Kirjoitin äsken avauksen mutta kirjotan nyt toisen eri aiheesta. Mua vaivaa asia että en OIKEESTI tiiä että olenko unessa vai onko tää totta. Mietin tätä asiaa monesti. Tää vaan tuntuu että tää on unta. Pahaa unta. En aina saa vastausta kun tätä mietin mutta joskus totean että todennäkösesti tää on totta sillä mä kumminki nukuin tossa yöllä joten on aika pieni todennäkösyys että uni ois näin pitkä ja että olisin useesti nukkunut unessa. Tää saattaa kuulostaa tosi sekavalta, sekavalta minusta itsestänikin tuntuu. Joskus tuntuu että tulen hulluksi kun ajattelen tätä.
Kellään muulla samanlaisia kokemuksia?
Olenko unessa?
6
340
Vastaukset
- x
Elämämme on unta ja vain luulemme sitä todellisuudeksi.
- L.A.M
Dissosiaatio ?
- Nimim 5 vuotta masentunu
L.A.M kirjoitti:
Dissosiaatio ?
Hyvä huomio L.A.M.. En oo tullu ajatelleeks moista. Voi olla sitäkin. Mä oon pelänny on jotain skitsofrenian alkuoireita ku mul muutenki on psykoottisia oireita. (psykoottisia läpilyöntejä.
- kokemustalöytyy
ahdistuneisuus ja masennus itsessään jo aiheuttaa tota kun jatkuu tarpeeksi pitkään.
- No worries babe
Itsekki on tullut tuota asiaa mietittyä pienestä pojasta asti ja ei se tarkottaisi, että on skitsofrenia jos moista miettii, varsinkin pilvessä on hauska ajatella moista ja sitten käy vielä ihan tunteella ajattelemaan, että unet ovat aikamatkustusta(?)
Kuullostaa kyllä hullulta, mutta on se hauska välillä pysähtyä ja miettiä, että mistä tietää onko tämä elämä edes totta, ja olemmeko jossain unessa toisessa universumissa. Näin tekevät ihan terveet ihmisetkin. - Anonyymi
On ollut samanlaista minullakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701