Mitä kertoo johtajasta joka rankaisee ei lestaadiolaista muutamanminuutin myöhästymisestä työpaikalla, mutta jättää rankaisematta kymmeniä minuutteja myöhästyneen uskonveljen. Oikeuttaako uskonto tällaisenkin johtamiskulttuurin ?
lestajohtaja
3
86
Vastaukset
- teu.
SILLOIN KUN mINÄ OLIN tj:nä TÄLLÄISELLÄ lESTA JOHTAJALLA , OLI MEILLÄ
sOPIMUS , ETTÄ MINÄ OLEN HÄN KUN HÄN EI OLE PAIKALLA SE TOIMI .
SIIHENASTI. KUN KYLLÄSRTYIN MUIHIN ASIOIHIN . kAS SE SEIKKA ETTÄ OLIN
"HÄN " KUN HÄN EI OLE TEHTAALLA , SIIS JUURI AAMULLA KUN MINÄ TULIN
TOIMEENI 7:OO JA hÄN 8:OO MYÖHASTYMISET OLI ASIA MINÄ , PAITSI JOS OLI JOKU SELLAINEN HÄNEN SUKULAIN KYSEESSÄ JOKA OLI ILMOITTANUT MYÖ -
HASTYMISENSA SUORAAN JOHTAJALLE SILLOIN MINÄ EN PÄÄSSYT ASIALLISEEN KESKSTELUUN MYÖHASTYJÄN KANSSA . JA MINÄ SINNITTELEN VAIN NIIDEN MUUTAMAN MINUUTIN KANSSA , VAIKKA OLIN JOHTAJAN VALTUUDELLA KUN HÄN EI OLLUT PAIKALLA. .
Tälläiset pikkuseikat ei kaada ketään , vaan ne on isommat tämäkin paska-
tankki firma sitten kaatui kaiken maailman hullutuksiin en voi kertoa niistä
koska en ollut silloin enää firmassa .
eikä se kuulu aiheeseen , topo:lle jos tästä on sinulle mitään hyötyä ,niin
käytä vapasti jos voi , sillä HERran tiet on tutkimattomat .
Ja niin Oli Joosefin vaellus kin Egypissä (Pääministerinä ,
jos muista , ja jos olet lukenut . Ymmärryksellä.. - su
Minulla oli nuorena miehenä työpaikka, jossa oli uskovainen esimies Hän oli sellainen hissuttelija pehmeä ja hyväntahtoinen. Vaikka minä joskus kiroilin epäonnistumistani työssäni, hän ei ottanut siinen mitään kantaa, ja sen vuoksi minä vähentelin noitumistani. Hän ei ollut lestadiolainen. Hän oli helluntailainen.
Läheisenä työkaveraina minulla on ollut parissakin työpaikassa uskovaiset nuoret naiset. He olivat iloisia ja hyviä työkavereita. Eivät olleet sellaisia kikattajia ja turhan höpöttäjiä kuin ei uskovaiset harakat. Kunnioitin heidän asenteitaan ja uskoaan. He myöskään eivät olleet lestadiolaisia.
Mutta sitten oli työpaikka, missä oli suuri joukko vanhoja lestadiolaisia. Se toi ahdistavan tunnelman jopa työnjohtajienkin taholta. Ei he mitään pahoja olleet. Mutta jos vertaisin työtunnelmaa siinä työpaikassa. Se oli kuin istuttaisin pilkillä karvalakki korvilla ja ongittais kaloja joita ei tule. (mistähän tuokin vertaukseni tuli mieleeni?)
Olen myöskin juuri tuontyöpaikkani takia nähnyt lestadiolaisten työn ulkopuolisen ahdistuksen ja vapauden riiston. Että jos joku täällä on lausahtanut, että savon ukko ei tiedä lestadiolaisuudesta yhtikäs mitään. Ja kun täällä keskustellee, se ajatus vahvistuu,että he tekevät elämästä paljon vaikeamman omantakisilla tavoillaan, kielloillaan, käskyillään, tuomioillaan, luuloillaan ja ulkopuolisten halveksimisillaan.
Näin eläkkeellä ollessa, näen vain heissä normaaleja kansalaisia jos eivät tule minulle esittämään parannusta ja tuomioimaan loppuelämääni.
Toivottavasti ylläpito ei poista tätä viestiäni. Niin kuin heillä on minun viietejäni kohdalla.He kun eivät kestä arvostelua, koska se veisi heidän yhteisöään lopulliseen alamäkeen. Vertaan heit nyt "persuihin", paljon puhetta, mutta vähän hyviä tekoja ja vastuuta.- teu.
En usko että he oistaa , ei tossa mitään sellaista asiaa ollut joka
edellyttäisi .ja loppujen lopuksi väyhän on poistettu ,.. mutta
kyllä kannattaa silti olla säntillinen ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462