Uuden Golf variantin takapää kolisee

mosinus

14 tuhatta täynnä ja alkoi takapääastä kuulua lähinnä kuopissa teräviä kolahduksia / helinää ja aivan kun joku olisi irti tai löysässä?? ,mutta tasaisella ei yhtään mitään. Voiko olla iskarit nyt jo???

Onko kellään ollut samaa oiretta?

10

2826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole

      Mutta iskarien toiminta on helppo tarkistaa ihan kulmasta painelemalla. Tosin sinulla on takuu, joten voit ajaa suoraan merkkihuoltoon.

    • jarrusatulat

      Ei ole iskarit! Kokeilepa ajaa jotakin nypyttävää pintaa, esim. mukulakivikatua tai nimismiehenkiharoita pitkin ja kun kolinaa kuuluu paina kevyesti jarrua. Jos kolina häviää diagnoosi on selvä - jarrusatulat kolisevat ohjaimissaan. Oire on kiusallinen, mutta ei millään muotoa haitallinen. Parempi niin päin, että satulat ovat ohjaimissaan löysät kuin tiukat. Tiukat satulat juuttuvat kiinni kuten Toyotissa ja Hondissa ja vaativat huoltoa vähintään kerran vuodessa.

      • rumpusoolo?

        Meillä on paljon kivikatuja keskustassa ja olen pannut merkille, että mm. Jetta ja Vento malliset autot pitävät hurjaa helinää ohiajaessa nimeomaan takapäästään.
        En ole tehnyt samaisia havaintoja golfista tai passatista. Onko näiden jarrujen rakenteissa eroja ? Meteli kuuluu jo kaukaa. Pahimmissa on kuin jarruosat olisi laitettu sementtimyllyyn pyörimään tai mutterit pyörisivät irrallaan jossakin pölykapselin sisällä. Eikö siellä jarruissa ole mitään pelti- tai muoviliuskoja, mitkä pitäisivä jarrupaloja vähän aloillaan.


      • 10+7
        rumpusoolo? kirjoitti:

        Meillä on paljon kivikatuja keskustassa ja olen pannut merkille, että mm. Jetta ja Vento malliset autot pitävät hurjaa helinää ohiajaessa nimeomaan takapäästään.
        En ole tehnyt samaisia havaintoja golfista tai passatista. Onko näiden jarrujen rakenteissa eroja ? Meteli kuuluu jo kaukaa. Pahimmissa on kuin jarruosat olisi laitettu sementtimyllyyn pyörimään tai mutterit pyörisivät irrallaan jossakin pölykapselin sisällä. Eikö siellä jarruissa ole mitään pelti- tai muoviliuskoja, mitkä pitäisivä jarrupaloja vähän aloillaan.

        Eihän Premium Variantti voi kolinaa pitää,tai sitä ei kuule kun jakopää rallattaa niin pirusti. Kyllä 1.4 TSI moottori on kestävä kone.


    • uusavuttomuus ongelm

      Eikös tuo ole takuuauto, mitä täältä kyselet, vie heti korjaamolle.Tarkasta kuitenkin ensin ettei mikään tavara kolise tavaratilan puolella.

    • wanha-avuton......

      Ja varmista, etteivät laskuta, kun on tuo takuu voimassa...........

      • Kysymys Vw-takuusta

        Pitääkö tietää joku koodi kun vie takuunalaista VW-autoa huollettavaksi?? Saako nuo takuukorjauksiin oikeuttavat koodit jostakin maahantuojan sivuilta selvitettyä vai esim. merkkikerhojen sivuilta kyselemällä. Ei huvittaisi ensin itse maksaa korjauksesta, joka oikeasti heti kuuluisi takuuseen?? VW takuukorjausten kanssa on käsittääkseni joku koodisysteemi, joka asiakkaan tulee kunkin vian kohdalla tietää, jottei korjaamo laskuta, näin olen lukenut, korjatkaa jos olen väärässä?? Toistaiseksi 25 thkm on mennyt Golf Variantilla ilman korjauksia.


      • Korjataan
        Kysymys Vw-takuusta kirjoitti:

        Pitääkö tietää joku koodi kun vie takuunalaista VW-autoa huollettavaksi?? Saako nuo takuukorjauksiin oikeuttavat koodit jostakin maahantuojan sivuilta selvitettyä vai esim. merkkikerhojen sivuilta kyselemällä. Ei huvittaisi ensin itse maksaa korjauksesta, joka oikeasti heti kuuluisi takuuseen?? VW takuukorjausten kanssa on käsittääkseni joku koodisysteemi, joka asiakkaan tulee kunkin vian kohdalla tietää, jottei korjaamo laskuta, näin olen lukenut, korjatkaa jos olen väärässä?? Toistaiseksi 25 thkm on mennyt Golf Variantilla ilman korjauksia.

        Olet siis väärässä. Ei asiakkaan tarvitse tietää mitään koodeja.


    • Mexicon Auto

      Mulla kuuluu Golfi Variantissa sama ääni takaosasta.
      Onko asialle kohdallasi (kesk. aloittaja, mosinus) tehty mitään ?

      • Kali kali

        Minulla kuuluu kanssa aivan kuin jakoavainta kalisuttaisi peltitynnyrissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe