Voe että se tuo Voittonen on mukava mies

Ylistys ja kehu.

Ja hyvä puhumaan. Kuuntelin kerran youtubesta jotakin avajaissaarnaa olikohan Oripään suvijuhlilta. Mies puhui kuin muuri jostain teltoista se puhui ja vertaili vanhaa aikaa suviseura telttaan yms. Muuri tuli mieleen. Piispan puheestakaan mikään muuli mieleen tullut, mutta se oli kuivahko. Tv haastatteluissakin Voittonen vaikuttaa niin lupsakalta ja vaatimattomalta mieheltä, että lievästi ilmaisten minua säälittää kaikki se mitä sen päälle on langetettu. Kyllä minä silti ymmärrän hoitokokousten merkitykset teille ja siitä nousevan mielenne tuskan ja trauman. Ihmisiähän tässä vissiin ollaan.

24

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee tai?

Eikosta rippisalailu ole vähänniinkö varastetun tavarankätkemistä? Vai millaise menee tai tuloo.

• Mielipide ja kokemus

Vakaa ja rauhallinen mies, monien murheellisten lähimmäisten huolia on lievittänyt sielunhoitajana.

• ei kokemusta eikä vä

Mahtaisiko murheelliset vanhemmat olla niitä joiden lapsia on raiskattu??
        Lupsakka mies. Sioelunhoitaja totta tosiaan mutta kenen sielun Juudas Iskariotinko? Niin. Kokemusta sullakin. otan osaa.18

• tärkeä poika olli

todella vakaa. Hän menee aina eteiseen tai oven taakse ns nimekkäimmän läsnäolijan kanssa.Siellä hän pitää "neuvottelun ja osoittaa, että tässä sitä ollaan tärkeitä miehiä
        :)

• . +

Jokohan joku vihelsi pelin osaltaan poikki ja jätti jatkot viranomaisten huostaan? Huomaan avauksen alta poistuneen ainakin kaksi suht. päättäväisin sanakääntein kirjoitettua viestiä. Vastaavia kielikuvia on tosin käytetty ennemminkin, tai oikeastaan se taitaa olla jokapäiväistä...

• Ketkä tiesivät?

Näin YLE:

"Vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen johto myönsi vuosi sitten ensimmäistä kertaa julkisesti, että lasten hyväksikäyttö liikkeen piirissä on jatkunut vuosikausia.
        Asiasta on tiedetty laajalti, mutta siitä on vaiettu eikä tapauksia ole viety viranomaisten tietoon."

• YLLÄPITO HOI

Semarang Admmata tms. toi ton typerän linkin tähän Olavia kehuvaan ketjuun.
        Todella tyhmää mainostaa täällä tuota naurettavaa paikkaa. Lisäksi Olavia voi pilkata ihan omanakin avauksena jos tuntuu ettei itsellä ole niitä syntejä ja vikoja joita tarvis puntaroida

• Hohhoioi
        YLLÄPITO HOI kirjoitti:

Semarang Admmata tms. toi ton typerän linkin tähän Olavia kehuvaan ketjuun.
        Todella tyhmää mainostaa täällä tuota naurettavaa paikkaa. Lisäksi Olavia voi pilkata ihan omanakin avauksena jos tuntuu ettei itsellä ole niitä syntejä ja vikoja joita tarvis puntaroida

No ei ole kyllä lasteraiskauksi tilillä se on varma. Mutta telkkaria on kateltu.

• 2moralismi

OV on entinen kilpaurheilija. Melkein SM tason lentopalloilija. Tämä nuorempana eletty irstas elämä voikin taata pitkän iän. Kultamitallit kaulassa kilpaurheilu turnauksien jälkeen juhlittu voittoa. Olavikin Olvit poksauttanut auki saunassa aina treenien jälkeen. Ja sitten lähdetty peliporukalla tansseihin ja ties mihin irstaisiin maallisiin menoihin!

Nyt voikin keskittyä keksimään sääntöjä ja rajoituksia. Kun on ensin itse toteuttanut kaikki perverssiot. Vielä terhakkaammin synti/kieltolistoille voipi listata asioita, joihin oma terveys ei enään riitä!

Jokohan nyt tuokokuussa 2012 OV:n tiedossa on useampi kuin kolme VL-PEDO tapausta?

• No mutta

Onhan se hyvä että on tutustunut aiheeseen

ja eikös käännynnäiset aina kiihkeimpiä ole, kun pitää todistaa että on oikea uskovainen

• annaleena
        No mutta kirjoitti:

Onhan se hyvä että on tutustunut aiheeseen

ja eikös käännynnäiset aina kiihkeimpiä ole, kun pitää todistaa että on oikea uskovainen

Tälläkin palstalla on OV käynyt kiroilemassa mutta ylläpito poisti sen nopeasti.

• :|
        annaleena kirjoitti:

Tälläkin palstalla on OV käynyt kiroilemassa mutta ylläpito poisti sen nopeasti.

Mutta ei kuitenkaan kirjoittanut naisen nikillä, niin kuin sinä paniikissa oleva henkisestikin epäpätevä reppana..

• annaleena
        :| kirjoitti:

Mutta ei kuitenkaan kirjoittanut naisen nikillä, niin kuin sinä paniikissa oleva henkisestikin epäpätevä reppana..

minä olen ihan varmasti nainen ja kirjoitan omalla nimelläni. Enkä ole paniikissa. Ei ole mitään syytä. Olen iloinen ihminen ja tyytyväinen elämääni. Panikoijat taitaa olla siellä puolen aitaa.

Ja totta kirjoitin. Onko silloin oikea uskonmies, jos kiroilee. On muuan sananlasku: minkä taakseen jättää sen ennenpitkää edestään löytää.

Mutta ettehän te vl:t keskustele naisten kanssa.

• .Lissu. <3
        annaleena kirjoitti:

minä olen ihan varmasti nainen ja kirjoitan omalla nimelläni. Enkä ole paniikissa. Ei ole mitään syytä. Olen iloinen ihminen ja tyytyväinen elämääni. Panikoijat taitaa olla siellä puolen aitaa.

Ja totta kirjoitin. Onko silloin oikea uskonmies, jos kiroilee. On muuan sananlasku: minkä taakseen jättää sen ennenpitkää edestään löytää.

must Vode o söpö

• vl
        annaleena kirjoitti:

Et voi olla tosissas :) , ei todellakaan Olavi Voittonen kirjoittele täällä...
        on joku feikki varmaan.

Ja kyllä me mielellämme keskustelemme naisten kanssa :))

• .
        vl kirjoitti:

Et voi olla tosissas :) , ei todellakaan Olavi Voittonen kirjoittele täällä...
        on joku feikki varmaan.

Ja kyllä me mielellämme keskustelemme naisten kanssa :))

Vastasit kyllä miehelle. Jos herkkäuskoisuutesi ei uskokaan Olavin tänne kirjoittaneen, niin tuon miehen naisellisuuteen uskosi riitti :D

• Utelias?
        :| kirjoitti:

Valehteletko niin paljon, että heti luulet kaikkia valehtelijoiksi?

• riekaleena
        Utelias? kirjoitti:

Valehteletko niin paljon, että heti luulet kaikkia valehtelijoiksi?

Voittosen ensimmäinen vaimo oli anna-leena.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2274
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      167
      1868
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      178
      1414
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      239
      876
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      682
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      601
    Aihe