Eräälle nuorelle naiselle

somethingaboutyou

Tyttö, aluksi olit vain harmaata massaa. Sitten tapahtui jotain. Aina kohdatessamme katsoit minua syvälle silmiin, ainutlaatuisella tavalla. Tunsin itseni alastomaksi ja jouduin hypnoosiin. Aina törmätessämme toisiimme katsoit minua ja minä pakonomaisesti tuijotin takaisin. Et hymyillyt. En minäkään, sillä olin kohmettunut tuijotuksesi voimasta.

En tiennyt mitä ajatella. Tilanne kehittyi. Tietoisuuteni tuijottamisestasi ei hellinnyt: enää et kainostellut edes ryhmän paineen alla. Ihmettelin, etteikö kukaan huomaa. Myös käytöksesi muuttui. Viime aikoina olen pyrkinyt välttelemään sinua. En ole täysin varma tunteistani mutta läsnäolosi vaikuttaa minuun. Sykkeeni kiihtyy, muutun epäsosiaaliseksi (mitä olen muutenkin) ja tuntuu että sekoan. Tunteisiini liittyy myös voimakas ahdistus, sillä katseesi alkaa tuntua enemmänkin stalkkaamiselta.

En tiedä mitä tunnet vai tunnetko ylipäätään yhtään mitään. Voi olla että olen kuvitellut kaiken. Voi olla että käyttäydyt tavallisestikin yhtä oudosti. Mikä tekee tästä kummallista on se, että emme ole vaihtaneet sanaakaan. Uskon että jos sinulla olisi ollut jotain sanottavaa, olisit jo sanonut sen. Yritän kestää tuskan ja sinnitellä kesälomaan asti.

Anteeksi hätäisestä kirjoitusasusta

17

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx outo...

ok homma...heittäisix esim. kaupunkia kehiin?

• somethingaboutyou

Sanotaanpa vaikka että Etelä-Savosta. :)

• S****
        somethingaboutyou kirjoitti:

Sanotaanpa vaikka että Etelä-Savosta. :)

Mikkeli?

• somethingaboutyou
        S**** kirjoitti:

Mikkeli?

Ei ole Mikkelistä, ikävä kyllä.

• fyuuu

tarkemmin kiitos...

• somethingaboutyou

Hmm mihin haluaisit tarkennusta? Voin toki vastata kysymyksiin mutta en voi paljastaa itsestäni liikaa.

• iuy43

paikkakunta tai alue...

• bbvbvb

Mitähän kesälomalla tapahtuu? Pääset hänestä eroon ilmeisesti? Ainakin vähäksi aikaa.

Ehkä hän haluaa sun tekevän aloitteen?

• issuesseja tyypillä

Hyi, tuttu tilanne. Tyyppi tuijotti aina kahvihuoneen toiselta laidalta. Luulin sitä kiinnostukseksi ja hämmennyin hänen läheisyydessään, en oikein tiennyt miten suhtautua. Toisaalta hakeutui lähelle, mutta ei koskaan sanonut mitään. Sitten eräänä päivänä hän katsoi minua silmiin ilme täynnä sellaista intensiivistä vihaa, että meinasin hypätä seinälle, ja olen pelännyt häntä vähän siitä lähtien. Minusta tuntuu, että tuo ahdistava käytös laimeni ja loppui vasta, kun tyypin elämään tuli puoliso. Olen kiitollinen tuolle puolisolle, joka paransi ilmapiiriä todella paljon.

• tiuuuu

lähesty.huomenna.katotaan oonko se tyttö minä.

• somethingaboutyou

Kuinka voisin? Tuntisin itseni vain väliinputoajaksi... Nimesi toinen kirjain?

• tiuuuu

et varmaan oo se kuka haluisin.toinen kirjain i.

• ujoppoju

kerro kaipaamasi henkilön viides kirjain, katsotaan osuuko

• .ti36

Ai jaha, että mä olin se TUIJOTTAJA?????

• .ti36

STALKKARI??

• pannukahvia kermalla

Hei, mene sinne sängyn alle pakoon, ukkonen iskee kuitenkin. Se soittaa puhelimella ja ties mitä instrumentteja se osaa soittaa. Vain viulun fritsu puuttuu, joka paljastanee ammattimuuskoille, että en soita ainakaan sitä.

Parhaiten se osaa soittaa poskeaan. Kasvottomana. Pois alta luutut ja kanteleet, täältä tulee todellinen Osaaja.

Joskus on hyvä kyseenalaistaa kaikkien taitava oppi, niin kliinisesti kuin teoreettisesti. .Tut muut mistään mitään tietää, auotaan vaan leukoja riittävästi. Niin johan kyseenalaistuu todellinen tieto. ( niinkuin sillä olisi mitään väliä, etkö jo tiedä miteb maa makaa???)

• seyksi

ujopojulle;kaipailen henkilöä jonka viimeinen kirjain i.mutta turhaan kaipailen,tiedän sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe