Minulla on mies kaveri jota tulee nähtyä melko harvoin, on todella ujo naisten kanssa ja yleensäkin sosiaalisissa tilanteissa.
Ilmeisesti melko kokematon mies mitä on kertonut. Joskus känni iltoina pussaillaan minun aloitteestani, en tiedä johtuuko se vain hänen humalastaan mutta on kuitenkin usein innoissaan seurastani (yleensä vain humalassa).
Selvinpäin on todella vaikea päästä hänen lähelleen ja puhua, tuntuu kuin hänellä olisi aina kiire kotio.
Olen joskus kertonut että olen ihastunut häneen.
Ujot miehet, mistä tietää että olette kiinnostuneet, miten lähestyä ilman että nolaisin itseäni ja ilman että kaveruus menisi? :) Tuntuu kuitenkin että katseemme kohdatessa kipinöitä olisi ilmassa... Uskaltaisin kysyä suoraan mutta pelkään että hän kaikkoaa ja itseäni alkaisi hävettää jos hän ei pitäisi minusta.
Miten herättää ujon miehen mielenkiinto, vai onko oikein yrittää
???
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571