Hiukan tietoa uskovasille.
uskontunnustus on yksi monista keinoista ottaa ihmisestä pois se Jumalan Valtakunnan kaltaisuus josta Jeesus opetti lapsia siunatessaan. Siis uskontunnustuksessa asetetaan luciferilaisuus ihmisen mieleen kumoamaan / poistamaan ihmisestä sielullisuus ja uskomaan, että se mieleen manipuloitu luciferi olis muka Jumala!!! "hän" pienellä kirjaimella; Jumalaa pilkaten>rikollisuuteen yllyttävä Jumalan ja Jeesuksen Lain tottelemattomuuteen perustelu>Jumalan Oman Sanan tieto puuttuu>Jumalaa syyttäminen kaikista rikollisen kristinuskon rikoksista, mm. satojen miljoonien ihmisten murhaamisista> uskovaiset aivopesu jossa uskovaisesta tehdään/muokataan luciferia ja sen epäjumalia palveleva rikollinen
katekismuksen tutkintaa
5
<50
Vastaukset
- v.d-ew3w_
uskontunnustuksen sisällöstä katekismuksessa:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
Minä uskon Jumalaan,
Uskontunnustuksessa on lyhyesti sanottu, mitä Jumala antaa meille ja mitä hän
>>>"hän" pienellä kirjaimella; Jumalaa pilkaten>rikollisuuteen yllyttävä Jumalan ja Jeesuksen Lain tottelemattomuuteen perustelu>Jumalan Oman Sanan tieto puuttuu>Jumalaa syyttäminen kaikista rikollisen kristinuskon rikoksista, mm. satojen miljoonien ihmisten murhaamisista> uskovaiset aivopesu jossa uskovaisesta tehdään/muokataan luciferia ja sen epäjumalia palveleva rikollinen - TEU.
Emme ota vastaan sinun pahoin tekojesi puhetta .
Olet poistamassa pohjaa kaikilta uskovaisilta , ja samalla
luulet että kaikki tutkii sinun kirjoitustasi , joka vie kolvettiin hentti
eikä mihinkään arenmpaan paikkaan , kun sinä väität että uskon tunnustuksella viedään uskoa käsittämättömään suuntaan , minä
väitän että sinun väitteesi vie kaikki pahaan , enkä ymmärrä enää että saat vielä kirjoittaa LLL:n palstaan .
Sillä sinulla on örvelömäiset pahan puhumisen taustat .koska
kehtaat puhua meistä ,että me pilkkaamme Jumalaa ja sinä
teet sitä solkenaan etkö ymmärrä hävitä kirjoittamasta
pahennuksia , Kuitenkin olet itse vain rikollisista puhuva niin
kysyn miten kehtaat kirjoittaa meista siten .Minusta tuntuu että
olet kohta matkanpäässä en paremmin sano..
Meidän luvalla ei ole murhattu yhtään ihmistä , jos örvelö
hakee sellaista lupaa ,,hän ei saa sitä kuin pirulta,
uskotko sen .. sanot että järkemme ei voi kasittää Jumalaa
No miksei , meille on annettu sekin asia kohtuulliseksi , Mieti
kuka on Taivaan ISÄ. jos sinä et ymmärrä isää , sulla on
sielullinen vaurio , joka olisi u7skomalla korjattavissa .
Uskovien aivopesu örvelön mukaan , tehdään epäjumalia
palvelevia , On tyypillinen häirikön luulo Jumalan ohje .
jossa luulo menisi tiedon ohi , Mitä tulee asia syvyyksiin
kristillisyys asiassa , ne ei jää varmasti salatuiksi , vaan
ne on tiedostettu uskovilla ,uskonasioiksi , ja ne ovat
monille RAKKAITA ,KUNNIOITETTAVIA , USKOTTAVIA..- teu.
Örvelö , oletko koskaan ottanut huomioon että tuollaiset
kuolemat mistä puhut on peräisin sinun taka piru otuksen
aikaansaannosta , hän ei saa aikaiseksi eläämää vain kuo-
lemaa , joka pitää kaikkien ottaa huomiooon vaikka niitä olisi heti
satoja miljoonia , kuin kirjoitit ,,hän saa aikaiseksi kuolemaa
kuten juuri sodilla ja muilla sellasilla . Kuinka kauan menee ennen
kuin ymmärrät tämmöisiä asioita , ei ne ole uskovien aikaansaannosta , vaan ,,pirun ,eikä Jumalan , Jeesuksen ,
vaan pahaa tekee ainostaan ,, paholainen , y6mmärrätkö. .
- v.d-sww-
Olen ottanut huomioon kaverisi antaman varman tiedon siitä että olet piru:
Jeesus on tie
16.6.2011 10:37
Piru on piru teuta. Ihminen joka imee elämänsä voiman ja viisauden saatanalta, toimii juuri niin kun isäntänsä käskee.
uskontunnustuksen sisällöstä katekismuksessa:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
Minä uskon Jumalaan,
Uskontunnustuksessa on lyhyesti sanottu, mitä Jumala antaa meille ja mitä hän
>>>"hän" pienellä kirjaimella; Jumalaa pilkaten>rikollisuuteen yllyttävä Jumalan ja Jeesuksen Lain tottelemattomuuteen perustelu>Jumalan Oman Sanan tieto puuttuu>Jumalaa syyttäminen kaikista rikollisen kristinuskon rikoksista, mm. satojen miljoonien ihmisten murhaamisista> uskovaiset aivopesu jossa uskovaisesta tehdään/muokataan luciferia ja sen epäjumalia palveleva rikollinen- ,.s.wöl
tieto ei onnistunut.. vaihdan merkkejä.... *olen pahoillaan*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509