Suomi24 on jaettu niin moneen sataan eri osioon, että käytännössä käyttäjä itse tekee palstasta sellaisen kuin haluaa. Nämä ihme valittajat, niin Huuhaassa kuin Kahvikeskusteluissa, puhuvat läpiä päähänsä.
Palsta on sitä, mitä teet siitä
12
70
Vastaukset
- OOTAMME
Teeppä nyt tästä palstasta itsesi näköinen.
- Kylmät kädet
Kunnioitan Seppoa ja Veraa niin paljon, että jätän tekemättä.
- OOTAMME
Kylmät kädet kirjoitti:
Kunnioitan Seppoa ja Veraa niin paljon, että jätän tekemättä.
Mitä kunnioittamista heissä on, päinvastoin.
- Kylmät kädet
OOTAMME kirjoitti:
Mitä kunnioittamista heissä on, päinvastoin.
He ovat jo tehneet palstasta näköisensä, oman pesänsä if you will. En halua sotkea sitä.
- OOTAMME
Kylmät kädet kirjoitti:
He ovat jo tehneet palstasta näköisensä, oman pesänsä if you will. En halua sotkea sitä.
Se näky ei ole komia.
- Kylmät kädet
Suomi24:sen systeemi on aika nerokas.
Jos jollain sub-foorumilla alkaa näkymään mielenkiintoista keskustelua, se nousee ylemmäs. Esim. Huuhaan ja Kahvikeskustelunkin säpinä saattaa näkyä:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/52
ja niin edelleen, aina astetta ylemmäs. Toki on oikopolkujakin onneen, nimittäin toi yläpalkki TÄSTÄ SUOMI PUHUU NYT. - vera :)
Mä en huulla tarvitse kunnioitusta :D
Mä EN ole teidän prinsessa!
Mä heittelen vain juttuja, ihan mitä mun mieleen juolahtaa :)- Kylmät kädet
Tarvitset tai et, sä olet silti minun prinsessani. ♥
- vera :)
Kylmät kädet kirjoitti:
Tarvitset tai et, sä olet silti minun prinsessani. ♥
En muuten ole:))
Kaikkihan mut haluis omistaa, mut ei onnaa :D
Huuhaa on mulle pakotie, ei mua kukaan pysty oikeasti omistamaan, ei edes mun lapset!
- Kylmät kädet
Tämä nerokas systeemi mahdollistaa anonyyminä kirjoittelun sivustolla, ilman pakollista rekisteröitymistä.
Satunnainen häirikkö törmää sokkeloon, johon se ennenpitkää kuolee. Satojen osioiden sokkelosta nostetaan syvät akanoista. - pöljätäti
Mitä pitäis olla ja mitä pitäs saaha ja kuka saa ja mitä? Ei ainakaan palkkaa muiden viihdyttämisestä, eihän?
Poistetaan miinukset ja plussat, sitten sais ymmärtää mitä ymmärtää?
Ei jaksa loputtomiin tykätäkkään
sä sentään jaksat, monennettako vuotta, saanko udella?- Kylmät kädet
Kuka mitä hä?
Vuodesta 2009. Sitä ennen tiede.fi
http://www.youtube.com/watch?v=_Waqn0jBG58&feature=autoplay&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw&playnext=3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472