Haluaisin pikkupojalleni erikoisen fantasia- tai luontonimen. Sisarukset ovat
Iiris Luna Elisabeth
Omena alice hermione
Lucas Crispin Kaspian
Löytyykö nimiä?
Pojalle fantasia- tai luontonimi
9
3477
Vastaukset
- -ada-
Tässä jotain:
Elo
Aatos
Aarni
Otava
Kelo
Ramses
Myrsky
Havu
Aamos
Leimu
Runo
Silmu
Rusko- Fantasia äiti
Kauniita nimiä. Pidän eniten: Elo,Aarni,Myrsky,Havu ja Rusko
Paitsi Rusko vähän liin lähellä Ruskaa jonka haluaisin tyttärelleni vielä joskus
Kelo ei.
Silmu on minusta tytön nimi muuten tosi kaunis.
- Wimelda
Mä jo katoin, että tuolla toisella palstalla kirjoitteleva tyyppi on trolli, mutta tämä sen viimeinkin paljasti... taitaa olla yksi ja sama ihminen... Taitaa taas joku teini haaveilla nimiä lapselleen... "Crispin Kaspian"... Jep jep.
- NimiNimi
Täältä löytyy kasapäin luontonimiä:
http://www.etunimet.net/luontonimet/ - eij näin.
äläruokitrollia.com
- potterinharri.
kröhöm.
fantasianimi kuulostaa TOSI lupaavalta.
kuka niinkun IHAN OIKEASTI tahtoo lapselleen 'harry potter-nimen?' vastaus: teini, joka just katto kaikki elokuvat maratonina. 'MUTKU SE ON NIIN SÖPÖÖ'........
oikeesti, mene muualle leikkimään, jotku tarvii ihan oikeasti lapselleen nimen. - peppilottasukariina
kuka haluaa olla viiskymppinen hermione? Varmaan iskä on tartssaan. ja äiti johanna tukiainen.
- Fantasia idiootti
Anteeks !!! Mä oon 12v pöytäkirjailija etsin nimii kirjoihini. Anteeksi!!!! Tein virheen! Ajattelin vain et ihmiset antaa mieluummin nimii"oikeille" kuin keksityille lapsille.anteeks!
- NimiNimi
Fox Casper Donau
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814