Moikka !
Oliskohan täällä muita fysioterapian koulutukseen keväällä 1012 pyrkiviä? Itse olen hakemassa Laureaan ja olen kummastellut ennakkomateriaalia muutaman päivän, enkä ole keksinyt pätevää selitystä. Koulutukseen on kaksi ennäkkömateriaalia: toinen on lyhyt n. 30 sivuinen Sosiaali- ja terveysalan eettinen perusta (http://www.etene.fi/c/document_library/get_file?folderId=63023&name=DLFE-2903.pdf) ja toinen on lähes satasivuinen kirjallisuuskatsaus Vaikutusmahdollisuudet sosiaali- ja terveydenhuollon kehittämisessä (http://www.stm.fi/c/document_library/get_file?folderId=3320152&name=DLFE-16805.pdf). Ensimmäisen olen lukenut tarkasti (erittäin mukavaa luettavaa) ja tehnyt muistiinpanoja. Koin kuitenkin järkytyksen kun printtasin tämän jälkimmäisen nipaskan ja aloin siihen "perehtymään". Tämä kirjallisuuskatsaus sisältää 9 sivua pelkkiä lähteitä, 8 sivua jotain kummallisia hakustrategioita ja muita (MILLÄ TAVALLA NÄILLÄ ON TEKEMISTÄ FYSIOTERPIAN KANSSA) ja 30 sivua tutkimusten tiivistelmätaulukoita!
Olisiko ketään niin viisasta, joka osaisi kertoa mitä ihmettä tällä ?turhalla? sivumäärällä koitetaa sanoa, vai ovatko ne vain pakollisia tälläistä tutkimusta tehtäessä? Onko niistä jotain kysymyksiä tulossa, eli ovatko ne hyödyllistä luettavaa, kun sisältävät vain tuhatpäin merkkejä ja numeroita ja jotain hakumetodeja?
Onko kukaan muu ihmetellyt samaa kuin minä?
Kummallinen ennakkomateriaali FYSIOTERAPIAN PÄÄSYKOKEISIIN ?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502