisen naiseni kanssa. En tullut uuden naiseni kanssa toimeen muussa elämässä ja ensimmäisen edellisen naisen kanssa oli muu elämä sujunut hyvin. Pyrin ja pääsinkin takaisin edellisen naiseni kanssa taas yksiin. Nyt sitten seksuaalisesti oppineena nimenomaan sen henkistä puolta paremmin käsittävänä. Tottakai oli edellisen kumppaanini vaikea hyväksyä sitä asiaa, että olin käynyt "opissa", mutta vähitellen onnistun ajamaan uuuden asetelman vanhaan suhteeseen. Oli paljon ymmärretty, kun hän ymmärsi tämän muutoksen minussa, vaikka sitä ei ollut yhdessä keksitty.

        Nyt löytyi naisestani myös sellainen pikkuisen tuhmakin tyttö. Eihän häntä passannut päästää opintoihinkaan, kun hengitys oli spermanhajuista, en päästänyt häntä sängystäkään noin vain pyllistämättä aina selkä notkolla lähtiessä. Monasti kahmaisin siitä hänet takaisin ja panin hyvästi niin että hän riensi sitten päivän touhuihin posket punottaen. Olin itseenikin tyytyväinen oli itseluottamusta ja aloitehalua. Myös naiseni tuli varmaksi haluttavuudestaan ja antautui ihan kaikkeen, mikä ei aikasemmaassa yhdessäolossa olisi tullut kuuloonkaan. Kaikki sekstailu meni pitemmälle, kuin opintomatkallani. Kehiteltiin kaikkea toisen varalle kumpikin.

        Tällainen muutos ei onnistunut ilman opintomatkaa, vaikka olisi tietenkin ollut hyvä, jos näin olisi ollut. Aikaa ja tuskaa olisi säästynyt, mutta kuitenkin asiat menivät kuntoon yli kymmeneksi vuodeksi. Seksin huonouteen ei tarvinnut tyytyä.

        Kerroin miesnäkökulmani kun se tuntui teidän tarinaan niin sopivan. En tiedä voiko tästä ammentaa suoraa suhteeseen. Voitko kääntää kelkkaasi yhtäkkiä, mutta kerroin yksityiskohtiakin sentakia että esimerkiksi ei ohjeeksi. Ja entäpä jos muuttaisit yhtäkkiä näin radikaalisti omaa käytöstä, eikö miehesi tuntisi että nyt on opintomatkalla käyty. Jospa pohjustaisit touhujen muutosta haluamasi pituisella selibaatilla ja sitten... En voi puhua rintaäänellä miehesi puolesta, jospa hän ei ole kanssani samankaltainen. Hän voi tietenkin olla aidosti välimpitämätön, vaikka saisikin sinulta kaiken sillä tunteella, että hän nyt vaan saa kaiken. Ehkes hän ei sitten välitä. Sitten täytyy erota.

        Tuli vaan sellainen tunne, viestittelyäsi luettuani, että jos sittenkin... Tuntui liian tutulta, vaikka näistä vaiheista on 20 vuotta. Toista et pysty muuttamaan. Heitä kerralla uusiksi jos pystyt. Ehkäpä tehoaa. Haet tosissaan ratkaisua olen sen lukenut. Teille naisille on helpompi puhua, en kehtaisi miehelle ikinä....näin syväluodata. Anteeksi vielä
        kerran suorapuheisuuteni ja näytä ennen eroa juttuni miehellesi viimeisenä konstina.


      • uskalias mies 44
        uskalias mies 44 kirjoitti:

        Nyt aloin käsittää mikä oli ollut pielessä edellisen naiseni kanssa. En tullut uuden naiseni kanssa toimeen muussa elämässä ja ensimmäisen edellisen naisen kanssa oli muu elämä sujunut hyvin. Pyrin ja pääsinkin takaisin edellisen naiseni kanssa taas yksiin. Nyt sitten seksuaalisesti oppineena nimenomaan sen henkistä puolta paremmin käsittävänä. Tottakai oli edellisen kumppaanini vaikea hyväksyä sitä asiaa, että olin käynyt "opissa", mutta vähitellen onnistun ajamaan uuuden asetelman vanhaan suhteeseen. Oli paljon ymmärretty, kun hän ymmärsi tämän muutoksen minussa, vaikka sitä ei ollut yhdessä keksitty.

        Nyt löytyi naisestani myös sellainen pikkuisen tuhmakin tyttö. Eihän häntä passannut päästää opintoihinkaan, kun hengitys oli spermanhajuista, en päästänyt häntä sängystäkään noin vain pyllistämättä aina selkä notkolla lähtiessä. Monasti kahmaisin siitä hänet takaisin ja panin hyvästi niin että hän riensi sitten päivän touhuihin posket punottaen. Olin itseenikin tyytyväinen oli itseluottamusta ja aloitehalua. Myös naiseni tuli varmaksi haluttavuudestaan ja antautui ihan kaikkeen, mikä ei aikasemmaassa yhdessäolossa olisi tullut kuuloonkaan. Kaikki sekstailu meni pitemmälle, kuin opintomatkallani. Kehiteltiin kaikkea toisen varalle kumpikin.

        Tällainen muutos ei onnistunut ilman opintomatkaa, vaikka olisi tietenkin ollut hyvä, jos näin olisi ollut. Aikaa ja tuskaa olisi säästynyt, mutta kuitenkin asiat menivät kuntoon yli kymmeneksi vuodeksi. Seksin huonouteen ei tarvinnut tyytyä.

        Kerroin miesnäkökulmani kun se tuntui teidän tarinaan niin sopivan. En tiedä voiko tästä ammentaa suoraa suhteeseen. Voitko kääntää kelkkaasi yhtäkkiä, mutta kerroin yksityiskohtiakin sentakia että esimerkiksi ei ohjeeksi. Ja entäpä jos muuttaisit yhtäkkiä näin radikaalisti omaa käytöstä, eikö miehesi tuntisi että nyt on opintomatkalla käyty. Jospa pohjustaisit touhujen muutosta haluamasi pituisella selibaatilla ja sitten... En voi puhua rintaäänellä miehesi puolesta, jospa hän ei ole kanssani samankaltainen. Hän voi tietenkin olla aidosti välimpitämätön, vaikka saisikin sinulta kaiken sillä tunteella, että hän nyt vaan saa kaiken. Ehkes hän ei sitten välitä. Sitten täytyy erota.

        Tuli vaan sellainen tunne, viestittelyäsi luettuani, että jos sittenkin... Tuntui liian tutulta, vaikka näistä vaiheista on 20 vuotta. Toista et pysty muuttamaan. Heitä kerralla uusiksi jos pystyt. Ehkäpä tehoaa. Haet tosissaan ratkaisua olen sen lukenut. Teille naisille on helpompi puhua, en kehtaisi miehelle ikinä....näin syväluodata. Anteeksi vielä
        kerran suorapuheisuuteni ja näytä ennen eroa juttuni miehellesi viimeisenä konstina.

        Tota noin. kokemattomuuteni kirjoittajana iski ja viestin maxsimipituus ylittyi ja siksi jako kahteen :-) heh kolmeen. Eihän sitä alle kolmikymppiselle naiselle saisi tämmöstä kirjoitella kun olen jo vähän vanhempi, mutta on se niinkin, että " Oli nuori aikoinaan myös ukko kerran ollut...enemmän nähnyt matkallaan ja kauemmaksi tullut" Ehkes avuksi nyt, ehkä seuraavassa elämänvaiheessa. Ei voi tietää


    • halukas hellu

      Niin emmä tiedä, mitä MÄ nyt voisin tehä ku kaikkiea mahollista oon seksin suhteen kokeillu tai ainaki ehdottanu miehelle. Että se selibaattiko täs nyt sitten pitäs alottaa vai mitä... :s
      Mielenkiintoinen tarinasi oli kyllä, mutta en nyt tiedä tosiaan mitä tuosta hyödyntäisin omassa elämässäni.

      Nyt olen ilmoittanut, että alan etsimään omaa asuntoa. Voipi siis olla että kaikki loppuu nyt tähän jossei mies ymmärrä, että jotain tarttis tehä.
      Tosi harmi juttu tämä, kun mä oon niin hulluna häneen, mutta toisaalta kaipaan niin kovasti sitä, että muhunkin ollaan hulluna.

    • halukas hellu

      ...ja nyt tappelun ja sopimisen jälkeen tuntuu, että ehkä vika onkin mussa. Entä jos miehen libidossa ei oo mitään vikaa vaan mun. Ehkä en oo normaali? Noh, pyydän häntä jatkamaan kumminkin sinkkitablettien syömistä jos halut siitä vähän hänellä kohenesivat. Millähän omia halujani saisi hieman katoamaan?

    • ^^_^^

      Satutäti Tuuli Topelius ^^

    • ei niin uskalias...

      No se oli kiteytettynä se, että jos sen sais sen miehen tuntemaan, että ei olis suorituspaineita, että häneltä ei olla aina vain vailla seksiä, että että hälle tulisi tunne että hänkin pääsee aloitteelliseksi, vaihteeksi. Ehkes se vaatisi senkin, että tauko koko asiaan, kun se on noussu noin hallitsevaksi ongelmaksi. Että jotenkin niin että puhtaalta pöydältä...

      En tieten tiedä onko miehen asenteeseen tai tuntemuksiin mahdollisuutta mitenkään vaikuttaaa. Tuli vaan mieleen... häpeä tunnustaa... että oli aikoinaan niin selvä tunne siitä että ei ole edes mieskuntoinen eikä läheskään tarpeeksi halukas. Vaikka sitten tilanteen muututtua kaikki oli sensuhteen kunnossa.

      Tos kirjoitin stoorin sen takia, että jos avuksi vois olla. Tietenkin vika on miehessä, se on selvä, mutta ehdoittelin sitä vain mikä olisi sinulla tehtävissä. Oot itte asiassa oikeassa ja sinussa ei ole vikaa, ole vaan halukas itsesi...tietenkin :-)

      Jotenkin se tuntuu mahdolliselta viimeisenä testinä, että jos mies tunteekin kaiken riittämättömyyden ja ainaisen vaateiden tilaan tunteen että hänkin saa seksiä ilman odotuksia,( jota hän on tietenkin saanut) mutta voi tuntea toisin ihan subjektiivisesti... Niin ehkä lukko hänen tuntemuksissaan laukeaa ja toimintatarmo ja vastavuoroisen antamisen tunne hänessä heräisi.

      Se pakotti tuossa pitkän viestin kirjoitukseen, että itsellä lukko aukesi ja tilanne korjaantui, tosin liian monen mutkan kautta heh.

      • ei niin uskalias...

        En oikein usko että potenssi häviää yhtäkkiä, kun kaverisikin on jo aikuisella iällä. Hän varmaan tuntee itsensä ja aikaisemman seksielämänsä. Varmaan joku ahdistus on kun seksistä on aina puhe ja ei suju ollenkaan. Aattelin vain kirjoitellessa sitä mitkä sinun mahdollisuudet tehdä ovat tässä vaiheessa, kun kaikkea olet jo kiitettävästi kokeillut.

        Ehkä kirjoitin niin miesnäkökulmasta, ettei siinä ollut sulle mitään mihin tarttua. tietenkään ei ole tarkoituksenmukaista mikään selibaatti, mutta tuntuu siltä, että jotenkin nykyinen peli pitää saada puhallettua poikki. Ei mahda oikein samaan malliin jatkamalla korjaantua ja teidän (kuten ymmärsin muuten hyvä suhde) katkeaisi.

        Oliko tarinassa jotain, joka herätti sinussa ärtymystä. Rinnastitko juttuni mieheesi ja hänen kanssaan käymääsi vääntöön. Ei ollut tarkoitus. Ei tosiaankaan. Sori! Näin aikapaljon vaivaa muistellessani, enkä ole koskaan kenenkään kanssa tätä kuviota puinut, eläydyin vain tilanteesesi ja aattelin, että jos vaikka miehesi lukisi tuon ja huomaisi itsessään yhteistä. Ehkä hän vaikka pystyisi selvittämään asiat itselleen. Voihan olla josko hän aikaamyöden oivaltaisi ongelman kuten täällä on käynyt, kuten olet huomannut.

        On ollut pitkähkön suhdehistorian aikana niin monasti puhetta naisväen henkisistä lukoista seksuaalisuuden suhteen. Mutta ei tullut aikanaan mieleenkään, että sitä voi itsekkin olla ihan lukossa. Kyllä potenssi on niin herkkä aihe, että jos nykyäänkään naiseni syöttäisi jotakin valmistetta potenssiin, niin varmaan pikkuveli ei uskaltaisi nousta töihin ollenkaan.

        Täs meenneenä suvena kävi niin, viimevuotisen, jo myöskin ihan aikuisen naiseni kanssa tuli ongelma. Tuntui että ei pysty naiseni luona alkaan sekstaileen alkuillastal, liukuoven takana, kun hänen jo miehenkokoinen poikansa katseli töllöä "sermin" takana. Sanoin ongelmasta, mutta nainen oli ihan eri maailmoissa ja sanoi pian ihan villinä, että nyt saat tehä mulle mitä haluat. Ei oikein tunnetilat kohdanneet. Huh huh. On sitä vieläkin herkkä mies tässä asiassa.

        Ehkes luet stoorini uusiksi, jos tämä täydennys vähän selkeyttäisi sisältöä. Ehkä miehesi on laiska, voi olla. Ehkä hänellä on tosi ongelma, voi olla. Ei tässä ole avauduttu kertomisen ilosta....hmm. Eikä ainakaan siinä tarkoituksessa, että sulla nousisi niskavillat pystyyn minua uppo outoa ihmistä kohtaan. Ehkä tämä luo perspektiiviä asetelmaanne, se olisi hartain toivomukseni. On tässä sisäistynyt pitkäällä taipaleella, että seksi on antamista ja saamista, lähes aina vuorotellen samankin session aikana. Parhaan nautinnon saa, just saa toiselle jotain hyvää ährättyä, se tuntuu jossain. Ja jos nainen etsii ja löytää touhutipan silloin kun on tehnyt yksipuolistakin hyvää niin siinä sitä on väärentämätön todiste.... ja tieten toisinpäin jos kaislikko on kostea pelkästä pikkuveljen käsittelystä niin ok. Joskus hekuman hetket osuu molemminpuolin nappiin, mutta lähinnä vissiin elokuvissa :-)

        Parikymppisenä sitä ei juuri tuntenut toista sukupuolta, ja vaikea oli oppia ja ja...kantapään kautta sitten. Nykysin seksi kiinostaa samoissa määrin...noin, mutta samoja juttuja tulee vastaan edelleen, ero on vain siinä, että on helpompi tunnistaa mihin suuntaan on homma menossa ja mikä on vialla. Oppihan sitä puhumaankin asioista. Toisaalta ei enää ole oikein pakonomaista viitseliäisyyttä sietää huonoa asioiden tilaa kovinkaan pitkään ja toisaalta sitä sietää "kohtuullista" asioiden tilaa.

        Sun kaverilla on enempi ikää ja niinollen kuten sanoitkin voisi olettaa, että hänellä olisi sitä kokemusta ja "lääkkeitä" repussaan. Näin ei kuitenkaan ole. Se olet sinä, joka olet etsimässä ratkaisua ja pohtimassa asian ratkaisua hyvinkin syvällisesti. Tämä on jo kunnioitettava asenne, jos ei ole apua nyt niin tuonnempana sitten. Kyllä se teltta seisoo sinun takiasi ainakin puoli vuosisataa, ja miksei kauemminkin ;-) Riippu siitä milloin tulee vastaan, joku joka ymmärtää arvostaa ja tulee puoleenväliin vastaan. Voi se olla nykyinenkin kaverisi. Toivottavasti sitä ei tartte vain kaivaa "sorkkaraudalla" kuten tarinassani. En osaa kuvitellakaan, että maailmassa olisi toista niin joustavaa naista että kelpuuttaisi takaisin "harharetkien jälkeen uusilla kyvyillä ja taidoilla varustettuna", jotka oli oppinut ihan toisissa lakanoissa.

        Sussa ei ole vikaa, kaikki haluaa lopulta halukkaan hellun, pysy sellaisena! Väännä asia rautalangasta ja seuraa "sivusta" jos sulla on siihen vielä kärsivällisyyttä tai väännä sitten piikkilangasta ja näytä tämä pitkulainen juttu. Kun sanoit, että että mitä MÄ voin tehdä, niin aina auttaa se kun naisen käsi silittää myötäkarvaan ja pää on kallelaan, äläkä näytä toista kättä, kun siinä on tässävaiheessa jo marmorikaulin. Tsemppiä jokatapauksessa!


    • shhhh

      Haluan kertoa miten meillä asiat parani. Parisuhteessa oltu lähes 10v. Aiemmin juuri niin, että minä halusin paljon, mies ei niinkään. Kilttinä miehenä ei kyllä usein kieltäytynyt, mutta olin ajoittain tosi vihainen kun itse jouduin tekemään aloitteet. Raskaus ja vauva toi mukavan muutoksen. Itse olen usein niin väsynyt, että ei jaksa seksi kiinnostaa. Välillä pelkäsin tosissani kun ei huvittanut, eikä seksikään tuntunut oikein miltään. Puhuinkin avoimesti tuntemuksistani.
      Nykyään mies on alkanut tekemään aloitteet lähes aina. Siis joko se, että tuli lapsi(jälkeenpäin sain kuulla, että mies pelkäsi, että ei pysty) tai se, että en enään vaatinut seksiä auttoi..? Nyt omat halut ovat palanneet ja joudunkin hiukan hillitsemään, etten ala liikaa hyökkimään;)
      En tiedä onko tästä mitään apua, muuta kuin, että asiat voivat muuttua paremmaksi. Teidän tapauksessa kyllä mietin, että onko miehelläsi taidot heikossa ja pelkää mokaavansa? Siis kun sanoit, että suuttuu kun yrität ohjata sormia parempaan paikkaan. Vaikea on toisen ajatuksia lukea ja niin vaikea puhua.

    • halukas hellu

      Hei päätinpä tulla pitkästä aikaa kurkkaamaan keskustelua. Mies ei oo kauheesti muuttunu mihkään ekan viestin jälkeen, mutta minä kylläkin. Yöni vietän melkein aina sohvalla yökukkumiseni vuoksi ja tyydytän itseni monta kertaa viikossa, etten olisi niin kiukkuinen. Oon alkanu tottua sen vähäiseen halukkuuteen, enkä enää viitsi vongata. Ei me kyllä enää tapellakkaan niin paljoa, kun en ota seksiä puheeksi. Viikonloppuisin vaan oikeastaan sekstaillaan. Harmittaa vaan, että tää touhu on menny tämmöseksi "vanhan pariskunnan lauantai-seksiksi". Jotain posiitivistakin on kuitenkin tapahtunut: omasta aloitteestaan se on nuollut jopa mun p***ua muutaman kerran! Edelleen mietin kuitenkin testosteronivajetta, koska mies todetttiin testeissä hedelmättömäksikin:/ Noh, voimia teille siskot, jotka saman asian kanssa painivat! :)

    • Toinen haluava

      Terve! Luin HAlukkaan Hellun aloituksen ja ihan kuin olis omasta parisuhteenstansa lukenut! Paitsi,että osaaminen ei miehelläni ole mitenkään huonoa.Päinvastoin! Parasta mitä olen koskaan saanut :) Eikä hän nukahtele heti seksin jälkeen. Mutta muu onkin sitte tota samaa kuin Hellulla..
      Ymmärrän täysin,että seksi saattaa vähetä vuosien saatossa.Mutta että vajaassa 3 kuukaudessa! Alussa sitä oli monta kertaa päivässä ja yhtäkkiä se väheni kertaan - kahteen viikossa. Niistäkin osa sellaisia kertoja,että olin jo niin halujeni vallassa,että melkeen pakotin mieheni siihen.
      Monet riidat on käyty tästä asiasta,koska pinnani on niin kireällä puutteen takia. Ja itsetuntoni on kärsinyt kolauksen. No mies kyllä vakuuttaa että ei se haluttomuus ole ulkonäöstä kiinni. Enhän mä ole muuttunut parissa kuukaudessa mihinkään. Ja jos aloitan keskustelun aiheesta, mies suuttuu ja möykkää,että eikö mulla mitään muuta oo mielessä. Ja että olen epänormaali,kun haluan koko ajan. Se "koko ajan" on mulle joka toinen päivä..Edes kolme kertaa viikossa ku sais. Olenkin lopettanut "ruinaamisen",koska siitä tulee riitaa ja kuulema ne riidat juuri aiheuttaa haluttomuutta..ole siinä sitten mieliksi. Pakko odotella vaan.

      Mutta syy miksi olen vielä tässä suhteessa,on,että rakastan häntä ja hän minua. Ja tykkäämme istua sylikkäin ja pusutella ym ym :) Siksi tää onkin outoa,mihin ne halut katosivat :(

      Syyksi mies on sanonut ,että hänellä vaan on niitä aikakausia. Ja että kaikilla miehillä kuulema on. EI kyllä pidä paikkaansa.
      Tässä mun tapauksessa ikää on meillä enemmän kuin aloittajalla. Molemat olemme 46v. Joten kai se ikä vaikuttaa miehellä enemmän? Jospa joku saman ikäinen mies kertois,mitä se aikakausi on ja kuinka kauan se kestää vielä :) Mieheni kyllä vakuutti,että hänellä se ei kestä kauaa...jaa-a,saas kattoa.
      Ja kohta tulee kesä ja veneilykausi..se on mieheni intohimo. Siihen menee kaikki aika kuulema. Eli odotettavissa kuiva kausi jälleen.
      Hupsista,tulipa tekstiä ja paljon :D Saattaa löytyä jopa muutama kirjoitusvirhekin,kun tässä kihhdyksissään naputtelee :D

      • M35,555555

        Hei,
        Tässä kun on lukenut teidän naisten juttuja, niin tulee mieleen että kun miehiä monesti syyllistetään asennevioista, niin naiset tuntuvat olevan myös asennekasvatuksen/ilmaston uhreja.
        Vaikka sellaista ihmeellistä kuvaa koitetaan tuputtaakkin että miehet olisi monomaanisia panokoneita, niin ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa. Voi olla, että hormonihöyryissä riehuvat 20 teinipojat ovat tällaisia, mutta kyllä aikuisen miehen elämässä on paljon muutakin kuin seksiä. Meilläkin on ollut oikeqstaan aina niin, että vaimo on aktiivisempi ja haluaisi useammin seksiä kuin minä.
        En tiedä kaikista miehistä, mutta itselleni ainakin jatkuva vonkaus oli totaalinen turn off. Saimme tämän asian puhuttua läpi ja nykyisin ollaan molemmat tultu asiassa toisiamme vastaan. Minä suostun seksiin useammin kuin itselle olisi luontaista ja vaimo hillitsee halujaan ja antaa mun tehdä aloitteen.
        Seksi on meillä kyllä nykyisin molempien mielestä hyvää - kaipa itsetuntemus ja kumppanin mieltymysten tunteminen auttaa tässä.


      • m35,5555555
        M35,555555 kirjoitti:

        Hei,
        Tässä kun on lukenut teidän naisten juttuja, niin tulee mieleen että kun miehiä monesti syyllistetään asennevioista, niin naiset tuntuvat olevan myös asennekasvatuksen/ilmaston uhreja.
        Vaikka sellaista ihmeellistä kuvaa koitetaan tuputtaakkin että miehet olisi monomaanisia panokoneita, niin ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa. Voi olla, että hormonihöyryissä riehuvat 20 teinipojat ovat tällaisia, mutta kyllä aikuisen miehen elämässä on paljon muutakin kuin seksiä. Meilläkin on ollut oikeqstaan aina niin, että vaimo on aktiivisempi ja haluaisi useammin seksiä kuin minä.
        En tiedä kaikista miehistä, mutta itselleni ainakin jatkuva vonkaus oli totaalinen turn off. Saimme tämän asian puhuttua läpi ja nykyisin ollaan molemmat tultu asiassa toisiamme vastaan. Minä suostun seksiin useammin kuin itselle olisi luontaista ja vaimo hillitsee halujaan ja antaa mun tehdä aloitteen.
        Seksi on meillä kyllä nykyisin molempien mielestä hyvää - kaipa itsetuntemus ja kumppanin mieltymysten tunteminen auttaa tässä.

        Niin ja siis vielä lisäys, että tuo seksiin painostaminen vaimon taholta johti väillä siihen että meilläkin oli ns. kuivia kausia pisimmillään taisi olla puolivuotta ilman seksiä - ja kyllä, ainakin itsellä välillä stressi ja masennus aiheuttaa sen, ettei vaan huvittaisi yhtään, mutta antaa, kun tietää että se on toiselle tärkeää. Joskus on tehty niinkin, että minä vain tyydytän vaimon suulla - tosin tämä on sen verran kiihottavaa puuhaa, että itsekin kuitenkin myös innostuu lopulta...


      • m35,555555
        m35,5555555 kirjoitti:

        Niin ja siis vielä lisäys, että tuo seksiin painostaminen vaimon taholta johti väillä siihen että meilläkin oli ns. kuivia kausia pisimmillään taisi olla puolivuotta ilman seksiä - ja kyllä, ainakin itsellä välillä stressi ja masennus aiheuttaa sen, ettei vaan huvittaisi yhtään, mutta antaa, kun tietää että se on toiselle tärkeää. Joskus on tehty niinkin, että minä vain tyydytän vaimon suulla - tosin tämä on sen verran kiihottavaa puuhaa, että itsekin kuitenkin myös innostuu lopulta...

        Ja vielä; kyseessä ei olluy mikään kosto tsi valtapeli. Menin vain aivan lukkoon tilanteessa ja molemmat ahdistuttiin niin ettei osattu olla.


      • Toinen haluava
        M35,555555 kirjoitti:

        Hei,
        Tässä kun on lukenut teidän naisten juttuja, niin tulee mieleen että kun miehiä monesti syyllistetään asennevioista, niin naiset tuntuvat olevan myös asennekasvatuksen/ilmaston uhreja.
        Vaikka sellaista ihmeellistä kuvaa koitetaan tuputtaakkin että miehet olisi monomaanisia panokoneita, niin ei kyllä todellakaan pidä paikkaansa. Voi olla, että hormonihöyryissä riehuvat 20 teinipojat ovat tällaisia, mutta kyllä aikuisen miehen elämässä on paljon muutakin kuin seksiä. Meilläkin on ollut oikeqstaan aina niin, että vaimo on aktiivisempi ja haluaisi useammin seksiä kuin minä.
        En tiedä kaikista miehistä, mutta itselleni ainakin jatkuva vonkaus oli totaalinen turn off. Saimme tämän asian puhuttua läpi ja nykyisin ollaan molemmat tultu asiassa toisiamme vastaan. Minä suostun seksiin useammin kuin itselle olisi luontaista ja vaimo hillitsee halujaan ja antaa mun tehdä aloitteen.
        Seksi on meillä kyllä nykyisin molempien mielestä hyvää - kaipa itsetuntemus ja kumppanin mieltymysten tunteminen auttaa tässä.

        No noinhan se varmasti onkin. Mieskin sanoi,että painostaminen ei auta ollenkaan. Olenkin koittanut olla puhumatta koko jututsta. Välillä kuitenkin nousee kiukku,että "on se kumma kun ei kelpaa enää" jne..
        Se että mies tyydyttäisi vain minut, ei oikein tunnu hyvältä ajatukselta. Siinä tulee sellainen olo,että saa jotain "sääliseksiä". Ja siinä jää pois se läheisyys ja jää edelleen se tunne,että mies ei vain halua enää minua. Oikeastaan tuntuu,että itsekään en halua enää niin paljon kuin ennen.Tästä on tainnut tulla jonkinlainen itsetuntokysymys..Nyt tuntuu,että tämä nakertaa meidän suhdettamme todella paljon.
        Ja varsinkin kun mietin itseäni samassa tilanteessa...eli kun itse ole ollut monesti se haluton osapuoli,niin silloin tilanne on ollut se,että en ole enää halunut enkä tuntenut mitään vetoa kyseiseen ihmiseen. Eli nämä haluttomuudet on olleet aina lopun alkua suhteissani...Ehkäpä pelkään juuri sitä,että nyt on samoin. Vaikka kuulema asia ei ole niin...
        Mutta tää viimeinen kommentti tässä ketjussa,eli toi "lukkoon meneminen ", sai mut ajattelemaan,että tilanne taitaa olla menossa samaan täälläkin... Pisti miettimään,että ehkä pitäisi antaa tilaa ja malttaa mielensä.


      • halukas hellu
        Toinen haluava kirjoitti:

        No noinhan se varmasti onkin. Mieskin sanoi,että painostaminen ei auta ollenkaan. Olenkin koittanut olla puhumatta koko jututsta. Välillä kuitenkin nousee kiukku,että "on se kumma kun ei kelpaa enää" jne..
        Se että mies tyydyttäisi vain minut, ei oikein tunnu hyvältä ajatukselta. Siinä tulee sellainen olo,että saa jotain "sääliseksiä". Ja siinä jää pois se läheisyys ja jää edelleen se tunne,että mies ei vain halua enää minua. Oikeastaan tuntuu,että itsekään en halua enää niin paljon kuin ennen.Tästä on tainnut tulla jonkinlainen itsetuntokysymys..Nyt tuntuu,että tämä nakertaa meidän suhdettamme todella paljon.
        Ja varsinkin kun mietin itseäni samassa tilanteessa...eli kun itse ole ollut monesti se haluton osapuoli,niin silloin tilanne on ollut se,että en ole enää halunut enkä tuntenut mitään vetoa kyseiseen ihmiseen. Eli nämä haluttomuudet on olleet aina lopun alkua suhteissani...Ehkäpä pelkään juuri sitä,että nyt on samoin. Vaikka kuulema asia ei ole niin...
        Mutta tää viimeinen kommentti tässä ketjussa,eli toi "lukkoon meneminen ", sai mut ajattelemaan,että tilanne taitaa olla menossa samaan täälläkin... Pisti miettimään,että ehkä pitäisi antaa tilaa ja malttaa mielensä.

        Mulle kans tulee välillä semmonen tunne, et tää on sitä lopun alkua. Nimittäin minäkin aloin edellisessä suhteessa "pihtaamaan", enkä tajunnut heti, että toinen ei vaan enää sytytä mussa mitään kipinää.

        Nyt oon tosiaan ollu puhumatta asiasta, enkä oo oikeastaan uskaltanu edes yrittää seksiä, koska torjuminen syö niin paljon itseluottamusta.

        2 viikkoa olin taas ilman minkäänlaista sutinaa ja tänään, kun hän sitten tekikin aloitteen niin menin ihan lukkoon, eikä edes alkanut huvittaa. Tällasta ei oo mulle kyllä ikinä tapahtunut tämän miehen kanssa. Vedettiin pikaset kumminkin, vaikka varmaan mieskin huomasi, etten ollut ihan täysillä mukana.

        Hitto jos meidän välinen intohimo nyt katoaa kokonaan....etten nyt oo ihan varma pitäiskö sitä yrittää välillä sytytellä kipinää vai oonko vaan niinku en olisikaan...


    • Toinen haluava

      Ei hitto! Nyt kyllä sekoon kohta tän asian kanssa. Päätin etten puhu koko hommasta enää,mutta eilen se lipsahti taas sellasena kiukkuna .. Mä en voi käsittää miten jollekin saattaa olla niin helvetin vaikeaa edes keskustella seksistä. Jos mä ehdotan sitä,niin mies suuttuu ja sanoo,että hän ei oo mun mikään panokone! Joo,no sellasesta tuskin voi puhua tässä kohtaa,ku kerran viikossa/kahdessa jotain tapahtuu. Ja että hän ei riitä mulle sellasenaan kuulema..no tavallaan totta sekin. Vaikka rakastan häntä, tämä alkaa kalvaa välejämme todella paljon. Mieli tekis jättää koko homma sikseen,mut sitten mietin,että pelkän seksin takiako jättäisin jonkun jota rakastan. Ei sekään oo oikein. Ja kun se seksi ei oo mulle ainakaan pelkkää panemista,vaan meillä ainakin oli joskus siinä vahva tunneyhteys mukana. Kaipaan sitä muutenkin kuin vain halujen tyydyttämisenä. Sitkään se mies ei tajua. Apua tätä elämää :) Onneks saa lukea muiden samoja ongelmia :) Vaikka eihän se kivaa varmaan teilläkään oo.

      • halukas hellu

        Heh, itsekin räjähdin perjantaina pienessä huppelissa. Ja mun mielestä oli nyt ainakin tosi hyvä, että otin asian puheeksi. Saatiin keskusteltua asiasta (ja mä itkin silmät päästäni) ja keskustelun jälkeen on ollut kummallakin silminnähden parempi olo.
        Kovaa työstressiä mies edelleen syyttää ja mä ymmärrän sen. Mutta kerroin myös, että mä en tällasta elämää kauaa jaksa ja jotain pitäis tehdä. Ja mies on samaa mieltä. Kerroin myös, että tänä vuonna oon saanu kaks-kolme kertaa seksiä ja hän havahtui. Ei ollut kuulemma tajunnut, että se on mennyt niin vähiin.

        Sanoin, että jos kun saan vakitöitä niin hän voi puolestani lopettaa vaikka työt kokonaan. Mä olisin onnellisempi pienemmillä tuloilla ku ilman intohimoa.

        Eli kyllä mä nyt uskon, että toi stressi on meidän jutussa se suurin syypää. Teidänkin pitäs saada juteltua niin, että se syy löytys. Oon varma, että ei sitä seksiä nyt ovista ja ikkunoista tuu vieläkään, mutta me yritetään nyt tehä asialle jotain.


    • Masa-69

      Moi. Olen reilu 40v. mies. Vaimo ja kaksi lasta. Vaimoa ei seksi ole kiinnostanut enää vuosiin. Turhauduin tuloksettomiin yrityksiin ja ajauduin vieraisiin. Elämme ihan normaalia elämää kuten ennen ja päälle päin meillä menee hyvin, En halua erota lasten takia,sillä he eivät ole syyllisiä tähän asiaan. Vaimoni ei tiedä minun suhteista mitään. Olen harrastanut vieraita jo kohta 10 vuotta. Siitä on tullut elämäntapa minulle. Se on minulle melkein samanlaista kuin kaupassa käynti.

      Elämme samassa taloudessa kuin kaverit. Nukumme samassa sängyssä,mutta EI mitään muuta. Välillä yritän ehdottaa jotain,mutta minusta tuntuu,että vaimoni inhoaa seksiä!

      Eihän toimintani ole oikein,mutta en voi elää ilman seksiä. Olen kertonut kaikille kumppaneilleni niin kuin asia on. En harrasta yhden yön juttuja,vaan etsin aina pidempää suhdetta ja onneksi niitä löytyy!! Siihen hommaan tarvitaan aina kaksi halukasta,niin silloin se tuntuu todella hyvältä ....

    • Toinen haluava

      Pari päivää sitten "irtos" seksiä ja masentavaa oli todeta, se ei ollutkaan enää sitä mitä se alussa oli. Se tunne oli siitä kadonnut ja eikä se tuntunut enää oikeastaan miltään. JOhtuen varmaan kaikesta siitä riitelystä ja syyttelystä asian taustalla. Musta tuntuu, että edes mä en enää halua keskustella koko asiasta.
      Sitäpaitsi,tuntuu että ne riidat on vaikuttanu meidän suhteeseen muutenkin. On hiukan sellanen lopun alkua-fiilis ,ainakin mulla.
      Että näissä tunnelmissa tänään..
      Mutta tosi mukavaa kulla,että teillä on saatu asiasta järkevästi keskusteltua. Kuulostaa lupaavalta .
      Ja Masalle; ihan hyvä käytäntö tuokin,kenelle se sopii. Mä en sille linjalle lähtis kovinkaan mielelläni.

    • Masa-69

      Moi. Mulla se alkoi siitä, et ruinasin vaimolta seksiä. Sitä ei kuitenkaan irronnut ja kommentit oli, et kun sä ruinaat,niin ei huvita. Sit lopetin ehdottamisen ja kyselyn,niin sama touhu jatkui ja sain olla edelleen ilman. Olisin varmaan vieläkin ilman, jos yks risteily olisi jäänyt väliin eli siitä alkoi mun vieraskierre ... täytyy myöntää, et paljon on tyytymättömiä / tyydyttämättömiä pareja ...

      Hyvää viikonloppua!

    • jkop

      inkkö

      • Reipaspoika nautintoon

        Sinulle.
        Täällä apua ongelmaasi. Olen 190/90 , raitis , savuton miehekäs mies luottamuksella.
        Ikäni 55v
        Voit soittaa minulle suoraan tai laittaa tekstaria,
        puh 041-4831945
        Esko


    • Saharan paimen

      Hei,


      kovin on tuttua tekstiä...


      olen itse perheellinen mies. Suhde on lämmin ja rakaudentäyteinen. Olemme kuin luodut toisillemme, vain seksi on ollut oikeastaan aina ainut riitelyn aihe.

      Vuosia jatkuneen riitelyn ja kipuilun jälkeen on viimeviikkoina alettu vaimon kanssa hyväksyä asia, että hän ei halua seksiä. Yksinkertaisesti haluja ei vain ole, seksi tuntuu vastenmieliseltä ja oudolta. Minun ja kenen tahansa muunkin kanssa. Haluaa kuitenkin olla suhteessa ja perheenä, rakastaa siis minua edelleen kuten minäkin häntä. Sanoi jo ettei tiedä haittaisiko se häntä jos hakisin seksini kodin ulkopuolelta ja hän saisi olla "rauhassa". Hieman häkeltynyt oon vielä tuosta, ja sanoin etten tiedä voisinko tehdä niin. Kuitenkin asia kiehtoo koska itse olen todella viriili mies. N. 40 ikäisenäkin päivittäinen seksi maistuisi... Tämä juttu lähti siitä, kun kysyin haluaisiko hän luvallani käydä kokeilemassa vieraissa, jos minä olen tylsä ja tuttu naama täällä kotona. Josko se jalkoväli kostuisi, kun joku uusi mies lähestyisi.... Ei kuulemma haluta seksi ollenkaan missään muodossa, todennäköisesti hän on aseksuaali siis....


      Onko kokemuksia muilla miten on onnistunut jos toinen käy luvalla seksittelemässä suhteen ulkopuolella? Mistä pitää sopia ja miten se käytännössä toimii?

      • Ilman jo vuodesta 2008

        Tää on ollut mielenkiintoinen ketju. Tosin on pakko sanoa, että hiukan tuntuu naurettavalta itkeä itseää iltaisin uneen, jos seksiä saa "vain" kerran viikossa tai kahdessa. Ei millään pahalla. Varmasti siitä tulee huono mieli, mutta itse olisin varmaan maailman onnellisin mies, jos saisin niin usein! Meillä normaali tahti on kerran 4-6 kuukaudessa. Nyt on vuoden toiseksi viimeinen päivä ja seksiä on tänä vuonna ollut 5 kertaa. Olemme n. 40 vuotiaita, naimisissa 8 vuotta, 2 lasta. Tilanteesta on keskusteltu vakavasti kolme kertaa, noin vuoden välein. Viimeisin keskustelu oli marraskuussa, minkä jälkeen sainkin kerran. Sitten taas täysin kuivaa. Etukäteen oli vaimollani suuret puheet, että kyllä sitten joululomalla rakastellaan, mutta loma meni eikä mitään tapahtunut. Hän tietää kyllä että pallo on hänellä. Olen sanonut että itse en aloitetta tee, koska torjumisensietokykyni on tullut täyteen jo vuosia sitten. En siis todellakaan painosta, vaan odotan koska vaimon sattuisi tekemään mieli.

        N. kk sitten kävin ensimmäisen kerran vieraissa. Kokemus oli vähän hämmentävä. Olin niin puutteessa että laukesin 1. kerran alle minuutissa. Kyllä muuten hävetti. Toinen varvi meni jo vähän paremmin. Tuntui joka tapauksessa aivan taivaalliselta olla haluttu. Vieras nainen otti esim. suihin, jota vaimo ei koskaan tee. Sessiosta jäi kuitenkin päällimmäisenä morkkis. Aika kultaa muistot ja nyt olisin valmis vieraaseen petiin uudelleen, kun kotona ei kerran tosiaan mitään tapahdu lupauksista huolimatta. Haluaisin kovasti erota, mutta rakastan lapsiamme enkä haluaisi rankaista heitä. Epäilen myös, että löytäisinkö sopivaa uutta kumppania. Luulenpa, että suhteemme kuolee ajan myötä tai sitten munani surkastuu ja tippuu pois.

        Kyllä se on jännä miten seksin puute ajaa terveen ihmisen hulluuden partaalle. Olen miettinyt jopa itsemurhaa tämän pattitilanteen vuoksi. Ehkä se vieraissa käyminen on kuitenkin parempi ratkaisu.


    • SSN

      Tääl nainen..Puolisoni antaa minulle noin kerran vuoteen. Olen keskustellut asiasta asiallisesti ja olen raivonnut seissyt päälläni mut mikään ei muutu..Olen menettänyt jotain itsestäni. Olen luonteeltani uskollinen en voisi pettää ja kuitenkin.. En ole enää nainen olen joku patsas..Kaipaisin niin hyväilyjä ja kosketusta..Varmaan näivetyn pystyyn..
      SSN

    • huja

      tuu tänne täällä saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe