Haluaisin pikkupojalleni erikoisen fantasia- tai luontonimen. Sisarukset ovat
Iiris Luna Elisabeth
Omena alice hermione
Lucas Crispin Kaspian
Löytyykö nimiä?
Pojalle fantasia- tai luontonimi
9
3426
Vastaukset
- -ada-
Tässä jotain:
Elo
Aatos
Aarni
Otava
Kelo
Ramses
Myrsky
Havu
Aamos
Leimu
Runo
Silmu
Rusko- Fantasia äiti
Kauniita nimiä. Pidän eniten: Elo,Aarni,Myrsky,Havu ja Rusko
Paitsi Rusko vähän liin lähellä Ruskaa jonka haluaisin tyttärelleni vielä joskus
Kelo ei.
Silmu on minusta tytön nimi muuten tosi kaunis.
- Wimelda
Mä jo katoin, että tuolla toisella palstalla kirjoitteleva tyyppi on trolli, mutta tämä sen viimeinkin paljasti... taitaa olla yksi ja sama ihminen... Taitaa taas joku teini haaveilla nimiä lapselleen... "Crispin Kaspian"... Jep jep.
- NimiNimi
Täältä löytyy kasapäin luontonimiä:
http://www.etunimet.net/luontonimet/ - eij näin.
äläruokitrollia.com
- potterinharri.
kröhöm.
fantasianimi kuulostaa TOSI lupaavalta.
kuka niinkun IHAN OIKEASTI tahtoo lapselleen 'harry potter-nimen?' vastaus: teini, joka just katto kaikki elokuvat maratonina. 'MUTKU SE ON NIIN SÖPÖÖ'........
oikeesti, mene muualle leikkimään, jotku tarvii ihan oikeasti lapselleen nimen. - peppilottasukariina
kuka haluaa olla viiskymppinen hermione? Varmaan iskä on tartssaan. ja äiti johanna tukiainen.
- Fantasia idiootti
Anteeks !!! Mä oon 12v pöytäkirjailija etsin nimii kirjoihini. Anteeksi!!!! Tein virheen! Ajattelin vain et ihmiset antaa mieluummin nimii"oikeille" kuin keksityille lapsille.anteeks!
- NimiNimi
Fox Casper Donau
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662179Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921472Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151145
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j90990- 69980
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81880Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11845