Nyt Pedon luku 666, ei, pientä rajaa!

panuleivsiska

37

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Nykyaikanakin tällaista. Ihmettelen suuresti.

=DW=

• meeriamanda

pedonluvun laskukaava,

A 11 B 12 C 13 D 14 E 15 F 16 G 17 H 18 I 19 J 20 K 21 L 22 M 23
      N 24 O 25 P 26 Q 27 R 28 S 29 T 30 U 31 V 32 W 33 X 34 Y 35 Z 36

Siitä vaan lakemaan onko nimessäsi luku, 666 ? :))

• sitroen.

Ei se noin mene.

Tätä maailmaa hallitsee englantilais-kasaarijuutalainen Rockefellerien suku omistamiensa pankkien, mm IMF:n avulla ja kautta. Ne maat jotka eivät vielä ole heidän orjiaan, niitä vastaan on ryhdytty sotatoimiin, ainakin Libya, Syyria, Iran, Kuuba, Venezuelakin ehkä.

"Se pedon luku on 666 ja jolla viisaus on, hän laskekoon".
        Minulla se viisaus on nyt vanhempana. 666 = 6 6 6 = 18.
        Laskepa minkä tahansa pankkitilin merkkien lukumäärä. Jos sait muuta kuin 18 merkkiä, niin etsipä virhe ja laske uudestaan.
        Kuka tai mikä siis on se ilmestyskirjan Peto?

Ihmisen luku on sama juttu: taas 666 = 6 6 6 = 18 merkkiä.
        Kirjoita alkuun Suomen maatunnus FI, sitten jatkoksi tarkempi asuinalueesi eli "postinumerosi" ja perään ns henkilötunnuksesi, joka meille aikanaan myytiin työeläkekortin numerona.
        Laskepa montako merkkiä tuli. Jos sait muuta kuin 18 merkkiä, niin etsipä virhe ja laske uudestaan.

Tämä on sinun ihmisen numerosi, se määrittelee sinut yksiselitteisesti eikä sitä ole kenelläkään muulla. Ja se toimii jo. Testasin alkuvuonna kun tilasin uuden Kela-kortin murentuneen tilalle. Uusi kortti tuli alta kahden viikon ja oikeaan osoitteeseen tulikin.

Muutaman vuoden sisällä tulevaan siruun on on tallennettu sinun ihmisen lukusi. Isonveljen tietokone etälukee sen ja olet koko ajan Isonveljen kontrollissa. Pankkikortit, ajokortit, Kelakortit ym kortit hoituvat kaikki sirun ja Isonveljen tietokoneen avulla vaivattomasti. Niin myös kaikkien liikkumistesi seuranta; ei tarvita kännykän seurantaa etkä pysty hämäämään Isoaveljeä ottamalla kännykästäsi akun pois tai jättämällä sen jonnekin kun itse menet toisaalle. Kansa tulee suorastaan vaatimaan sirua!

Sitten kun siru on (melkein) kaikilla, poistetaan käteinen raha käytöstä (Ruotsissa sitä on jo esitetty ja siellä se on jo osittain käytössä). Silloin "kukaan ei voi ostaa eikä myydä mitään jos hänellä ei ole tätä Pedon merkkiä" eli sirua. Eikä ole Isolleveljelle vaikeata nollata pankkitilisi saldo jos eliittiä vastaan pullikoit. Vakavampaa väärinajattelua vastaan siruun voidaan asentaa pieni murunen plutoniumia. Paatuneen väärinajattelijan sirun voi Isonveljen tietokone määrätä vapauttamaan plutoniumhiukkasen verenkiertoon. Sairastut ja kuolet (syöpään) eikä kukaan aavista mitään...
        Yhdellä grammalla plutoniumia tappaa 10 miljoonaa ihmistä, joten ei sitä paljoa tarvita...

Siru istutetaan otsaan sitten, kun tekniikka on riittävän kehittynyttä ajattelun ja mielialan säätelemiseksi sen avulla. Tätä tutkitaan intensiivisesti ja tuloksiakin alkaa olla. Olisiko Breivik yksi koekaniini? En tiedä.

Saatte vapaasti pitää minua hulluna ja vainoharhaisena, mutta muistakaapa tämä sitten kun itse sirua kannatte!

• :)
        sitroen. kirjoitti:

Ei se noin mene.

Tätä maailmaa hallitsee englantilais-kasaarijuutalainen Rockefellerien suku omistamiensa pankkien, mm IMF:n avulla ja kautta. Ne maat jotka eivät vielä ole heidän orjiaan, niitä vastaan on ryhdytty sotatoimiin, ainakin Libya, Syyria, Iran, Kuuba, Venezuelakin ehkä.

Laskepa minkä tahansa pankkitilin merkkien lukumäärä. Jos sait muuta kuin 18 merkkiä, niin etsipä virhe ja laske uudestaan.

Kirjoita alkuun Suomen maatunnus FI, sitten jatkoksi tarkempi asuinalueesi eli "postinumerosi" ja perään ns henkilötunnuksesi, joka meille aikanaan myytiin työeläkekortin numerona.
        Laskepa montako merkkiä tuli. Jos sait muuta kuin 18 merkkiä, niin etsipä virhe ja laske uudestaan.

Tämä on sinun ihmisen numerosi, se määrittelee sinut yksiselitteisesti eikä sitä ole kenelläkään muulla. Ja se toimii jo. Testasin alkuvuonna kun tilasin uuden Kela-kortin murentuneen tilalle. Uusi kortti tuli alta kahden viikon ja oikeaan osoitteeseen tulikin.

Muutaman vuoden sisällä tulevaan siruun on on tallennettu sinun ihmisen lukusi. Isonveljen tietokone etälukee sen ja olet koko ajan Isonveljen kontrollissa. Pankkikortit, ajokortit, Kelakortit ym kortit hoituvat kaikki sirun ja Isonveljen tietokoneen avulla vaivattomasti. Niin myös kaikkien liikkumistesi seuranta; ei tarvita kännykän seurantaa etkä pysty hämäämään Isoaveljeä ottamalla kännykästäsi akun pois tai jättämällä sen jonnekin kun itse menet toisaalle. Kansa tulee suorastaan vaatimaan sirua!

Sitten kun siru on (melkein) kaikilla, poistetaan käteinen raha käytöstä (Ruotsissa sitä on jo esitetty ja siellä se on jo osittain käytössä). Silloin "kukaan ei voi ostaa eikä myydä mitään jos hänellä ei ole tätä Pedon merkkiä" eli sirua. Eikä ole Isolleveljelle vaikeata nollata pankkitilisi saldo jos eliittiä vastaan pullikoit. Vakavampaa väärinajattelua vastaan siruun voidaan asentaa pieni murunen plutoniumia. Paatuneen väärinajattelijan sirun voi Isonveljen tietokone määrätä vapauttamaan plutoniumhiukkasen verenkiertoon. Sairastut ja kuolet (syöpään) eikä kukaan aavista mitään...
        Yhdellä grammalla plutoniumia tappaa 10 miljoonaa ihmistä, joten ei sitä paljoa tarvita...

Siru istutetaan otsaan sitten, kun tekniikka on riittävän kehittynyttä ajattelun ja mielialan säätelemiseksi sen avulla. Tätä tutkitaan intensiivisesti ja tuloksiakin alkaa olla. Olisiko Breivik yksi koekaniini? En tiedä.

Saatte vapaasti pitää minua hulluna ja vainoharhaisena, mutta muistakaapa tämä sitten kun itse sirua kannatte!

"sitroen"

Olen intohimoinen scifi-kirjallisuuden ystävä ja "ajatelmasi" kuulosti toteutuvalta tulevaisuusfaktalta! (... ja tekstisi on hyvää ja mielenkiintoista suomen kieltä..:)

Itse suhtauduin vuosi-vuosia sitten kännyköiden yleistymiseen samanlaisella "pedon-merkki" -ajatuksella :D

• bessie*
        sitroen. kirjoitti:

Ei se noin mene.

No mitä se "Isoveli" oikein tavoittelisi, ja millainen ajattelu olisi väärinajattelua tai "vakavampaa väärinajattelua" tässä esittämässäsi kauhuskenaariossa, Sitroen?

Kyllä minä TÄSSÄ ASIASSA pidän sinua vähän hulluna ja ihan vainoharhaisena.

Sen verran monta tarvitaan minua kiinni pitämään, ettei taida olla kannattavaa laittaa sirua minuun. Ei olisi hinta/laatu (hyöty) suhde kohdillaan.

• meeriamanda
        sitroen. kirjoitti:

Ei se noin mene.

Minun kaavani mukaan lasketaan ihmisen nimestä luku. Sinä lähdit johkin ihmeselontekoon, tarkista guukkelista pedonluvuista, olen tämän lukeniut muistaakseni Anja Kaurasen ( silloin hänen sukunimensä ) jostain romaanistaan.

• sitroen.
        bessie* kirjoitti:

No mitä se "Isoveli" oikein tavoittelisi, ja millainen ajattelu olisi väärinajattelua tai "vakavampaa väärinajattelua" tässä esittämässäsi kauhuskenaariossa, Sitroen?

Kyllä minä TÄSSÄ ASIASSA pidän sinua vähän hulluna ja ihan vainoharhaisena.

Sen verran monta tarvitaan minua kiinni pitämään, ettei taida olla kannattavaa laittaa sirua minuun. Ei olisi hinta/laatu (hyöty) suhde kohdillaan.

Aluksi voisit ottaa vähän selvää asioista esimerkiksi linkistä http://kotisivu.dnainternet.net/tonisoi/illutavoitteet.html ja sitten seurata, meneekö asiat sen mukaan vai ei. On niitä monia muitakin linkkejä.
        Kannattaa myös lukea David Wilkersonin kirja Näky tai uudempi painos Näky nyt ja verrata, onko vuoden 1975 jälkeen tapahtunut sitä mistä hän kertoo. Ja tapahtuuko nyt jotain vastaavaa.
        Luetaanhan sitä Aku Ankkaakin!

Aivan varmasti saat pitää minua paljonkin hulluna ja vainoharhaisena. Et ole ainut enkä minä siitä pahastu. Jokainen pitäköön mielipiteensä.

• bessie*
        sitroen. kirjoitti:

Aluksi voisit ottaa vähän selvää asioista esimerkiksi linkistä http://kotisivu.dnainternet.net/tonisoi/illutavoitteet.html ja sitten seurata, meneekö asiat sen mukaan vai ei. On niitä monia muitakin linkkejä.
        Kannattaa myös lukea David Wilkersonin kirja Näky tai uudempi painos Näky nyt ja verrata, onko vuoden 1975 jälkeen tapahtunut sitä mistä hän kertoo. Ja tapahtuuko nyt jotain vastaavaa.
        Luetaanhan sitä Aku Ankkaakin!

Aivan varmasti saat pitää minua paljonkin hulluna ja vainoharhaisena. Et ole ainut enkä minä siitä pahastu. Jokainen pitäköön mielipiteensä.

En kovasti innostunut Aku Ankastakaan edes lapsena.

Ei tarvitse uskoa mihinkään salaliittoteorioihin nähdäkseen mihin olemme menossa.
        Kun itsenäiset valtiot luopuvat omista rahoitusjärjestelmistään ja kontrollimahdollisuuksistaan, niin järkihän sen sanoo mitä siitä seuraa. Näkisin kyllä, että vähän parempaan ollaan menossa (palaamassa) tässä asiassa.

Rahat kasaantuvat mihin kasaantuvat, ilman mitään illutavoitteita.

• Turun torilla puhuttiin et olis siel nuuttipukkikin jaloissa pyöriny.
      Syyttäjien touhu vaikuttaa epätoivoselta rimpuilulta, aika mielenkiintoinen juttu.

• rokkaevp

Pistähän rouva suu supummalle nuuttipukkeinesi. Asia on vakava.

• rokkaevp kirjoitti:

Todella vakavaksi yksityisen ihmisen oikeusturva menee siinä vaihees jos Auer todetaan viel kerran syyttömäksi.
        Ittekseni olen ihmetelly kun sen kuva on jatkuvasti esillä ,mun mielest kaikkia epäiltyjä ei kohrella samalla tavalla.

• hyi s-tana
        rokkaevp kirjoitti:

Pistä ittesi pois täältä, selvästi olet hirmu vanha!

• Marple*^*
        koti-kiusattu kirjoitti:

Todella vakavaksi yksityisen ihmisen oikeusturva menee siinä vaihees jos Auer todetaan viel kerran syyttömäksi.
        Ittekseni olen ihmetelly kun sen kuva on jatkuvasti esillä ,mun mielest kaikkia epäiltyjä ei kohrella samalla tavalla.

Mitä mieltä olet siitä että terassilla oli noin paljon lasinsiruja kuin mitä linkin kuvat näyttävät? Mun käsittääkseni jos ikkunasta mennään sisälle niin lasinsirut ovat sisäpuolella eikä ulkopuolella.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012051115561268_uu.shtml

• k/k
        Marple*^* kirjoitti:

Mitä mieltä olet siitä että terassilla oli noin paljon lasinsiruja kuin mitä linkin kuvat näyttävät? Mun käsittääkseni jos ikkunasta mennään sisälle niin lasinsirut ovat sisäpuolella eikä ulkopuolella.

Jos alkuperäisessä tutkinnassa on sivuutettu tuo ulkopuolella olevat lasinpalat niin mitä se taas kertoo tutkijoitten pätevyyrestä.
        Kun en tunne asiaa muuten kuin lehtien jutuista niin vaikee sanoo mitään asiallista kenenkään syylisyyrestä.
        Loppujen lopuks uskon suomen viranomaisten pätevyyteen ja orottelen lopputulosta mielenkiinolla.

• L*
        k/k kirjoitti:

Jos alkuperäisessä tutkinnassa on sivuutettu tuo ulkopuolella olevat lasinpalat niin mitä se taas kertoo tutkijoitten pätevyyrestä.
        Kun en tunne asiaa muuten kuin lehtien jutuista niin vaikee sanoo mitään asiallista kenenkään syylisyyrestä.
        Loppujen lopuks uskon suomen viranomaisten pätevyyteen ja orottelen lopputulosta mielenkiinolla.

Ihmeellinen eipäs - juupas-juttu.
        Ei muuten kiinnosta, mutta antaapa ajan kulua, mikä lie seuraava päätös?
        Ei taida siihen ollakaan muutosoikeutta?

• Koettappas .
        Marple*^* kirjoitti:

rikkoa tuplalasinen ikkunan niin näet mihin sirut lentävät.
        Ja onhan tuossa lasinsiruja myös sisäpuolellakin.

http://static.iltalehti.fi/uutiset/puhelu21105SL_uu.jpg

Jos et näe niin hanki voimakkaammat (tehokkaammat) silmälasit.

• mitä vielä?

Mun on kovasti vaikea ymmärtää kyseistä noitavainoa enää tämän päivän Suomessa :(

• Joku murhasi

Jokuhan sen miehen murhasi. Kuka olisi todennäköisin vaihtoehto kaikkien näiden esiintulleiden asioiden valossa? Mieti sitä!!!

• meeriamanda
        Joku murhasi kirjoitti:

Jokuhan sen miehen murhasi. Kuka olisi todennäköisin vaihtoehto kaikkien näiden esiintulleiden asioiden valossa? Mieti sitä!!!

Aivan varmasti jokainen haluaa saada surmaajan tuomiolle, mutta Anneli Auer on epäiltyjen joukióssa niin kauan kuin syylliseksi tuomitaan.

Jotenkin tuntuu jo utopistisiltä noi haetut ja mielestäni useat ´oletetut´ syytökset.

Syyttäjät suorastaan ylittävät mielikuvillaan uusilla syytöksillä, kai niin kiukuttaa kun heidät jo nolattiin!

• mietin jo
        Joku murhasi kirjoitti:

muistaisin silloin ensimmäisen tutkimuksen aikaan kerrotun uhrilla olleen kovastikkin vihamiehiä, ehkä joku niistä?

• Seksuaalirikoksia
        mietin jo kirjoitti:

muistaisin silloin ensimmäisen tutkimuksen aikaan kerrotun uhrilla olleen kovastikkin vihamiehiä, ehkä joku niistä?

Miksi se Anneli Aiuer on seurustellut rikollisen miehen kanssa?

Onko porukka jo unohtanut sen Annelin taksikuski ex-miesystätvän joka taitaa nytkin olla vankilassa seksuaalirikoksista. ei ne jutut mitään keksittyjä ole, kyllähän se Anneli on sen taksikuskikaverinsa kanssa touhuillut kaikennäköistä . Ei sitä äijää huvin vuoksi linnaan laitettu eikä Anneliakaan. Miksei Anneli muka olisi voinut tappaa miestään jos on noihin muihinkin törkyihin sekaantunut. Porukka puhuu ihan kuin olisi jostain pulmusesta kysymys.

Vanha sanonta " kerro kenen kanssa seurustelet, niin kerron sinulle millainen olet" pitää edelleen paikkansa.

• ...
        Seksuaalirikoksia kirjoitti:

Onko porukka jo unohtanut sen Annelin taksikuski ex-miesystätvän joka taitaa nytkin olla vankilassa seksuaalirikoksista. ei ne jutut mitään keksittyjä ole, kyllähän se Anneli on sen taksikuskikaverinsa kanssa touhuillut kaikennäköistä . Ei sitä äijää huvin vuoksi linnaan laitettu eikä Anneliakaan. Miksei Anneli muka olisi voinut tappaa miestään jos on noihin muihinkin törkyihin sekaantunut. Porukka puhuu ihan kuin olisi jostain pulmusesta kysymys.

Vanha sanonta " kerro kenen kanssa seurustelet, niin kerron sinulle millainen olet" pitää edelleen paikkansa.

Hei!

Työnnäppä vanhat sanontasi aanukseesi, jookosta!

=DW=

• pimennossa?

Onkos heidät tuomittu jo ? Kas kun en ole huomannut mitään juttua aiheesta.

• Seksuaalirikoksia
        ... kirjoitti:

Hei!

=DW=

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!

• uskotko henkimaail..
        pimennossa? kirjoitti:

Onkos heidät tuomittu jo ? Kas kun en ole huomannut mitään juttua aiheesta.

No vietetäänhän sitä esm Pahan Nuutin päiviä S:ssa
        Jos niillä on jotain rituaaleja, joilla sarvekas ja sorkkainen houkutellaan esiin,
        personoituu puoli-ihmiseksi -- henkimaailman hyökkäys?

Siinä tapauksessa molemmat olivat uhreja -- Anneli nyt syytettyjen penkillä.

• mielenjärkytys
        uskotko henkimaail.. kirjoitti:

No vietetäänhän sitä esm Pahan Nuutin päiviä S:ssa
        Jos niillä on jotain rituaaleja, joilla sarvekas ja sorkkainen houkutellaan esiin,
        personoituu puoli-ihmiseksi -- henkimaailman hyökkäys?

Siinä tapauksessa molemmat olivat uhreja -- Anneli nyt syytettyjen penkillä.

Hormonihäiriö
        tai jotkut lääkkeet/tuotteet?

Mikä naisesta tekee tappajan yleensä? Jos kysymyksessä kylmäverinen tappo/murha. Ei ole täydessä ymmärryksessä?

• +
        mielenjärkytys kirjoitti:

Hormonihäiriö

Mikä naisesta tekee tappajan yleensä? Jos kysymyksessä kylmäverinen tappo/murha. Ei ole täydessä ymmärryksessä?

Mikä tekee ihmisestä tappajan?

Mieskinhän on ihminen. Ei mitään muuta oliolajia.

• ...

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!

Sinäpä sen sanoit.

=DW=

• Oudon näköinen
        mielenjärkytys kirjoitti:

Hormonihäiriö

@mielenjärkytys

Kyllä mielisairautta on ihan yhtälailla naisissa kuin miehissäkin. Onko A. Auer mielestäsi täysjärkisen näköinen kun oikein tarkkaan katsoo häntä?

• Feikkaaja
        ... kirjoitti:

Hei!

=DW=

Työnnä sä sinne pillunpuolikkaasees! Sä esität täällä palstalla olevas mies.
        No, sekunda mikä sekunda.

• hiljaa vaan...

Ja keskustellut perhekerhon sivulla pornosta ja siellä puolustellut että porno on normaalia.. no voi ollakin mutta että "perhekerhon" sivuilla kun nimenkin mukaan ko sivut ovat koko perheelle...lapsillekin ja kaikki mitä sivulla on on myös lasten luottevaa ja katsottavaa.. jotain sairasta pahasti sairasta on ko naisessa. Mutta sanotaan että hiljaisessa vedessä ne suurimmat kalat kutevat. Ei ihme että on paljastunut mitä on ja kaikkea ei anneta julkisuuteen.

• ---

Kyllä hän ihmeen tyyneltä näyttää, jotenkin sellaiselta että voisi katsella rauhallisesti mitä vain.
      Mutta sekin on mahdollista että hän on kokenut kovia, ehkä paineiden sietokynnys on ylitetty. Toivottavasti pääsevät oikeaan tulokseen. Tämä alkaa olla farssia.

• meeriamanda

Herra isä, annetaan nyt oikseuslaitoksen päättää tuomitseminen. Jotenkin HÄPEEN tätä pskaparlamenttiä. Olettoko te ihmisiä, vai Hitlereitä?

• sitroen.

"Kyllä hän ihmeen tyyneltä näyttää, jotenkin sellaiselta että voisi katsella rauhallisesti mitä vain."
        Kieltämättä. Mutta milloin tämä kuva on otettu ja missä yhteydessä? Samaa kuvaahan kierrätetään uutisissa vuodesta toiseen.

• --

En tiedä muista, mutta nimim. "ma" on kova määräilemään. Jos pääsisi kalifiksi kalifin paikalle??
      Minun puolestani oikeuslaitos voi päättää, en voi siihen vaikuttaa. Jos asiasta kirjoitetaan julkisesti ei edes "ma" voi keskustelua asian ympärillä estää.

• meeriamanda

Etkö uskaltanut käyttää niccinieäni. kun tolet saanut todeta et kato käy? :DDD

Kuka on " ma " ettenvain käsitä väärin? :)))) :p

Käyttäydyt juurikin kuin puska, huutelet nyt vaan turhautumistasi... reppana.

• mietteitä vaan

Mahtuuhan sitä vuosien varrelle
      kaikenlaisia muoti-ilmiöitä hassunhauskasta ihan hengenvaarallisiin
      kuten unisex-muoti vaatteissa, pukinkarvahatut, naisia nimiteltiin sekapukeiksi,
      vuohissa on jotain paljon erinomaisempaa, usein kuultu sanonta - lammas ei ihminen saa koskaan olla jne

Mulla on joku mielikuva tosta piirroksesta aikoinaan kasvonaamareina, joku halloween tai tanssigoreografia-juttu, pikkuvuohet kevätniityllä tms.

Inhottava kuva, sanoi 4-vuotias. Kuin punainen verinen mato tai käärme valuu eläinraukan kaulasta tai suusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe