Tyttö, aluksi olit vain harmaata massaa. Sitten tapahtui jotain. Aina kohdatessamme katsoit minua syvälle silmiin, ainutlaatuisella tavalla. Tunsin itseni alastomaksi ja jouduin hypnoosiin. Aina törmätessämme toisiimme katsoit minua ja minä pakonomaisesti tuijotin takaisin. Et hymyillyt. En minäkään, sillä olin kohmettunut tuijotuksesi voimasta.
En tiennyt mitä ajatella. Tilanne kehittyi. Tietoisuuteni tuijottamisestasi ei hellinnyt: enää et kainostellut edes ryhmän paineen alla. Ihmettelin, etteikö kukaan huomaa. Myös käytöksesi muuttui. Viime aikoina olen pyrkinyt välttelemään sinua. En ole täysin varma tunteistani mutta läsnäolosi vaikuttaa minuun. Sykkeeni kiihtyy, muutun epäsosiaaliseksi (mitä olen muutenkin) ja tuntuu että sekoan. Tunteisiini liittyy myös voimakas ahdistus, sillä katseesi alkaa tuntua enemmänkin stalkkaamiselta.
En tiedä mitä tunnet vai tunnetko ylipäätään yhtään mitään. Voi olla että olen kuvitellut kaiken. Voi olla että käyttäydyt tavallisestikin yhtä oudosti. Mikä tekee tästä kummallista on se, että emme ole vaihtaneet sanaakaan. Uskon että jos sinulla olisi ollut jotain sanottavaa, olisit jo sanonut sen. Yritän kestää tuskan ja sinnitellä kesälomaan asti.
Anteeksi hätäisestä kirjoitusasusta
Eräälle nuorelle naiselle
17
1014
Vastaukset
- yx outo...
ok homma...heittäisix esim. kaupunkia kehiin?
- somethingaboutyou
Sanotaanpa vaikka että Etelä-Savosta. :)
- S****
somethingaboutyou kirjoitti:
Sanotaanpa vaikka että Etelä-Savosta. :)
Mikkeli?
- somethingaboutyou
S**** kirjoitti:
Mikkeli?
Ei ole Mikkelistä, ikävä kyllä.
- fyuuu
tarkemmin kiitos...
- somethingaboutyou
Hmm mihin haluaisit tarkennusta? Voin toki vastata kysymyksiin mutta en voi paljastaa itsestäni liikaa.
- iuy43
paikkakunta tai alue...
- bbvbvb
Mitähän kesälomalla tapahtuu? Pääset hänestä eroon ilmeisesti? Ainakin vähäksi aikaa.
Ehkä hän haluaa sun tekevän aloitteen? - issuesseja tyypillä
Hyi, tuttu tilanne. Tyyppi tuijotti aina kahvihuoneen toiselta laidalta. Luulin sitä kiinnostukseksi ja hämmennyin hänen läheisyydessään, en oikein tiennyt miten suhtautua. Toisaalta hakeutui lähelle, mutta ei koskaan sanonut mitään. Sitten eräänä päivänä hän katsoi minua silmiin ilme täynnä sellaista intensiivistä vihaa, että meinasin hypätä seinälle, ja olen pelännyt häntä vähän siitä lähtien. Minusta tuntuu, että tuo ahdistava käytös laimeni ja loppui vasta, kun tyypin elämään tuli puoliso. Olen kiitollinen tuolle puolisolle, joka paransi ilmapiiriä todella paljon.
- tiuuuu
lähesty.huomenna.katotaan oonko se tyttö minä.
- somethingaboutyou
Kuinka voisin? Tuntisin itseni vain väliinputoajaksi... Nimesi toinen kirjain?
- tiuuuu
et varmaan oo se kuka haluisin.toinen kirjain i.
- ujoppoju
kerro kaipaamasi henkilön viides kirjain, katsotaan osuuko
- .ti36
Ai jaha, että mä olin se TUIJOTTAJA?????
- .ti36
STALKKARI??
- pannukahvia kermalla
Hei, mene sinne sängyn alle pakoon, ukkonen iskee kuitenkin. Se soittaa puhelimella ja ties mitä instrumentteja se osaa soittaa. Vain viulun fritsu puuttuu, joka paljastanee ammattimuuskoille, että en soita ainakaan sitä.
Parhaiten se osaa soittaa poskeaan. Kasvottomana. Pois alta luutut ja kanteleet, täältä tulee todellinen Osaaja.
Joskus on hyvä kyseenalaistaa kaikkien taitava oppi, niin kliinisesti kuin teoreettisesti. .Tut muut mistään mitään tietää, auotaan vaan leukoja riittävästi. Niin johan kyseenalaistuu todellinen tieto. ( niinkuin sillä olisi mitään väliä, etkö jo tiedä miteb maa makaa???) - seyksi
ujopojulle;kaipailen henkilöä jonka viimeinen kirjain i.mutta turhaan kaipailen,tiedän sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492