Mies, heikolla itsetunnolla matkassa oleva, nai missin,
on sitten ylpeä siitä. Itsetunto sai hiukan pönkkää.
Ja sitten:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/tarja-smura-jai-yksin-kolmen-lapsen-kanssa-aviomies-hakee-eroa/art-1288468121412.html
Niin aina.
TAAS sama tarina, joka toistuu aina uudestaan!
8
227
Vastaukset
- Aina sama tarina
Tarja Smuran aviomies haki yllättäen eroa jättäen vuoden 1993 Miss Suomen yksin pariskunnan kahdeksan kuukautta vanhan vauvan sekä kahden vanhemman lapsen kanssa.
Onko sinulle käynyt samalla tavalla? Jäitkö pienen lapsesi kanssa yksin? - dont worry
Veikkaan että huonoa suhdetta on yrietty paikata "Iltatähdellä"..Ja niin siinä sitten valittevasti käy..Voimia Tarjalle! Mutta varmasti heillä on yhteishuoltajuus tulossa...
- naisten oma vika
No usein johtuu vieläkin tuo miesten kaikkoaminen,kun nainen hankkiutuu raskaaksi kysymättä asiaa mieheltä.Monesti,kun nainen huomaa ahaa mies varmaan jättämässä minut niin hankimpa muksun jotta mies jää minun luokse.Tässä tapauksessa lähes 100% mies kyllä häipyy heti pysyvästi.
Jotkut miehet ei vain halua penskoja nurkkiin pyörimään ollenkaans sillä ne ei ole enään se maailman napa jonka ympärillä kaikki pyörii.Maailmassa on niin paljon ylikansoitusta,jotta ei kaikkien tarvitse lapsia hankkia ollenkaan.Itse vedin piuhat poikki 22 vuotiaana eikä ole ikinä kaduttanut.Kerran vain meinasi eräs naikkonen laittaa lapsen minun piikkiin,mutta meni vaikeaksi kun kerroin sori ei voi olla minun,kun piuhat poikki:=)En kerro ikinä naisystävilleni että en voi lapsia siittää ikinä se ei kuulu niille. - lottamari<3
Onhan se, kun nainen vanhenee, eikä näytä enää yhtä hehkeältä ja haluttavalta kuin nuoruudessa. Niin se vaan on, että seksikkyys se on joka miehiin vetoaa ei äitiys ja uranaiseus.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200810248475595_vi.shtml- lottamari<3
Niin, meinaan vaan että tässä sitä irvokkuutta josta nainen maksaa, kun haluaa rikkaan kuuluisan ja menestyvän miehen. Miehille ei ole mikään häpeä liikkua tuon näköisen teinin kanssa...miksiköhän? Nainen taas alentuu ja alentaa itsensä rahasta vaikka mille tasolle ja kuvittelee vielä olevansa kaunis.--- hyi hemskutti!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/povekas-teinivaimo-shoppaili-lahes-alastomana---katso-kuvat/art-1288468678001.html
- pisnismies.
Missi on aina riskisijoitus.
Olen ollut aviossa parin-
kolmen kanssa.- Tuo kapeeta kir-
joittava on yli 70-v. valehteleva luuseri, tunnen hänet.
vaikka en haluaisi.
Ruotsittajiin kuuluu ja käyttää nikkiä aleksandrovits.
Pelkkä vitsi koko vanha äijä.
Sillä on huono itsearvostus, eikä syyttä.
- Kyllä tiedetään!
aleksandrovits on suomalaisia vihaava olio.:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591