Onko kellään kokemusta glamouretto.com sivustosta? Tilasin sieltä sieltä klipsipidennykset ja nyt jälkeen päin olen kuullut että sivusto ei olekkaan niin luotettava? Ja haluaisin varsinkin tietää, että kuinka kauan tilausten toimitus kestää?! Että onko kellään kokemuksia toimitusajasta? Sivustolla luki kyllä, että kestäisi 7-30 vrk.. Sitä vain toivon, että ei menisi sitä 30 vrk:ta. Eli nyt apuja, kiitos!!
clip-on hiuspidennykset!
3
151
Vastaukset
- ouhuofehva
Niillä ei kaiketi oo ollenkaan omaa varastoa, vaan tukka tulee kiinasta, tilaavat sitä mukaa kun asiakas ostaa eli tosiaan 7 vuorokautta on TODELLA optimistisesti luvattu. Epäilisin että se 30 vuorokautta on oikeesti lähempänä totuutta. Ja tosiaan tuolla hinnalla yksittäin ostettuna ei voi saada laadukasta hiusta :(((
- glamour8
Okei, kiitos. Taidankin tilata jostain muualta sitten uudet ja pistää nuo sitten palautukseen kun tulevat :DDDDD
- Ihankauheetapskaa
Mulla ei oo MITÄÄN kokemusta tuosta Glamouretto kaupasta, mutta uteliaisuuttani kävin tsekkaamassa sivut ja niiden perusteella en itse missään nimessä tilaisi. Ei herättänyt luottamusta! Mutta Suomeen mahtuu toki monenmoista yrittäjää, että onnea vaan tälle glamourettollekin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492