Näky majakasta

majakoita

Näin viime yönä näyn pelkästä majakasta. Ei pelkässä majakassa ole mitään ihmeellistä. Mutta luulisin että se ei voi tarkoittaa muuta kun että yhteiskunta jakautuu jollain tavalla öljyn hinnan kallistuessa vanhojen perinteiden kannattajiin ja uusien teknologiajärjestelmien kannattajiin ja johonkin tulee majakoita käyttöön & mm. purjelaivoja. Nykyvauhdilla öljyä on vielä 20 vuotta tosin sinä aikana tulee uusiutuvia järjestelmiä(hyöty vain muutamia prosentteja öljyyn nähden).

8

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu.

Kun puhutaan majaksata niin monasti se on myös
      liitetty perä vaunuun , näitkö mitään siitä . ellet
      en voi mitään ymmärtää , ellei olisi ihmis määristä
      kysymys . missä se majakkas oli (merellä , rannikolla
      ja tai maalla . ?) yleisesti tietoa lisää ..

• majakoita

Se majakka oli meren/järven rannalla, en nähnyt mitään muuta.

• su

Minä savon ukko, olen tämä lestadiolaispalstan majakka. Minun valoni säteilee täällä kaikkien tekopyhien sepustajien ja raamattua väärin lukeineiden sisimpään. Siitä ei jää örvelökään osattomaksi.

Seuratkaa vain minun näyttämääni valoa, niin helvetti on kaukana ja tulijärveen pyrkiät sokaistuvat ja tekevät todellisen parannuksen.
      Minun valoni näyttää kaikki kyykäärmeen sikiötkin, että tiedätte niitäkin väistellä.

Oli vain niin hyvä aloittajan majalla juttu, että oikein innostuin hehkumaan uutta, todellista totuuden valoa.

• teu.

Kyllä asiaa saa noinkin ajatella , mutta minusta sinä laitoit jo
        kaikeille esille ja sitä kautta erilaisesti esiin , minusta on hyvä
        että joku ei ole turhan kaino , mutta pitää muistaa että on
        itse vastuulla mitä kirjiottaa . Jos ei ole sopivasti lukenut
        Raamattua ei voi tehdä mitään asian eteen ennen kuin varmasti
        on joka paikasta selvillä , Valo/Kirkkaus josta ennen puhuit oli
        myös SU:n uni joskus aiemmin, .

Tämä on paljon kriittisempi täm'ä majaka näky , siinäkin on valo minä muistan Santahaminassa kun 1963 astuin harmaa-seen siellä oli rottavartoiksi sanottu alue , päävartion ja rannan
        välissä , sitten oli muutama kilsa väliä ja Suomen linnan majakka vikautti joka kierroksella valon , ja näkyi oiken hyvin.

sitä sanottiin miljoonan Watin lampuksi. eli n. 100 kW /h
        En ole sen lähenpänä ollut kun sitten siviilissä menin kerran
        Suomen Linnaan retkelle , siellä se majakka oli , korkeampi
        kuin santahaminasta katseltuna .
        Ehkäpä tämäkin liittyy siihen valoon mita su kerran näki
        kun oli rukoillut että saisi katsella enkeliä ..

• #

Kerroppa Savon ukko tuosta näystäsi. Minulla on vaihtari. Olisi mielenkiintoista tietää, miten samanlaisia, tai erilaisia tapahtumat olivat.

• Perämies....

Majakka on tietenkin penissymbooli. Jaa pelkkä majakka, ei ollut "huppua" vedetty majakan päälle? Majakan päässä sykkii valo, joka nähdään kauas. Tästä näit siis unta. Nyt riippuu sukupuolestasi että miten olisi tulkittava. Jos olet mies niin...no antaa olla. Jos olet nainen niin eipä tuota juuri tarvitse selittää? Kyllähän tuo öljy minkä mainitsit menee hyvin saman unen kanssa: Öljy liukastaa tunnetusti. Toisaalta pyhiä tai sellaiseksi haluavia on öljyllä voideltu.

• su

Outoa kertomaa Perämies. Tarkoittaako tuo nimimerkki sitä vihjaillen, että olet homppeli?

Niin teu, aina kun tulemme totuuden juurelle, se näyttää todella suuremmalta kuin kaukaa katsoen. Olen nyt just totuuden juurella

Ja sinä #, Eipä siitä unesta paljon muuta selvää saanut vaan että, se näytti sellaista mitä ihminen ei maanpäällä ole koskaan nähnyt. Vaikka ihminen olisi kuinka likainen synneistään, hän on valkaistu iäisyydessään.

Ai nii, tarkoitatko tuolla vaihtarilla polkupyörää vai kiiltokuvia?

• #

Vaihtarina sellainen valo, mikä alkaa heikkona ja keltaisena kuin kynttilän liekki ja voimistuu hiljalleen niin kirkkaaksi, ettei sitä kestä katsoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe