Mulla on ollut nolo ongelma jo vuosikausia: kun tulen kampaajalta, kasvoni ja nykyisin myös paitani etumus on täynnä pientä hiuspätkää. Tämän vuoksi joudun menemään kampaajan jälkeen suoraan kotiin, koska sillä naamalla ei kehtaa mennä ihmisten ilmoille.
No niin, tietenkin nyt joku sanoo, että miksi et puhdista kasvojasi kampaajalla tai käske kampaajan niitä puhdistaa. Osittain syy on siinä, että hiuspätkä on iholla niin "tiukassa", että tarvitsisin esim. kostean pyyhkeen, jolla saisin pätkät pois. Toisaalta kyse on myös kehtaamisesta: jos kampaaja ei itse "älyä" kasvojani puhdistaa, tuntuu nololta huomauttaa asiasta. Tietenkin pitäisi saada suunsa auki, mutta ku... Paidan rintamukselle hiuspätkät sen sijaan päätyvät suojavaatteen välistä: kampaaja ei laita kaulusta tarpeeksi tiukalle, vaan siihen jää aukko, josta hiuspätkät pääsevät paidalle ja rinnukselle. Itse en tuota aukkoa välttämättä huomaa, koska olen kampaajalla ilman silmälaseja.
Mutta siis kirjoitan tänne palstalle nyt sen vuoksi, että kiinnostaa tietää, onko muilla samanlaista ongelmaa.
Hiuspätkät joutuvat kasvoilleni erityisesti siinä vaiheessa, kun hiukset on kuivattu ja kampaaja vielä leikkaa hiuksia (selvennyksenä, että mulla on lyhyet hiukset). Tuolloin hiuspätkää oikein sataa kasvoilleni. Ihmettelenkin, eikö kampaaja voi millään pudottaa leikkaamiaan hiuksia maahan sen sijaan, että antaisi hiuspätkien pudota päähän/kasvoille. Tuo kuivana leikkaaminen tuntuu olevan nuorten kampaajien tapa, mutta haluaisin edelleen käydä tällaisella kampaajalla, koska hän/he muuten osaa/-vat hommansa.
Hiuspätkäongelma
7
231
Vastaukset
- partasuti.
Itse en enää usein käy leikkauttamassa hiuksiani koska olen kasvattanut pitkät hiukset. Mutta siihen aikaan kun vielä käytin lyhyttä tukkaa niin tunnistan tuon ongelman. Jotkut kampaajat yrittivät saada kasvoilta noita hiuksenpätkiä jollakin "partasudilla" tms. jollainen itsellänikin kotona on - leikkaan otsahiukset itse ja sen jälkeen poistan kasvoilta hiuksenpätkät tuolla em. välineellä. Myös joku kosteuspyyhe tai kostutettu kasvopaperi varmaan olisi avuksi. Kannattaa siellä kampaajalla avata suunsa ja pyytää apua, ei siellä ilmaista työtä kuitenkaan tehdä.
- 20-20
Niitähän on saatavana hiustenleikkuukoneita joissa on imuri kiinni. Imuri imaisee nuo hiuspätkät.
- karvat....
Parempi kuin ihmisille ei olisi luotu hiuksia ollenkaan,niin paljon ne harmia tuo.
- Sen arvoista
Ne kyllä suojaavat päätä kylmältä ja kuumalta.
- japanissa kerran
pienet on murheet joillakin, tulis sota ,tsunami ja nälänhätä niin tietäisivät toista.
- ++++++++++++
Ei ole hiustenpätkiä: http://www.youtube.com/watch?v=miR7m6mtjVs&
- eiiiiiiiiiiiiiiiiiii
voi pyhä jysäys, eihän niitä hiuksia voi leikata pää alaspäin, saksileikkauksessa aina lentää hiuksia myös kasvoille, tarttis olla joku kouru otsikossa niin sitte ne menis siihen, mutta asiakas ei sitten näe mitään, ja miten se kouru sitte kiinnitetään otsaan, ehkä imukupeilla.
Sinä voit alkaa kehittää laitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462