Miten Jeesus astui taivaaseen. Lensikö hän toiselle tähdelle mustan aukon kautta. Vai oliko se häneltä niin sanottu silmänkääntötemppu kuten Kuikka Koposellakin.
Meistä tuntuu nämä raaamatun kertomukset käsittämättömiltä. Kuitenkin hän tepasteli kohta Emmauksen tiellä tulijita vastaan.
Helatorstain muistio
4
53
Vastaukset
- teu,.
su , sinulla on piikki piilossa sanon vain että ei tollasiin voi vasta kun ajalla , kirkko kosertti on juuri alkamassa , ja se ajaa edelle.
Sanon vain ettei tule tuohesta takkia eikä vanhasta papia .- teu.
Su . kysyit miten Jeesus astui taivaaseen ?
Isossa kirjassa sanotaan :Luuk. 214:46-53. tarkennan 50-52
Jeesus nousi ylös taivaaseen siunatessaan opetuslapsiaan .
Ja kun he katsoivat vielä ylös eikä enää nähneet Häntä kuului
takaa ääni , mitä te galilean miehe katsotte, Hän on tuleva takaisin, samoin kuin näitte Hänen menevän, taivaaseen siitä
toisessa paikassa lisää .
kaikenlaiset kuikat sitä luulee saavansa puheitansa esiin
täytyy sanoa että pilkka voisattua omaankin nikkaan kannatta-
ako siis pilkata. .
Jos Jeesus oli ristillä perjantainä ,seuraava päivä oli la
eli sabatti silloin ei tapehtunut näissä asioissa mitään näkyvää
seuraavapäivä oli viikon ensimmäinen Sunnuntai , jolloin Hän nousi kuolleista , EI taivaaseen tämä helatortai on n. 40 pv.
tuosta pitkäperjantaista ja emmauksen kävely oli vähää ennen
kuin hän ilmestui 10 opetuslapselle ja ne emmauksen 2 lasta
kaveli myös sinne ,,välimatka oli n.12 km. .
joko räppää , yritän nyt kertoa , asia ja aika perspektiivi rinnan
olisi se kiva jos tajuaa nämä asiat , en enää niuhota , mutta
koettakaa tekin ottaa vakavammin asia , jos toinenkin ja
sitten ei ol tarkoitus nujertaa ketään , mutta jos havaitsen
että ei ole mitään vaikutusta minun myönnytyksellä , niin
touhu jatkuu , kuten ennenkin .
- su
teu, en halua mitenkäään pilkata tai aliarvioida Jeesuksen taivaaseen astumista. Tuntuu minusta se vain niin ihmeelliseltä. Se ei oikein minulla räppää. En ole raamatun asian tuntija, mutta sinulla on ne kilometrilleen ja ajat jopa tunnilleen, se on tarkkaa tutkintaa.
Jos tunnet minun viestini piikiksi, ei uskon asiolla ole vara piikitellä. Mutta kyllä totuuden muuntelua ja asioiden suurentelua voi aina tarkistaa...mielestäni. Ehkä Jumala minut armahtaa noiden kyselyjeni takia.- teu.
Joo en minä sitä epäile , vaan juuri se ettei menisi toisessa
kohdassa läskiksi ,ja toisessa tarkempaan kuin uakova
täällä , sitä minä meinasin ,
Kyllä siellä sanottiin jossakin kohtaa että Jerusalemin ja Emmauksen väli oli 12 km. .
Unhotit että minulla on selitys Raamattu jossa on monia
aikoja , vuosia. ,matkoja , laitettu valmiiksi .
Eikö tämä olekin ,sinustakin selvää pässin lihaa .-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502