Sinä nuori nainen

Irstas läski vanhus

Sinä viehättävä nuori nainen kaupungilla kävelemässä koirasi kanssa eilen. Kävelin ohitsesi ja kiinnitit huomioni. Olit todella kaunis ja ihastuttava - voisimmeko tavata?

4

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viehtättävä nuori

Oi kyllä! Olen aina haaveillut läskeistä vanhukiksista ja väristykset kulkivat lävitse kun katseemme kohtasivat!

• Irstas läski vanhus

Se oli selvästi molemminpuolista rakkautta ensi silmäyksellä. Rakastan myös koiraasi kiihkeästi. Asun ihan siinä tapaamispaikkamme lähellä hoitokodissa. Voisitko tulla tapaamaan minua kroonikko-osastolle ensi viikolla. Tapaamisajat ovat kello 13-14.

• viehättävä nuori

Voin tulla, mutta luulen, että koiraa ei päästetä sisälle kroonikko-osastolle. :( Mutta ehkä rakkaus kaiken voittaa...

• Irstas läski vanhus

Kyllä rakkaus voittaa kaiken - koirankin! Voin antaa omahoitajalleni Irmelille taas rahaa, niin hän katsoo hetken toisaalle ja Te kaksi - elämäni rakkaudet - pääsette livahtamaan osastolle. Irmeli hakee myös Alkosta tapaamiseemme sopivaa juhlajuomaa. Mielessäni siintää jo karvakuonosi kauniit nappisilmät ja sulavat korvat. Myös turkki oli ihanan kiiltävä! En malta odottaa, että pääsen vaihtamaan tuon upean karvaturrin kanssa kosteita suudelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe