Mikä minussa on vikana kun en kelpaa?

Lonely blues

Olen runsaat kaksi vuotta sitten eronnut 44-v mies. Vajaan kahden vuoden aikana olen ollut lähes koko ajan jäsenenä jollakin nettideittisivustolla. Eipä ole juurikaan flaksi käynyt. Olisikohan koko aikana ollut neljän naisen kanssa kirjeenvaihtoa mutta siinä kaikki. Olen jonkun verran lähetellyt asiallisia viestejä mukavaksi kuvittelemilleni naisille ja noin 98% varmuudella lopputulos on - ei mitään vastausta. Käyvät kyllä katsomassa profiiliani ja kuviani mutta siihen se on jäänyt.

Olen ihan normaali työssä käyvä mies, tunteellinen, rehti ja reipas, pukeudun siististi ja pidän kroppani kunnossa säännöllisellä liikunnalla ja muutenkin terveellisillä elämäntavoilla. Alkoholin käyttö on hyvin vähäistä ja tupakkamiehiä en ole. Ulkonäkökin pitäisi olla ihan ok ja ainakin esim työkaverit ja naapurit pitävät mua ihan mukavana tyyppinä.
Profiilissani olen kertonut hakevani tasavertaista elämänkumppania tositarkoituksella enkä siis ole pelailemassa mitään ihmissuhdepelejä ym.
Huonoja puoliani ovat varmaankin ne etten pidä kaljasta, jääkiekosta enkä heavy-musasta, olen allerginen karvaisille eläimille ja toivoisin etsimäni naisen olevan hoikka ja edes vähän urheilullinen (olisi näet niin mukavaa harrastaa urheilua/ulkoilua yhdessä). Ja vielä yksi varmasti huono asia: En omaa akateemista koulutusta enkä hienoa työpaikkaa vaan ihan tehdastyöhön on tyytyminen. Mun mielestäni asia on kylläkin niin että sivistystä voi olla muunkin laista kuin yliopistosta hankittua.

Kertokaa nyt ihmeessä että mikä oikein mättää? Minkälaiset miehet oikeasti kelpaavat naisille? Olenko kenties liian tylsä kun en ole agressiivisuuteen taipuvainen ja kaljaa kittaava naisten hakkaaja vaan luonnosta ja lenkkeilystä tykkäävä romantikko?
Alkaa ihan oikeasti kyllästyttää, masentaa ja turhauttaa koko homma.
Ja älkää nyt heti ekaksi sanoko että mene ravintolaan etsimään. Se ei oikein tunnu houkuttelevalta kun humalainen valheellisuus ja pinnallisuus niissä paikoissa hämää sen verran pahasti.

Kiitos paljon jo näin etukäteen asiallisista vastauksista.

46

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bloex

Olen sinua 11 vuotta nuorempi mies. Voisin kuitenkin kuvailla itseäni ja kokemuksiani jokseenkin samoin. Haen jopa samoja juttuja kuin sinäkin. Haen tasavertaista elämänkumppania. Pidän myöskin luonnosta ja lenkkeilystä ja haen jollain tavalla liikunnallista naista. Akateemisen koulutuksenkin olen saanut, mutta sillä ei ole itselleni merkitystä siinä mielessä, että haluaisin arvottaa ihmisiä koulutuksen mukaan. Itseasiassa vieroksun deitti-ilmoituksia, joissa korostetaan akateemisuutta, koska mielestäni ihmiset ovat muuta kuin yksi vaivainen paperi taskussa, joka ei edes ole mitenkään erikoista nykyaikana. Lisäksi pidän jopa penkkiurheilusta ja hevistä. Kaljastakin kyllä pidän, mutta en missään nimessä juo sitä humaltumishakuisesti. Noh, mutta asiaan...

On vaikea sanoa missä mättää. Sitä samaa ihmettelen nimittäin itsekin. Ja mitä muiltakin kuullut ystäväpiirissä ja keskustelupalstoilta, niin sitä ihmettelee aika moni muukin mies. Yleisestihän tämä nettideittailu ei tunnu oikein toimivan. Mikä on tietysti lohduttavaa siinä mielessä, että vika useimmissa tapauksissa tuskin on itsessä, koska homma ei tunnu yleisemminkään toimivan. Pystyn kuitenkin hyvin samaistumaan sinun fiiliksiisi. Turhauttavaahan tämä on pidemmän päälle ja minullakin jo aika pitkä kokemus. Olen toki kirjoitellut useiden naisten kanssa ja useita tavannutkin, mutta mitään ihmeempää ei ole jäänyt käteen. Tai no yhden naisen kanssa on muodostunut normaali kaveruus, mikä sinänsä on ollut positiivista siihen nähden millaista tämä touhu ylipäätään tuntuu olevan, vaikka en ensisijaisesti kavereita olekaan täällä hakemassa. Hän luultavasti oli jonkinlainen poikkeus tässä joukossa.

Yleisesti tilanne on juurikin tuo, että vastauksia saa naisilta hyvin harvoin aloitusviesteihin. Itse en lähettele viestjeä kenelle tahansa ja jatkuvalla syötöllä, vaan valitsen kiinnostavan ilmoituksen, josta välittyy fiilis, että nainen voisi olla samanhenkinen itseni kanssa ja kirjoitan henkilökohtaisen viestin. Tällä hetkellä on menossa jo ennätyspitkä putki aloitusviestejä ilman vastausta. Minulla oli juuri ilmoitus myös eräällä toisella palstalla, jossa saan usein hyvin naisilta aloitusviestejä. joita taas täällä ei tunnu saavan. Vastasin erään kiinnostuneen naisen viestiin ja nytpä hänestä ei sitten taas ole kuulunut mitään. Melkoisen turhaa tämä homma kyllä on. Yleensä kukaan ei vaivaudu edes ilmoittamaan, ettei enää kiinnosta, vaan saa turhaan odotella aikansa ja todeta ettei taaskaan ilmeisesti vastata. Oma periaatteeni on vastata kunnollisiin viesteihin edes jotain riippumatta siitä onko henkilö lopulta kiinnostava vai ei. En halua ainakaan itse olla sitä samaa massaa, josta ajatellaan, ettei sekään taas vastannut.

Minäkään en ole innostunut seuranhausta ravintoloissa/baareissa. Olin ajatellut netin olevan hyvä tapa kohdata samoista asioista kiinnostuneita. Pitää ilmeisesti keskittyä joihinkin muihin ympyröihin, kun pitkän kokemuksen mukaan täällä netissä ei riitä edes alkukeskusteluihin yleensä se, että on kiinnostunut samoista asioista ja muutenkin vastataan sitä mitä puolin ja toisin ilmoituksissa haetaan. En kirjoita naisille, joiden hakukriteereihin en sovi.

Eli juu, en siis usko, että sinussa varsinaisesti on mitään vikaa. Tämä konsepti ei vain yleisesti toimi.

• ..

Hö, täällä on muitakin yksinäisiä.

Olen tullut samaan tulokseen, ettei hakijassa itsessään ole vikaa, vaan nettihaku ei vain toimi. Ihmiset vain selaavat ja tiputtavat pois.

Miten se löytäminen onnistuu, kun kaikki eivät ole hyviä kirjoittajia ja pidän vähän hiljaisen oloisista miehistä. En osaa itsekkään tehdä "menestyvää" nettiprofiilia itselleni, vaikka kirjoitan työkseni.

Haluaisin tavata livenä....työni puolesta läheltä ja ei kuitenkaan. Kauempaakin saisi olla, olen valmis ajamaan. Mutta sain niin pelottavia vastauksia s24:sta, etten uskaltaudu sinne enää.

Tsemppiä hakemiseen

• hyuvinpyyhkii

En käske kapakkaan, jos et kerran tykkää. Mene lavatansseihin tai ensin tanssikursseille jos et ole hyvä tanssija. Jos et ole ateisti, joissakin isommissa seurakun nissa on sinkkutoimintaa, jopa flasdate-tapahtumia, joissa pienessä ajassa voi tavata jopa kymmeniä naisia livenä. Ikäryhmässäsi sinulla olisi hyvät mahdollisuudet.
      Kaipa sinulle sitten ei nettideitti systeeminä ole sopiva. Älä masennu, vaan kysele kavereilta ja sukulaisilta, tietävätkö ketään sopivaa daamia sinulle. Varmasti löytyy, miten ja mistä, se on kysymys.
      Sattumalta itselläni tärppäsi usean vuoden junnauksen ja turhautumisten jälkeen täällä S24:llä.
      En enää halunnut akateemista miestä, etsin hyväsydämistä ja kohtuullisen komeaa, ja sattui yksi juuri eronnut kiinnostumaan. Olen itse korkeasti koulutettu, enkä varaton, "kohtalon kolhima" kylläkin. En ole hoikka, (BMI 26) mutta ei se tunnu vastapuolta haittaavan : )

• yömietteitä

Ehkäpä syy on siinä, että ei ole mitään vikaa. Ei akateemisen koulutuksen
      puuttuminenkaan kuulu tuohon, sillä eihän kaikki nyt voi, eikä olekkaan
      korkeasti koulutettuja.

Olen itse nainen ja nuo luettelemasi asiat, kuten ettet lipittele kaljaa ja pieksä
      siinä sivussa kumppaniasi, sekä tykkäät liikkua, niin mulla on e-kontaktissa
      profiili ja etsin osiossa toiveena on kutakuinkin juuri noita seikkoja, ynnä mökillä
      viihtyvä ja ennenkaikkea hauska/rento oma itsensä, joka ei vedä mitään
      ihme roolia, siitä en pidä. Romanttinen joo, se on hieno asia...

On vaikea sanoa muiden suulla mitään, mutta itse en näe mitään sellaista,
      miksi pitäis ohittaa vastaamatta. Mitenkä olet laatinut profiilin, sitähän en tiedä.
      On vähän vaikea uskoa sitä hokemaa, että "naiset rakastuu renttuihin".
      Eihän siinä ole mitään järkeen käypääkään. Miksi pitäisi tietoisesti elää
      pelko takapuolessa. Niin miksihän.

En sano, että mene kapakkaan etsimään. Olen huono tuossa asiassa
      neuvomaan, kun itse käyn kerran, tai pari vuodessa siellä ja lähinnä
      kuuntelemassa karaokea. Itse en laula.

• 8 + 7

Olen sen ikäinen nainen, että molemmat ensimmäiset kirjoittajat kuuluvat siihen ikäryhmään, jota haen, eli oma ikä on siitä välistä. Vastaan aina kaikkiin asiallisiin viesteihin jotain. Ehkä nuoret naiset eivät ehdi kaikkiin vastata, mutta luulisi ettei tämän ikäisille niitä niin tulvimalla tule. Aika töykeälle vaikuttaa, jos tosiaan noin moni ei vastaa.

Aika monella miehellä näkyy olevan haussa vain itseä nuorempi nainen, joten hyvin vähän täällä on sellaisia, joiden kanssa haut täsmää edes iän puolesta saati sitten muuten.

Asioita, jotka tekee miehestä kiinnostavan minun mielestäni on samantapaiset harrastukset, yhteiset puheenaiheet, sama elämäntilanne lasten ja lapsien haluamisen suhteen, että ei ole mikään urheiluhullu (koska en etsi treenikaveria tai valmentajaa vaan miesystävää), eikä tietenkään saa olla juoppo tai naisvihaaja. Tupakointi on iso miinus. Koulutukseen ja ammattiin en alunperin ole kiinnittänyt hirveästi huomiota, mutta käytännössä olen huomannut, että eniten juteltavaa löytyy yleensä keskinkertaisesti koulutettujen keskinkertaisessa ammatissa olevien kanssa. Ei se ole mikään ehdoton juttu, mutta jos keskustelunaiheina on autonkorjaus tai viinimaistelu, niin kumpikaan aihe ei kauheasti jaksa kiinnostaa. Jos toinen ei harrasta mitään muuta kuin urheilua, niin tuskinpa silloinkaan hirveästi synkkaa. Luonnossa tykkään kulkea, mutta pidän pahana jos toinen näkee luonnon vain jonain kuntoilupaikkana.

• Bloex

"Aika töykeälle vaikuttaa, jos tosiaan noin moni ei vastaa."

Niin, sellainen fiilishän siitä väistämättä tulee. Todella pieni määrä naisia noteeraa hakukriteereihin sopineen miehen lähettämää asiallista viestiä millään tavalla. Toivoisin, että ihmiset osaisivat vastata viesteihin myös torjuvasti, koska se kuuluu mielestäni enemmän hyviin tapoihin ja mikä tärkeintä, niin sitä vastausta ei tarvitse odottaa jotain epämääräistä aikaa. Itse vastaan viesteihin silloinkin kun jostain syystä toinen ei kiinnosta tarpeeksi. En tahdo olla se, jonka kohdalla ajatellaan, että sekään ei vastannut. En myöskään etenkään tahdo, että toinen mitä ilmeisesti jollain tavalla minusta profiilini mukaan kiinnostunut joutuisi odottelemaan siellä toisessa päässä, että milloin minulta tulee vastaus ja jota ei sitten koskaan tulisikaan. Kyllä se miten ihmiset toimivat vaikuttaa myös tällaisen ns. yhteisöpalvelun ilmapiiriin. Voin ainakin itse sanoa, että vastaamattomuus on selvästi alentanut omaa innostustani kirjoitella viestejä. Samoin on käynyt varmasti monelle muullekin. Ainakin monet ovat kertoneet jopa lopettaneensa nettideitissä olemisen tuosta syystä. Ei tähän touhuun mitenkään tiukkapipoisesti tietysti pidä suhtautua, mutta kun kuitenkin aidosti tutustumismielessä viestejä kirjoittelee eikä vain huvikseen vailla mitään tarkoitusta, niin kyllä se jossain vaiheessa innostuneisuuteen vaikuttaa.

Samantapaisten kiinnostusen kohteiden, harrastusten, elämäntilanteiden sun muiden luulisin olevan hyvä pohja lähteä ensin keskustelemaan viestien muodossa. Mutta olen todennut, että useimmissa tapauksissa sekään ei riitä.

• 17

Aloittaja voisi valottaa lisää, mikä meni pieleen, joko linkittämällä koko ilmoituksen tai kertomalla hieman lisää. Ihmeelliseltä tuntuu, kun juuri 40 ihmisissä vapaita naisia on tarjolla eenemmän kuin miehiä. Muutama villi veikkaus:
      - valokuva ei ole hyvä. En sano että kasvot eivät ole hyvät.
      - henkilö on kooltaan alle 175 cm/alle 72 kg (siis mies)
      -. hakee noin 25 - 39-vuotiaita (jolloin "kukaan ei vastaa")
      - lasten olemassaolo ja habnkkiminen erottavina toiveina monien kanssa.
      Kerropa bluesmies enemmän!

• Tää on nähty

Kyllä nyt luulisi, ettei 175 cm ole mikään maaginen raja. Olen itse 169 cm. pitkä nainen ja edelliset kumppanini olivat pituudeltaan 173 cm ja 174 cm. Toki netissä kaikki kärjistyy ja laitetaan tarkempia rajoja kuin livenä.

Esim. miehet asettavat naisille painorajoja ja jotkut kelpuuttavat vain alle 60-kiloiset, vaikka pituuden yläraja olisi 180 cm.

Tai tupakoimaton ei vastaa tupakoivalle, vaikka livenä tuokin paheen saattaisi ääritapauksessa antaa anteeksi, jos henkilö olisi muuten "perferct match".

Itse olen 40 -vuotias nainen, jolla on ala-asteikäinen lapsi ja painoindeksi on 26. Siinä ilmeisesti on jo kolme seikkaa, jotka tekevät minusta epäsuositun netissä: liian vanha, liian nuori lapsi ja liian lihava. Vain 20 % miehistä vastasi viesteihini.

• €skoseni

Ei ole naisia tarpeeksi Suomessa. Pariutumisikäisia miehiä on enemmän, kuin naisia. Se siinä mättää. Parempi tajuta asia, niin voit tehdä asialle jotakin.

• aatteleppa ite

Eli, merta edemmäksi kalaan. Sekö se sitten ratkaisee ongelman. Vastaan
        tulee kuitenkin kasapäin uusia muureja.

Tätä vaimoke ulkomailta ohjetta täällä toitotetaan, vaan moniko on löytänyt oikeasti
        sieltä luotettavan kumppanin, sellaisen jolla ei ole ketunhäntä kainalossa.
        Kun pääsee Suomeen ja naimisiin, niin se on siinä.

Tuotakin haahuillessa voi ehtiä alkaa korvat kasvaa naavaa, joten kiirettä pitää.

• Aattelinpa ite
        aatteleppa ite kirjoitti:

Eli, merta edemmäksi kalaan. Sekö se sitten ratkaisee ongelman. Vastaan
        tulee kuitenkin kasapäin uusia muureja.

Tätä vaimoke ulkomailta ohjetta täällä toitotetaan, vaan moniko on löytänyt oikeasti
        sieltä luotettavan kumppanin, sellaisen jolla ei ole ketunhäntä kainalossa.
        Kun pääsee Suomeen ja naimisiin, niin se on siinä.

Tuotakin haahuillessa voi ehtiä alkaa korvat kasvaa naavaa, joten kiirettä pitää.

Dislike

• tyumwutmwu

Mielestäni sinun ei kannata luovuttaa,,,ei missään nimessä.
      Aluksi voisit päivittää profiilisi toiseen muotoon(ei ota jos ei annakkaan)
      Mieti tarkkaan joka sana mitä kirjoitat siihen.
      uusi kuva, josta sinä näyt kokonaisuudessaan,,,,,,mieti taustaa ja ympäristöä missä kuva on otettu,,,,,ei missään terassilla kaljalasi kädessä nekku punaisena.
      Kerro profiilissasi totuudenmukaisesti itsestäsi ja toiveistasi.
      Rajaa vähän laveammin ihannekumppanin ominaisuuksia.
      Kun kirjoitat jollekkin naiselle ja potentiaaliselle vastaajalle mieti tarkkaan mitä kirjoitat,,,,,jätä kertomatta sopivasti jotain itsestäsi ja ole oikeasti kiinnostunut vastapuolen ajatuksista.
      Älä mielistele turhaan vaan ole erimieltä perustellen hyvin näkemyksesi.
      Esittele itsesi kohteliaasti uudelle profiilille ja kirjoita jotain muuta kuin ,,,,mitä sulle kuuluu?,,,,,
      Yhden lauseen vastaukset eivät pitkälle kanna.
      Sisällytä aina jokin pieni kysymys kirjoituksiisi,,,,vastaaminen siihen antaa toiselle helpotusta vastata viesteihisi.
      Kerro viesteistäsi ihan arkipäiväisistä asioista unohtamatta kuitenkaan toista osapuolta pikku kysymyksellä.
      Josko tästä olis apua näin aluksi?

• Tää on nähty

Nämä ovat sinänsä oikein hyviä vinkkejä. Olen nainen ja olen juuri noin toiminut, mutta silti ei ole miestä löytynyt. Nettideittailu vaan on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. Tärkein syy siihen, että homma on niin haastellista, ovat juuri itse kunkin tiukat kriteerit. Kaikki potentiaaliset eivät pääse seulasta läpi, kun joku kriteeri ei osu. Odotellaan sitä perfect matchiä.

Kirjoitustaito korostuu vähän liikakin.

Lisäksi vaikuttaa siltä, että moni haluaakin vain kirjoitella, eikä tapaamista saada koskaan sovittua.

• Bloex

Ihan hyviä vinkkejä. Toisaalta uskoisin, että ovat kuitenkin sellaisia asioita, mitä moni aidosti seuraahakeva pitkälti noudattaakin. Ainakin itse toimin pitkälti tähän tapaan. Silti näin toimimalla ei silti vastauksia saa kuin harvoilta. Luovuttaa ei toki kokonaan pidä, mutta ainakin omalla kohdalla on pakko aika-ajoin miettiä mikä on mielekästä ja mikä ei. Itse en koe pidemmän päälle kovinkaan mielekkääksi puuhaksi yksinpuhelua, kun hommasta tuntuu puuttuvan yleisemmällä tasolla rentoa ja spontaania vuorovaikutusta. Se kun olisi täällä vielä niin helppoa. Mutta täällä valitaan jo yleensä se kenen kanssa edes vaihtaa pari sanaa, vaikka siinä vaiheessa ei vielä tarvitse lähteä edes tapaamaan. Onhan se hieman hassua, että samoista asioista kiinnostuneet ja samoja asioita hakevat eivät saa keskusteluyhteyttä aikaiseksi kovinkaan monessa tapauksessa.

Ihmisten pitäisi ennemminkin osata suhtautua nettideittiin rennosti ja olla spontaani ja katsoa minkälaisia vastaantulevat eri ihmiset ovat. Luulen, että liian usein homma kaatuu heti alkuun siihen, että mietitään asioita tyyliin "tuo pitää mustikoista, kun tykkäisin että pitäis puolukoista". Siis, että moni pieni asia kokonaisuudessa nousee liian hallitsevaksi. Ei sellaista välttämättä tapahdu live-elämän kohtaamisissa, mutta netissä on helppo miettiä ihmistä jokaisen saatavilla olevan tiedonjyväsen kohdalla.

On hyvä miettiä sitä omaa profiiliaan ja mitä siihen kirjoittaa. Tosin en tiedä onko hyvä kaikkea miettiä ihan loppuun asti tarkkaan joka sanan kohdalla. Tavallaan kyllä, mutta sitten toisaalta luulen, että vaarana on, että profiilista tulee liian hiotun tuntuinen ja siitä voi helposti jäädä pois se oma persoona. Sama koskee niitä lähetettyjä viestejä. Ainakin minulle kelpaa hyvin, että viesti on kirjoitettu spontaanisti. Toki mielummin mietitty enemmän kuin pari minuuttia, mutta ei välttämättä hiottu tuntikausia. Kyse on kuitenkin ensimmäisestä viestistä eikä sitä nyt muuallakaan rupatella tuntikausia sanoja miettimällä. Itse olen sen verran kauan nettideittiä kokeillut, että olen tajunnut sen, että sitä toisen profiilia ja viestiä ei ole järkeä syynätä kovinkaan tarkasti vaan poimia tekstistä ne oleelliset asiat ja ottaa sitten selvää ihmisestä siellä takana. On olemassa hyviä ja huonoja ja monenlaisia profiileja siltä väliltä. Mutta sillä ei kuitenkaan monesti aina ole mitään tekemistä sen kanssa millainen ihminen siellä takana lopulta on. Tätäkään monet eivät taida ottaa huomioon. Luulen, että siinä ettei jonkun profiili tai viesti juuri nyt iske on enemmänkin kyse monesti myös siitä, että itsellä on mielessä jonkinlainen ihanne niitä profiileja ja viestejäkin kohtaan ja todellisuus nyt vain hyvin harvoin vastaa sitä ihannetta ja sen perässä ei ole syytä aina juosta.

Tällä en tarkoita sitä, että riitää, että kirjoittelee mitä tahansa niihin profiileihin ja viesteihin. Tahdon vain sanoa sitä, että kannattaa miettiä mitä ihan oikeasti voi odottaa toiselta ja millä on oikeasti merkitystä. Kaikki eivät myöskään ole hyviä kirjoittajia ja harva on hyvä kirjoittamaan etenkään itsestään.

• -maanantai-

Jos vain mahdollista, hae sitä naista muutakin kautta kuin netin deittisivuilta. Itse ainakin sain huomiota omasta mielestäni ihan kiitettävästi muuta kautta kuin netin kautta, jossa olin ihan täysi nolla. Kukaan ei vastannut eikä huomioinut meikäläistä yhtään mitenkään. Olen siis mies, vähän nuorempi vaan.

• NiiskUnNaaskun

Olen itse 21 vuotias ja tunteellinen mies, kaljan juonti ei kiinnosta kovin paljoa. Olen hauska, huumorintajuinen, en todellakaan mälsä veijari. Silti, naiset tykkäävät hyötyä minusta tunne-tasolla tai rahallisesti, koska halu auttaa ihmistä josta välitän on korkea. Yksi nainen jonka kanssa seurustelin ei-niin kauan sitten, oli hyvin mukava ja kohteli minua hyvin. Mutta en tuntenut "liekkiä" häntä kohtaan. Ikävää kyllä nämä hommelit, mutta. Mielummin yksin kuin surullinen jonkun leikkileluna.

• eräs deittailija

Pitäisi nähdä ilmoituksesi jotta voisi sanoa mutta netissä ulkoiset asiat ovat kaikkein merkittävimpiä. Eli jos olet alle 180-senttiä niin se on ensimmäinen. Muttei se ole este, se vaan vaatii sitten muuten sinulta enemmän.

Nainen ei halua miestä joka miettii mikä minussa on vikana. Jos se vähänkään paistaa ilmoituksessasi niin syynä vähäisiin vastauksiin on se. Vaikket olisi saanut yhden yhtä vastausta ilmoitukseesi niin se ei saa mitenkään näkyä sieltä rivien välistä. Siinä pitää syntyä kuva että tässä on mies joka on äskettäin vapautunut muttei kauaa tule markkinoilla pyörimään. Yliyrittäminen näkyy, ei todistelua siitä että on hyvä ja riittävä. Senhän tiedätkin jo.

Jos ilmoituksesi on ollut koko 2 vuotta netissä niin ota kaikki pois vähäksi aikaa, vaihda kuva ja teksti jonkin ajan kuluttua. Sinulle on voinut käydä kuten asunnolle joka on ollut kauan myynnissä. Sitä ei mennä edes katsomaan kun huomataan ettei se ole kelvannut muillekaan.

Taukoaikana, opettele olemaan yksin. Mieti mitä voit tehdä nyt kun olet vielä vapaa ja tee elämästäsi mukava. Älä etsi koko ajan. Kun palaat takaisin olet kovaa valuuttaa tuon ikäisenä miehenä kun olet itsellesi arvokas ilman naistakin. Siitä syntyy myös itsestään asenne ettei ole vietävissä kun arvostaa itseään ja omia juttujaan eikä ole myymässä itseään ekalle vastaajalle. Nainenkin haluaa valloittaa. Napata miehen jota ei kuka vaan saakaan.

• insinöörinainen

Aika outoa on, että et ole saanut vastakaikia. Oletan, että joillakin maksullisilla deittipalvelimilla on "haamunaisia" ts. profiileita joita ei ole olemassakaan. Niillä houkutellaan maksavia miehiä sinne.. Jos sen sijaan et täällä s24:ssäkään saa vastauksia, ihmettelen kovasti.

Koska minä, kuten lukuisat muutkin 40 naiset etsimme kaltaistasi raitista, ulkoilevaa miestä, tulee mieleen muutama selitys ongelmaasi.

-Allergia. Todella monilla on eläimiä. Olen itsekin allerginen ja olen lähes tuttavapiirissäni ainoa joka ei omista koiraa tai kissaa - tai molempia ja hevonen lisäksi.

- Asuinpaikka. Asutko sellaisella paikkakunnalla, jossa tarjonta opn suppeaa? Etkä voi muuttaa muualle?

- Ikäkriteerit. Niistä et mainitse, mutta mikäli haet ensisijaisesti itseäsi nuorempaa naista, tämä voi karkoittaa myös ikäisesi sopivat ehdokkaat, koska heitä yksinkertaisesti ärsyttää "nuorta naista etsivät miehet.."

- Musiikkimaku. Kun korostat sitä, eetä et pidä hevistä, niin onko musiikkimakusi suppea? Musiikkimaku rajoittaa jonkun verran. Minä taas en kuuntele lainkaan iskelmää enkä suomipoppia, kaikki muu menee kyllä. Tämä on rajoittanut kyllä minua selvästi. Olen suorastaan allerginen iskelmälle ja jos mies kuuntelee sitä esim. autossa, joudun kyllä sitten vaihtamaan miestä.

- Naisen on oltava hoikka. Valitettavasti aika monet ikääntyvät naiset ovat edes hieman ylipainoisia, vaikka harrastaisivat aktiivisesti liikuntaa. Ne vatsamakkarat vaan eivät lähde ilman kovaa treeniä, vaikka kunto olisi kovin hyvä muuten. Vastaavasti monet (ainakin tuttavapiiriini kuuluvat) hoikat naiset polttavat tupakkaa. Eli todennäköisyys löytää tupakoimaton hoikka nainen pienentyy entisestään.. Lisäksi hoikilla naisilla on niin paljon vientiä, että he ehkä voivat sitten halutessaan valita miehen myös niiden korkeastikoulutettujen joukosta, mihin sinun tasosi ei yletä - valitettavasti.

- Romantiikka. Mitä tarkoitat käsitteellä, että olet "romanttinen". Minua ainakin ällöttää miehet, jotka mainostavat olevansa romanttisia. Vaikka nainen ei halua, että häntä hakataan ja riepotellaan tukasta, ei ole 100 % fakta, että naiset haluaisivat "romanttisen" miehen. Monia miellyttää suoraviivainen ja hieman karukin mies, ilman mitään ällö "kynttilöitä takkatuli ja viiniä ja imelää lässytystä.."

• yksin kotona

Tällänen 166cm ei kelpaa naisille kun olen kattellut satoja naisten profiileja niin ihanne miehen vaatimus on vähintään 170 cm 99% naislla.

• Mistä löytyy?

Mistä löydät naisia, joille riittää 170cm mies? Itse 170cm miehenä sanoisin, että omiin kriteereihini sopivista naisista 98% hakee vähintään 180cm miestä.

• LaitanItteniLikoon!

Romanttinen : "Hei Kulta, sori et jäi kukkiin multaa. Ei hätää otan sen pois, mitä jos soffal jalat hetkeks oikois, antaisin, sulle parhaan hieronnan, sitten myöhemmin hoidon vähän kieromman. Oot mun mielestä todella kaunis, sulle suukon annan koska sä sen ansaitsit." Ehkäpä tätä romantiikkaa? :)

• Kaaleppi_Kovaosainen

Ymmärrän hyvin sen,että naiset kelpuuttavat seurustelukumppaniksi/tutustumisen kohteeksi vähintään omaa tulo-sekä koulutustasoaan olevan miehen.Miehen joka on pitempi kuin kyseinen kauniimman sukupuolen edustaja,harrastukset,musiikkimaku ym.vastaavat mieltymykset osuvat suunnilleen yhteen,mutta sitä ole koskaan ymmärtänyt mitä hyvää naiset näkevät väkivaltaisissa miehissä.Tarkoitan sellaisia miehiä jotka eivät edes yritä peitellä kyseistä puoltaan,kuten ilmeisesti narsisteilla on tapana,vaan tuovat sen esille suorasukaisesti lievimmällään uhoamalla ja yleensä myös fyysisellä väkivallalla.Mitä vetovoimaa kyseisissä miehissä on kunnollisiin vastaaviin verrattuna,kun he ohittavat sellaiset naisten kiinnostuksessa mennen-tullen ja vielä palatessakin,tarkoitan nyt todellakin muita kuin perinteisiä renttuja,jotka ovat käsittääkseni harvoin väkivaltaisia,enemmänkin vaan naistenmiehiä/hurmureita.

• Ensimmäisenä tulevat mieleen kriteerisi, koska yli nelikymppisillä miehillä pitäisi olla vientiä. Jos kriteereihisi mahtuu vain hoikka tai urheilullinen niin suljet ison osan naisista pois. Äläkä nyt tulkitse niin, ettei saisi hakea hoikkaa tai urheilullista, tottakai saa, se vain rajoittaa potentiaalisten kumppanien määrää ratkaisevasti.

Jos haet vain lapsettomia, sama juttu. Rajoitat potentiaalisten vastaajien määrää.

Allergia sulkee monet naiset ulkopuolelle.

Se, että sinulla ei ole korkeakoulutusta eikä vastaavaa ammattia, sulkee puolestaan sinut monen akateemisen naisen haun ulkopuolelle (heilläkin kun on lupa hakea juuri sellaista kuin itse tahtovat). Myös yksinhuoltajat saattavat sulkea pois lapsettoman miehen.

Kuten joku jo totesikin, saatat sulkea naisia pois myös hakemalla liian nuoria. Jos 44-vuotias hakee 30-vuotiaasta tai jopa nuoremmasta alkaen niin hänelle eivät vastaa nuoret eikä vanhat.

Voit kokeilla parempaa kuvaa, eri tyyliin kirjoitettua tekstiä, tai luopua jostain kriteeristä (esimerkiksi ikä realistisemmaksi, jos se on kovin nuori), mutta aika vaikea kai muuta on tehdä.

Sitä en ymmärrä mistä olet vetänyt johtopäätöksen, että naiset vastaisivat kaljaa kittaavalle tai aggressiiiviselle tyypille mieluummin kuin sinulle. Olisikohan se kohtaamattomuuden syy kuitenkin pikemmin noissa em. kriteereissä ja siinä, kuinka erilaisessa elämäntilanteessa (yh) useimmat ikäisesi naiset ovat.

• Poutäpäivät

Miksi etes haluat suomalaisen naisen? Suomen heikkotasoinen, tehtaasta tuleva ruoka pillaa ihmiset ja sotkee akkojen balanssit. Eihän niitä etes seksi silloin kiinnosta! Miksi haluvaisit frigidin akan, joka on ihan hukassa? Haehan kuulu joku luomutyttö jostakin toisesta muasta. Silloin läydät onnen ja elämän rikkauden, joka on rakkaus. Elä nuihin suommalaiin etes tuhulaa aikaas.

• hgfdsölkjhgfds

Häääh, mikäs mualais vanha-poeka se siinä sönklää...Huuupsista keikkaa.

• ....................

Nettideiteissä se että ei kelpaa on joku näistä:

- on hoikka taikka lihava
      - on mies tai nainen
      - on pitkä tai pätkä
      - polttaa tai ei polta
      - juo tai ei juo
      - on lapsia tai ei ole lapsia
      - asuu siellä tai täällä
      - on vanha tai on nuori

Nämä kaikki kohdat on käsitelty jo kertaalleen läpi ja selvääkin selvempää on että kukaan meistä ei kelpaa kellekään.

• mun idea

Suomi 24 treffit sais lopettaa kokonaan. Ei sieltä mitään löydä joten se on turha.

• min idea

Tai oikeestaan naiset voi häipyy sieltä kokonaan kun ei ne vastaa miesten viesteihin. Joten naiset on turhia!

• hah.
        min idea kirjoitti:

Tai oikeestaan naiset voi häipyy sieltä kokonaan kun ei ne vastaa miesten viesteihin. Joten naiset on turhia!

Luuletkos että miehet vastaavat? Ainoastaan jos tekee mieli panna...

• iehfdhtdrt
        hah. kirjoitti:

Luuletkos että miehet vastaavat? Ainoastaan jos tekee mieli panna...

Mää en ymmärrä tätä ruikutusta et naiset ei vastaa. Niin, eihän ne miehet toisilleen kirjota jotta tietäisivät miten heidän sukupuolensa edustajat toimivat itse näillä markkinoilla.
        Hyvä muuten, että asia otetaan puheeksi. Jospa se saisi edes jonkun tyypin vastaamaan kohteliaasti johonkin viestiin.
        Ne miehet joista olis Oikeesti kiinnostunu, ja joille viitsii kirjoittaa, eivät vastaa 80% varmuudella.
        Tottakai on vaikeeta sanoo jotenkin luontevasti, että jätettäiskö viestittely tähän, mutta asia ei siis ole vain Miesten Ongelma, haloo.

• RölliPeikko1

Jaa, luulempa, ettei sinussa mitään suurempaa vikaa ole. Tämä perustuu omaan kokemukseeni, vaikkakin olen kymmenen vuotta sinua nuorempi tapaus. Kunnollinen, asiallinen, omastamielestäni huumorintajuinenkin olen, ja elämässä perusasiat ihan kohdillaan. Koulutustaso on AMK-insinööri ja työ vastaa koulutusta. Kroppa ei ole ihan sieltä tiukimmasta päästä, mutta fysiikkaa löytyy silti. Jonkinlaisen kuvankin olen profiiliini laittanut ja tekstiosassa koitan tuoda itsestäni lukijalle mahdollisimman realistisen kuvan. Enkä tunnusta itseäni mitenkään erityisen vialliseksi :P

Oikein unelmavävyainesta, näin olen saanut kuulla vanhemmilta naisilta sieltä sun täältä ja aitoa ihmettelyä siitä, että yksikseni tätä maailmaa katselen. Ja siihen samaan hengenvetoon yleensä myös, että taitaa olla vaatimustaso liian korkealla, mikä ei tosin pidä mielestäni paikkaansa. Ylipäänsä suhtaudun hiukan epäillen näihin ihannekumppanilistauksiin ja niissä esitettyihin toiveisiin; sillä toiveitahan ne ovat, eivät ehdottomia kriteereitä. Mikään lista ei välttämättä kerro, syntyykö kahden ihmisen välille sitä kipinää, mikä johtaa ihastumiseen ja rakastumiseen..

Treffipalstalla selailen profiileita ja laitan kiinnostaville naisille personoidun viestin, en mitään massapostauksia enkä kahden rivin viestejä. Haen suurin piirtein oman ikäisiäni naisia, koskapa 34-vuotiaan on turha haaveilla 25-vuotiaasta, jollei nyt sitten satu olemaan taalakaukalopelurin tulotasoa, se nyt vaan on realiteetti. Flirttikutsuja en harrasta ollenkaan, koska ne ovat aivan täysin hyödyttömiä.

Ja mikä on sitten tämän yrittämisen lopputulos? Tilastollisesti yhden minkä tahansa vastauksen saamiseen vaaditaan asiallista viestiä n. 15:lle naiselle. Näistä saaduista vastauksista äkkiseltään puolet on tyyliä "kiitos, mutta ei kiitos". Eli suunnilleen yksi nainen 30:stä alkaa jonkinlaiseen kirjeenvaihtoon ja heistä joka toisen kanssa saattaa hyvällä onnella järjestyä tapaaminen. Ja silti vaan jaksan yrittää ja sinnikkäästi uskoa, että se oikea on tuolla jossain...

Sitä ihmettelen kovasti, ettei asiallisiin viesteihin tule vastauksia suurimmalta osalta lainkaan, edes sitä kohteliasta kieltäytymistä. Kohteliaisuussäännöt kun kuitenkin mielestäni jonkinlaista noteerausta edellyttäisivät.

Alla profiilini osoite, voitte käydä ihmettelemässä. Ja ehkäpä joku vaikka voisi kommentoidakin, että missä mennään metsään?

http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=107671

• ei....

Kuva ei milestäni ole hyvä, varmaan hänestä paremmankin saisi. samoin pukeutuminen siistimmäksi, vaikka nuotiolla oletkin...

• eitodellista

Röllipeikko on profiilin perusteella siis ateisti. Kukaan joka on vähänkin uskossa, vaikka lapsenkin, ei ehdoin tahdoin ala rakentaa yhteistä tulevaisuutta ATEISTIN kanssa. Miettikää sitä kun ihmdttdlettd miksi jäätte yksin. Vaikka asia olisi vähäpätöinen ateistille, on se suunnattoman tärkeä ihmiselle joka ei sitä ole.
        Lisäksi Rölli käy hikoilemassa bodypumpissa ja vihaa kielioppivirheitä, siis haloo... Miestä sieltä naiset etsivät eikä mitään neitiä...
        Ja vielä ihannekumppani ei saisi nimenomaan haluta lapsia, miksi? Kuka nuori lapseton nainen lähtisi tälläistä kumppania tavoittelemaan, huoh.

• jepeee

Ööömm, eihän tuolla sanota mitään kumppanin lasten haluamisesta?

Noh, niin kuin edellinen jo sanoi, kuva voisi olla toinen. Joku sellainen edustava, jossa olet jossain juhlissa puku päällä. :D Naiset haluaa nähdä tyyliä.
        Muuten profiilissa ei ole oikein mitään vikaa. Asiaa voisi vähä tiivistää, nyt on aika paljon.
        Jos on mahdollisuus laittaa monta kuvaa, niissä muissa voi olla jotain harrastuksista, mutta profiilikuvan pitäisi olla edustava. Eihän tuosta edes näe kunnolla miltä näytät.
        Gooood luck.

• 13 + 12
        eitodellista kirjoitti:

Röllipeikko on profiilin perusteella siis ateisti. Kukaan joka on vähänkin uskossa, vaikka lapsenkin, ei ehdoin tahdoin ala rakentaa yhteistä tulevaisuutta ATEISTIN kanssa. Miettikää sitä kun ihmdttdlettd miksi jäätte yksin. Vaikka asia olisi vähäpätöinen ateistille, on se suunnattoman tärkeä ihmiselle joka ei sitä ole.
        Lisäksi Rölli käy hikoilemassa bodypumpissa ja vihaa kielioppivirheitä, siis haloo... Miestä sieltä naiset etsivät eikä mitään neitiä...
        Ja vielä ihannekumppani ei saisi nimenomaan haluta lapsia, miksi? Kuka nuori lapseton nainen lähtisi tälläistä kumppania tavoittelemaan, huoh.

Mulle oli jotenkin vähän turn off, kun yksi mies kertoi olevansa seurakunnan toiminnassa mukana, vaikka ei se mikään himouskovainen kai ollutkaan. Jotenkin tuntuu lapselliselta, että joku vielä keski-iässä ottaa niinkin tosissaan nämä kirkon jutut. Onneksi harva ateisti on saarnaava kiihkoateisti, joita ei kestä yhtään sen paremmin kuin kiihkouskovaisiakaan.

• 13 + 12

Enimmäkseen hyvä profiili. 34-vuotias ei ole kylläkään mikään "nuorimies". Naisten ikärajaus 28-36 vuotta sulkee monia pois, samoin harrastukset, jotka hyvin harvoja naisia innostanevat tuota yleistä luonnossa liikkumista lukuunottamatta. Eli toive, että saisit naisen mukaan hirvipassiin ei välttämättä aikaansaa mitään vastausten vyöryä. Toivotun silmien värin määrittely on minusta hieman friikkiä, mutta se on vain minun mielipiteeni (miksi ei harmaasilmäiset kelpaa?). Sitten tuo minimipituus 150 cm ja minimipaino 50 kg antaa jo vaikutelman jostain kontrollifriikistä, kuten muutenkin hakuehtojen runsas numerotarkkuus. Etsit näköjään myöskin vain hyväkroppaisia, työssäkäyviä, vähintään keskituloisia naisia, mikä rajaa sitten varmaan ne loputkin veks.

Itse en vastaisi tuohon harrastusten, lomasuunnitelmien ja ikärajauksen takia sekä siksi, että tuloni ovat hieman liian pienet hakuehtoihin nähden. Myös satun inhoamaan kaikkia lempielokuviasi. :)

Tekstiosuus ei ole mielestäni huono ollenkaan, mutta tosiasiassa sun elämäntapaasi taitaisi sopia paljon paremmin toinen mies kuin nainen.

• tanssitaanko blues

ei mitään vikaa !!! Olet juuri sellainen mies kenen kanssa menisin mieluusti vaikka Luukkiin retkelle. Tuo nettideittailu ei vaan toimi ja vielä masentaa ennen ihan iloisia ihmisiä!

• aikuinen mies (50v)

Vau

Oli ihan pakko vastata heti!

Nettideittailu kyllä sinänsä toimii. Itelläni on takana kahdet ensitreffit nimenomaan Luukin patikkapolulla ja grillikatoksella ruokaa laittamassa. Minun mielestäni tämänkaltainen on ihan paras ensitreffipaikka. Syyt: Molemmat ovat sitoutuneet olemaan ainakin muutaman tunnin keskenään ja sitten se luottamus, hyvä ruoka, viini ja kesäyö!

Nyt tietenkin joku "suojelijanainen" sanoo, että älä vaan mene metsään ensitreffeille tuntemattoman miehen kanssa. Voi pitää paikkansa jossain, Minä olen onneksi tavannut vain fiksuja ja aitoja naisia.

• Sivusta seurannut

Olen nainen, hieman viestiketjun aloittajaa vanhempi. Monet miehet tosiaan etsivät
      itseään 5-10 vuotta nuorempaa. Itse en ottaisi niin vanhaa koska miehet kuolevat nuorempina ja ovat ikäisiään naisia paljon vanhemman oloisia ja näköisiä. Siis etsi itsesi ikäisiä tai /- 3 vuotta niin saat paljon enemmän vastauksia. Ei kukaan
      ikäisesi nainen ota yhteyttä jos haet vain nuoria naisia. Toisekseen koko palsta pitäisi lopettaa, kaikki vaan "katselevat" ja siirtyvät seuraavaan. Olen pettynyt suo-
      men miehiin, kaikki kelpaa kunhan nainen antaa seksiä. Silloin ei ikää, kokoa tai
      koulusivistystä kysellä.

• olivianainen

ap hakee liian nuoria naisia, siinä syy, olen huomannut tämän satoja kertoja, saman ikäisiltä naisilta on jopa vastaaminen joskus kielletty. Hae myös noin 5-10 v. vanhempia naisia. Myös jos sinulla on omia lapsia, se karkottaa kaikki lapsettomat 3-kymppiset jotka haluavat oman perheen. Onko koulutuksesi peruskoulu? Jatka opiskeluja. Pyri am.korkeaan. vaihda kuvasi, opettele hyvien kuvien ottamista, säädä esim. kamerakännykällä valoasetuksia, ja kokeille miten näyttäisit mahdollisimman hyvältä.
      Itse en ole vastannut miehille joiden kuvasta huokuu liika renttumaisuus: aikuisella miehellä on ryppyinen, silittämätön paita päällä, naiset on aika pikku tarkkoja.Panosta kuvaan.

• aikuinen mies (50v)

Olivianainen on oikeassa monissa asioissa ja selvästi hallitsee joko yleisesti tunnetut säännöt tai sitten omat keksimänsä säännöt.

Liian nuorten hakeminen on paha asia, Ok.

Jatka opiskelua? Mitä tarkoitat? Pitäisikö nyt pyrkiä johonkin opistoon, jossa menee 3,5 vuotta? Miten tuo edistää nelikymppisen urakehitystä? Vuosia poissa työelämästä, ja olemassaoleva ammattitaito menee hukkaan. Vastaavatko naiset sitten 3,5 vuoden kuluttua?.

Opettele hyvien kuvien ottamista. Ok. Mutta miksi juuri kännykkakameralla? Nopeammin homma menisi, jos lähtisi ihan oikean valokuvaaja puheille.

Älä mene kuvaan ollenkaan! Kuva sotkee asioita. Toisaalta kuva poistaa kyllä ei-toivotut naiset pois kimpustasi. Panosta hyvään ja persoonalliseen profiiliin.

JK. "pakollinen kieli- ja yhdys sana kurssi"

Olivianainen:
        Virkkeet aloitetaan aina isolla kirjaimella.
        Virkkeen lauseet kuuluvat oleellisesti toistensa informaatiosisältöön. Yhdessä virkkeessä ei käsitellä useita asioita.
        Jaa virkkeet osiin.
        Ne "yhdyss sanat" ... esim. "pikku tarkka".

... Miehet nimittäin kiinnittävät ihan verbaaliseen ilmaisuunkin huomiota - se on se ensivaikutelma ...

• pr

Taitaa miehet vain "hakemalla hakea" sitä "itse täydellisyyttä"???
      Missikroppaa ja oikeaa blondia...
      Keski-ikäisille, lapsia omaaville, ei niin missivartaloisille ja käsistään osaavalle tavalliselle naiselliselle naiselle; markkinat ovat todella heikot.
      Itse olen vuosien saatossa tapaillut joitakin ehdokkaita täältä kautta ja aina on käynyt samoin. Puhelimessa ja viestien välityksellä "homma toimii" ja kun sit tapaa toisen oikeasti; treffeilä on jopa leppoisa ja mukava fiilis. Ei toisesta kuulu sen koommin.
      Missä menee sitten pieleen? Omasta ja tuttavienkin mielestä olen varsin "vetävä mimmi", hiukan pyöreähkö tosin. Se lie liikaa? Ei kyllä ehdokkaatkaan ole olleet sieltä "timmeimmästä" päästä...
      "Moni kakku päältä kaunis" sanonta siis pitänee paikkansa...
      Ja lisättäkööt, jotta avoimuus, aitous ja rehellisyys lienevät myöskin "huonoja etuisuuksia"...

• dkdkdkdk

Kuten sanoin tuossa yhdessä viestiketjussa, niin miehet ovat niin kauhean ronkeleita. Tällainen normaalipainoinen BMI 22-23 ei näytä kelpaavan ja kumminkin peilistä katsoo ihan kivan näköinen nainen ja peppukin on kivan pyöreä farkuissa. Se on se, kun niin hoikkaa pitää olla. Ei tämän ikäisissä niin kamalan hoikkia enää ole niin paljon.

• Persposket<3

Täytyy sitä takapuolta olla mistä ottaa kiinni

• Takaa sopii hyvin
        Persposket<3 kirjoitti:

Täytyy sitä takapuolta olla mistä ottaa kiinni

dkdkdkdk.....taidat olla takaa pantava ja edestä antava.

• rjuhani67

Ei me kaikki miehet ronkeleita olla naisen painon suhteen. Voin ihan hyvin treffata naista jolla on pyöreyttä. Kyllä se yhteiselo löytyy jostain muusta kuin ylimääräisistä kiloista. Aika moni tuhdimpi nainen on ihan hyvännäköinen. Lisäksi on hyvä muistaa, että toiset voivat lihoa ja toiset laihtua. Minulla on naisten suhteen kokemusta molemmista.

Iästä voisin sanoa sen, että kun meikäläisellä tukanraja pakenee ylöspäin, niin nuoremmat naiset eivät olleet ollenkaan kiinnostuneita. Useampi vastasi, että pitää olla omat hiukset. No onhan niitä, mutta harvenemaan päin päivä päivältä. Itseäni vanhempia naisia se taas ei niinkään haitannut. Jahka tässä joskus rustaan deittiprofiilin, toivon löytäväni vähän itseäni vanhemman naisen, joka ymmärtää ettei kaikilla ole enää kaikkia hiuksia, ei 180 cm pituutta, ei korkeakoulututkintoa eikä jännittäviä tai trendikkäitä harrastuksia.

Niin, viimeisimmät nettideittikokemukset ovat viiden vuoden takaa, mutta tuskin mikään on siitä kovin paljon muuttunut. Ehkä oma markkina-arvo on iän mukaan vain huonontunut, mutta näinhän se käy muillekin.

Vaan eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee vastaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      154
      4816
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      18
      2105
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      34
      1982
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      16
      1849
    5. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      109
      1805
    6. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      93
      1668
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      44
      1305
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      65
      1157
    9. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      114
      1123
    10. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      27
      1073
    Aihe