Enpä saanut sitten ketään työkkärin ilmoituksen kautta. 3 haastattelua, ja aina valitut olivatkin saaneet muuta kautta hommia.(vähän epäilen, ehkä vaan se työnteko ei kiinnostakaan) On se vaan vaikeaa.
Onneksi yhden tuttavan kautta hoitui sitten kesätyöläinen, jolla ihan oikeasti aikomus tulla!
Työntekijä vain suhteilla!
1
135
Vastaukset
- HJKLMNB
Niinpä, jos saa muita töitä on työhaluton, niin mullekin sanottiin, mutta kun se saamani paikka oli vakituinen ja muutenkin parempi. Jos sinä valitset jonkun, niin miksei joku muukin? Sain edellisen määräaikaisen ja tämän nykyisen työkkärin kautta, ja tyytyväisiä on oltu. Määräaikaisessa jatkon esti vain se, että projekti loppui ja ei ollut mun alan töitä, kun firma oli oikeasti eri alaa vaan teki vähän sivussa erilaisen projektin. Olis se jatkunut vielä jonkin aikaa, mutta en itse tehnyt jatkosopimusta kun sain vakituisen. Sun kaltaisten tulkinnan mukaan se on työhaluttomuutta...ei se välttämättä ole kyse siitä, että työnteko ei kiinnosta, vaan että sun firmalla on huono maine. No omalla kohdallani se määräaikainen oli aluksi kesätyö mutta tehtiinkin pitempi sopimus. Yleensä kesätyöläiset aika vähän hakevat työkkärin kautta, tukikelpoistako olit vailla?
Mun poika meni ennemmin hautuumaalle ja mansikkaan kuin yhden kusipääpomon firmaan siistiin sisätyöhön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462