VAROKAA HUIJAUSTA jatkoa formlife-huijauksen käsittelyyn

Apuja?

Hei te kaikki, jotka kirjoititte tuolle edelliselle "VAROKAA HUIJAUSTA! Detoxlaastari Corexin FormLife"-palstalle http://keskustelu.suomi24.fi/node/10585069

Palsta loppui kesken, mutta tarvitsen tukeanne edelleen!

Minkälaisella ajalla [email protected] on teille vastannut?

Itse peruin tilaukseni formlifen sivujen kautta 9.5. sekä spostilla muutamaankin kertaan (ensikerran 9.5.), mutta edelleenkään en ole saanut minkäänlaista varmistusta peruutuksesta.

72

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä päivä tänään

      Samana päivänä (10.5.) tuli automaattivastaus ja seuraavana päivänä tuli "Metteltä" sähköpostia. Laitoin pari sähköpostia ja peruutukset sivujen kautta. Tuohon "Metten" viestiin vastasin lauantaina, mutta siihen en ole saanut vastausta.

      Luulen, että niitä kannattaa vaan pommittaa viesteillä.

      Tänään on hieno päivä. Jollain tapaa katevaraus on poistunut tililtäni. En tiedä, onko pankki poistanut sen (vaikka sanoivat, että se on mahdotonta). Vai voisiko olla niin, että Formlife on itse peruuttanut sen.
      Tänään tuli myös uusi lähetys. Sen palautin saman tien, vaikka postikulut vähän kirpaisikin. Mutta on 10 € paljon vähemmän kuin 280. Halusin lähettää palautuksen kirjattuna, että jää itselle todistusaineistoa, jos nyt sattuvat vielä karhuamaan.

      Meitä höynäytettyjä täytyy olla paljon. Täälläkin pienellä paikkakunnalla tapaus oli tuttu postissa.

      • Hyvä päivä peuutettu

        Peruutus, ei tämä ollutkaan hyvä päivä. :(

        Päivällä näytti siltä, että katevaraus on poistunut eikä tiliä ole veloitettu. Nyt kun kävin katsomassa, rahat on kuitenkin hävinneet. Voihan pr###.

        Pakko kai sitten kuitenkin lähteä tekemään rikosilmoitusta.


    • däm

      no nii tänää tuli Meteltä vastaus ja ihan sitä samaa ko muillekki...... mitähän siihen alkais nyt runoileen.... saa nähä meneekö tililtä vielä velotuksia... ekan normipaketin lähetys päivä oli perjantaina 11.5..... ei ole kuiten vielä tullu..... aaargh

      • Hyvä päivä peuutettu

        Olethan lopettanut korttisi?
        Minä tyhmä käytin debit-puolta, mutta jos on ostettu visalla, pitäisi saada rahat Luottokunnalta takaisin.

        Minäkin voin tehdä pankille reklamaation, mutta rahojen takaisin saanti ei kai ole mitenkään itsestään selvää.

        Metestä ei ole kuulunut sen koommin mitään, kun rahat lähtivät.


      • däm
        Hyvä päivä peuutettu kirjoitti:

        Olethan lopettanut korttisi?
        Minä tyhmä käytin debit-puolta, mutta jos on ostettu visalla, pitäisi saada rahat Luottokunnalta takaisin.

        Minäkin voin tehdä pankille reklamaation, mutta rahojen takaisin saanti ei kai ole mitenkään itsestään selvää.

        Metestä ei ole kuulunut sen koommin mitään, kun rahat lähtivät.

        joo todellaki kuolletin kortin heti ko tervetuloapaketti tuli eli 30.4... Debitillä minäki maksoin ku ei sitä visa puolta ole... ei ole metestä kuulunu mitään tosin eilen vasta tuli vastaus.... s-postia laitoin useamman toissa viikolla... toivotaan parasta ja pelätään pahinta


    • woops

      Hei kuinka nopeesti tilaamisen jälkeen teille tuli se tervetulopaketti?

    • Hölmöläinen

      Minä tilasin viikonloppuna ja seuraavan viikon torstaina tuli paketti.
      Eli ei ne pitkään aikaile siinä.

      • Onkohan samaa

        Onko muille tullut sen jälkeen kun on saanut rahansa pois, puhelu tuntemattomasta numerosta jossa ylipirteä nainen mainostaa vain naisille tulevaa ilmaista lahjaa, ei tarvitse maksaa edes postikuluja aivan uskomaton tarjous etc... joku ilmeisesti ihokarvahöylä, samanlainen mitä mainostetaan myös ilmaisena kokeiluna vain postikulut maksaen.

        Ei epäilystäkään että vastasin ei ja siihen loppui lirputuskin linjalla.


    • däm

      no nii vastausta tuli taas meteltä....

      You can cancel your subscription within 2 weeks from receiving the welcome package. Then we must receive the welcoming package unopened. Otherwise you are committed to receive and paying for the first regular shipment.
      I did push the date for you, so you now know when we need to have the welcome package in our hands, if you want to be refunded.


      Have a nice day.

      Best regards
      FormLife

      Mette M

      Customer support

      Mail : [email protected]

      FormLife
      Gasværksvej 30 D
      DK-9000 Aalborg



      ihan ei nyt menny jakeluun että mitäö on vailla ja mitä päivää on siirtäny?!

      Siihen ekaan vastaukseen laitoin että peruin ja palautin tilauksen 30.4. ja en halua enää paketteja... la kopioin sen 14 vrk:n palautus kohan sieltä niitten sivuilta....
      Voisivat lopettaa jo

      • däm

        sitte on tullu vielä 2 kertaa tämmönen

        Your subscription with this ordernumber: ****** is still within the contract period and it will therefore be cancelled on the 01-06-2012.

        What you have ordered is a subscription consisting of a welcoming package and the first ordinary delivery at the normal price.

        You can find our terms on our website: www.formlife.com

        We wish you a nice day.



        Ystävällisin terveisin

        FormLife

        Gasværksvej 30 D
        DK-9000 Aalborg

        Email: [email protected]


    • Samassa veneessä

      Olen perustanut adressin Adressit.com : Tanskalainen FormLife (Life Detox ja Corexin ) vastuuseen !
      Käykää allekirjoittamassa niin voidaan tehdä ryhmäkanne kuluttaja-asiamiehelle !

    • samassa veneessä

      Jatkoa Corexin keskusteluun VAROKAA HUIJAUSTA

      Tilaa palstan RSS-syöte
      Aloita uusi keskustelu
      Poista kirosanafiltteri käytöstä

      samassa veneessä
      16.5.2012 10:58
      0
      Kyllä Nyt jälkeenpäin tulee kummasti ohjeita sujuvalla suomen kielelläkin:)

      Sorry, but we don't have any free trial and we don't sell anything called "African Mango".

      Please see our website. Here you can see which products we sells.

      The product you have ordered from Formlife is Corexin and you have ordered from the ad I attached in my last mail.
      In our Terms, which you have to accept in order to complete your order, you can read exactly what you order:

      Kenen kanssa teen sopimuksen?
      FormLife
      Nordic Health Group ApS
      CVR-numero: 31771676
      Nr. Redsøvej 1
      DK-9500 Hobro
      Tanska

      Mitä sopimus käsittää?
      Sopimuksen mukaan sinulle lähetetään säännöllisin väliajoin Corexin-tabletteja niihin kuuluvien ohjeiden ja muiden palveluiden kanssa.

      Mitkä ovat velvollisuuteni?
      Olet velvollinen vastaanottamaan ja maksamaan tervetuliaispakkauksen sekä ensimmäisen normaalin lähetyksen. Olet lisäksi velvollinen irtisanomaan tilauksesi, jos et enää halua saada toimituksia. Huomioi, että FormLifen tulee saada tieto toimituksen peruutuksesta viimeistään 14 päivää ennen seuraavaa toimitusta.

      Mitä toimitus sisältää?
      Saat ensiksi tervetuliaispakkauksen. Sen hinta on 3€ ja se sisältää Corexin-tabletteja 30 päivän ajalle.
      14 päivää tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen me lähetämme sinulle ensimmäisen normaalin toimituksen. Normaali toimitus maksaa 160€ ja saat sen joka toinen kuukausi, kunnes irtisanot tilauksesi.

      Mitä minun tulee tehdä, jos vastaanotan jotain, mitä en ole tilannut?
      Ota yhteys FormLifeen mahdollisimman pian, jotta voimme ratkaista ongelman. Huomioi, että me teemme poliisi-ilmoituksen postitilausten häirinnästä.

      Maksu luottokortilla
      Maksaessasi luottokortilla hyväksyt, että toimitukset laskutetaan automaattisesti luottokortiltasi ellei muuta ole sovittu.

      Onko minulla valitusoikeus?
      Kyllä. Sinulla 14 päivän valitusoikeus tervetuliaispakkauksen vastaanottamisen jälkeen. Sinun on palautettava kaikki vastaanottamasi, ja pakkauksen on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Lisäksi sinun on tehtävä merkintä siitä, että kadut ostostasi. Sinun tulee ilmoittaa myös asiakasnumerosi. Palautukset lähetetään osoitteeseen:

      FormLife
      Nr. Redsøvej 1
      DK-9500 Hobro
      Tanska

      Kuinka voin ottaa yhteyttä FormLifeen?
      Voit ottaa meihin yhteyttä joko postitse tai kirjoittamalla sähköpostia osoitteeseen:
      [email protected]

      Miten tietojani käsitellään?
      Henkilökohtaisia tietojasi ei luovuteta kolmannelle osapuolelle markkinointia varten. Henkilötietojasi käytetään luottokelpoisuuden arviointiin.

      FormLifen henkilöstöllä ei ole mahdollisuus nähdä henkilökohtaisia tietojasi kuten luottokorttinumero, henkilötunnus tai tilitiedot.

      Muut ehdot?
      FormLife voi peruuttaa tilauksesi, jos sinulla on luottomerkintöjä. Emme vastaa kirjoitus- /painovirheistä.
      Ystävällisin terveisin
      Team FormLife
      Teemme parhaamme, jotta olisit tyytyväinen

      Best regards
      FormLife

      Morten

      Customer support

      Mail : [email protected]

      FormLife
      Gasværksvej 30 D
      DK-9000 Aalborg

      tilauksesi (tilausnumero 276030) on peruttu 16-05-2012.

      Toivottavasti kuulemme sinusta pian uudelleen.

      Ystävällisin terveisin

      FormLife

      Gasværksvej 30 D
      DK-9000 Aalborg

      Email: [email protected]

      Täysin uskomatonta , että nyt vihdoin tilaus on peruttu 16.5.12 eli tänään, vaikka peruutuksen olen tehnyt jo yli kuukausi sitten. Ilmeisesti meni perille, kun eivät enää pystyneet veloittamaan tiliäni!

    • melkein huijattu

      Minä tallensin lähettämäni meilin,koska epäilen,että vastausta peruutuksesta ei tule.Sain onneks kuoletettua korttini ja näin kyseinen firma ei pääse veloittamaan euroakaan.Säikähdin tästä jutusta sen verta paljon,et en tilaa netistä enää mitään....

    • Oi ei,minäkin

      Olen saanut jos jonkinmoisia kirjeitä FormLifelta sekä suomeksi että englanniksi.
      Ja kaiken huipuksi huomasin tänään, että FormLife on palauttanut S-pankin luottotilille 3euroa, 2euroa jää vielä puuttumaan!
      Mutta ette usko kuinka pelästyin kuin katsoin verkkopankista luoton tilannetta ja siellä näkyi FormLife ja 3euroa, menin ihan paniikkiin!
      Tartuin heti kännyyn ja sulkemaan nyt uutta korttiani, luottokunta vakuutti, että uutta kortinnumeroa ei ole kukaan muu voinut antaa FormLifelle kuin minä itse ja uskoin. Sitten tutkailin tilannetta uudelleen ja tajusin, että se 3euroa on hyvitys. Voi luoja kuinka ihminen sitten menettää kaiken järjellisen ajattelun kun näkeekin tapahtumia FormLifelta!
      Nyt sitten jää arvoitukseksi se, että onko pankki saanut saatavansa eli 120euroa, pankki poisti veloituksen luotoltani, mutta väliaikaisesti kunnes saavat vahvistuksen, että ei kuulu minulta veloittaa, odottavat tätä vahvistusta FormLifelta.
      NO huh huh huh

      • Hölmöläinen

        Uskon että sydän on hypännyt kurkkuun kun pankkitilillä näkyy nimi FormLife!
        Tosi ymmärrettävää, vaikkakin ihan hauska kommellus :)
        Toivottavasti FormLife vahvistaa, että ovat syyttä veloittaneet!
        On vaan niin usko tähän "firmaan" mennyt...


    • Oi ei, minäkin

      Kävin sitten laittamassa nimeni adressi.com iin, mutta en julkaise listalla nimeäni, mutta nimettömänäkin sinne kelpaa. Joten mukaan kaikki!

    • Kiitos

      Kiitos keskustelupalstan ja teidän neuvojen, mä kerkesin vetää itteni ulos formlifesonnasta ajoissa!

      Tyhmäpäissäni tilasin sellasen linkin kautta missä EI OLLUT MINKÄÄNLAISTA mainintaa ehdoista. Hetkeä myöhemmin alkoi raksuttaa ja googlasin firman. Löysin nämä keskustelut ja hätäpäissäni kuoletin korttini. Tämä hätäinen päätös oli kuitenkin hyvä, sillä minulta kerettiin veloittaa vain 1 euro.

      Visan kiireellisten asioiden palvelusta ystävällinen ääni rauhoitteli ja sanoi formlifen olevan hänelle jo surullisenkuuluisa. Hän sanoi että kuolettaminen oli hyvä juttu, koska näin en menettänyt suuria summia, joiden takaisinmaksusta ei ole takeita. Vedin itseni jutusta ajoissa, kiitos teidän!

      Peruutin tilaukseni 8.5. ehkä tunnin sen jälken kun olin tilannut. Pommitin firmaa myös meilillä sekä englanniksi että suomeksi. Sitten eilen 16.5. minulle oli tullut varmennus peruutuksesta: viesti oli suomenkielinen. Veikkaampa että heillä on sellasia suomenkielisiä pohjia erilaisia asiointeja varten, vai onko joku saanut sieltä suomenkielellä kirjoitetun mutkikkaamman vastauksen?

      Olen todella pahoillani teidän kaikkien puolesta, jotka olette menettäneet yhtään mitään rahaa tälle huijari-firmalle. Kortin kuolettaminen on varmin tapa lopettaa yhteys firmaan! Säästäkää lähettämänne sähköpostit ja olkaa tarkkoja päivämääristä, minkä kanssa ne yrittää kikkailla. Mullekin laittoivat, että tilaus peruttu 16.5. alkaen. Laitoin heti takaisin, että se on muuten sitten 8.5. alkaen jo ollut peruttu! MEILLÄ ON LAKI TAKANAMME! Ei pidä myöntyä niiden huijareiden ehtoihin. Olen mukana tuossa yllämainitussa adressissa, olkaa te kaikki muutkin!

    • Hyvä päivä...

      Jotkut oli jo saaneet rahansa takaisin luottokunnalta. Kauanko se kesti?

      Hassua, että tulee niin kovin erilaisia ohjeita. Koska tein tilaukseni debit-kortilla, pankin mukaan pitää reklamaatio tehdä pankille. Näin tein ja kuitenkin sieltä tuli ilmoitus, että ovat siirtäneet sen Luottokunnalle, kun oli ulkomaanostos.

      Ensin halusivat, että teen rikosilmoituksen poliisille. Mutta ennen kuin ehdin sen tehdä, ei se ollutkaan enää välttämätöntä. (Helppohan se on netissä tehdä.)

      Kyllä on tullut kalliiksi ilmaisnäytteet. Kortin uusiminen 10€ ja postikulut 10€ ei vielä ole paljoa, mutta kuinka paljon tähän on mennyt aikaa!!!

    • Hölmöläinen

      Minä myös allekirjoitin adressin ja olen yrittänyt levittää sanaa vähän siellä sun täällä, jotta saataisiin paljon allekirjoituksia sinne. Kertokaa muutkin asiaa eteenpäin. Totta, että nimettömänä voi myös allekirjoittaa sen ellei halua nimeään julki, kunhan vain käy allekirjoittamassa sen, se on tärkeintä!

    • Miuku

      Itse tilasin tuotteet 30.4 ja tajusin vasta 13.5, että olen sitoutunut tilaamaan myös yhden normaalihintaisen tuotteen. Peruutin tilauksen ja peruuttamispäiväksi kirjautui paluuviestiin 21.5. Palutus-/peruutusaika Tanskasta tilatuille tuotteille on 14 vrk vastaanottamisesta. Kuolletin myös samana päivänä luottokorttini, eivät olleet vielä tehneet katevarausta seuraavalle tilaukselle, jonka toimituspäivä olisi ollut 15.5. Saa nähdä tuleeko tuotteet minulle vaikka eivät ole saaneet veloitettua luottokorttiani.. Valitettavasti tilauksen (facebook mainos) yhteydessä tulee hyväksyttyä ehdot, että on 18-vuotias ja sitoutuu myös tilaamaan yhden normaalihintaisen paketin eli 2 kk:den tuotteet..
      Tässä tietoa etämyynnistä EU:ssa: http://www.ecc.fi/fi-FI/postimyynti/.
      Ja adressit.com:ssa on myös adressi kyseisen firman saattamisesta vastuuseen: http://www.adressit.com/tanskalainen_formlife__life_detox_ja_corexin__vastuuseen.
      Ja tässä kuluttajaviraston sivu reklamaation tekemistä varten: http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ajankohtaista/tiedotteet/2010/tiedote/tiedotteet-kuluttajaneuvonta/tanskalaisen-formlifen-tutustumispakkaukset-aiheuttaneet-valitussuman

      • Hyvä päivä...

        Huijaus perustuu siihen, että firmalla on koko ajan erilaisia nettisivuja/mainoksia.

        Osassa on ihan asiallisesti mainittu kaikki ehdot, mutta esimerkiksi se mihin minä aikanaan päädyin FB:n kautta ei sisältänyt ehtoja. Mutta koska osalla sivuja ne on, voi firma väittää, että onhan siellä ehdot...

        Ja niille "virallisille" sivuille en tilausta tehdessäni joutunut ollenkaan. Vasta myöhemmin, kun googlettelin niin sinnekin päädyin. Kaikki sivut/mainokset muuttuu koko ajan. Samoin esim. se Euroopan Kuluttajakeskuksen ohjeissa aiemmin ollut linkki vei milloin millekin sivulle. (Nyt sitä ei näytä siellä enää olevankaan.)

        Sitä en tiedä, pitäisikö tilaajan pystyä osoittamaan, että ei ole nähnyt ehtoja (lue: sivuilla ei ole ollut ehtoja).


      • plaaaaaah!!!

        mä kanssa kuoletin kortin ja peruin tilauksen heti ku sain tervetulopaketin. lähetin myös tervetulopaketin takasin. seuraava lähetys piti tulla 11.5. ei ole tullut. johtunee kortin kuolettamisesta. sain kuitenkin sähköpostia, että olen palauttanut tuotteet, mutta liian myöhään, näinpä taas. enää eivät kuitenkaan saa rahoja eikä näköjään uusia tuotteitakaan ole tullut, joten en vaivaudu enää ottamaan yhteyttä heidän asiakaspalveluunsa, vaikka niin käskivät välittömästi tehdä. HAH :D


    • Päässyt eroon

      Ei mulle ainakaan ole tullut jatkolähetyksiä eikä sen koommin mitään sähköpostejakaan sen jälkeen kun kuoletin kortin ja ilmoitin etten halua mitään heiltä enää, eivätkä saa mitään edes veloitettua kun ei ole enää Visaa.

      Helpon rahan perässä ne on, joten niin kauan kuin on tilihanat auki, rahaa lähtee.

      • Oi ei, minäkin

        Kun tilauksessa on tilausehdot, jotka pitää hyväksyä, niin rehellisellä pelillä pelaavat yritykset menettelevät niin, että et pysty jatkamaan tilausta ennenkuin olet hyväksynyt tilausehdot. Jos painat jatka ja et ole hyväksynyt niin näyttö palaa takaisin ja pyytää hyväksymään ja tietenkin lukemaan mihin on sitoutumassa.

        Mutta FormLifen tilausta tehdessä tälläistä ei tapahdu/ tapahtunut! Eli homma perustuu petokseen, ei rehellisyyteen, tavallaan mukamas pakotetaan näytepakkauksen ostajan ostamaan lisää ja siitä muka maininta.
        Jos firma haluaisi jatkossakin kuulla minusta olisi se varmasti menetellyt niinkuin kuuluukin eli hyväksyttää ehdot ennen tilausta.

        Yhtäkaikki näppärä huijaus/petos, johon me valitettavasti lankesimme.
        Varmasti ne väitteet, että siellä on ehdot, pitää paikkansa, eihän muuten tälläistä soppaa olisi edes syntynyt, korttien kuolettamista, valitusta kuluttaja-asiamiehelle ym.

        Kilpailuissakin, missä ei tilata mitään on yleensä ruksikohta, että pitää hyväksyä ehdot ennenkuin voi edes osallistua kilpailuun, vaikkei edes tilaa mitään!


      • Oi ei, minäkin
        Oi ei, minäkin kirjoitti:

        Kun tilauksessa on tilausehdot, jotka pitää hyväksyä, niin rehellisellä pelillä pelaavat yritykset menettelevät niin, että et pysty jatkamaan tilausta ennenkuin olet hyväksynyt tilausehdot. Jos painat jatka ja et ole hyväksynyt niin näyttö palaa takaisin ja pyytää hyväksymään ja tietenkin lukemaan mihin on sitoutumassa.

        Mutta FormLifen tilausta tehdessä tälläistä ei tapahdu/ tapahtunut! Eli homma perustuu petokseen, ei rehellisyyteen, tavallaan mukamas pakotetaan näytepakkauksen ostajan ostamaan lisää ja siitä muka maininta.
        Jos firma haluaisi jatkossakin kuulla minusta olisi se varmasti menetellyt niinkuin kuuluukin eli hyväksyttää ehdot ennen tilausta.

        Yhtäkaikki näppärä huijaus/petos, johon me valitettavasti lankesimme.
        Varmasti ne väitteet, että siellä on ehdot, pitää paikkansa, eihän muuten tälläistä soppaa olisi edes syntynyt, korttien kuolettamista, valitusta kuluttaja-asiamiehelle ym.

        Kilpailuissakin, missä ei tilata mitään on yleensä ruksikohta, että pitää hyväksyä ehdot ennenkuin voi edes osallistua kilpailuun, vaikkei edes tilaa mitään!

        http://www.adressit.com/tanskalainen_formlife__life_detox_ja_corexin__vastuuseen

        Nimettömänä onnistuu myös!
        Joukkovoima on parasta!


      • 15+7
        Oi ei, minäkin kirjoitti:

        http://www.adressit.com/tanskalainen_formlife__life_detox_ja_corexin__vastuuseen

        Nimettömänä onnistuu myös!
        Joukkovoima on parasta!

        Te jotka olette Facebookissa laittakaa siellä allekirjoitusviesti jakeluun.
        Minä en käytä Fb:tä.
        Ja kuulun niihin onnellisiin jotka sai isot rahaveloitukset pois.
        Kuluttajaviranomaiset joiden postiosoitteita tuolla näkyy ovat myös kiinnostuneita siitä jos olette saaneet rahanne takaisin.
        Laitoin aikoinaan viestiä sinne ja sieltä tuli lisäkysely yhteydenotto ja siinä kerroin kuinka olin onnistunut saamaan rahani takaisin.
        Kiittelivät lisätiedoista ja lupauksistani toimittaa tarvittaessa sivustojen kuvakaappauksia ennen kuin niitä muutettiin.


    • nyt ok.

      Minä tilasin reilut 2 viikkoa sitten ja sen jälkeen löysin nämä viestiketjut.
      No, laitoin ensin peruutuksen heidän nettisivujensa kautta ja sen lisäksi kirjoitin viestin, että perun tilaukseni ja mitään ei tarvitse lähettää. Uhkasin myös viedä asian eteenpäin, jos eivät peru tervetulopakettia. Kerroin myös, että tilillä ei ole enää rahaa ja turvarajat on asetettu nettiostoksissa nollille, joten sieltä on turha yrittää mitään ottaa.

      Kysyin asiaa myös pankista (mulla on OP-Visa debit) ja sieltä sanoivat vaan, että voin toki kuolettaa kortin varmuuden vuoksi, jos haluan, mutta ei sanottu, että olis ihan pakollinen toimenpide.

      Kun en sitten saanut peruutuksiin mitään vastausta, niin laitoin uuden sähköpostin firmaan, oikein sellaisen virallisen, jossa mainitsin vielä painokkaasti, että:
      "I know that I have a 14 days right to withdraw my welcome package and I use that right now".
      Tästä aloituspaketin 14 vrk peruutusoikeudesta oli meinaan joku saanut viestin ko. firmalta, ihan näillä sanoin ja vähän vaan muokkasin sitä lausetta.
      Tässä firman viestissä (jonka löysin netistä, oli lähettänyt jollekin tällaisen) selitettiin sille vastaanottajalle, että hän oli tehnyt peruutuksen liian myöhään, vasta siinä vaiheessa, kun tervetulopaketti oli tullut ja siinä oli ehtinyt firman mukaan mennä jokunen vuorokausi yli siitä tervetulopaketin tilauksesta.
      Vetosin siis siihen, että olen ainakin tehnyt peruutuksen nyt ihan ajoissa.
      No, muutama päivä sen jälkeen sain viestin, että tervetulopaketti on peruttu.
      Viesti oli ihan suomeksi ja asia on kuulemma nyt loppuunkäsitelty.
      Korttia ei onneksi tarvinnut kuolettaa, mitään ei ole veloitettu. Muutaman euron katevaraus vielä näkyy, mutta sen pitäis kuulemma poistua sieltä tällä viikolla.
      Että huh, jos näin vähällä selvisi...

    • !!!

      Juu ehdottomasti kannattaa laittaa sinne tolleen että on perunu ennen sen 14 vrk kulumista! Sen 14 vrk pitäis alkaa kuluttajasuojalain mukaan siitä päivästä kun on saanut tuotteen mutta formlifellahan on ihan omat säännöt.

      PERUKAA HETI tilauksenne sekä formlifen sivujen kautta että sähköpostitse! Mulle kanssa vastasivat vasta n. 2 viikkoa peruutuksesta. Olkaa kärsivällisiä, mutta muistakaa että teillä on oikeus siihen peruutuksen varmistukseen! Se varmistus on avainasemassa jos ne sieltä sitten uskaltavat riehua jatkossa.

    • ei mätsää

      Onk one yrittänyt keltään periä rahoja mitän muuta kautta? Lähettäneet postia kirjeitse? Uhanneet jollain lakijutuilla tms? EN ole nyt pariin viikkoon lukenut onko niiden ehdot TAAS muuttuneet, mutta jossain vaiheessahan niiden ehdoissa (joita ei siis tilatessa ollut) luki että ottavat yhteyttä poliisiin/tekevät rikosilmoituksen jos asiakas rupee pommittaa viesteillä.

      Mä en saanut tehtyä rikosilmoitusta netissä. Käyn varmaan tekee sen paikan päällä poliisiasemalla. Mietin, että jos ne oikeasti rupee penää mukamas niille kuuluvia rahoja ja joutuu itse vielä palkkaamaan asianajajan niiden takia??? Mitä luulette, onko pelkoa vai pelaako ne vaan sillä että saavat sen 120eur (tai vastaava) ja yrittävät lisää pelottelemalla muka päivämäärillä ettei ihmiset ole peruneet ajoissa ja pitäisi maksaa lisää. Pelottelua?

      Mä en meinaa lähettää niitä tuotteita takaisin omalla kustannuksella mitä en ole tilannutkaan. 10eur visakortin kuollettamisesta oli ihan tarpeeksi sen 120eur lisäksi. Toiv saan sen takaisin.

      Tsemppiä kaikille :D

    • Leilei2000

      Olin yhteydessä Euroopan kuluttajakeskukseen www.ecc.fi, siellä vastasi mukava rauhallinen naisihminen, jolta sain neuvoja. Sieltä löytyi mallikaavake Formlifelle, jonka aion laittaa. Väänsin englanniksi vaikka hän sanoi että suomenkielinenkin riittää, koska mainoskin oli suomeksi.
      Omalle luottoyhtiölle pitää tehdä valitus, Sampo vaatii oman lomakkeen ainakin.
      Siinä on hyvä painottaa että tilauskaavake oli harhaanjohtava ja tilatessa sivulla ei selkeästi mainittu sitä että on velvollinen tilaamaan lisää ja että he veloittavat sen kortiltasi.
      Kokeilutuotteen saa hänen mielestään pitää, koska se on maksettu ja usein myös jo käytetty. Jos on saanut lisälähetyksiä, tuotteet pitää säilyttää koskemattomina, pakkauksen avaamisella ei hänen mielestään ole merkitystä, tottakai pitää posti tarkistaa, mistä se on.
      Formlife kertokoon sitten miten ja minne ne palautetaan, se on myös velvollinen korvaamaan lähetyskulut.
      Visakorttini on nyt kiinni eikä tilinumeroa sinne kannata antaa ennenkuin ottavat yhteyttä.
      Asiaa kuulemma tutkitaan ja koska 'uhreja' on niin suuri määrä, on kyseessä isomman luokan huijaus. Sivuja on muutettu ja korjattu useasti, se on asiaa tutkijoidenkin puolelta todettu.
      Muutama on saanut takaisin rahansa, mutta huijattujen määrä on todella suuri.
      Heidän sivuiltaan ecc.fi voi seurata uutisointia aiheesta ja aina voi ottaa yhteyttäkin ja kysellä lisää.

    • Argh

      Voi jessus mitä säätöä!!
      Sain vastauksen taas..

      Hi!
      Our terms was present, when you ordered. They are placed as a link, in the same sentence where you read, that you had to be over 18 years old to order. If the terms are not present or do not work, one must always contact the sales company to hear, what one is ordering. We have not had any other customers writing that our terms did not work in the period of time where you have been ordering nor have we experiensed any errors.

      Your subscriptions have been cancelled and you will not receive any further shipments form Formlife.

      I wish you a nice day.

      Best regards
      FormLife

      Tanja

      Kehtaavat vielä valehdella!?Ettei kukaan muu olisi muka valittanut asiasta.. Ja miten ihmeessä kenellekkään tulee mieleen ton manoksen jälkeen että mainos on valetta ja todelliset käyttöehdot jotai ihan muuta, että hei ehkä nää käyttöehdot ei toimi kun tässä vaaditaan että olen 18 v eikä mitään muuta, otanpas yhteyttä myyjään... ARGH!!!

    • Oi ei,minäkin
    • tiiu

      Minulle ei ole edes tullut sähköpostia,jossa olisi ollut jokin tilausnumero. Laitoin peruutusviestin sähköpostilla, johon nimeni ja osoitteeni, toivottavasti se riittää.
      Kuoletin myös korttini, sieltä ei ollut ehtinyt mennä kuin 3 2€. ja näytepakkaukset aion pitää, kun kerran niistä sen 5€ maksoin.
      Jos lähettävät vielä jotain, mitä epäilen, kun kortti on kuoletettu, niin mitä niille pitää tehdä? lähettää takas,vai odotella, että tulevat hakemaan? :D Voiko siitä joutua itse vastuuseen, jos ei lähetä takas? kun on kerran jo perunut?
      no toivottavasti en kuule niistä enää...

    • Argh

      Paketin mukana tuli ainaki mulle semmone lappunen, niin siinä yläkulmassa oli tilausnumero.. Ja jos oot kuolettanu korttis niin anna olla koko homma. Jos lähettävät eivätkä pysty sitä sulta velottamaan, on se niiden ihan oma moka. ;)

    • !!

      tiiu: en usko että sulle mitään lähettävät, koska eivät saa sulta rahaa velotettua mistään: rahan perässä ovat! olet peruutuksen tehnyt sähköpostilla, jota voit pitää todisteena jos tulee jotain sanomista formlifelta. mulle sano visa-korttien neuvonnan virkailija, että parempi lähettää takas tuote, jota ei ole maksanut. siten ei ole ainakaan tehnyt mitään, mistä lähettäjä voisi valittaa mitenkään päin. että jos jotain vielä postiluukusta putkahtaa, mistä EI ole maksanut niin itse ainakin palauttaisin selkeän kirjeen kanssa, jossa selittäisin peruuttaneeni jo tilauksen jne.

      argh:AIVAN USKOMATONTA SONTAA ne ovat sinulle viitsineet yrittää syöttää! itse olen 12 viestillä selittänyt heille miten minut johdettiin harhaan asiassa, enkä ole paluu viestinä muuta saanut kuin vahvistuksen tilauksen peruutuksesta. tästä olisi ihan hyvä mainita asiaa tutkiville viranomaisille! yrittävät vedättää nyt vielä tollasessa ja saada asiakkaalle sen olon, että on yksin mokannut ja syyllinen :(

    • Birgitta Louhema

      Hei kaikki, itse olen myös tullut huijatuksi, ja tein heistä rikosilmoituksen poliisille. Kävin tiukkaa s-posti keskustelua heidän kanssa jossa myös kirjoitin että olin tehnyt poliisille ilmoituksen. Formlifen vastaus oli että ei he halua aiheuttaa minulle mielipahaa vaan maksavat minulle takaisin rahani. 9.5 olivat maksaneet minulle takaisin. Soitto tuli tänään luottokunnasta josta vahvistivat tämän asian. Olkaa vaan s-postissa heidän kanssa yhteydessä, mielellään ruotsisksi jos osaatte- kyllä kannattaa!!! Terveisin Birgitta

    • Niin, vielä...

      Joo ja eikä sitten kannata niille kertoo että on kortin niiden takia kuolettanut! Ei kuulu heille!

    • 36

      Hei Birgitta!
      Autahan meitä ei-ruotsinkielisiä ja laita meille tänne mallikirje.

    • Oli hyvä päivä

      Ei se ruotsin kieli mikään apu ole. Itse olen vastaillut heille suomeksi, ruotsisksi ja englanniksi. Kaikki vastaukset tulee englanniksi, vaikka ekassa heidän viestissään ole, että myös ruotsi käy.

      Mutta, kerrohan Birgitta, millä ihmeen perustelulla sait rahasi takaisin. Minulla ei ainakaan mikään tunnu tehoavan.

      • Huijattu prkl

        Tää on niin uskomatonta. Minäkin haksahdin ja vasta jälkikäteen rupesin googlettaa ja löysin nämä jutut. Ihmettelin kans vähän kun näyte tuli, kun siinä vähän epämääräisesti luki et seuraava postitus tulee xxx päivänä.
        Laitoin heti peruutuskirjettä menemään kuten muutkin. Tuli vaan joku automaatti vastaus, jossa ilmoitettiin että firma on muuttamassa ja vastaus viive voi olla pitkä.
        Tulin siihen tulokseen että kuoletin kortin.
        Nyt sitten, kun uusi lähetys olisi pitänyt tulla eli eivät varmaan saaneet veloitusta tehtyä, että Martin tässä hei....(englanniksi) ja olen sinun yhteyshenkilösi sekä nuo täällä jo jonkun laittamat sopimusehdot. Höpö höpö.
        Laitoinpa uutta viestiä et turha lähetellä mitään. Sitkeitä näyttävät olevan.

        Harmistuttaa niin pirusti ja kyllä tällaiset firmat pitäisi saada vastuuseen.


    • Argh

      Noniin. Vastasin tuohon ylläolevaan viestiin hyvin agressiivisesti, ja kysyin suoraan että miksi valehtelevat kun minulla on tietoa monista muista jotka ovat samassa tilanteessa. Linkitin kaikki ecc:n sivuilla olevat jutut, tuon adressin ja näitä keskustelupalstoja, johon tänään sitten lopulta tulikin vastaus. "olemme pahoillamme väärinkäsityksestä, kyseinen linkki josta tilasit tuotteitamme ei ole meidän tekemä joten voisitko ilmoittaa sivun josta tuotteet tilasit jotta voimme puuttua asiaan. Väärinkäsityksen takia palautamme summan sinulle" saas nähdä tuleeko rahaa, mutta ainakin myönsivät osittain virheensä. Ja se ruotsinkieli ei tosissaan auta, minullakin äidinkieli ruotsi ja ensimmäiset viestini olivatkin ruotsiksi. Niihin vaan vastasivat englanniksi ettei heillä ole suomenkielistä henkilökuntaa...

    • Hyvä päivä

      Tänään? Onko ne viikonloppunakin töissä?

      Minä käyn niiden kanssa keskustelua niin, että niiden vastaukset tulee aina joskus viikon kuluttua ja minä olen ehtinyt laittaa jo vaikka kuinka monta uutta viestiä sillä aikaa. Viimeksi ne ehdotti, koska eivät voi palauttaa rahoja, niin lähettävät tuotteet takaisin! Voi h...ti, en minä niitä halua!

      Mutta onnittelut sinulle Argh, jos saat rahat takaisin! Hienoa, että edes joku onnistuu!

    • minä vaan

      Minä sain vahvistuksen peruutukseen että se on peruttu. Lähetin sinne viestiä että minlle ei lähetetä enää mitään ja minun tiliini ei kajota tai käyn tekemässä rikosilmoituksen. Kaikki lähetykset mitkä tulevat lähetän takaisin ja teen todellakin rikosilmoituksen. Törkeetä pakko myyntiä . Oli HYVÄ opetus eli ei m itään enää netin tilata. Ihan perseestä koko homma. Ja pidän itseäni todella idioottina että olen haksahtanut moiseen lankaan

    • Oi ei,minäkin

      Hi

      We have received a chargeback from your credit card company on your behalt. So you have to contact them.

      Best regards
      FormLife

      Morten

      Customer support

      Pankkini ei ole vielä vastannut minulle, että olenko saanut 120euroani takaisin.

    • Hölmöläinen

      Toivottavasti saat rahat takaisin! :) Minulla ainakin asiat jumittaa Sampo-pankissa ja vaativat kuitin siitä että olen palauttanut paketin, ennen kuin edes jatkavat asiani käsittelyä. Nyt luin juuri tuolta toisesta keskustelusta, että Kuluttajaviraston ohje on, ettei sitä tarvitsisi palauttaa. Mene ja tiedä mitä tässä oikein pitää tehdä tai olla tekemättä...

    • Hyvä päivä

      Hi XXXX.

      I refer to earlier send email.

      Best regards
      FormLife

      Mette M


      Olisipa kiva tietää, millä ne arpoo ne jotkut joille palauttavat rahat!

      Lähetin kiukuissani kolme viestiä perjantaina, ekassa siteerasin lakipykäliä, tokassa uhkasin poliisilla ja viimeisessä isoilla kirjaimilla, että en halua tuotteita vaan rahani.
      Tuo yllä oleva viesti tuli eilen. Itse asiassa vastaus siihen viestiin, missä ehdottomasti kielsin lähettämästä tuotteita minulle takaisin.
      Tarkoittaakohan tuo, että ne vielä kolahtaa postilaatikkoon?
      Nyt ei tiedä enää itkeäkö vai nauraa!

    • leilei2000

      Tein reklamaation Visalle jossa sanottiin että pitää lähettää tuotteet takaisin. Kuluttajakeskus sanoo että jos en ole tilannut, ei pidä palauttaa. No, eilen sitten kyselin että kumpaa teen? Kuluttajakeskus sanoi että heillä on eri periaatteet, mutta palauta ja kerro Visalle että olet heidän pyynnöstään palauttanut tuotteet, joten et silloin ole vastuussa jos tulee hankaluuksia sen suhteen.
      VIsa vaatii postista saatavan kuitin kopion palautuksesta.

      • Oi ei, minäkin

        No niin, nyt sitten ilmeni, että FormLife on paluttanut minulle 3€!!!!!!!!!!!
        Tilasin näytteet 2€ 3€ ja sitten kuinkas ollakkaan tuli lisää ja veivät 120€!
        Olen paluttanut tuotteet, joita en ole tilannut ja nyt sitten kertovat että, koska olen palauttanut näyte-erä saan rahani takaisin 3€, minne se 2€ hukkui?
        Jopas tuli lisäsoppa!
        Eli nyt sitten mielestäni kannattaa palauttaa kaikki, vaikka jossain viestissä oli että sen näyte-erän saa pitää koska on sen myös maksanut.
        FormLife väittää nyt, että en olekkaan saanut lisätilausta josta olisivat veloittaneet 120€, oi ei!
        Niin no onhan minulla se veloitus näkyvissä visaluottokorttilaskussani, joten ei muuta kun uuteen taistoon sekä pankin kanssa että FormLifen kanssa.
        Miten tää voikin vaan jatkua ja jatkua, mitä ilmeisemmin "väsyttämistaistelu" menossa, toivovat että turhaudun ja luovutan, mutta en luovuta!
        Tää keissi on jo tavallaan muodostunut jo silleen hauskaksi ja haastavaksi, että jatketaan, jatketaan!


      • Hölmöläinen
        Oi ei, minäkin kirjoitti:

        No niin, nyt sitten ilmeni, että FormLife on paluttanut minulle 3€!!!!!!!!!!!
        Tilasin näytteet 2€ 3€ ja sitten kuinkas ollakkaan tuli lisää ja veivät 120€!
        Olen paluttanut tuotteet, joita en ole tilannut ja nyt sitten kertovat että, koska olen palauttanut näyte-erä saan rahani takaisin 3€, minne se 2€ hukkui?
        Jopas tuli lisäsoppa!
        Eli nyt sitten mielestäni kannattaa palauttaa kaikki, vaikka jossain viestissä oli että sen näyte-erän saa pitää koska on sen myös maksanut.
        FormLife väittää nyt, että en olekkaan saanut lisätilausta josta olisivat veloittaneet 120€, oi ei!
        Niin no onhan minulla se veloitus näkyvissä visaluottokorttilaskussani, joten ei muuta kun uuteen taistoon sekä pankin kanssa että FormLifen kanssa.
        Miten tää voikin vaan jatkua ja jatkua, mitä ilmeisemmin "väsyttämistaistelu" menossa, toivovat että turhaudun ja luovutan, mutta en luovuta!
        Tää keissi on jo tavallaan muodostunut jo silleen hauskaksi ja haastavaksi, että jatketaan, jatketaan!

        No hieno juttu, oikein 3€ sait takaisin!!!
        Ihan hullua heidän väittää sellaista, että eivät ole lähettäneet/laskuttaneet lisätilausta, koska sehän näkyy tiliotteella ja on helposti asiakkaan todistettavissa että ovat veloittaneet tiliä.
        Kukaan ei nyt saa luovuttaa, johan tästä alkaa tulla meidän kaikkien yhteinen harrastus, FormLifetys ;))


    • oi ei, minäkin
    • leilei2000

      Tuli viesti että tilauksenne on peruttu, koskien Iris-voidetta. Lähetin aloituspaketin takaisin, sanoivat etteivät voi palauttaa 3e aloituspaketista, mutta lähettävät paketin takaisin. Ihan sama, kunhan muuta ei viedä. Ehdin vaihtaa kortin, eivätkä pääse enää veloittamaan, muuten olisi iloisesti mennyt toinen 162e. Toki ne lähetyskulut kärsin nahoissani.
      No, saamani kolme A Cremeä laitoin takaisin tänään, Visa halusi että ne palautetaan.
      Nyt katsotaan mitä sanovat. Vaadin niistä 162 e takaisin. Koska tää painajainen loppuu???

    • Täti Vihreä
    • kuka tietää?

      Minä tilasin puhdistuslaastarit ja painonpudotus tabletit. Nyt haluaisin palauttaa ne mutta mihin osoitteeseen?
      Onko teillä tietoa?
      Kiitos!

    • Hyvä päivä

      Minä palautin siihen osoitteeseen, joka oli "lähetyslistassa". Gasvaerksvej tai jotain sinne päin. Ja perille oli mennyt.

      **
      Minulla pattitilanne tällä hetkellä. "Mette" ei viitsi enää kirjoitella minulle, tulee vain parin sanan viesti, että pysyy kannassaan. Eikä minullakaan ole muuta sanottavaa, kuin että haluan rahani takaisin.

      ECC:ltä sain saman vastauksen, minkä joku oli jo linkittänytkin (tais olla toiseen ketjuun.

      **
      Oliko joku oikeesti saanut Formlifeltä rahansa takaisin vai ainoastaan pankilta tai Luottokunnalta???? Enkä nyt tarkoita näitä 2 tai 3 €.

    • leena 48

      tänään oli hyvitetty visatiliä 280 euroa.lähettelin v...mäisiä sähköposteja ja uhkailuja englanniksi ja se kannatti!!!!!

    • Hyvä päivä

      Hei Leena 48

      Palauttiko rahat todellakin Formlife vai saitko ne Luottokunnalta?

    • Omenavartalo

      Ei kai sillä väliä kummalta ne tulee, yleensähän Visalla maksettaessa eräpäivä on jossain tulevaisuudessa ja kun asiasta on osannut oikein valittaa, voi luottokunta tai pankki tavallaan "pysäyttää" sen rahan etenemisen.
      Näin minä asian olen ymmärtänyt ja rahani saanut.
      Nehän näkyivät vaan Visalaskullani jota katsoin netistä ja kun sitten peruutettiin niin tulos oli .0.
      Sammossa voi seurata Visalaskuaan reaaliajassa pankkiin kirjautumalla.
      Sieltä näin että olivat lähettäneet veloituksen, laskuun oli vielä melkein kuukausi aikaa ja sinä aikana se sieltä myös peruuntui. ei tarvinnut maksaa.

      • Hyvä päivä

        Olet kai oikeassa Omenavartalo, mitä Visaan tulee.

        Meikäläinen kun nyt vaan oli niin hölmö, että maksoi debit-kortilla. Pankki ei voinut/halunnut peruuttaa maksua siinä vaiheessa, kun se näkyi katevarauksena (useista yhteydenotoistani huolimatta). Ja sinne meni Formlifen pohjattomaan kassaan.

        ECC on vasta käynnistämässä neuvotteluja pankkien kanssa. Jos Formlife ei palauta rahoja, niin niitä ei parhaassakaan tapauksessa saa vielä aikoihin - jos koskaan.

        Epäilen, että ko. firma ei ole palauttanut rahaa kenellekään. Ne ihmiset, jotka ovat saaneet rahansa takaisin, ovat saaneet ne Luottokunnalta. Ja ovat tyytyväisiä. Kuten minäkin olisin siinä tilanteessa. ;)

        Jos tästä on jotain hyvää seurannut, niin ainakin asiaton mainonta on ilmeisesti loppunut. Ja ovat häipyneet huijaamaan vaihteeksi hyväuskoisia johinkin toiseen maailman kolkkaan.


      • Hyvä päivä kirjoitti:

        Olet kai oikeassa Omenavartalo, mitä Visaan tulee.

        Meikäläinen kun nyt vaan oli niin hölmö, että maksoi debit-kortilla. Pankki ei voinut/halunnut peruuttaa maksua siinä vaiheessa, kun se näkyi katevarauksena (useista yhteydenotoistani huolimatta). Ja sinne meni Formlifen pohjattomaan kassaan.

        ECC on vasta käynnistämässä neuvotteluja pankkien kanssa. Jos Formlife ei palauta rahoja, niin niitä ei parhaassakaan tapauksessa saa vielä aikoihin - jos koskaan.

        Epäilen, että ko. firma ei ole palauttanut rahaa kenellekään. Ne ihmiset, jotka ovat saaneet rahansa takaisin, ovat saaneet ne Luottokunnalta. Ja ovat tyytyväisiä. Kuten minäkin olisin siinä tilanteessa. ;)

        Jos tästä on jotain hyvää seurannut, niin ainakin asiaton mainonta on ilmeisesti loppunut. Ja ovat häipyneet huijaamaan vaihteeksi hyväuskoisia johinkin toiseen maailman kolkkaan.

        Älkää menettäkö toivoa palautuksesta, sain 7.6. takaisin 280€, jotka pelkäsin menettäneeni huijareille.
        Perukaa varmasti tilaukset ajoissa ja sitten Euroopan kuluttajakeskuksen ohjeiden mukaiset toimenpiteet. FormLifeen asiallinen, tiukka yhteydenpito ja kaikista itselle kopiot todisteiksi.
        Kyllä tämä prosessi on vaatinut voimia ja sitkeyttä mutta uskon että Euroopan kuluttajakeskus pyrkii todella vaikuttamaan että asiat ratkeavat parhain päin.
        Itseltä meni luotto kaikenkarvaiseen mainostamiseen ja teki hyvin epäilevän nettikaupn suhteen.


      • ikuinen pullero
        Hyvä päivä kirjoitti:

        Olet kai oikeassa Omenavartalo, mitä Visaan tulee.

        Meikäläinen kun nyt vaan oli niin hölmö, että maksoi debit-kortilla. Pankki ei voinut/halunnut peruuttaa maksua siinä vaiheessa, kun se näkyi katevarauksena (useista yhteydenotoistani huolimatta). Ja sinne meni Formlifen pohjattomaan kassaan.

        ECC on vasta käynnistämässä neuvotteluja pankkien kanssa. Jos Formlife ei palauta rahoja, niin niitä ei parhaassakaan tapauksessa saa vielä aikoihin - jos koskaan.

        Epäilen, että ko. firma ei ole palauttanut rahaa kenellekään. Ne ihmiset, jotka ovat saaneet rahansa takaisin, ovat saaneet ne Luottokunnalta. Ja ovat tyytyväisiä. Kuten minäkin olisin siinä tilanteessa. ;)

        Jos tästä on jotain hyvää seurannut, niin ainakin asiaton mainonta on ilmeisesti loppunut. Ja ovat häipyneet huijaamaan vaihteeksi hyväuskoisia johinkin toiseen maailman kolkkaan.

        Niin maksoin minäkin debit kortilla,kun ajattelin,että 2€ ja 3€ kokeilupakkausten hinta niin pieni,en viittinyt luottopuolelta maksaa niitä.Minä sain nimenomaan FormLifelta palautuksen,en pankilta.Ensin sain FormLifelta kirjeen,jossa he olivat vastaanottaneet lisätilauspaketit takaisin ja lupasivat palauttaa rahani 30 päivän sisällä ja näin tapahtui.Tosin kyllä pommitin heitä kirjeillä moneen kertaa ja sain odottaa tosi pitkään vastauksia,mutta se kannatti


    • Hyvä päivä

      Ihmettelen!

      On tämä mielenkiintoista, miksi joillekin palautetaan ja toisille ei....

      - Olen tehnyt peruutuksen Euroopan kuluttajakeskuksen ohjeiden mukaan. Ja siis 14 vuorokauden sisällä siitä, kun sain ensimmäisen lähetyksen.
      - Olen palauttanut toiset lähetykset - samana päivänä, kun ne sain. Ensimmäisiä en, koska ne olivat ilmaiset tutustumisnäytteet, joista olen maksanut sen 2 3 €.
      - Olen lähettänyt lukemattomia viestejä firmaan "Mettelle" - sekä suomeksi, englanniksi ja jopa ruotsiksi. Ensimmäiset viestit oli todella kohteliaita ja asiallisia eikä tapanani ole kirjoittaa epäasiallisia viestejä. ;)
      - Olen ollut myös yhteydessä sekä Euroopan kuluttajakeskukseen ja myös Suomen kuluttajaviranomaisiin. Ja tietysti pankkiin.
      - Kopiot kirjeenvaihdosta, palautus kirjattuna kirjeenä ja FL:n kuittaus, että ovat saaneet tuotteet takaisin. Kaikki löytyy.


      Ei voi ymmärtää. Mutta koska työttömänä minulla on aikaa, periksi en anna! Se 30 vuorokautta menee umpeen ensi viikolla. Eivät ole luvanneet palauttaa rahoja.

    • Oi ei,minäkin

      vastine 31.5. viestiin
      S-pankki ilmoitti, että kaikista kopioista ja meileistä käy ilmi, että reklamaationi koskee 120€ ja sen on nyt hyvitetty minulle ja käsitin että Luottokunnan toimesta.
      Siis sitä en tiedä onko Formlife palauttanut 120€ koska korttini on kuolettettu, joten palautus menisi joka tapauksessa virheisiin vaiko sitten luottokunta.
      Mutta hyvitys ei ole lopullinen jos ilmenee, että veloitis on aiheellinen tai en ole toiminut Formlifen ohjeiden mukaisesti tullaan 120€ veloittamaan minulta.
      Olen palauttanut tuotteet, en kait hyvä tavaton joudu tyhjästä maksamaan?!
      Palautuksesta on kuitti ja se on myös pankissa.

    • Hyvä päivä

      Firmalla oli 30 vrk aika palauttaa rahat. Ja se aika meni umpeen eilen. Eipä näy rahoja tililläni. Eikä ole viimeiseen viikkoon tullut mitään vastauksiakaan sähköpostiin, vaikka olen heitä aikalailla pommittanut.

      Eli se siitä sitten. Ilmoitus tehty ECC:lle ja nyt kai sitten rikosilmoitusta rustaamaan. Vaan periksi en anna, tämä katsotaan nyt loppuun saakka!

    • Hyvä päivä
    • menee hermot

      Huhhuh, näytepakkaus peruttu ja palautettu jo huhti toukokuun vaihteessa, visa kuoletettu ja luultu että asia on unohdettu. Tänään sitten sähköpostissa viesti jossa ilmoittavat etten ole perunut ajoissa???

      Eipä ole näkynyt tuotteitakaan, mitähän helvettiä ne oikein sekoilee ja yrittää???

      • däm

        Mulla sama!! Juhannuksen aikana tullu s-postiin että ei palautettu ajoissa ja vapun aikoihin palautin paketin heti kun sen sain!! ja perunu tilauksen kirjeitse, s-postilla ja sivujen kautta! ihme touhua... ja oli tullu kans toisen tilauksen peruutus viesti eli semmonen joka tulee ko sivujen kautta peruu.... uusimmassa päivämääränä 1.6 alkaen peruttu? ja sen minkä itte peruin sillon heti tervetuloa paketin saatuani oli muistaakseni 16.5 alkaen??? Pitäskö olla vaan välittämättä vai vastata jotain?IHME TOUHUA!


      • däm
        däm kirjoitti:

        Mulla sama!! Juhannuksen aikana tullu s-postiin että ei palautettu ajoissa ja vapun aikoihin palautin paketin heti kun sen sain!! ja perunu tilauksen kirjeitse, s-postilla ja sivujen kautta! ihme touhua... ja oli tullu kans toisen tilauksen peruutus viesti eli semmonen joka tulee ko sivujen kautta peruu.... uusimmassa päivämääränä 1.6 alkaen peruttu? ja sen minkä itte peruin sillon heti tervetuloa paketin saatuani oli muistaakseni 16.5 alkaen??? Pitäskö olla vaan välittämättä vai vastata jotain?IHME TOUHUA!

        sori ei ollu pvm 1.6 vaan 21.6?????


    • Oi ei,minäkin

      Sinnikkyys palkittu!
      28.6. ilmoitti S-pankki, että asia on loppuun käsitelty ja reklamaationi on hyväksytty. Joten sain takaisin 120 euroa.
      Kiitos oikeudenmukaisuuden.
      Ja arvaatte varmaan, että opiksi oli tämä keissi.

    • huh huh

      Haksahdin minäkin tilaamaan laastarit juuri Facebookin linkin kautta. Onneksi kuitenkin laskulla enkä kortilla.
      Olen ilmoittanut ainakin kolmeen eri sähköpostiin lopettavani välittömästi tilaukset. Kaikki osoitteet löytyvät total-detox.fi sivulta tai laskusta joka tuli paketin mukana. Yhteen ei voitu edes toimittaa meiliä ja kahdesta ei ole tullut mitään vastausta.
      Toivottavasti lopetusilmoitus menee perille!!!!!

    • A_P_U_V_A

      erehdyin itse myös tilaamaan ... laitoin heti meiliä peruutksesta, aijon ilmaispaketin pitää koska kerkesin aukaista ...Pääseeköhän siitä erille?

    • 12+4
    • eiosaa

      Miten se peruutus nyt onnistuu kun niiden nettisivut ei ole enää toiminnassa? Millaisen sähköpostin laitoitte sinne? Onnistuuko suomenkielellä? Itse maksoin tilauksen pankkisiirrolla, eikä onneksi edes ole pankkikorttia. Lopettaako ne tuota lähettelyä sitten ollenkaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1817
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1577
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1102
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1053
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      124
      986
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      819
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      788
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      674
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      652
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      638
    Aihe