Parisuhde uusperheessä

karo77777

Oon puolisen vuotta ollut miehen kanssa jolla on kolme kouluikäistä lasta, jotka pitkän välimatkan takia käy silloin tällöin miehen luona. Aina kuitenkin kun on koulusta lomaa tai muuten mahdollista. Mulla on vaan pikkuhiljaa alkanut tulla olo, että onko musta tähän. En tiedä, onko musta siihen, että kaikessa lapset on tärkeämpiä kuin mä ja se tulee aina olemaan niin. Kun lapset tulee käymään, tuntuu, että mä olen vain ruoanlaittaja ja kodinhoitaja. Mulla ei ole mitään sanottavaa mihinkään, jos yritän komentaa lapsia kun leikit menee liian rajuiksi tms. niin mies tulee ja tavallaan kumoaa sen mitä olen sanonut. Ei tee mieli ehdottaa mitään tai olla missään mukana, kun se menee noin, mun ehdotuksilla tai sanomisilla ei ole mitään väliä. Lapset on aivan ihania ja niiden kanssa on kaikki hienosti, touhuan niitten kanssa, ne tulee syliin ja halii ja suukottaa jne. Mutta kun mies on tuollainen, niin en tiedä miten oikeasti jaksan. Ja en tiedä miten keskustelisin aiheesta... Mullakin on poika, ja mies on tasan kerran nähnyt poikaa, tuntuu, että sitä ei kiinnosta... Poika ei ole sanonut mitään pahaa miehelle, eikä muutenkaan ole mikään hankala, mutta jotenkin tilanne vaikuttaa hankalalta.
Meneekö se niin, että pikkuhiljaa parisuhdekin muuttuu yhtä tärkeäksi kuin lapset, kun lapset kasvaa jne. Vai onko se niin, että oon aina ja ikuisesti kaikessa se kakkonen? Saan laittaa ruokaa ja passata ja leikittää lapsia, mutta siihen loppuu oikeudet. Itselleni parisuhde on tärkeä, ja jos oon tosissani ja haluan jakaa toisen kanssa elämäni, niin se on ihan yhtä tärkeä suhde kuin suhde lapseen. Se on vain erilainen suhde, molemmat on tärkeitä. Ja sen vuoksi tuntuu niin hankalalta, kun on sellainen olo, että vain ne miehen lapset merkkaa sille jotain. Että olen vain joku jonka kanssa olla. Ja mä tyhmä menin rakastumaan ja nyt en tiedä onko tässä mitään järkeä pitemmän päälle, että voiko tästä ikinä tulla mitään.

1

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastuu parisuhteesta

      Miehellesei toimii kaikki ok noin, oletko puhunut hänen kanssaan?

      Sun pitäisi jos aiot jatkaa miehen kanssa, nyt hän ei mielestään tee mitään "väärin" tai mitään mikä saa sinut tyytymättömäksi.

      Jos olet tyytymätön, on sinun itsesi vastuulla tehdä asialle jotain, jos sittenkään ei onnistu, ei kukaan voi ainakaan sanoa ettet olisi antanut miehelle mahdolisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe