Ja hyvä puhumaan. Kuuntelin kerran youtubesta jotakin avajaissaarnaa olikohan Oripään suvijuhlilta. Mies puhui kuin muuri jostain teltoista se puhui ja vertaili vanhaa aikaa suviseura telttaan yms. Muuri tuli mieleen. Piispan puheestakaan mikään muuli mieleen tullut, mutta se oli kuivahko. Tv haastatteluissakin Voittonen vaikuttaa niin lupsakalta ja vaatimattomalta mieheltä, että lievästi ilmaisten minua säälittää kaikki se mitä sen päälle on langetettu. Kyllä minä silti ymmärrän hoitokokousten merkitykset teille ja siitä nousevan mielenne tuskan ja trauman. Ihmisiähän tässä vissiin ollaan.
Voe että se tuo Voittonen on mukava mies
24
429
Vastaukset
- menee tai?
Eikosta rippisalailu ole vähänniinkö varastetun tavarankätkemistä? Vai millaise menee tai tuloo.
- Mielipide ja kokemus
Vakaa ja rauhallinen mies, monien murheellisten lähimmäisten huolia on lievittänyt sielunhoitajana.
- ei kokemusta eikä vä
Mahtaisiko murheelliset vanhemmat olla niitä joiden lapsia on raiskattu??
Lupsakka mies. Sioelunhoitaja totta tosiaan mutta kenen sielun Juudas Iskariotinko? Niin. Kokemusta sullakin. otan osaa.18 - tärkeä poika olli
todella vakaa. Hän menee aina eteiseen tai oven taakse ns nimekkäimmän läsnäolijan kanssa.Siellä hän pitää "neuvottelun ja osoittaa, että tässä sitä ollaan tärkeitä miehiä
:)
- . +
Jokohan joku vihelsi pelin osaltaan poikki ja jätti jatkot viranomaisten huostaan? Huomaan avauksen alta poistuneen ainakin kaksi suht. päättäväisin sanakääntein kirjoitettua viestiä. Vastaavia kielikuvia on tosin käytetty ennemminkin, tai oikeastaan se taitaa olla jokapäiväistä...
- Ketkä tiesivät?
Näin YLE:
"Vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen johto myönsi vuosi sitten ensimmäistä kertaa julkisesti, että lasten hyväksikäyttö liikkeen piirissä on jatkunut vuosikausia.
Asiasta on tiedetty laajalti, mutta siitä on vaiettu eikä tapauksia ole viety viranomaisten tietoon." - YLLÄPITO HOI
Semarang Admmata tms. toi ton typerän linkin tähän Olavia kehuvaan ketjuun.
Todella tyhmää mainostaa täällä tuota naurettavaa paikkaa. Lisäksi Olavia voi pilkata ihan omanakin avauksena jos tuntuu ettei itsellä ole niitä syntejä ja vikoja joita tarvis puntaroida - Hohhoioi
YLLÄPITO HOI kirjoitti:
Semarang Admmata tms. toi ton typerän linkin tähän Olavia kehuvaan ketjuun.
Todella tyhmää mainostaa täällä tuota naurettavaa paikkaa. Lisäksi Olavia voi pilkata ihan omanakin avauksena jos tuntuu ettei itsellä ole niitä syntejä ja vikoja joita tarvis puntaroidaNo ei ole kyllä lasteraiskauksi tilillä se on varma. Mutta telkkaria on kateltu.
- 2moralismi
OV on entinen kilpaurheilija. Melkein SM tason lentopalloilija. Tämä nuorempana eletty irstas elämä voikin taata pitkän iän. Kultamitallit kaulassa kilpaurheilu turnauksien jälkeen juhlittu voittoa. Olavikin Olvit poksauttanut auki saunassa aina treenien jälkeen. Ja sitten lähdetty peliporukalla tansseihin ja ties mihin irstaisiin maallisiin menoihin!
Nyt voikin keskittyä keksimään sääntöjä ja rajoituksia. Kun on ensin itse toteuttanut kaikki perverssiot. Vielä terhakkaammin synti/kieltolistoille voipi listata asioita, joihin oma terveys ei enään riitä!
Jokohan nyt tuokokuussa 2012 OV:n tiedossa on useampi kuin kolme VL-PEDO tapausta?- No mutta
Onhan se hyvä että on tutustunut aiheeseen
ja eikös käännynnäiset aina kiihkeimpiä ole, kun pitää todistaa että on oikea uskovainen - annaleena
No mutta kirjoitti:
Onhan se hyvä että on tutustunut aiheeseen
ja eikös käännynnäiset aina kiihkeimpiä ole, kun pitää todistaa että on oikea uskovainenTälläkin palstalla on OV käynyt kiroilemassa mutta ylläpito poisti sen nopeasti.
- :|
annaleena kirjoitti:
Tälläkin palstalla on OV käynyt kiroilemassa mutta ylläpito poisti sen nopeasti.
Mutta ei kuitenkaan kirjoittanut naisen nikillä, niin kuin sinä paniikissa oleva henkisestikin epäpätevä reppana..
- annaleena
:| kirjoitti:
Mutta ei kuitenkaan kirjoittanut naisen nikillä, niin kuin sinä paniikissa oleva henkisestikin epäpätevä reppana..
minä olen ihan varmasti nainen ja kirjoitan omalla nimelläni. Enkä ole paniikissa. Ei ole mitään syytä. Olen iloinen ihminen ja tyytyväinen elämääni. Panikoijat taitaa olla siellä puolen aitaa.
Ja totta kirjoitin. Onko silloin oikea uskonmies, jos kiroilee. On muuan sananlasku: minkä taakseen jättää sen ennenpitkää edestään löytää.
Mutta ettehän te vl:t keskustele naisten kanssa. - .Lissu. <3
annaleena kirjoitti:
minä olen ihan varmasti nainen ja kirjoitan omalla nimelläni. Enkä ole paniikissa. Ei ole mitään syytä. Olen iloinen ihminen ja tyytyväinen elämääni. Panikoijat taitaa olla siellä puolen aitaa.
Ja totta kirjoitin. Onko silloin oikea uskonmies, jos kiroilee. On muuan sananlasku: minkä taakseen jättää sen ennenpitkää edestään löytää.
Mutta ettehän te vl:t keskustele naisten kanssa.must Vode o söpö
- vl
annaleena kirjoitti:
Mutta ettehän te vl:t keskustele naisten kanssa.Et voi olla tosissas :) , ei todellakaan Olavi Voittonen kirjoittele täällä...
on joku feikki varmaan.
Ja kyllä me mielellämme keskustelemme naisten kanssa :)) - .
vl kirjoitti:
Et voi olla tosissas :) , ei todellakaan Olavi Voittonen kirjoittele täällä...
on joku feikki varmaan.
Ja kyllä me mielellämme keskustelemme naisten kanssa :))Vastasit kyllä miehelle. Jos herkkäuskoisuutesi ei uskokaan Olavin tänne kirjoittaneen, niin tuon miehen naisellisuuteen uskosi riitti :D
- Utelias?
:| kirjoitti:
Valehteletko niin paljon, että heti luulet kaikkia valehtelijoiksi?
- riekaleena
Utelias? kirjoitti:
Valehteletko niin paljon, että heti luulet kaikkia valehtelijoiksi?
Voittosen ensimmäinen vaimo oli anna-leena.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1671868- 1781414
- 239876
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601